شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۱۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آبان 1394 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1394 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۹    
حدود چهار ماه از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 می گذرد. این توافق که پس از بحثها و مذاکرات طولانی بین ایران و قدرتهای جهانی به دست آمد، با توجه به لغو تحریمها و محدودیتهای بانکی و صادرات نفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۵    
تولید انواع سواری در بیشتر خودروسازان داخلی کاهش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۵    
رییس سازمان آموزس فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور بحث بیکاران فارغ التحصیلان است گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۵    
یک روانشناس گفت: کودکان امروز دچار یک بی پدر و مادری مدرن شده اند، زیرا والدین با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی صرفا به دنبال تامین مسائل رفاهی هستند و این در حالیست که فقط 25 درصد از نیازهای کودک ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۵    
56 هنرمند آثار نقاشی خط، نقاشی و تصویرسازی خود را با محوریت قیام سیدالشهدا (ع) در برج میلاد تهران به نمایش می گذارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۶    
خرم آباد - هنوز چند هفته ای از شکار بز کوهی در دامنه های اشترانکوه نمی گذرد که این بار شهرستان دورود شاهد از پای درآمدن سلطان صخره های زاگرس بود تا طبیعت مرثیه ای برای اشکار سردهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۲    
غلامعلی حداد عادل به مناسبت 21 آبان؛ سالروز درگذشت رضا روزبه، مقاله ای را با موضوع این استاد و از بنیان گذاران تعلیم و تربیت نوین اسلامی در ایران و نخستین مدیر دبیرستان علوی به رشته تحریر درآورد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل بیمه های اجتماعی سازمان تامین اجتماعی بابیان جزییات خرید بیمه خدمت سربازی و حضور در جبهه گفت: تاکنون 110هزار متقاضی خرید بیمه سربازی به شعب تامین اجتماعی مراجعه کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۳    
گرگان- محیط بانی سخت و پر مخاطره است، اما در مقابل آنچه به فعالان این حوزه پرداخت می شود حقوقی نیست که ارزش کار آنها را داشته باشد و عشق تنها عامل ماندگاری محیط بان در این شغل است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۴    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش ظرفیت های فرهنگی و تمدنی اربعین گفت: زیارت امام حسین(ع) انسان ساز، تمدن ساز، فرهنگ ساز و جامعه ساز است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۴    
وزیر خارجه انگلیس می گوید تا زمانی که تحقیقات درباره نقض حقوق بشردوستانه توسط عربستان تکمیل نشود فروش سلاح به این کشور را متوقف می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۹    
در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر تحرکات آمریکا و متحدانش برای اقدام نظامی زمینی در سوریه منتشر می شوند که در صورت بلوف نبودن لزوم تحرکات بیشتر و جدی تر روسیه و ایران و دیگر متحدانشان را می طلبد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۷:۵۹    
مقامات بانک مرکزی اعلام کرده اند که براساس برنامه ریزی های جدید، قرار است هر فرد فقط یک حساب بانکی داشته باشد و تمامی حساب ها کددار شوند، در عین حال 38 میلیون حساب بانکی راکد هم مسدود شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۷:۲۱    
دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه ای به تنویر افکار عمومی در خصوص برنامه سازی های جعلی اخیر صداوسیما پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۷:۲۱    
داریوش ارجمند گفت: شهید همدانی یکی از مولدین فرهنگ کیفیتی است، فرهنگ کیفیتی در کربلا و در قالب 72 نفر مقابل چند صدهزار نفر نشان داده شد و دانشجوی ما باید بداند منظور از کیفیت در فرهنگ یعنی چه.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۷:۱۱    
معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به آغاز طرح بزرگ کدگذاری قوانین کشور گفت: 700 میلیون تومان بودجه می خواهیم تا سامانه تنقیح مقررات به روز شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۷:۰۶    
رئیس جمهوی اسلامی ایران در گفتگو با دو شبکه تلویزیونی فرانسوی با بیان این که لغو تحریم ها به نفع غرب و صلح جهانی است از استقبال ایران از سرمایه گذاران خارجی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۶:۵۷    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز شهید با اشاره به تاثیر مهم مقاومت لبنان در معادلات منطقه اعلام کرد:بدون شک آمریکا تعیین کننده نتیجه تحولات یمن و سوریه نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۶:۵۲    
