چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 خرداد 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴    
نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی مردم سالار، در قانون اساسی تفکیک قوا را به رسمیت شناخته است. با این حال این نکته را باید مدنظر داشت که تفکیک قوا به معنای جزیره ای شدن قوا نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۴    
عملیات نجات ماهیان گرفتار شده در جنوب رودخانه زاینده در منطقه ورنامخواست شهرستان لنجان در جنوب غربی استان اصفهان انجام شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۹    
موج بازاریابی شبکه ای هر چندسال یکبار با شکل و شمایل جدید در کشور اوج می گیرد و جوان های زیادی را به امید فرداهای بهتر دنبال خود می کشاند. اما آیا بازاریابی شبکه ای قانونی و شرعی ست؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران گفت: در 50 سال اخیر آب دریا چهار متر کاهش پیدا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تیم تروریستی در سراوان منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه های سیما پخش می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۸:۱۲    
جزئیات طرح انتظامی، ترافیکی بیست و نهمین مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۵:۰۷    
آگاهی والدین از مهارت های زندگی و نحوه تربیت فرزندان، موجب ارتقای سطح آگاهی افراد خانواده شده و به نوعی باعث نزدیکی فرزندان به والدین می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۵:۰۷    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: قانون چک نیاز به اصلاح دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۵:۰۲    
مهلت ویرایش و انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۵:۰۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از مجاز شدن بیش از 99 درصد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: زنان بیشترین آمار مجازین این آزمون را تشکیل می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۵:۰۲    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: امروزه در ادبیات و سخنان آمریکایی ها متوجه این نکته می شویم که آنان طرح های سایبری جدیدی در حوزه برق علیه ما طراحی کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۵:۰۲    
استفاده حداکثری برخی دفاتر مشاور املاک از شرایط فعلی که بازار مسکن تا حدودی به رونق رسیده، فریاد اعتراض خریداران و فروشندگان را درآورده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۴:۵۷    
مرکز آمار ایران اعلام کرد بر اساس آمار حاصل از سرشماری سراسری سال 1395، به ازای هر 87 هزار و 780 ایرانی یک بیمارستان و برای هر 508 نفر یک تخت بیمارستانی وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۴:۵۷    
معاون رهبر کره شمالی برای انجام گفت و گوهای مقدماتی برای دیدار سران آمریکا و این کشور وارد نیویورک شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۴:۵۷    
دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و رووناگ عبدالله یف مدیرعامل شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان عصر امروز ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۴:۵۲    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اگر مسئولان، پیرو خط امام (ره) و رهبری نباشند نظام دچار مخاطره می شود، گفت: سعادت کشور در گرو پیروی از رهبر معظم انقلاب است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۴:۳۲    
هنرمندان و شخصیت هایی فرهنگی چون جمشید مشایخی و محمود دولت آبادی در واکنش به رد دعوت ضیافت افطاری رییس جمهوری از سوی برخی هنر پیشه های سینما و تلویزیون ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۴:۲۷    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از گرفتاری تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه، عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۳:۱۷    
رئیس جمهوری سوریه تصریح کرد ترامپ با اظهارات توهین آمیز ذات خود را نشان می دهد و این اظهارات اثری بر اوضاع سوریه ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۳:۱۷    
کامیون داران استان آذربایجان شرقی عصر امروز پس از شنیدن صحبت های مسوولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۳:۱۷    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: بر اثر طوفان امروز تهران یک نفر کشته و 76 نفر مصدوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۰۳:۱۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تایید سفر هفته آینده اش به سه کشور اروپایی، گفت این رژیم با حضور نظامی ایران در سوریه مقابله می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۷    
