سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۰۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1403 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۵    
سازمان امور مالیاتی با هدف ساده سازی فرایندهای مالیاتی و کاهش نیاز به حضور فیزیکی مودیان، سامانه ای نوآورانه را توسعه داده است که امکان پرداخت آسان مالیات را فراهم می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری 14 نفر در نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
بیست و هفتمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله فردا یکشنبه 30 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۳۰    
همه می دانند که خواب بر سلامتی ما تاثیرگذار است اما چند نفر از ما وضعیت خواب خود را کنترل می کنیم؟ در واقع، در بدترین حالت، وضعیت بد خواب ممکن است به آرامی عمر شما را کاهش دهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۳    
فاکس اسپورت به مقایسه خداحافظی طارمی و ام باپه پرداخت و درخشش بازیکن ایرانی را بازتاب داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۰    
ابراهیم قاسمپور ستاره سابق تیم ملی به ماجرای فساد در فوتبال ایران واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
رئیس قوه قضائیه در سی و یکمین سفر استانی خود به استان کهگیلویه و بویر احمد با دانشجویان برای ناهار دانشجویی به سلف دانشگاه رفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۰    
فرآیند ثبت نام از چرخی های فعال بازار و بهره مندی آنها از خدمات بیمه و استفاده از چرخ های نو به جای کهنه در راستای ساماندهی چرخ دستی ها از 29 اردیبهشت شروع می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
پدر و همسر محمدرضا نوری شهروند زندانی ایرانی در عراق دوشنبه روز گذشته با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۴    
حل معارضین بزرگراه های بزرگ مانند بروجردی، یادگار امام (ره) و شوشتری که در مرحله انجام است، نشان دهنده کارآمدی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۱    
تصاویر واقعی مدل های مورد انتظار گوشی گوگل یعنی پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL، فاش شدند. در این تصاویر، پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL را در کنار هم می بینیم؛ البته هنوز نام آن ها نهایی نشده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۴    
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه 60 ساکن در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت با کارمزد 4 درصد خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۲    
بازیکنی که در نوجوانی در آکادمی باشگاه بارسلونا حضور داشت، حالا در لیگ رومانی عجیب ترین اقدام ممکن را به نمایش گذاشته و برادر دو قلویش را به زمین فرستاده است!
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۱    
رافا موخیکا، مهاجم 19 ساله اسپانیایی که سابقه بازی در بارسا را دارد به السد قطر پیوست.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۱    
بازیکن سابق استقلال تصریح کرد: من به باشگاه برنامه دادم اما برخی از اتفاقات دست من نیست. اگر لازم باشد کمک کنم، در خدمت دوستان خواهم بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۱    
یک کاسه بلغور جو دوسر یا سایر غلات به علاوه مقداری کربوهیدرات در وعده صبحانه، انرژی و فیبر لازم برای بدن را تامین می کند و کمی پروتئین ماست یا کره بادام زمینی هضم غذای شما را کند خواهد کرد و تا ناهار ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۱    
به اعتقاد محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، کاهش سرعت سامانه غرب وزان عرض های میانی به دلیل گرمایش زمین موجب شده تا این سامانه به عرض های پایین تر نفوذ کند و نه فقط از روی دریای مدیترانه که ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۱    
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: برای بازی های بعدی ما تمام شرافتمان را می گذاریم و قول شرف میدهم که با تمام قوا بازی کنیم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۱    
اجرای پروژه مشترک توسعه بندر چابهار از پرونده های روی میز ایران و هند طی سال های اخیر بوده است؛ پروژه ای که دوطرف درحال برداشتن گام های مهمی در مسیر تحقق آن هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۴۲    
فدراسیون فوتبال سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری برای لیگ بیست وچهارم را مشخص کرد و رقم تعیین شده باید به تأیید هیئت رئیسه فدراسیون برسد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۹    
مربی فولاد می گوید که حمید بوحمدان درست بودن کرنر استقلال را تأیید کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۷    
تصاویری از واکنش رهبر انقلاب وقتی که کتاب فونتامارا را دیدند منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۳    
رهبر انقلاب ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه کتاب در توضیح یکی از غرفه داران در خصوص شارژ کتاب ها و کلمه شارژ واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۱    
