چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۰:۳۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۸    
هویت شهید گمنام مدفون در آستان مقدس حضرت امامزاده شاه میر حمزه(ع) اصفهان مشخص شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۱    
جاده 240 کیلومتری عربستان سعودی بدون حتی یک پیچ رکورددار طولانی ترین مسیر مستقیم جهان است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۷    
نان از دیرباز جزو اصلی غذاهای مختلف در سراسر جهان بوده است و به عنوان یک خوراکی بنیادی برای غذاهای زیادی در نظر گرفته می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۷    
همزمان با اکران فیلم سینمایی مسخ نرگس به کارگردانی حامد علیزاده و تهیه کنندگی سعید شرفی کیا در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، نخستین عکس از جمشید هاشم پور در این فیلم رونمایی شد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۷    
بارندگی های بهاری و بی وقفه باعث شد تا سد "کالکراب" خراسان رضوی که 2.1 میلیون مترمکعب ظرفیت دارد، سرریز شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۱    
امروز با حضور روسای جمهور 2 کشور ایران و آذربایجان، سد قیزقلعه سی افتتاح می شود. این سد به عنوان بزرگترین و مهمترین پروژه مرزی استان آذربایجان شرقی در نتیجه رویکرد و سیاست "تعامل همه جانبه با ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۹    
یورواستات اعلام کرد تورم سالانه در منطقه یورو در ماه آوریل 2.4 درصد و در اتحادیه اروپا 2.6 درصد بوده است و فروش خانه در ترکیه طی ماه آوریل 11.8 درصد کاهش یافت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۳    
سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویزهای دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه ای علیه نظام اسلامی قلمداد کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۸    
در حال حاضر اطلاعات 5 خودروی برقی در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی بارگذاری شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهور به معاون علمی و فناوری خود ماموریت داد تا با تشکیل کارگروهی ویژه، برنامه ها و راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی در حوزه فضای مجازی را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای عالی فضای ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۴    
در راستای برگزاری دور سوم انتخابات ریاست پارلمان عراق، نمایندگان با یکدیگر درگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
شمار جان باختگان طوفان در هوستون، بزرگ ترین شهر ایالت تگزاس آمریکا به 7 نفر افزایش یافت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۵    
اختلافات در بین مقامات رژیم صهیونیستی بالا گرفته است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب به تهدید و شروط بنی گانتز عضو کابینه جنگ واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۸    
حسن روح الامین درباره دیوارنگاره میدان ولیعصر با عنوان مائده گفت: با علم به تاثیر عظیم این ظرفیت فرهنگی (دیوارنگاره میدان ولی عصر) و علی رغم میل باطنی، تصویر نقاشی مائده ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۵    
زوج های جوان به مناسبت فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) و همزمان با ایام دهه کرامت خطبه جشن عقدشان را در حرم رضوی قرائت کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۳    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش رسانه ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۹    
عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تا روز 8 ژوئن (19 خرداد) به نخست وزیر این رژیم مهلت داد تا راهبرد واضحی برای جنگ و پس از آن مشخص کند در غیر اینصورت از کابینه کناره گیری خواهد کرد و مسیر برگزاری ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۵    
براساس گزارش های هواشناسی، از فردا تا اواخر هفته در غرب و شمال غرب کشور خطر وقوع سیلاب وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۱    
ارتش آمریکا اعلام کرد؛ نخستین محموله کمک های بشردوستانه از طریق اسکله شناور موقت وارد نوار غزه شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۷    
نخست وزیر لهستان می گوید که کشورش برای بالا بردن امنیت مرزهای شرقی خود 10 میلیارد زلوتی (معادل 2.55 میلیارد دلار) سرمایه گذاری می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
اصغری، کارشناس هواشناسی درباره آب و هوای مشهد گفت: تعریف جهانی هشدار قرمز به معنی تخلیه کل شهر است. بر اساس استاندارد جهانی، وسعت بارندگی مشهد در حد هشدار نارنجی بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۲    
مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی مرکز یاور شهر 10 ویژه زنان معتاد متجاهر افتتاح شد. تا امروز چهار مرکز ویژه زنان معتاد متجاهر و بیماری اعصاب و روان راه اندازی شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۱    
پیکر زهرا خوشکام همسر زنده یاد علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
