سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۰    
سقط جنین یعنی خارج کردن غیرطبیعی جنین از رحم زن باردار قبل از موعد طبیعی وضع حمل، به وسیله ی مادر یا هر کس دیگر، به قصد نابود کردن جنین. برای آشنایی با جرم سقط جنین مطلب زیر را مطالعه بفرمایید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۰    
مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری پاییز امسال را 11.7 درصد اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۰    
ریچارد نفیو معتقد است اگر SPV اجرا نشود و همین منافع حداقلی ایران از برجام محقق نشود ایران ممکن است از برجام خارج شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف بیش از 36 میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در قم خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۵    
بله؛ آنها فراموش شده اند. انقدر فراموش شده اند که مثلا نمی دانند امروز چند شنبه است یا اینکه الان در کدام ماه سال هستیم؟ از روزهای زندگی فقط موسم سرما یا موسم گرما را حس کرده اند و همه زخم های زندگی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۵    
کوه دماوند عامل انتشار بوی نامطبوع تهران نیست
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش بعد از برگزاری جلسه تعیین تکلیف نهایی درباره کنکور سال 1398، از خداحافظی با برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا همان "کنکور سراسری" خبر داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۵    
زمان خواب دیدن و شرایط شخص خواب بیننده، در نوع خواب و تعبیر و تحقق آن اثر دارد. رؤیای صادق را بعد از گذشت دو سوم شب می بینند که فرشتگان فرود می آیند و آن پیش از سحر است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۰    
در نظرسنجی نهم دی ماه توسط صداوسیما، سریال تلویزیونی بانوی عمارت شبکه سه سیما پربیننده ترین سریال تلویزیون شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیدسعیدرضا عاملی را به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۵:۱۶    
مشاور سابق رئیس جمهور اسبق آمریکا معتقد است که ترامپ در سال 2019 از قدرت برکنار نخواهد شد بلکه خود کناره گیری می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۵:۱۱    
رئیس جمهور در حکمی حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی را برای مدت چهار سال به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۵:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، نشت گاز مرکاپتان از خودروی حمل آن و آتش سوزی کپسول گاز در نسیم شهر را دو گزینه محتمل بوی نامطبوع امروز پایتخت دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۶    
با آغاز به کار رسمی بازار آزاد، صرافی های بانکی نرخ را نسبت به روز گذشته کاهش داده و اکنون هر دلار آمریکا، 10500 تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۶    
دستیاران کارلوس کی روش در طول پرواز تیم ملی از کیش به ابوظبی در حال آنالیز نخستین حریف تیم ملی در جام ملت های آسیا بودند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۲۶    
آماده بودن طارمی و به بن بست رسیدن مذاکرات پرسپولیس با قوچان نژاد می تواند بار دیگر به بازگشت مهاجم جنجالی بوشهری به جمع سرخ ها منجر شود. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۶    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: برای توسعه اشتغال روستایی در مراحل اولیه پرداخت تسهیلات کم بهره 60 هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۶    
معاون اسبق وزارت نفت گفت: رقیبان نفتی و منطقه ای ایران از اجرا نشدن قراردادهای نفتی و خروج شرکت های خارجی از کشورمان خوشحال هستند زیرا این وضعیت می تواند از شتاب توسعه پروژه ها بکاهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۶    
چین با هدف مقابله با جنگ تجاری آمریکا، مقررات و ضوابطی را تدوین کرده است که بر اساس آن دسترسی به بازار این کشور تسهیل می گردد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۰    
بازارهای بورس آمریکا متاثر از سیاست های دولت دونالد ترامپ و برخی عوامل بین المللی با از دست دادن میلیاردها دلار سرمایه در سال 2018، بدترین سال را در یک دهه گذشته تجربه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۵    
بررسی روند آماری نرخ تورم مرکز آمار و بانک مرکزی نشان می دهد نرخ تورم مرکز آمار با فاصله زمانی یک و یا حداکثر 2 ماهه به نرخ تورم بانک مرکزی می رسد؛ دلیل اصلی این اتفاق ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۰    
بر اساس برنامه ششم توسعه وزارت جهاد مکلف به تولید محصولات سالم است و سازمان حفظ نباتات باید مصرف سموم را به حداقل رسانده و از استفاده سموم پرخطر در مزارع پرهیز شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۰    
با برگزاری پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده آقای عمارت ختم رسیدگی از سوی قاضی صلواتی اعلام و مقرر شد در مهلت قانونی حکم صادر شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح پالایشگاه ستاره خلیج فارس را نماد خودباوری و توانمندی جوانان ایرانی دانست و گفت: متخصصان جوان با اجرای این پروژه نشان دادند که می توان کارهای بزرگی را انجام داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از تعطیلی 2 روزه این جشنواره به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از مدیران عرضه و لیاقت لازم و متناسب با منصب خود را ندارند و بنابراین فایده ای که می رسانند کمتر از ضرر و خسارت ناشی از تصمیمات و اقداماتشان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به انتشار خبر احتمال فیلترینگ اینستاگرام گفت: در این زمینه نباید دو قطبی فیلترینگ یا مخالفت با فیلترینگ درست کنند و باید جمع بندی عقلایی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
