سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۱May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 خرداد 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۲    
بر اساس سندی که برای کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا ارسال شده، 34 نماینده دموکرات خواستار استیضا ح رئیس جمهور آمریکا شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۲۲:۴۰    
نخست وزیر هند ضمن تشکر از پیام تبریک حسن روحانی در ارتباط با پیروزی در انتخابات پارلمانی این کشور تاکید کرد که ایران و هند با یکدیگر دارای حلقه های تمدنی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۶    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار مرکز مازندران گفت: اگر پیمانکار و سهام داران میدان میوه و تره بار به تعهدات خود عمل کنند، حتما بازار طی این مدت 6 ماهه منتقل خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۶    
کره شمالی موضع فریب کارانه و خودسرانه آمریکا در مذاکرات ویتنام را عامل شکست آن خواند و تاکید کرد که با این شیوه واشنگتن حتی یک اینچ هم نمی تواند ما را حرکت دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۶    
یک قانونگذار روسیه گفته این کشور ممکن است مسئله تقویت حضور نظامیان آمریکایی در منطقه خاورمیانه را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ببرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۶    
تحلیلگر مسائل بین الملل در واکنش دیدار محمدجواد ظریف با یک سناتور دموکرات آمریکایی، با بیان اینکه باید مشخص شود که این دیدار بر اساس کدام مجوز انجام شده و محتوای آن چه بوده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی گفت که گمان نمی کند ایران خواستار جنگ باشد و آنها قطعا خواستار جنگ با آمریکا نیستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۶    
یک نماینده مجلس با اشاره به مذاکره محمدجواد ظریف با سناتور آمریکایی گفت: مذاکره مجدد با دولت آمریکا و آمریکایی ها که بارها بی اعتمادی شان به دنیا ثابت شده و تعهدات شان را زیر پا می گذارند فایده ای ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۲:۰۵    
فریدون فربود هدف از برپایی نمایشگاه خرمشهر+30 را یادآوری مقاومت جانانه مردم خرمشهر دانست که سال هاست تنها به یک سمبل تبدیل شده و تأکید کرد مردم این شهر لایق زندگی بهتری هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۱:۱۵    
رسانه های ژاپنی از برنامه ریزی و تمایل نخست وزیر این کشور برای سفر به ایران خبر می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۰:۱۵    
سپاه پاسداران در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد، الگوی حماسه آزاد سازی خرمشهر و نسخه مقاومت و تسلیم ناپذیری برابر دشمن را ضامن پیروزی و غلبه ملت ایران بر قدرت های سلطه گر و رژیم منفور ایالت متحده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۳:۱۵    
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: چندی پیش، پیشرفته ترین دستگاه لیزر از کشور آلمان وارد شده و امید است که کار لیزردرمانی دانش آموزان شین آبادی به طور کامل انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۵    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: مشتریان در میادین میوه و تره بار حق دستچین کردن میوه را داشته و در صورت مخالفت غرفه داران می توانند تخلف را به سامانه 1888 اعلام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۵    
سفرهای متقابل مقامات ایرانی و عراقی نشانگر شکست سلسله تلاش های گسترده ایالات متحده برای به بن بست رساندن روابط استراتژیک تهران بغداد است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۵    
حضرت زهرا(س) در همه حرکات و سکناتشان نمونه کامل بندگی و عبودیت اند، لذا اگر کسی با نظر به آن حضرت و ارادت به سیره آن بزرگوار وارد شب قدر شود، آمادگی لازم را برای درک شب قدر پیدا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۵    
به دنبال حمله جنگنده های سعودی به یک پالایشگاه فرآورده های نفتی در تعز یمن تاکنون 9 نفر به شهادت رسیده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۵    
نمایشگاه دوسالانه قطعات و تجهیزات جانبی خودرو(Autopromatec 2019)با حضور32کشور و بیش از 1500شرکت کوچک و متوسط در زمینه تولید قطعات و خدمات پس از فروش خودرو در بلونیای ایتالیا آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۵    