تایم لمپسی در فضای مجازی منتشر شده که در توضیح آن نوشته شده است: لحظۀ آرامش تا طوفان تندری مشهد را در 11 ثانیه ببینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۷    
تگرگِ امروز سقف ورودیِ ایستگاه متروی هفده شهریورِ مشهد را دچار آسیب دیدگی کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۷    
وضعِ شیشۀ عقب ماشین های مشهدی ها پس از بارش تگرگ به طور وحشتناکی دچار آسیب و شکستگی شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی درباره مالیات بر خانه خالی گفت: در صورتی که واحدهای مسکونی بیش از 120 روز خالی از سکنه بمانند و در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۶    
تصاویر قایق سواری در خیابان های مشهد که گفته می شود در آبگرفتگی شدید در منطقه الهیه عصر امروز ثبت شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۴    
جذب مهاجم الجزایری السد قطر توسط پرسپولیس، درخواست هواداران این تیم است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۳    
سبحان هنرمند کودک 5 سال بختیاری 27روز پیش در نزدیکی روستای خود مشغول بازی بوده که قربانی طغیان خرسان شد و علی رغم تلاش تیم های نجات و امداد تا امروز پیدا نشده بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
تقاطع غیرهمسطح جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت بهره برداری شد، این تقاطع موجب کاهش ترافیک بزرگراهی می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرد در سطح استان تهران به ویژه در نیمه جنوبی و بخش های غربی در بعضی ساعات آینده وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۲    
30 اردیبهشت زادروز ایرج طهماسب مجری، نویسنده، عروسک گردان، صداپیشه، کارگردان و خالق شخصیت های عروسکی دوست داشتنی کشورمان است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
مرد دوزنه که با همسر دومش دچار اختلاف و کشمکش شده بود در جنایتی هولناک او را به قتل رساند اما در نهایت با اعلام گذشت مادر مقتول از قصاص نجات پیدا کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
دانش آموز مدرسه کمبریج که در شب جشن فارغ التحصیلی در مدرسه، همکلاسی اش را به قتل رسانده بود، به احبس ابد محکوم شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس امروز (شنبه) از کشته شدن چند نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۰    
کارآگاهان پلیس به دنبال یافتن زنی هستند که از چند روز قبل همراه طلا و جواهراتش از خانه بیرون رفته و به طرز عجیبی مفقود شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۷    
مردی که 21 سال قبل همسرش را به قتل رسانده و به خارج از کشور گریخته بود، پس از آنکه در کشورهای مختلف اروپایی زندگی کرد با این تصور که پلیس دیگر در تعقیبش نیست به ایران برگشت اما در فرودگاه دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۹    
آب شیرین کن های خلیج فارس که 50 درصد تاسیسات نمک زدایی جهان در آن مستقر شده، اکوسیستم این پهنه آبی مهم حیاتی جهان را تهدید می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۶    
با تصویب شورای عالی محیط زیست درختان فسیل شده روستای شیخ محمدلو اردبیل، به مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست الحاق شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۳    
ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
تالاب انزلی در دهه 50، تا 8 متر عمق داشته است اما در سال 90 عمق آن به حدود 2 متر می رسد و هم اکنون نیز گاهی مواقع در برخی نقاط، عمق کمتر از 50 سانتی متر را نیز تجربه می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۹    
در سال 1395، مجموعه زیادی از تنه درختان فسیل شده در نزدیکی مشگین شهر در شمال غرب ایران کشف شد. تنه درختان سیلیسی شده خبر از فعال بودن آتشفشانی می داد که با فوران های مکرر ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
مراسم ترحیم زنده یاد بانو زری خوشکام روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه از ساعت 13 تا 14/30 در مسجد جامع الرسول(ص) واقع در سعادت آباد میدان کاج برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۷    
حضور حسن یزدانی، قهرمان نامدار کشتی ایران در آیین استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه ساری در جریان دومین سفر استانی سیدابراهیم رئیسی به مازندران به مذاق براندازان خوش نیامد و ادای احترام یزدانی به رئیس ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی نسبت به بارش برف در ارتفاعات هشدار داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۴    
معاون گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروی برقی تولیدی این کارخانه در سه ماه ابتدایی سال آینده عرضه می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از روی حواس پرتی، ماشین تان را با شیشه پایین پارک کرده و رفته باشید. یکی از هموطنان ساکن کهگیلویه و بویراحمد هم این اتفاق را تجربه کرده اما به نوعی دیگر.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۴    
سرآشپز معروف ایتالیایی گابریل روبینی معروف به سرآشپز روبیو با چهره ای خون آلود درباره این حادثه توضیح می دهد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۳    
