دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۹:۴۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
عربستان به منظور جلوگیری از انتشار میکروب و بین زائران حج برای نخستین بار تسبیح هایی را توزیع می کند که خاصیت ضدعفونی کننده دارند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
بازیگران تئاتر با پوشش و گریمی شبیه به حافظ، سعدی، خیام و جلال آل احمد در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارند و یاد مشاهیر ایرانی را زنده می کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۳    
شادی و رضایت چیزی است که همه در کارمان می خواهیم و سزاوار آن هستیم اما متاسفانه ممکن است امروز دست نیافتنی تر از قبل باشد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
نوشیدن 3 فنجان چای سیاه در روز برای فواید قلبی توصیه می شود. به علاوه، مصرف مداوم چای سیاه می تواند به بهبود عملکرد قلب کمک کند و خطر بروز بیماری های قلبی و عروقی را کاهش دهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اتریش، اقدام نماینده اسرائیل در سازمان ملل به خرد کردن منشور این نهاد را به سیرک تشبیه کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز مسیر مشهد - ایلام - مشهد پس از حدود یک سال توقف از سر گرفته می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۷    
آیین گل غلتان به عنوان اولین اثر معنوی استان سمنان و دومین اثر معنوی کشور پس از نوروز به ثبت ملی رسیده است
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: حدود نیمی از داروها دارای تجویز و مصرف نامناسبند و در عین حال نیمی از بیماران نیز در مصرف صحیح داروها کوتاهی می کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۸    
هم زمان با ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تصاویری از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در کتابخانه شخصی ایشان منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۵    
در حالی از اسفندماه پارسال عرضه های اولیه در بازار سرمایه لغو شده بود که قرار است عرضه اولیه 15 درصد سهام شرکت گوهر فام طی دو مرحله به روش ترکیبی، چهارشنبه هفته جاری در فرابورس انجام شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۸    
برادران وارنر فیلم جدید ارباب حلقه ها را با عنوان شکار گولوم در سال 2026 اکران می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۸    
کارگردان مستند شکارچی مجازی با اشاره به سوژه های این مستند بیان کرد که پرونده درباره 2 دختر نوجوان که تحت آزار شکارچیان فضای مجازی قرار گرفته اند مورد بررسی قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۵    
اولین زن دوومیدانی کار ایران در لیگ الماس در جایگاه هشتم دوی 100 متر قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۲    
رواج استفاده از خودروهای برقی در غرب، حدود 10 میلیارد دلار با حذف درآمدهای حاصل از عوارض سوخت به دولت های غربی ضرر زده و آنها اخذ عوارض سالانه از خودروی برقی را جایگزین کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۷    
ماموریت کاوشگر ماه Chang'e 6 چین در حالی به سمت دور ماه حرکت می کند که به نظر می رسد یک مریخ نورد کوچک در کنار فرودگر نصب شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۵۱    
سازمان اطلاعات امنیت کانادا ادعا کرد عملیات خارجی ایران، تهاجمی تر، جسورانه تر و گسترده تر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۰    
مدارس شهرهای میانه و شبستر تعطیل شد و مدارس در تبریز با تاخیر آغاز به کار می کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۹    
کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در ملایر، فردا شنبه 1403/02/22 در نوبت صبح و عصر تعطیل است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۸    
برگزاری دور دوم انتخابات مجلس ایران با تمرکز ویژه و خاصی در رسانه های بین المللی همراه بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۳    
تصاویری از شلیک موشک پیشرفته کروز ارقب توسط مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در بندر نفتی عسقلان منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۰    
رئیس مرکز رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنان اخیر مشاور حسن روحانی درباره سند 2030 را کمرنگ کردن نقش برخی دولتمردان قبل در زمینه اقدامات مرتبط با سند 2030 دانست و تاکیدکرد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۵    
عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان ضمن تمجید از عملکرد ژوزه مورایس در این تیم، گفت: مورایس یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۳    
رییس جمهور در دومین روز از سفر استانی خود به قم به دیدار مراجع تقلید رفت و آنان نیز در این دیدارها دغدغه ها و موضوعاتی را در حوزه های مختلف مطرح کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۷    
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرخپوشان نسبت به رقیب سنتی شان دو ویژگی دارند که می تواند در پایان فصل جاری منجر به قهرمانی آنها شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۵    