به گفته مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری روزانه به صورت میانگین 3000 کامیون عملیات خروج کالا از بندر امام را انجام می دهند که از این تعداد 1800 کامیون کار حمل کالاهای اساسی را بر عهده دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۵    
معاون رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه با روزنامه دیلی صاباح درباره مسائل مختلفی از جمله تحریم های آمریکا علیه ایران، توافق منبج، مهاجران سوری و افزایش اسلام هراسی در غرب صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۵    
مراسم احیای شب های قدر در روزهای سوم، پنجم و هفتم خردادماه مصادف با شب های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان در هیأت ها، مساجد و اماکن متبرکه کشور برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۵    
14 چترباز بسیجی و پاسدار سپاه پاسداران امروز همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با پرواز از برج میلاد اقتدار و آمادگی خود را برای دفاع از میهن اسلامی به رخ کشیدند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۵    
علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۵    
امام جمعه قم با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت باید منسجم عمل کند، تصریح کرد: مردم انتظار دارند که آرامش به بازار برگردد و البته نقش مردم در آرامش بازار مهم و تاثیرگذار است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۵    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بیت المال باید به همه برسد نه اینکه عده ای خاص از آن استفاده کنند تاکید کرد باید در زمینه دریافت مالیات از مردم دقت و حساسیت داشته و از ثروتمندان مالیات بیشتری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۵    
نخست وزیر انگلیس بعد از سه بار تلاش ناموفق در تصویب توافق برگزیت در مجلس عوام، از سمت خود استعفا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اظهاراتی درباره عصبی بودن وی در دیدار با دموکرات ها، در مقابل خبرنگاران از مشاوران ارشدش خواست تأیید کنند که او در گفت وگو با دموکرات ها اصلا عصبی نبوده و خیلی هم آرامش ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۵    
وزارت کشور افغانستان اعلام کرد انفجاری در یک مسجد در ناحیه نهم شهر کابل به وقوع پیوسته که در نتیجه آن یک نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۵    
رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز، ما سربازان آمریکایی ها را در حالی در خلیج فارس می بینیم که با دستانی لرزان و رنگ هایی پریده در پشت کوهی از تجهیزات در مقابل اراده فرزندان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۵    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: باید جهان اسلام از رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش در راهیپمایی روز جهانی قدس ابراز انزجار کرده و در مقابل این رژیم جنایتکار که همانند غده سرطانی در خاورمیانه دست به جنایت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۵    
معاون وزیر ارتباطات از طراحی و نصب سیستم عامل بومی روی برخی تلفن های همراه موجود در بازار خبر داد و گفت: این سیستم با هدف تضمین استقلال و امنیت در استفاده از تلفن همراه ساخته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۵    
انسیه جهان آرا تهیه کننده فیلم سینمایی تولدت مبارک ضمن گلایه از شرایط نامساعد اکران این فیلم، درباره ورودش به عنوان یکی از منسوبان شهدای دفاع مقدس به سینما نکاتی را مطرح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سیل در سال زارعی جاری 14هزار کیلومتر از راه های کشور و همچنین سه هزار متر پل را تخریب کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۵    
پژوهشگر شناخته شده موسیقی اقوام ایران با اشاره به جای خالی مناجات خوانی ها و آئین های موسیقایی مرتبط با ماه مبارک رمضان، از کم توجهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۵    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با انتقاد از سکوت سازمان ملل متحد و شورای امنیت در قابل جنایات علیه غیرنظامیان گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در 14 استان کشور طی روزهای شنبه تا سه شنبه هفته آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه غلط برخی مسوولان در قبال تذکرات رهبری، گفت که پس از تذکر رهبری درباره یک موضوع مدیران به جای صدور بخشنامه، اقدامات عملی عاجل برای رفع آن کاستی انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