پای ثابت فیلم های محمدحسین مهدویان است و بازی هادی حجازی فر را خیلی دوست دارد. امیرحسین هاشمی از تجربه اش در سریال های نمایش خانگی می گوید و از محبوبیتی که با حضور در زخم کاری به دست آورده ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی گفت بنی گانتس چهره مخالف کابینه باید امشب استعفای خود را اعلام کند و به بنیامین نتانیاهو برای ماندن در قدرت کمک نکند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۹    
با حذف گزینه های عجله دارم و عجله ندارم در اسنپ و تپسی، مشکلات زیادی برای مسافران و رانندگان ایجاد شد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۹    
فروشگاه حضوری دیجی کالا در مرکز خرید رویال افتتاح شد. برای آشنایی با این فروشگاه همراه ما باشید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۹    
اصفهان، شهری که با تاریخ، فرهنگ و زیبایی های فراوانی که دارد، همواره به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته ایران شناخته می شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۸    
مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر توصیه ها و هشدارهایی را برای مواجهه با سیل و آبگرفتگی به مردم ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
سالن های آرایشگاه ها در سراسر دنیا، جای پر سر و صدایی هستند و معروف است که مشتری های بخت برگشته، مجبورند صداهای آرایشگران و دیگران را تحمل کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
از 19اردیبهشت امسال، سازه ای مشترک در 2 شهر با فاصله ای حدود 6هزار کیلومتر نصب شد؛ یکی در دوبلین، پایتخت جمهوری ایرلند جنوبی و دیگری در نیویورک، پایتخت آمریکا.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۹    
بنیامین بهادری خواننده پاپ ویدئوی جدیدی را در صفحه اش منتشر کرد که مورد انتقاد و تمسخر طرفدارانش قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۶    
با نزدیک شدن به پایان پخش مسابقه اسکار مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی شنیده ها حاکی است این مجری-بازیگر مشهور با گل یا پوچ دوباره باز می گردد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۵    
در جلسه هیأت دولت در تاریخ 12 بهمن 1388 لایحه تأسیس استان البرز تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد و در ادامه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ هفت تیر 1389 استان البرز به طور رسمی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۲    
دختر خردسال فلسطینی در غزه که تحت محاصره شدید اسرائیلی هاست برای خانواده اش چوب جمع آوری می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۱    
ویدئویی از تشابه جنایت آلمان نازی و آنچه امروز صهیونیست ها در غزه مرتکب می شوند بازنشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از جابه جایی 179 هزار و 352 نفر از شرکت کنندگان در جشن بزرگ امام رضایی ها (ع) از طریق 5 ایستگاه مترو خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
تصاویر تلاش یک شهروند برای بازکردن مسیر جوی آب در آبگرفتگی امروز معابر مشهد پربیننده شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۵    
رژیم صهیونیستی به صورت هدفمند ترور دانشمندان و کارشناسان برجسته فلسطینی را همزمان با جنگ غزه در دستور کار قرار داده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
قانون بودجه امسال، دستگاه های متولی در حوزه یارانه ها را موظف کرده است که فهرست یارانه بگیران را بازنگری کنند و ضمن حذف خانوارهای غیرمشمول، خانوارهای مشمول را در فهرست بگنجانند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۹    
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از تغییر زمان اجرای آزمون روز اول پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به دلیل بروز مشکل در فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۹    
باران سیل آسا همراه با رعد و برق از بعدازظهر روز شنبه، 29 اردیبهشت ماه در مشهد منجر به تاریک شدن هوا در این کلانشهر شد
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۸    
کارت ورود به جلسه علاوه بر احراز هویت دانش آموزان است؛ حاوی اطلاعات محل آزمون است به همین دلیل نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون، بسیاری از دانش آموزان را نگران کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۰    
بر اثر وقوع سیل ناشی از بارندگی شدید در ولایت غور واقع در غرب افغانستان دست کم 50 نفر جان خود را از دست داده ده ها نفر نیز مفقود شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حفاظت و صیانت از هویت زیارتی مشهد یکی از سه رسالت راهبردی است که برای خود در نظر گرفته ام.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۳    
عرض کردم آقاجان امکان دارد بفرمایید شهریه ای که به ما طلبه ها می دهند را بیشتر کنند که دست به پیشانی مبارکشان کشیدند و این جمله طلایی را گفتند که آقاجان برو نماز شب بخوان، دهریه بگیر
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۷    