مدیر بخش خاورمیانه سازمان دیدبان حقوق بشر به شدت از موج جدید سرکوبها و بازداشت مخالفان در عربستان انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۴۶    
نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه احتمال دارد محصولات کشاورزی از بخشنامه ارزی دولت مستثنی شوند، گفت:دلال بازی دولت در بازار زعفران، قیمت این محصول را 200 هزارتومان افزایش داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۵    
ورامین- یکی از مراجع عظام تقلید اظهار داشت: محرم آن قدر قدرت دینی داشت، که بعد از بیش از 1000 سال جوان های فداکار را به میدان آورد و 15 خرداد را رقم زد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۵    
احمد الاسدی بیان داشت که علیرغم هجمه های سنگین به ائتلاف الفتح در طول تبلیغات انتخاباتی، این ائتلاف جایگاه بالایی میان مردم عراق دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۵    
کلاهی و رازهای پنهانش، جزییات سال های فرار و البته کمک های خاص کشورهای اروپایی به وی، به نظر می رسد زیر خروارها خاک پنهان شده و دولت باید از این کشورهای اروپایی تحقیق کند که این فرد چگونه و با کمک چه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۵    
رانندگان معتقدند با توجه به بالا بودن هزینه های کامیونداری در ایران و گران شدن ناگهانی لوازم یدکی و اقلام مصرفی مانند لاستیک و روغن، نرخ کرایه های فعلی حمل بار پاسخگو نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰    
وزیر خارجه روسیه گفت: عواملی روی سیاست خارجی واشنگتن تأثیرگذار است و همیشه نیز یک سمت و سو ندارد و اغلب بسیار متناقض است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۰    
مقامات اطلاعاتی ایالات متحده با ارزیابی و برآوردی تحلیلی از نشست احتمالی میان رهبران آمریکا و کره شمالی بر این باورند که حکومت کره شمالی قصدی برای خلع سلاح و تسلیم تسلیحات اتمی خود ندارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۰    
آتلانتیک به طور تلویحی به ترامپ هشدار داد که به کارگیری چنین راهبردی در قبال ایران، با کار های نمایشی و ژست های غیرضروری سازگاری ندارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل منطقه ای وزارت خارجه موریتانی خبر منتشر شده مبنی بر احضار سفیر ایران در نواکشوت را تکذیب کرد و با بیان اینکه روابط با ایران عادی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۰    
رئیس مجلس شورای فدراسیون روسیه در تماس تلفنی با رئیس مجلس سنای فرانسه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ توافق هسته ای با ایران، تصریح کردند که جایگزینی برای برجام وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از حضور برخی اخلال گران در میان کامیون داران خبر داد و گفت: دولت باید ضمن ممانعت از رشد بی ضابطه نرخ ها در بحث کرایه بار به منافع رانندگان نیز توجه کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۵    
پایان سال 96 قرارداد تعدادی از کارکنان شهرداری تهران تمدید نشد، مدیران شهری معتقد بودند بدنه شهرداری بیش از نیاز واقعی آن متورم شده اما به تازگی خبرهایی از جذب نامتعارف نیرو به گوش می رسد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۵    
پل پیلار معتقد است که ترامپ و اعضای کنگره با اتخاذ تصمیم خروج امریکا از برجام خواهان انزوای ایران در نظام بین الملل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۰    
خرم آباد- لرستان میزبان زائرانی از 14 استان و 5 کشور، دفتر کنسولی ندارد و تسهیل گری صدور ویزای اربعین لرستانی ها و دیگر زائران در این استان به عنوان مطالبه مردم باید پیگیری شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۴    
کارگردان و بازیگران نمایش خنکای ختم خاطره درباره سلبریتی هایی که تئاتر امروز وابسته به حضور آنهاست و طمعی که برخی از هنرمندان تئاتر را در برگرفته است، سخن گفتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۴    
وزیر نفت گفت: با تجاربی که از گذشته داریم، سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد مانع کاهش صادرات نفت شویم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۹    