احمد آل نعمه مربی فولاد درباره کرنر بودن توپ استقلال گفت: از حمید بوحمدان در رختکن پرسیدیم کرنر بود یا نه، گفت توپ به پام خورد و کرنر استقلال درست بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
وزیر امور خارجه گفت: تداوم مداخلات هدفمند آمریکا در مسایل داخلی افغانستان، وضعیت این کشور را پیچیده تر خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۸    
رهبر انقلاب خطاب به ناشر اهل یمن در بازدید از نمایشگاه کتاب فرمودند: سلام بسیار بسیار بسیارِ بنده را به سیدعبدالملک الحوثی برسانید؛ من دوستدار ملت شجاع و با جرئت یمن هستم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۵    
بازی حساس استقلال تهران با فولاد خوزستان در حالی با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی ها تمام شد که خوشحالی نکونام بعد از پیروزی توجه عکاسان را جلب کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۰    
حمزه یاسین دانشجوی فلسطینی که در نمایشگاه کتاب تهران از مقام معظم رهبری انگشتر دریافت کرد، گفت: احساسم در آن لحظه قابل بیان نیست ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۰    
بازار جبالیا، تعداد شهدا: 100، مدرسه الریفی، تعداد قبور: 70 مورد و بیشتر
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۰    
یه پستی با عکس از قطع درختان چنار خیابان ولیعصر رو تو فضای مجازی منتشر کردن و نوشتن بلایی که زاکانی بر سر خیابان 100 ساله آورده.. ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۸    
تیم فوتبال الوحده با گل های احمد نوراللهی صدرنشین جدول لیگ برتر امارات را شکست داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۶    
رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال در استان کرمان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تشکر می کنم از هواداران مان، این برد متعلق به آنهاست، واقعاً انرژی و نیرویی که امروز گذاشتند به تیم ما خیلی کمک کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۰    
سفیر عربستان در یک گفت و گوی خبری اعلام کرد: عراقی ها حق دارند به کربلا افتخار کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۰    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه تاکتیک های ارتش اسرائیل برای حذف حماس شکست خورده اند از این رژیم خواست نظامیانش را از غزه خارج کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۷    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره احتمال تغییر دکترین هسته ای ایران در صورت تهدید موجودیت ایران واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۷    
حاج صادق آهنگران در حاشیه حضور در نمایشگاه کتاب تهران گفت: شعر ای لشگر صاحب زمان به زبان ساده و همه فهم است که مورد تقدیر رهبر انقلاب نیز قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
کارشناس داوری فوتبال گفت: قضاوت خوبی را از موعود بنیادی فر شاهد بودیم و او در بیشتر مواقع تصمیمات درستی گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مدت 3 ساعت از غرفه های مختلف کتاب بازدید کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
تبرائیان، پژوهشگر و مورخ، درباره نقش منافقین در قتل عام مردم عراق در جریان انتفاضه شعبانیه توضیحات مهمی ارائه کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
ما یک بچه دادیم، 5 بچه گرفتیم. مهدیِ من جان 5 بچه را خرید این بخشی از حرفهای ستواندوم ابوالفضل خادمعلی، از ماموران انتظامی شهرستان جاسک است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
مایکل کوهن ، وکیل سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگاه رسیدگی به اتهامات ترامپ بابت پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن علیه رئیس سابق خود شهادت داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
تنها پسرم کشته شد و دلم فقط با قصاص قاتلش آرام می گرفت تا اینکه خواهرزاده ام در جریان یک درگیری مرتکب قتل شد و نذر کردم اگر اولیای دم، خواهرزاده ام را ببخشند، من هم به قاتل پسرم زندگی ببخشم ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
به دنبال پیدا شدن جسد زن تنها در خانه اش در پایتخت، بررسی ها نشان می دهد که او احتمالا قربانی سرقت طلاهایش شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
دو مرد لباس پلیس می پوشیدند و نقش مامور را بازی می کردند و با همدستی زنی که نقش راننده آنها را بازی می کرد دست به سرقت و اخاذی از طعمه هایشان می زدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
مرد 71 ساله انگلیسی به اتهام سرقت و جمع آوری هزاران تخم پرنده وحشی از مناطق حفاظت شده بریتانیا به حبس و بستری شدن در بیمارستان روانی محکوم شد
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
تیم نکونام یک گل زد و به خوبی از آن دفاع کرد تا صدر جدول را پس بگیرد؛ استقلال و فولاد آن قدر که بر سر رنگ پیراهن جنگیدند بر سر 3 امتیاز نجنگیدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
محمد رسول اف با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود خبر داد که پنهانی از ایران خارج شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