مهدی آذربایجانی با انتخاب اعضای هیات مدیره فولاد مبارکه سپاهان به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه فرهنگی و ورزشی منصوب شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارِ رئیس اقلیم کردستان عراق، فرموده اند: ما، بین خودمان و جامعه کُردی - چه در ایران، چه در عراق- از هر ملّت دیگری نسبت نزدیک تری می بینیم؛ آن ها جزو ما هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۳    
بزرگ ترین پرچم رضوی بر بلندای برج پرچمی در تهران به اهتزاز درآمد؛ مراسم اهتزاز این پرچم در میدان مشاهیر بوستان نوروز برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۳    
مربی تخصصی رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی های پاراآسیایی هانگژو چین علت مرگ ناگهانی این ورزشکار پارالمپیکی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
بعد از دو سال تلاش بی وقفه و اقدامات موثر وزارت امور خارجه و وزارت جهاد کشاورزی در زمینه صدور پروتکل بهداشتی و دریافت مجوز ثبت جهت شرکت صادرکننده، در نهایت لیمو شیرین ایران وارد چین شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۱    
خانواده 6 نفره برای گرم شدن در چادر مسافرتی کپسول پیک نیک و ذغال روشن کرده و گاز منواکسید کربن آنها را تا یک قدمی مرگ پیش برده بود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان این ادعا که سطح بازرسی های این سازمان از تاسیسات هسته ای ایران با پیشرفت های صورت گرفته طی سال های اخیر متناسب نیست خواستار احیای بازرسی ها در سطح توافق سال ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۶    
سفیر و معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل پس از دادن رای مخالف به قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل ، رای مثبت 143 عضو سازمان ملل را یکجانبه خواند و با محکوم کردن آن ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۲    
همزمان با بررسی قطعنامه گروه کشورهای عربی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۶    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل این نهاد، اولین گام و لحظه ای محوری در رسیدگی به بی عدالتی های تاریخی است که مردم فلسطین متحمل شده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
مجمع عمومی سازمان ملل امروز -جمعه- به پیش نویس قطعنامه ای که از عضویت کامل به فلسطین در این نهاد حمایت می کند، رای مثبت داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۰    
ارتش چین امروز (جمعه) اعلام کرد که ناوشکن مجهز به موشک هدایت شونده آمریکا به نام یو اس اس هالسی را پس از ورود غیرقانونی به آب های سرزمینی این کشور در نزدیکی جزایر شیشا در دریای چین جنوبی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۲    
امداد رسانی به خانواده های روستایی شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی که خانه هایشان در اثر شدت بارش باران و طغیان رودخانه فصلی روز پنجشنبه (20 اردیبهشت) دچار آبگرفتگی شده بود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۱    
شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس تجربه موفقی در برگزاری انتخابات الکترونیک از سر گذراندند. آیا شورای نگهبان مجوز انتخابات الکترونیکی ریاست جمهوری 1404 را هم می دهد؟
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
به نظر می رسد ساخت سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی با عنوان پدر قهوه منتفی شده چرا که مدیر گروه طنز سیما فیلم خبر داده که مهران مدیری با یک سریال کمدی به تلویزیون می آید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۷    
فردا 4بازار میوه و تره بار در یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار افتتاح می شود تا شمار بازارهای میوه و تره باری که در دوره حاضر مدیریت شهری به بهره برداری رسیده به 32عدد برسد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۳    
فرآیند رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 در شعبه های 2 حوزۀ انتخابیه تهران و ورامین همزمان با 20 حوزه انتخابیه دیگر کشور در حال برگزاری است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۱    
نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۱    
رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: کار شمارش آرا به صورت الکترونیک و در سریعترین زمان انجام می شود لذا مدارس این استان فردا شنبه 22 اردیبهشت قطعا باز است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۸    
گردان های القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک اسیر صهیونیستی را از خودکشی نجات داده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۸    
پاپ فرانسیس از ایتالیایی ها خواست بچه دار شوند چرا که بحران جمعیتی آینده کشور را تهدید می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۸    
تفاهم نامه ای میان رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با هدف هم فکری و هم افزایی، حمایت و همکاری 2 مجموعه و نیز بهره مندی از امکانات و توانمندی ها و ظرفیت های علمی، آموزشی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 16 اعلام کرد که با موافقت وزیر کشور زمان افزایش به مدت دو ساعت تا ساعت 20 در همه حوزه های 22گانه تمدید شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۲    
امام جمعه موقت ورامین گفت: دختران نباید اسیر فرهنگ منحط و ویرانگر غربی شوند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
