سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۸May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 خرداد 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۸    
اتحادیه اروپا روز چهارشنبه در حمایت از اجرای توافق هسته ای با ایران، قانون مسدودسازی تحریم های آمریکا را بروزرسانی کرد تا از این پس، کلیه تحریم های ثانویه این کشور علیه ایران را شامل شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۶:۵۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از طریق محاکم بین المللی، حقوقی و قضایی فسخ قرارداد بویینگ را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۳    
بر اساس بخشنامه گمرک، سقف ارز همراه مسافر ورودی 10 هزار یورو و سقف ارز خروجی همراه مسافر از مرزهای هوایی 5 هزار یورو میباشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۸:۳۹    
قم - تعدادی از مراجع عظام تقلید ضمن دعوت از همه مردم به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تأکید کردند: راهپیمایی امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۸:۲۹    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد خروج این کشور از توافق هسته ای باعث شده فعالیت های منطقه ای ایران کاهش یابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۸:۲۴    
رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان از همدستی عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی و آمریکا برای اشغال مناطق سوریه و فلسطین خبر داد و گفت واشنگتن الحاق جولان به فلسطین اشغالی را به رسمیت خواهد شناخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۴:۴۹    
نخست وزیر هلند داشت کارت ورود به پارلمان را می زد که فنجان یا لیوان قهوه از دستش افتاد و بر زمین ریخت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۲:۴۹    
علیرضا جهانبخش از انگیزه بالای ملی پوشان ایران در جام جهانی روسیه سخن گفت. به گزارش ایسنا، در آستانه شروع جام جهانی فوتبال در روسیه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۱:۴۹    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد کامیون و تریلی در محور هراز از ساعت شش صبح امروز ممنوع شده و تا ساعت 12 شب ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۰:۴۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی فردا و پس فردا در کشور، از احتمال بارندگی و همینطور کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۹    
مدتی است که قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس ایران نوسان چندانی نداشته و در حال حاضر نیز می توان با تقریب خوبی قیمت هر برگ از اوراق را حدود 65 هزار تومان قیمت داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۹    
با روند رو به رشدی که قیمت دلار طی می کند دیگر دلار 4200 تومانی معروف وجود خارجی نداشته و اکنون متقاضیان دریافت ارز باید دلار را با نرخ 4240 تومان از بانک ها تهیه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۹    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) از حضور شش دانشگاه ایران، از جمله دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، تهران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۹    
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران با حضور در نشست خبری پیش از دیدارهای هفته سوم مسابقات در جمع خبرنگاران صحبت کرد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۳    
تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز شنبه مورخ 97/03/19 از محور های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۳    
رئیس جمهوری جهت حضور در هجدهمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای فردا به چین سفر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۸    
گروه ها ، احزاب، شخصیت ها و سازمان های مختلف در کشورمان با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه از مردم و مسوولان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۴    
وزیر اطلاعات از شناسایی و دستگیری چند تیم تروریستی در مناطق غربی و جنوب غربی کشور طی روزهای اخیر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۴    
شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی رسد و برای هر شب آن، اعمال خاصی ذکر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور انقلابی و گسترده اقشار و آحاد مختلف ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس فتنه جدید آمریکایی-صهیونیستی را با شکست مواجه می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۹    
بیمارستان 283 تختخوابی شهر یاسوج با هزاران مشقت بعد از 12 سال احداث شد اما معارضاتی پیش روی این بیمارستان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۹    
سپاه پاسداران با دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت پرشور و گسترده در راه پیمایی فردا نهادینه شدن تفکر مقاومت و انتفاضه ضد صهیونیستی در فلسطین را قدرت نرم امت اسلامی و فلسطینی ها در دست یابی به آرمان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۹    
به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) رده بندی جدید این ماه را اعلام کرد که تیم ملی فوتبال ایران با یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته علاوه بر از دست دادن صدرنشینی آسیا به رده 37 جهان سقوط ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۹    
ماموران گمرک در تازه ترین عملیات از لا به لای تریلی های خروجی 6 تبعه کشورهای همسایه را کشف کردند . با کشف 6 نفر در عملیات مبارزه با قاچاق انسان کشفیات ماموران گمرک به 95 نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۴    
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 10:30 فردا با حضور پرشور و گسترده مردم در تهران و شهرهای مختلف کشور و جهان برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۴    
ترکیه با به تعویق انداختن سه هفته ای زمان آب گیری سد ایلیسو روی رودخانه دجله، اعلام کرد که حتی با آغاز فرایند پر کردن ذخایر این سد نیز عراق جریان کافی آب دریافت خواهد کرد و دجله خشک نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۴    
با وجود باز بودن هر پنج محور اصلی شمال-تهران، مسافران شمال تلاش کنند با توزیع مناسب سفر، از ایجاد ترافیک جلوگیری کرده و زمان خود را در ترافیک تلف نکنند، پیشنهاد می شود مسافران برای سفر برگشت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۴    
محمدامین میرزایی خبرنگار پارلمانی، جزئیات مشاهداتش از آنچه روز حمله داعش به مجلس در ساختمان مجلس شورای اسلامی رخ داده را بیان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۴    
اولین مجموعه از جنگنده های پیشرفته اف-35بی بعد از سه هزار مایل پرواز از آمریکا وارد خاک انگلیس شده و از ماه دسامبر عملیاتی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۹    
اقامت تا شب عملیات سرانجام به مرحله ای می رسد که رامین احمدی با مدارک جعلی در کرمانشاه یک خودروی پراید خریداری می کند. عوامل تروریست داعش با همین خودرو در شب عملیات از کرمانشاه راهی تهران می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۱۴    
روسیه و چین در پاسخ به راهبرد امنیت ملی آمریکا اقدام به توسعه هرچه بیشتر همکاری های اقتصادی، سیاسی و نظامی میان خود کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۴    
احسان علیخانی در قاب بیستم ماه عسل، میزبان دو نوجوان فریب خورده بود!