به تازگی، وزارت جهاد کشاورزی ابلاغیه ای مبنی بر ممنوعیت واردات بذر ارقام جدید محصولات سبزی و صیفی صادر کرده که به اعتقاد کارشناسان، اگر مقدمات جایگزینی تولید داخل فراهم نشود، پیامدهایی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۰    
مسئول تحقیق و تفحص های هیات رئیسه مجلس گفت: در تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها به این مسئله رسیدیم که دولت منابع هدفمندی یارانه را در جاهای دیگر و برای مصارف عمومی خرج کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۰    
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا این آمادگی را دارد که حقوق آسیب دیدگان حادثه اتوبوس دانشجویان را پیگیری کند. اگر کسی هم قصوری داشته باشد، برابر موازین با آن برخورد می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۰    
عضو شورای سنجش و پذیرش دانشجو از تصویب شیوه نامه اجرایی پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بی نیاز از کنکور و آغاز این فرآیند از بهمن ماه 97 خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۰    
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای، بهای فروش انواع خودروهای تولید داخل و مجموع ارزش گمرکی و حقوق ورودی انواع خودروهای وارداتی موضوع مواد 42 و 43 را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۰    
برخورد با برندهای محرز پوشاک قاچاق، اگرچه شامل صد فروشگاه متخلف می شود که نیاز مصرف کنندگان پوشاک لاکچری را برآورده می سازند، بلکه 100 هزار فروشگاه عرضه کننده پوشاک داخلی، نجات می یابند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۰    
ه گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، وحید امیری هافبک ملی پوش ترابوزان اسپور ترکیه که شخصیت مثال زدنی اش در اردوهای تیم ملی او را یکی از چهره های دوست داشتنی فوتبال ایران کرده درباره انتظارات از تیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
انتشار آگهی مزایده برای فروش شرکت چوب و کاغذ مازندران توسط سهامدار اصلی این شرکت، نگرانی هایی را در مورد اهلیت سرمایه گذار جدیدی که ممکن است انتخاب شود در جامعه صنعت استان و کارکنان این مجموعه صنعتی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۰    
کودک همسری پدیده ای است که غالبا از منظر حقوق کودک و تاثیرات فردی آن مورد واکاوی و بحث قرار می گیرد. این در حالی است که تبعات آن برای نهاد خانواده تا حد زیادی مکتوم می ماند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۰    
در بیانیه مجمع اساتید و طلاب حقوقدان حوزوی آمده است: آیا تجربه برجام و بد عهدی آمریکا کافی نیست که دوباره کشور را با چالش معاهده ای که هیچ منفعت تضمین شده و محتملی نداشته و حتی امکان مطالبه حقوق ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
فعالیت های اقتصادی عمده در جمعیت هلال احمر در راستای ارتقاء شفافیت مالی بر اساس دستور شورای عالی هلال احمر در هفته های گذشته متوقف شدو بررسی های کمیته تحقیق و تفحص از هلال احمر حکایت از ابهامات جدی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه به زودی نتیجه جلسه سران سه قوا در مورد ترخیص خودروهای مانده در گمرک اعلام می شود، گفت: در صورت موافقت سران قوا، شرایط خاصی برای ترخیص تعیین می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کار معین، به سیاست های اداری و استخدامی و مجوزهایی که برای استخدام رسمی به آموزش و پرورش داده می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
با موافقت رهبر معظم انقلاب و حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام نوری زاده به ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
مجلس در نشست علنی امروز با دوفوریت طرح انتقال وزارتخانه های دولت از تهران به استان های مستعد و دارای شرایط در یک دوره 5 ساله مخالفت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
هیأت دولت استانداران 4 استان کشور را مشخص کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از قطر، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در فرودگاه دوحه قطر در گفت وگو با خبرنگاران ایرانی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
امام خمینی، شاگرد فاضل خود، یعنی حاج آقا مجتبی تهرانی را به جمع آوری فتاوا و تنظیم اولین نسخه از رساله عملیه و مناسک حج خویش مامور کردند که در همان ایام به چاپ رسید و در دسترس مقلدان قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۲۰    
سال 2018 میلادی در حالی به پایان رسید که تصویر دانشگاه های ایرانی در آینه نظام های برتر رتبه بندی جهانی حکایت از رشد قابل توجه دانشگاه های صنعتی در رده بندی های بین المللی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۵    
سران سه قوه جنگ اقتصادی را باور کنند؛ بانک سرمایه نمایش واقعی فساد است و لاستیک خودرو، گمشده تازه ایرانی ها؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۰    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه، مدیریت رهبر انقلاب در ایام فتنه 88 را استثنایی برشمرد و گفت: ایشان به جای اینکه از قوه قهریه و قضائیه استفاده کنند، مبنا را بر تبیین قرار دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۰    
بحران رهبری حاکم دراروپا، ایالات متحده و در میان متحدین عمده آنها، غرب را در هرج و مرج فرو برده و آن را به سمت یکی از حساس ترین گلوگاه های خود در دهه های اخیر هدایت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۱:۳۵    
یک رسانه غربی از حل شدن مشکل پرادخت بدهی نفتی هند به ایران با تصمیم جدید دولت نارندرا مودی خبر داد.