رسانه های فارسی زبان ضدایرانی اخیرا با انتشار تصویری مدعی دستکاری عکس یادگاری بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران با رهبر معظم انقلاب توسط تیم رسانه ای معظم له شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال حدود پنج میلیارد دلار برای واردات بنزین و گازوئیل پیش بینی شده که بخش زیادی از درآمدهای کشور را از بودجه عمومی کشور به خود اختصاص می دهد و این مبلغ از ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۸    
دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک رسما کار خود را به عنوان سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهاما آغاز کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۲    
فرمانده پلیس راه آزادراه تهران- شمال از مسدود شدن مسیر جنوب به شمال این محور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۹    
عضو هیئت بازرسی استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در استان تهران، گفت: احتمال تعطیلی مدارس در فردا وجود ندارد و بر اساس پیش بینی های انجام شده در اول صبح مشکلی برای حضور در مدارس و ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۴    
جنبش فلسطینی حماس اعلام کرد که اسرائیل پیشنهاد میانجی گران برای آتش بس در نوار غزه را رد کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۳    
بخشی از زندگی نامه شهید حاج حسن طهرانی مقدم ، برگرفته از کتاب مرد ابدی ، که توسط راحله امینیان روایت شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
ارتش اسرائیل اعلام کرد 11 نظامی این رژیم در جنوب نوار غزه بعد از حمله زنبورها به بیمارستان منتقل شده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۴    
ستاد انتخابات کشور درخصوص افراد دارای معلولیت که قصد رأی دهی دارند، اطلاعیه ای منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۲    
یک روزنامه اسرائیلی گزارش داد نخست وزیر این رژیم به علت اختلاف با سفیر کنونی اسرائیل در آمریکا، قصد دارد او را تغییر دهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۹    
دبیر شورای نگهبان در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۹    
بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان دسته جمعی پای صندوق رای حاضر شدند و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۳    
مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از ترافیک سنگین در محور چالوس و تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۱    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان بعدازظهر امروز جمعه با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۹    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان بعدازظهر امروز جمعه با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۷    
پیرزن های دوقلوی روستای زیبای عشایری کاسگان علیا، منطقه وردشت، شهرستان سمیرم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان رای خود را به صندوق انداختند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۳    
خوشبختانه در بخشنامه ای که اخیراً وزارت صمت منتشر کرد، به نگرانی واحدها توجه شده و اصلاحاتی نظیر اینکه علاوه بر معافیت مالیاتی تا 150 گرم ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۹    
این روزها با توجه به حجم بارندگی ها در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و باز شدن آب چند سد به سمت این دریاچه ، حال و روز دریاچه خیلی بهتر از قبل شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۱    
بیزینس جدید دروازه بان پرسپولیس که مدت کوتاهیاست که راه افتاده، در همین اولین گام با مشکل بزرگی مواجه شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
رئیس جمهور، گفت: جلسه پیگیری موضوعات ویژه تصمیمات ویژه ای برای تعیین تکلیف دو طرح بزرگ اما بر زمین مانده قم یعنی منوریل و فرودگاه بین المللی اتخاذ شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
روزگاری به جای خیابان های شلوغ محله اصفهانک تا چشم کار می کرد زمین کشاورزی دیده می شد و کوچه باغ ها و مزارعی که دل هر رهگذری را می برد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۳    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم غزه بیدار شده اند، تأکید کرد: حج امسال نقطه عطفی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین خواهد بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
بعد از کسب سهمیه تیم ملی فوتسال افغانستان به مسابقات جام جهانی 2024 ازبکستان در بازیهای جام ملتهای آسیا و صعود این تیم به این مسابقات با مجید مرتضایی مربی ایرانی بازتاب زیادی در رسانه ها و کشور ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۹    
انتخابات در پردیس تمام الکترونیک برگزار می شود و شهروندان با حضور پرشور در پای صندوق های رأی از 32 نامزد انتخابات 16 نفر را انتخاب می کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: شهرداری تهران قراردادی با هیچ شرکتی در زمینه دوچرخه های اشتراکی ندارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۳    
وزیر کار گفت: کسانی که نسبت به دستمزد اعتراض دارند به مراجع رسیدگی اعتراض خود را اعلام کنند و در صورتی که به وزارت کار ابلاغ شود، روی چشم خود می گذاریم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۱    