ایمان سلیمی بازیکن تیم استقلال توانست در دقیقه 58 بازی مقابل فولاد خوزستان دروازه فولاد را باز کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
میان نیروهای مرزی طالبان و پاکستان امروز درگیری شدیدی رخ داده و هم اکنون نیز ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
در هند یک بیلبورد 100 متری در جریان طوفان شدید فرو ریخت و بیش از 60 نفر را مجروح کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
این روزها برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بار دیگر موضوع کتاب را به سرتیتر اخبار رسانه ها تبدیل کرده و بحث های مربوط به کتاب و کتابخوانی در میان مردم داغ و پرشور است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
طبق نامه سازمان توسعه تجارت فندک از فهرست اقلام قابل ورود ملوانان حذف شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
وزش بادهای شدید در بمبئی و فروریختن بنر تبلیغاتی عظیم دست کم 3 کشته در پی داشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
دیدار حساس استقلال و فولاد با برتری یک بر صفر استقلال تهران به پایان رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۳    
فیلمی در فضای مجازی از صحبت های پدر مهدی طارمی منتشر شده که درباره علت جدایی او از پورتو صحبت می کند
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۳    
محققان در یک مطالعه جدید به بررسی نقش هدست واقعیت مجازی در درمان اختلال افسردگی پرداخته اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۱    
هند با جنگ حماس و اسرائیل و ضعیف شدن توافقات رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به توافق سال ها قبل خود با ایران در توسعه کریدور شرق به غرب برگشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۲۹    
جواد نکونام سرمربی استقلال با استایل پیراهن سفید و شلوار پارچه ای مشکی برای بازی برابر فولاد وارد ورزشگاه آزادی شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۱    
مدیر جانشین وقت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مصدوم شدن 11 نفر در پی ریزش سقف کاذب دو کلاس درس دانشکده اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۷    
مقاومت اسلامیِ لبنان اعلام کرد امروز آسایشگاه نظامی و یک تانک مرکاوا در پایگاه صهیونیستیِ یفتاح، نظامیان صهیونیست در پایگاه برکت ریشا ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۷    
رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، تسبیح خود را به خانم معصومه سپهری نویسنده دفاع مقدس هدیه دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۹    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: 148 پرونده مجموعاً با 2 هزار نفر خواهان از اقشار مختلف مردم تشکیل شده که منجر به صدور 126 حکم علیه دولت آمریکا شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۸    
حجت الاسلام محمدی عراقی اعلام کرد: آنچه سبب شده است تقاضای کناره گیری کنم چیزی جز احساس مسئولیت نبود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۸    
آخرین آمارهای حوزه تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از تبدیل 702 هزار و 683 مجوز تا عصر امروز حکایت دارد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۶    
اعتراضات شدید شهروندان اروپایی سبب شد تا نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقه آواز یوروویژن تحت تدابیر شدید امنیتی در این فستیوال شرکت کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۳    
12 سال پیش در چنین روزی منچستر سیتی با گل آگوئرو در دقیقه 93:20 مقابل کوئینز پارک رنجرز به برتری رسید تا در لحظه آخر قهرمانی را از شاگردان فرگوسن و تیم منچستر یونایتد پس بگیرد و پس از 44 سال دوباره ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
رسانه های یمن امروز (دوشنبه) از حمله هواپیماهای جنگی آمریکایی و انگلیسی به فرودگاه بین المللی الحدیده خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۴    
حمید رجبی مربی استقلال در واکنش به اظهارات پرسپولیسی ها گفته بود آن ها در فصل جاری 14 امتیاز از اشتباهات داوری سود برده اند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۳    
حوزه تجهیزات پزشکی شرایط رو به رشدی دارد و برخی محصولاتش هم به کشورهای دیگر صادر می شود اما نیاز است که این حوزه توسعه پیدا کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۹    
از هفته بیست و هفتم لیگ برتر، استقلال به مصاف فولاد می رود. استقلال در کورس قهرمانی است و در حال حاضر تیم نکونام دو امتیاز از پرسپولیس عقب است. فولاد هم در انتهای جدول قرار دارد و برای بقا می جنگند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب جویبار از بازداشت یک کلاهبردار حرفه ای به اتهام مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای از طریق فریب مردم خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مذاکره با واسطه بین ایران و آمریکا را تایید کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۱    
پژوهش جدید دانشمندان دانشگاه ییل نشان می دهد که هرچه خاطرات عجیب تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آنها دارد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