تنی چند از اساتید برجسته دانشگاهی به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در انتقاد از عدم تشکیل جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی نامه نوشتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی تصریح کرد: ترامپ مشکل مهار اعصاب دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
نماینده ایران در جلسه شورای امنیت گفنت: یکی از مشکلات اساسی در حفاظت از غیرنظامیان در درگیری های مسلحانه تصمیم گیری بر اساس ملاحظات سیاسی و مسئول نشناختن عاملان جنایات است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
یک خلبان دوران دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی در همه عملیات های دوران دفاع مقدس به ویژه در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نقش ویژه ای و برجسته ای داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۵    
دعا، همّت را بلند، اراده و تصمیم را استوار، و انسان را در برابر حوادث بزرگ و مصایب جانکاه مجهّز و بیمه می سازد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نسل بی انقطاع ما، 40 سال است که نبرد نظامی، تحریم، تروریسم و جنگ اقتصادی را در بستر فرهنگ خرمشهر با ایثار و مقاومت به پیروزی مبدل کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۵    
برای رونق تولید،حذف حق بیمه قرارداد مؤثرتر و عادلانه تر از معافیت مالیاتی است؛مؤثرتر از جهت نرخ بالای آن وعادلانه تر از جهت هزینه ای غیر قانونی که یک سازمان عمومی بر تولیدکنندگان بار می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۵    
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه هیچ رئیس جمهوری به اندازه روحانی اختیارات ویژه نداشته است، گفت: این یک موضوع نخ نماست که وقتی شعارها محقق نمی شود، چنین موضوعی را مطرح می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۵    
درخواست دموکرات ها برای استیضاح ترامپ بالا گرفته اما آنها ظاهراً هنوز برای آغاز این روند تردید دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی بامداد جمعه گفت فکر نمی کند نیازی به اعزام نیرو به منطقه خاورمیانه وجود داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۵    
به گزارش خبرگزاری فارس، اخیرا نامه ای از فدراسیون کشتی بیرون آمد که حاوی نکات جالب توجهی بود، هرچند منتقدان سرپرست فعلی فدراسیون قسمتی از آن را برجسته کردند که نعمتی با ارسال نامه به اتحادیه جهانی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۵    
به گزارش خبرگزاری فارس، حضور بازیکنان تازه وارد در تیمی مثل استقلال سختی های خاص خود را دارد به خصوص اینکه یک بازیکن جایگزین یک ملی پوش شده باشد. محمد دانشگر در فصلی که گذشت این شرایط را تجربه کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار کمک بین المللی برای مهار آتش سوزی گسترده در اراضی اشغالی فلسطین شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۵    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل گفت: اصرار ترامپ به استفاده از ادبیات توهین آمیز علیه ملت ایران عزم مردم ما را در مقاومت علیه سیاست فشار و ارعاب دوچندان می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۵    
وزارت دادگستری آمریکا علیه جولیان آسانژ ، موسس سایت افشاگر ویکی لیکس 17 اتهام جدید مطرح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۸:۲۶    
حماسه خرمشهر ، انسان معاصر ، مطالعه در سطح ، خودبس ، ب ، در ستایش طبیعت و واریته نمایشگاه های جدیدی هستند که امروز در پایتخت افتتاح می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۷:۲۶    
جنگ جهانی دوم جنگ چرچیل بود نه جنگ هیتلر. چرچیل به جنگی دست یافت که مشتاق آن بود، چرا که معاهده ورسای که حاکمیت آلمان بر بخش هایی از خاک خود را محروم کرده و تحقیر ناعادلانه و غیرمسئولانه ای را بر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۰۶:۲۶    
شب های قدر هم از راه رسیدند و چه لذتی دارد، این شب را در پاتوق های مذهبی و در کنار خانواده سر کردن! دور هم می نشینیم به نیایش و مناجات با خالق بی همتا و خاطره می سازیم از شبی که از هزار ماه برتر است.