زاهدان - فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: حدود 20 هزار پروژه محرومیت زدایی طی سال های اخیر توسط نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان اجرا شده و تلاش در این مسیر همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی دولت گفت: دولت به وزیر آموزش و پرورش ماموریت داده تا جنایت در یکی از مدارس تهران را که باعث تاسف و نگرانی است به سرعت و قاطعیت پیگیری کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۹    
دو بانک بزرگ هند برای پایان دادن به تراکنش صادرکنندگان این کشور با ایران تا ششم ماه اوت (15 مرداد ماه) ضرب الاجل تعیین کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۹    
در حالی که قرار بود دولت برای داروهای وارداتی، ارز 3800 تومانی تخصیص دهد، گزارش ها نشان می دهد که ارز دارویی همان 4200 تومان است و مابه التفاوتی هم به شرکت های دارویی پرداخت نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۴    
متن کامل شروط مجلس برای الحاق به کنوانسیون CFT منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۴    
هیات دولت در جلسه امروز خود آیین نامه ساماندهی کالا در بازارچه های غیررسمی موقت مرزی و آیین نامه ورود کالا توسط ملوانان شناورهای دریایی سنتی را اصلاح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۹    
با صدور 105 پروانه شکار در فصل زاد و ولد حیات وحش برای اتباع خارجی از سوی سازمان محیط زیست، شاهد جولان اتباع خارجی برای شکار در عرصه های طبیعی کشور هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۹    
در دفتر ثبت ازدواج، اتفاقات بعضا عجیب و غریبی رخ می دهد که از درخواست ثبت بال مگس یا یک دانه خرما به عنوان مهریه تا عقد دختر 9 و پسر 12ساله را شامل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۹    
مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: 7 ماه پیش تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و محیط زیست در خصوص واگذاری پارک پردیسان به شهرداری بسته شد؛ ولی تا این لحظه واگذاری صورت نگرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۹    
در حالی شاهد خروج توتال از قرارداد فاز 11 پارس جنوبی بدون پرداخت هیچ جریمه ای هستیم که کارشناسان و رسانه ها در هنگام امضای این قرارداد به وزارت نفت هشدار داده بودند که اعمال هرگونه تحریم از شمول فورس ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۴    
یکی از سخنرانان دیدار دانشجویی با رهبری گفت: وقتی فهمیدم در این دیدار سخنران هستم بسیار خوشحال بودم و در کنار این خوشحالی خیلی استرس داشتم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۴    
باوجود اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم ارائه بلیط مسابقات جام جهانی به آژانس های مسافرتی، اما باز هم برخی آژانس های مدعی ارائه بلیط مسابقات به مسافران شده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۴    
به گزارش خبرگزاری فارس،کارلوس کی روش در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره عملکرد تیم ملی برابر ترکیه، برخی انتقادها و فهرست نهایی تیم ملی صحبت کرد: ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۴    
نماینده بنیاد ملی نخبگان در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب گفت: سازمان تأمین اجتماعی و قانون مالیات بر ارزش افزوده جزو بارزترین موانع کسب وکارها در کشور محسوب می شوند که نه تنها شرکت های دانش بنیان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۹    
انتخاب ریاست مجلس شورای اسلامی برای سومین سال فعالیت مجلس دهم با عدم رأی آوری لازم هیچ کدام از کاندیداهای ریاست، 2 دوره ای شد و در نهایت علی لاریجانی حائز اکثریت آرای وکلای ملت شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۹    
وزارت کشور فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که به دلایل امنیتی از پخش بازهای جام جهانی فوتبال 2018 روسیه از نمایشگرهای بزرگ شهری در اماکن عمومی جلوگیری می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۹    
یگان توپخانه ارتش یمن بامداد چهارشنبه مواضع نظامیان سعودی در جیزان عربستان را هدف قرار داد و منهدم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۹    
'جیمز متیس' وزیر دفاع آمریکا گفت که واشنگتن با اقدام چین برای نظامی سازی جزایر مصنوعی در دریای جنوبی چین مقابله می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۹    
وزارت دفاع روسیه سه شنبه شب اعلام کرد که گروهی از نیروهای موسوم به پلیس نظامی این کشور مستقر در سوریه به روسیه بازگشتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۴    