عصر امروز 24 اردیبهشت 1403 یک دستگاه خودرو پراید در خیابان ابوریحان تهران دچار حریق شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۸    
وضعیت بازارهای موازی روی بازار مسکن هم تاثیر مستقیمی داشته و تکلیف فروشنده های واقعی را مشخص کرده است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
نصراله رادش در گفتگو با ستاره بازی موفقیت برنامه ساعت خوش را بیشتر مدیون ارژنگ امیرفضلی دانست.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۹    
برخی از رسانه ها با انتشار عکس قطع درختی مربوط به سال 1397، مدیریت شهری تهران را متهم به قطع درختان خیابان ولیعصر کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۷    
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۵    
بنا بر مصوبه روز گذشته شورای شهر تهران، قیمت قبر در بهشت زهرا(س) از 3 میلیون و 900 هزار تومان در سال 1402 به 15 میلیون تومان در سال 1403 رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۴    
چند ماهی است که مدیریت شهری عنوان کرده در حال مبارزه با مافیای زباله است و با اقداماتی که انجام گرفته دیگر زباله گردی همانند گذشته صرفه اقتصادی ندارد. اما جزئیات این اقدامات چه بوده است؟
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر در هر نقطه ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۴    
محمدتقی نقدعلی به همشهری آنلاین گفت: متن اصلاحیه ماده 54 آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری جهت امضا به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال شده است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۴    
پوره ها جزو نخستین موادمغذی ای هستند که در وعده های غذایی کودکان به ویژه در ماه ها و سال های ابتدایی تولدشان گنجانده می شود؛ غذاهایی به ظاهر ساده ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۳    
رئیس مرکز حفاظت اطلاعات دستگاه قضا درباره دستگیری فروشندگان سوالات آزمون وکالت توضیح داد : افرادی که سوالات آزمون وکالت را فروخته اند و در ازای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند، دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۱    
باشگاه رُم بند خرید مهاجم ایرانی اش را در پایان فصل جاری فعال نخواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۱    
سرمربی یونانی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
امروز دوشنبه (24 اردیبهشت) 13 استان شاهد وقوع توفان تندری هستند. صاعقه و تگرگ با توفان تندری همراه است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۹    
چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ در این مطلب به این سوال پاسخ داده شده و روش درست خشک کردن توت سفید آموزش داده شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۳    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از امکان استفاده از سامانه ثبت آنلاین کارت سوخت از اول خرداد خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: از کویت دعوت می کنیم به جای صدور بیانیه های غیرسازنده و اتخاذ مواضع رسانه ای غیرحقوقی و غیر کارشناسی برای دستیابی به توافق پایدار که ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۷    
باشگاه پرسپولیس با انتشار فیلمی به اظهارات مربی استقلال درباره امتیازات پرسپولیس پاسخ داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۰    
از سازمان لیگ خبر می رسد که سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان از سمتش استعفا کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
اواخر سال 1362بود که مرتضی نبوی با وجود داشتن 3فرزند قد و نیم قد، زندگی مشترکش را با مریم غروی شروع کرد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
دبیرکل جامعه صرافان ایران روند کاهش قیمت دلار را ادامه دار می داند و می گوید: بدون شک ما در آینده نزدیک و در ماه پیش رو با کاهش بیشتر قیمت ارز مواجه خواهیم بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران در راستای سیاست اصولی خود در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام اقدامات متعددی انجام داده است که یکی از این کارها آغاز به کار سفارتخانه مجازی فلسطین بوده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این وزارت در خصوص واردات گوشی تلفن همراه تصمیم گیر نیست و وزارت صمت در این زمینه اتخاذ تصمیم می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
ضیا نبوی، زندانی امنیتی ادعایی عجیب درباره شیوع ساس در بند خود، مطرح کرده است. نامبرده با هدف تحت فشار قرار دادن سازمان زندان ها برای موافقت با انتقال او از بند محکومین به بند متهمین این ادعای کذب را ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
تنفس در محیطی که مملو از فرمالدئید باشد، می تواند باعث بروز انواع حساسیت ها مثل حساسیت در چشمان، بینی، گلو و ریه ها شود که در دوران بارداری ممکن است شدت یابد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۰    
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور افغانستان با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.