با نزدیک شدن فصل اسباب کشی بسیاری از مستاجران واجد شرایط، یاد وام ودیعه مسکن می افتند که اغلب از 40 میلیون تا 200 میلیون تومان به خانواده ها و برخی از مجردها پرداخت می شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درباره این دوره انتخابات نکاتی را بیان کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۲    
مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در هفته های گذشته گفت: وقتی تمرکز بازیکن در زمین مسابقه باشد با اخطار و اخراج هم تیمی هم راه بردن را فراموش نمی کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۰    
حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به رئیس جمهور گفتند: امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می گذارید مردم از گرانی و سختی زندگی می گویند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۳    
رم دیشب در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا رو در روی لورکوزن قرار گرفت. شاگردان دنیله ده روسی در بازی رفت با دو گل کار را به حریف قدرتمند خود واگذار کرده بودند و همین مسئله باعث شده بود که کار آنها ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روز پنجشنبه در واکنش به پرسشی درباره اظهارات اخیر کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در زمینه احتمال تغییر دکترین هسته ای ایران واکنش ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۴    
سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) دقایقی قبل با حضور در حسینه جماران، رای خود را در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: غیر از اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است، عقل هم اقتضا می کند تا افراد با هر فکر و ایده ای در انتخابات شرکت کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد فیکس بازی کردن علیرضا بیرانوند ممکن است به ضرر این تیم تمام شود!
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۵    
دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز - جمعه 21 اردیبهشت - در 22 حوزه انتخابیه آغاز شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۵    
وزیر انرژی و آب حکومت طالبان در دیدار با معاون سفارت کشورمان در کابل اظهار داشت تاکنون حجم قابل توجهی از حقابه ایران تامین شده است و رها سازی آب همچنان ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۲    
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حسینیه ارشاد پای درددل مردم نشست.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
تهران دوران قاجار شهری بود خوش آب وهوا با جمعیت و وسعت کم با حصاری دور شهر و دروازه هایی که بر آمد و شد مردم نظارت و از مردم و بار عوارض و عشریه دریافت می کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۸    
بابک نهرین، بازیگر و هنرمند تبریزی بعد از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من حق نظردهی در کشور دارم پس رای می دهم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۱    
وزیر نفت از رشد 20درصدی صادرات نفت ایران خبر داد و تأکید کرد: سال گذشته با وجود کارشکنی دشمنان ارزش کل صادرات نفت ایران به 35میلیارد دلار رسید ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۱    
بیشترین حجم فروش اقساطی در بازار مربوط به لوازم خانگی است، این بازار در سال های اخیر دستخوش تحولات زیادی شده؛ یکی از مهم ترین این تحولات، رشد چشمگیر قدرت هایپرها در این بازار است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۰    
کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی رگبار و رعد و برق در مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پایان زمان انتخابات ساعت 18 است. در خصوص تمدید انتخابات اطلاع رسانی خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 10 اعلام کرد: در حوزه های انتخابیه تمام الکترونیکی نیازی به ثبت اثر انگشت رای دهندگان نیست.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز جمعه در همان لحظات اولیه آغاز رای گیری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) رای خود را به صندوق انداختند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
در ادامه تلاش های جریان های حاکمیتی در آمریکا برای اعتبارزدایی از تظاهرات های دانشجویی در حمایت از فلسطین، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا دانشجویان معترض را به بی اطلاعی از تاریخ متهم کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۸    
شرکت اپل به صورت رسمی به دلیل ویدیو جنجالی معرفی آیپد پرو ی جدید، عذرخواهی و اعلام کرد: به هدف مان نرسیدیم .
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
در اهمیت جایگاه علمی و مذهبی دولاب همین بس که محمد ابن جریر طبری، صاحب کتاب تاریخ طبری، در خاطرات خود از سفر به دولاب و نشستن پای درس علمای بزرگی چون ابوالبشر دولابی نوشته است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۳    
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس 4 دیدار حساس در پیش دارد، گفت: هفته های پایانی لیگ برتر مانند 4 فینال می ماند و پرسپولیس باید همه بازی های خود را پیروز شود و منتظر لغزش استقلال بماند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۹    
چالش دیدنی رحمان بی رحم با تمرینات یوگا درحالی سوژه سایر ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی شده که برخلاف عموزاد، یونس امامی نشان داده به خوبی از پس حرکات کششی یوگا برمی آید.
  • ۱