نوشاد و نیما عالمیان با صعود به فینال مسابقات انتخابی المپیک آسیا میانه سهمیه المپیک را برای ایران قطعی کردند و تنها در فینال باید مشخص شود کدام یک راهی پاریس می شوند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
مردم مشهد در اقدامی جالب از بزرگی تگرگ هایی که در مشهد مقدس باریده عکس گرفته و در رسانه های اجتماعی منتشر کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
ستاره ملی پوش پرسپولیس بر سر تمدید قرارداد خود با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد، اکنون فرصتی برای شکست رژیم صهیونیستی و فروپاشی پروژه صهیونیسم وجود دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
در پی بارش سیل آسا باران در مشهد آب افتادگی در نقاط مختلف شهر ایجاد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می دهد از ابتدای معاملات امروز بیست و نهم اردیبهشت، قیمت دلار در بازار غیررسمی کاهش 1500 تومانی داشته است به طوریکه دلار در آستانه ورود به کانال 56 هزار ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
باران سیل آسا همراه با رعد و برق از بعدازظهر روز شنبه، 29 اردیبهشت ماه در مشهد منجر به آبگرفتگی در خیابان ها و تاریکی آسمان در این کلانشهر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با حضور کودکان خردسال و مسئولین کشور برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
محمد رسول اف پس از پذیرش فیلم بدون مجوزش در جشنواره کن با انتشار ویدئویی از خروج قاچاقی اش از ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۷    
سقف دارالقران حرم امام رضا(ع) در اثر بارش های شدید تگرگ دچار آسیب شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۴    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی درباره بارش ها توضیح داد: بارش های اخیر در مشهد در 200 سال گذشته بی سابقه بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
وضعیت فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۹    
بارندگی ها در مشهد از ساعتی پیش آغاز شده و در برخی مناطق سیل راه افتاده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۳    
تصویری از اندازه تگرگ باریده شده امروز شنبه در مشهد در فضای مجازی منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۱    
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، آخر این هفته به عربستان سعودی سفر خواهد کرد تا در مورد توافقنامه همکاری هسته ای غیرنظامی صحبت کند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی درباره بارش ها توضیح داد: بارش های اخیر در مشهد در 200 سال گذشته بی سابقه بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
بارش ها شدید باران از ساعاتی پیش در مشهد باعث سیلابی شدن فضای دانشگاه فردوسی شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۱    
تصاویر منتشر شده در رسانه های مشهد نشان می دهد دوباره خیابان ها و برخی مناطق این شهر سبلابی شده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۷    
تصاویر عجیبی از بارش های شدید باران و تگرگ که از عصر امروز 29 اردیبهشت ماه 1403 در مشهد آغاز شده است منتشر می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
روز گذشته مسئولان شهری مشهد از مردم تقاضا کرده بودند برای ساعات عصر تا غروب از تردد در شهر خودداری کنند .
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۱    
عدم پخش بسته پیشنهادی تلویزیون یک بحث است و عدم اطلاع رسانی تلویزیون بحثی دیگر؛ مدتی است درباره بدقولی های کنداکتوری تلویزیون چه در بحث برنامه و چه سریال صحبت می شود و این بار بدعهدی ها گریبان ِ ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۸    
هواشناسی مشهد برای بار دیگر به ساکنان این شهر هشدار داد چون آسمان مشهد هم اکنون در نیمه روز تاریک شد و صاعقه های وحشتناک در آسمان زده شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۳    
رئیس شورای تامین دام با بیان اینکه در حال حاضر دام سبک خیلی زیاد و فراوان است، می گوید: الان بیشترین تقاضا برای بره های 6 ماهه است و تقاضا برای بره های بالای 6 یا 7 ماه خیلی پایین است که علت آن ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
امروز 29 اردیبهشت ماه 1403 و از لحظاتی قبل، ابرهای تیره ای آسمان مشهد را فرا گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
فرماندار مشهددرباره وضعیت آب و هوای کنونی در مشهد گفت: بارش های مجدد امروز در مشهد موجب شد، مسیر میدان امام علی(ع) به سمت میدان امام حسن(ع) مسدود شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۱    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، امروز و فردا در بعضی ساعات وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقت گردوخاک در استان پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۹    
دختر خردسال که یک سال بود نابینا بود، بعد از جراحی و پیگیری خانواده و مددکاران سازمان بهزیستی توانست دنیای اطرافش را ببیند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
تصاویر نشان می دهد بار دیگر ابرهای سیل آسا در آسمان مشهد ظاهر شده و بارندگی شدید در این شهر آغاز شده است.