حرا - اصغر باقریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه نگرانی هواداران از وقت کشی سپاهان برای انتخاب سرمربی گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۶:۵۲    
فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه در الانبار عراق از کشته شدن 13 تروریست داعش و خنثی سازی بیش از 80 بمب و کشف و ضبط یک کارگاه بمب گذاری در شهرحدیثه واقع در غرب الرمادی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۶:۵۲    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه ایران به تمامی تعهداتش در نقشه راه عمل کرده و گفت که آژانس در حال آماده سازی گزارش نهایی درباره موضوع PMD است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۶:۴۷    
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه تاکید کرد که تهران و مسکو در قبال سوریه اتفاق نظر دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۶:۴۷    
یک وبگاه آمریکایی در یادداشتی خواهان تحت فشار گذاشتن رییس جمهور ایران بابت مسائل حقوق بشر در اولین سفر اروپایی اش از سوی روسای جمهور فرانسه و ایتالیا شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۶:۳۸    
روایت آرمان از بازی بانک ها در میدان سپرده ها تهران-ایرنا- روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه بیستم آبان در تشریح تیتر یک نوشت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۶:۳۳    
داچیان چیلوش کمیسر سابق اتحادیه اروپا در امور کشاورزی که از طرف کلاوس یوهانیس رئیس جمهوری رومانی به عنوان رئیس دولت موقت انتخاب شد، (چهارشنبه) بطور رسمی فعالیت خود را در این مقام آغاز کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۶:۰۳    
رییس جمهوری افغانستان، روز چهارشنبه همزمان پس از اجتماع ده ها هزار تن از مردم خشمگین در مقابل کاخ ریاست جمهوری در یک پیام ویدئویی گفت که تمامی خواسته های مردم را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۵:۳۰    
- مدیرکل دفتر امور میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت:براساس برنامه ریزی های انجام شده در برنامه ششم توسعه کشور، میزان صادرات محصولات باغی در کشور دو برابر می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۵:۰۱    
لزوم گسترش همکاری های منطقه ای در مقابله با چالش های زیست محیطی مانند کمبود آب، خشکسالی و ریزگردها در دیدار هیات ایرانی شرکت کننده در هشتمین نشست منطقه ای اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) با ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۴:۳۱    
حرا-باشگاه استقلال سرانجام تصمیم نهایی را درباره هافبک عراقی خود گرفت. به گزارش خبرگزاری فارس، پس از کش و قوس های فراوان سرانجام مسئولان استقلال تصمیم بزرگ و مهم خود را گرفتند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۴:۰۱    
عربستان در حوزه نفوذ سنتی خود در منطقه هنوز موفق نشده مانع توسعه نفوذ تهران شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۳:۳۶    
مهدی سنایی سفیر ایران در فدراسیون روسیه و نیکلای اسپاسکی معاون بین الملل شرکت دولتی روس اتم، همکاری های دو کشور را در حوزه های مرتبط با این صنعت از جمله در سایت فردو بررسی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۲:۳۱    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: طرح خط لوله انتقال گاز به عمان در دست مطالعه است و با طرح انتقال گاز به منطقه جاست همزمان اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۲:۰۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این که همه بازنشستگان دولت پاداش خدمت خود را دریافت کردند به جز فرهنگیان گفت: پاداش خدمت بازنشستگان فرهنگیان تا پایان آبان ماه پرداخت می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۱:۲۳    
دبیرچهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت: در این دوره از جشنواره فیلم رشد تعداد 946 اثر از 35 کشور شرکت کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۱:۰۳    
– سی و دوم جلسه پارلمان لبنان ویژه انتخاب رییس جمهوری جدید این کشور که قرار بود امروز (چهارشنبه) برگزار شود اما تعداد نمایندگان حاضر در صحن به حد نصاب نرسید تا این انتخاب به جلسه سی ویکم موکول شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۰:۳۳    
خالی کردن انبار محصولات بی کیفیت خودروسازان، عدم توجه به صنایع متوسط و کوچک و نبود نگاه جامع در تدوین بسته خروج از رکود و هشدار نسبت به فرو رفتن در چاه عمیق رکود از مهم ترین محورهای اظهارات ...