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۴    
گسترش افراط گرایی در ساختار سیاسی - اجتماعی رژیم صهیونیستی سرنوشتی مشابهِ افراط گرایی های دیگر، برای آن در پی خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۹    
قدس نقطه آغاز هویت مسلمانان در صدر اسلام است غصب آن، ربودن بخشی از هویت اسلامی مسلمانان و ایجاد شکاف در صفوف آنها خواهد شد. قدس نقطه آغاز حذف یک ملت در فلسطین است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۴    
رهبر انقلاب اسلامی عدالت خواهی بین المللی و حمایت از ملت های مظلوم را یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی خواندند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۹    
خالد نبی در استان گلستان بار دیگر آتش گرفت و این بار فضای مجازی منعکس کننده این خبر و وضعیت نابسامان محوطه ای تاریخی بود که به قبرستان خاص مشهور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۹    
دریاچه گهر در دامنه ی اشترانکوه امروزه به یکی از توریستی ترین مناطق کشور تبدیل شده است. در این گزارش راهنمای سفر به این دریاچه را می خوانیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۹    
در پی وقوع انفجاری تروریستی در مسیر کاروان خودروهای حامل رهبر حزب اسلامی کار افغانستان، وی از سوء قصد جان سالم به در برد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۴    
دانشگاهیان معتکف که از غروب دوشنبه در نخستین اعتکاف رمضانیه حضور یافتند، پس از افطار امشب به اعتکاف خود پایان می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۴    
رئیس جمهور با دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم روز قدس، تصریح کرد: روز قدس روزی تاریخی و هنگامه فریاد علیه ستمگران و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۴    
حوزه سیاست خارجی در هفته ای که گذشت، متاثر از دو فضای کلی راهبرد تعیین شده در پیشبرد فعالیت های هسته ای در چاچوب برجام از سوی مقام معظم رهبری و روز جهانی قدس و حمایت از فلسطین قرار داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۴    
مسلمانان در اقصی نقاط جهان درحالی خود را برای رقم زدن یک روز تاریخی در روز جهانی قدس آماده می کنند که به نظر می رسد زنگ سیلی آنها به صهیونیسم و هم پیاله های آن در این روز طنین انداز شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۴    
فضیلت شب های قدر برابر با هزار ماه است و هزار ماه برابر با 84سال و 84 سال، برابر با عمر انسان. این ها دلایلی کافی هستند برای اینکه قدر شب های قدر را بیش تر بدانیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۴    
فریدون نجفی کارگردان سینما قصد دارد قدم های شیرین را اواخر خردادماه در جنوب کشور بسازد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۹    
سیدعلی ادیانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در ساری در پاسخ به سؤالی در خصوص اعزام نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جام جهانی روسیه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۹    
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت diariosur اسپانیا، جواد نکونام در سال 2006 به تیم اوساسونا آمد. او آمده بود تا خودش را نشان دهد. او سطح خوبی را در لالیگا از خود به نمایش گذاشت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۲۹    
یک عضو اتحادیه صادرکنندگان پوشاک گفت: گرفتار احتکار شده ایم و نیاز است دولت بتواند منابع مالی تولیدکنندگان را تامین کند تا آنها مواد اولیه خود را در زمان مقرر وارد کنند و به تولید بپردازند تا حداقل ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۲۹    
یک فعال حوزه کار می گوید بالا بودن اجاره زمین کشاورزی و نبود آب موجب شده تا اشتغال در بخش کشاورزی پایین بیاید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۲۴    
فیلیپ لنارد، فیزیکدان آلمانی و برنده جایزه نوبل، در 7 ژوئن 1862 چشم به جهان گشود. به گزارش ایسنا، " فیلیپ ادوارد آنتون لنارد" (Philipp Eduard Anton Lenard) ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۲۴    
در شرح دعای روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان آمده است: در قرآن آیه ای است که هر پیش آمدی که برای شما اتفاق می افتد، محصول اعمال زشت خودتان است. با این حال خداوند خیلی از اعمال بندگان را ندید می گیرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۹    
حدودا 8 سال از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها می گذرد و در طول این سال ها، اجرای این قانون، موافقان و مخالفان بسیاری را به خود دیده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۹    
پژوهشگران مرکز تحقیقات برق و رباتیک موسسه اقبال لاهوری مشهد با سفارش بخش صنعتی بازوی رباتیکی را با قابلیت چرخش 360 درجه عرضه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۴    
"یک گروه از عناصر داعش با ورود به طبقات فوقانی ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی دست به اقدام تروریستی کور زدند."
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۷:۰۹    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس بررسی های این کمیسیون درباره واردات دارو از چین به کشور را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۶:۵۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی از تکمیل مرکز مونتاژ سانتریفیوژ در نطنز تا یک ماه آینده خبر داد و تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدامی خلاف برجام نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۶:۵۹    
اجماع در ارتباط با حمایت از جنبش بایکوت، محروم کردن و تحریم ها علیه اسراییل در میان اتحادیه ها، کلیسا ها و محیط های دانشگاهی و غیره مداوما در حال افزایش است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۶:۵۹    
حکومت و سازمان اطلاعات و امنیت کشور می دانستند در نبود آقای حکیم هواداران آیت الله خمینی بار دیگر مرجعیت او را در داخل کشور بر سر زبان ها خواهند انداخت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۶:۵۹    
مدیر پردیس سینمایی آزادی گفت: مردم در زمان نمایش بازی های جام جهانی به سینما نمی آیند و می خواهند بازی فوتبال را تماشا کنند ...