علی لاریجانی با کسب اکثریت آراء برای سومین سال مجلس دهم رئیس مجلس شورای اسلامی ماند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۰    
شورای امنیت امروز(چهارشنبه) بنا به درخواست آمریکا حملات موشکی و خمپاره ای انجام شده از غزه علیه اراضی اشغالی را در نشستی مورد بررسی قرار می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۵    
آموزش دانش آموزان را تقویت می کنیم
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۵    
دانشگاه ها ستون اصلی نهاد آموزش عالی کشور هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۴۰    
روسای جمهوری روسیه و ترکیه در گفت وگوی تلفنی با اشاره به اهمیت تداوم روند حل و فصل سیاسی مسائل سوریه خواستار پایبندی دو کشور به اصل حق حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۳۵    
منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که حملات هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه پس از شکست تلاش ها برای برقراری آتش بس از سرگرفته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۳۵    
اریک گریتنز فرماندار ایالت میزوری که با اتهام فساد اخلاقی و سوءاستفاده از منابع مالی در دوره مبارزات انتخاباتی روبروست، از سمتش استعفا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۲۵    
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب الف لام خمینی اثر هدایت الله بهبودی که انتشارات موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی آن را منتشر کرده و برای نخستین بار در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۲۵    
در پژوهش حاضر کوشش شده است تا با روش تحلیلی- توصیفی سابقۀ مصاحبه و انواع آن از حیث انحصار و از حیث پیش بینیِ واژه ها، ضوابط مصاحبه و اَشکال آن و اهمیت و جایگاه مصاحبه تبیین شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۲۵    
مساله براندازی از سوی دولت ترامپ چیزی جز جنگ روانی با هدف تاثیرگزاری بر افکارعمومی و حتی ذهن برخی مسئولان کشورمان نیست. براندازی، آرزویی است که به گور خواهند برد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۲۵    
رنه دکارت در آثارش از تأثیری که علم ریاضی بر ذهن وی داشته سخن گفته است. او که در زمره پایه گذاران علم جبر و هندسه تحلیلی است، معتقد بود تنها معرفت ریاضی است که می توان بر آن نام معرفت نهاد .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۲۰    
گزارش محرمانه سیا که در آستانه مذاکره احتمالی سران آمریکا و کره شمالی تهیه شده، نسبت به موافقت پیونگ یانگ با دست کشیدن از تسلیحات اتمی ابراز تردید کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۲۰    
دولت به جای آنکه در برنامه های تلویزیونی و یا در سخنرانی ها به طور یک جانبه از عملکرد خود دفاع کند و در مواردی هم، منتقدان را با انواع تهمت ها بنوازد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۲۰    
قراردادها و اسناد استعماری را امضا نکنید؛ 70هزار میلیارد تومان برای رفع فقر؛ کی روش دل به دریا می زند و توافق ضدتحریمی ایران و هند؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۲۰    
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: عموم نمایندگان از عملکرد هیات رئیسه ناراضی هستند و معتقدند که مجلس در دو سال گذشته جایگاه خود را از دست داده و به یک دستگاه زیرمجموعه دولت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۲۰    
سناتور رند پاول در نشست اخیر سنا از استانداردهای دوگانه دستگاه سیاست خارجی کشورش در قبال کشورهای غرب آسیا به شدت انتقاد کرده و به عنوان نمونه از رفتار متضاد با ایران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۱۵    
آمریکا در حالی بسیاری از کشورها را به اتهام حمایت از گروه های تروریستی در فهرست سیاه تحریم های خود قرار می دهد که تاریخ پر از حمایت های صریح آمریکا از تروریست ها به منظور اعمال سیاست های خود بر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۵:۱۵    
همزمان با انتشار اخباری از احتمال آتش بس در غزه، جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطق دیگری از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۲:۱۵    
در حالی که برخی جایگاههای سوخت در تهران،ورودی کارت سوخت در نازل های خود را حذف کرده اند، یک مقام مسئول از صرف هزینه گزاف میلیاردی برای واردات و بروزرسانی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت خبر داد.