جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 30 آذر 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 آذر 1395 هدانا 2 آذر 1395 هدانا 3 آذر 1395 هدانا 4 آذر 1395 هدانا 5 آذر 1395 هدانا 6 آذر 1395 هدانا 7 آذر 1395 هدانا 8 آذر 1395 هدانا 9 آذر 1395 هدانا 10 آذر 1395 هدانا 11 آذر 1395 هدانا 12 آذر 1395 هدانا 13 آذر 1395 هدانا 14 آذر 1395 هدانا 15 آذر 1395 هدانا 16 آذر 1395 هدانا 17 آذر 1395 هدانا 18 آذر 1395 هدانا 19 آذر 1395 هدانا 20 آذر 1395 هدانا 21 آذر 1395 هدانا 22 آذر 1395 هدانا 23 آذر 1395 هدانا 24 آذر 1395 هدانا 25 آذر 1395 هدانا 26 آذر 1395 هدانا 27 آذر 1395 هدانا 28 آذر 1395 هدانا 29 آذر 1395 هدانا 30 آذر 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۷    
یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز بخش هایی از منطقه عسیر در عربستان سعودی را هدف حملات خود قرار دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۷    
مقام های قضایی آلمان اعلام کرده اند که نوید ب ، پناهجوی پاکستانی مظنون به نقش داشتن در حمله دوشنبه شب، به دلیل فقدان شواهد کافی آزاد شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۴    
وزیر امور خارجه روسیه امروز سه شنبه با جان کری همتای آمریکایی خود تلفنی درباره نشست مسکو گفتگو کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۱    
شورای امنیت سازمان ملل روز سه شنبه، حمله اخیر در یک بازار سال نو میلادی در برلین را به شدت محکوم کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۱    
دادستان کل آلمان از آزادی فرد مظنون به حمله به بازار کریسمس در برلین خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۸    
وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هفت شخصیت حقیقی، هشت شخصیت حقوقی و دو کشتی به فهرست تحریمهای آمریکا علیه روسیه افزوده شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۵    
آلمان اعلام کرد که مظنون اصلی حادثه تروریستی برلین که تبعه پاکستانی است، پس از گذشت یک روز از دستگیری اش ، ساعتی پیش آزاد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آمادگی این رژیم برای درمان مجروحان شهر حلب خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۲    
دولت قطر درپی کسری بودجه 13میلیارد دلاری و کمبود منابع مالی درسال جاری میلادی و نیز ادامه این روند درسال 2017 ازطرح ادغام سه بانک بزرگ این کشور با هدف راه اندازی یک مؤسسه مالی مشترک به منظور تقویت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۲    
رسانه های محلی اعلام کردند، چند ساعت پس از انتشار خبر ترور سفیر روسیه در ترکیه، جسد یک دیپلمات دیگر روس نیز که به ضرب گلوله کشته شده بود، در خانه اش واقع در مسکو کشف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۲    
منابع خبری از وقوع یک انفجار در حی العزیزیه حلب در جریان برگزاری جشن های پیروزی و اعیاد کریسمس خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۹    
شرکت اپل یکی از بهترین تولید کننده های اپلکیشن های کاربردی مثل imovie و GarageBand هستش ولی همه ی اپلیکشن های این شرکت هر سلیقه ای و نمیتونه راضی نگه داره!
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۹    
هواپیمای حامل پیکر سفیر ترور شده روسیه در ترکیه در مسکو به زمین نشست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۹    
در جریان حمله به یک ایستگاه توزیع کمک های بشردوستانه در موصل، سه نفر کشته شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: وقتی یک مربی استقلال محروم است منصوریان دیگر دستیارش را می فرستاد تا تماشاگران را تحریک کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۶    
رئیس جمهور روسیه دستور داد تدابیر امنیتی مضاعفی در اطراف سفارتخانه های روسیه در سراسر دنیا اتخاذ گردد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۳    
مسکو - ایرنا - سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگویی تلفنی با جان کری همتای آمریکایی خود وی را از نتایج مذاکرات با محمد جواد ظریف و مولود چاووش اوغلو همتایان ایرانی و ترکیه ای خود آگاه کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۳    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله دوشنبه شب در برلین پایتخت آلمان را که 12 کشته و 48 زخمی برجای گذاشت، برعهده گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۳    
پاریس - ایر نا - 'اوگ موتو' مشاور ویژه'کلود گه آن' وزیر کشور دولت سارکوزی و کارشناس مسائل امنیتی فرانسه گفت که تروریسم وحشتناک در برلین آلمان و نیس فرانسه تجربه شد و هر کس می تواند با کامیون خود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۰    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی از گردآوری 1947 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در کتاب مصوبات این شورا خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۰    
نیروهای عملیاتی ارتش عراق، ضمن کشف تسلیحات گوناگون تروریست ها، مواضع داعش در الحویجه را بمباران کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۷    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به روزرسانی برنامه ها و اسناد در دستور کار مسئولان قرار دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۴    
سفر آتی رییس جمهوری اسلامی ایران به ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در ادامه دورخیز تازه سیاسی- اقتصادی کشور برای دستیابی به جایگاه بهتر در آسیا به شمار می رود که ماه های گذشته در چارچوب حضور بلندپایه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۴    
با حضور جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کتاب مصوبه های شورای عالی انقلاب فرهنگی و مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای این شورا رونمایی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۱    
سنندج-ایرنا- ضرورت توجه به بحث پژوهش در مدارس، نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در دانشگاه ها و تجاری سازی دستاوردهای پژوهش از جمله مواردی بود که روز سه شنبه در آئین تجلیل از پژوهشگران شهرستان سقز عنوان شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۱    
دورتموند برای نزدیک شدن به رتبه های بالای جدول به امتیازات این بازی نیاز دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۸    
سرپرست پرسپولیس در صحبت هایی عجیب از پشت پرده مشمول سربازی شدن دو بازیکن خود خبر داد که می تواند جنجال عجیبی را رقم بزند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۸    
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: جایگاه هر شخص باید حفظ شود و داور چهارم هم در جایگاهی نیست که با دست با کادر نفت صحبت کند..
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۵    
علی دایی سرمربی نفت تهران بلندترین شب سال را تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۲    
رقابت های عمومی کشتی آزاد بزرگسالان کشور سه شنبه شب با معرفی نفرات برتر چهار وزن دوم به پایان رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۲    
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: پس از آنکه از استقلال عقب افتادیم، فکر نمی کردم در پایان بازی بتوانیم برنده شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۹    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پنالتی عجیبی در ابتدای بازی برای حریف مان گرفته شد که شرایط تیمی را برهم ریخت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۹    
شاگردان علی دایی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید در اصفهان به مصاف یاران ویسی بروند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۶    
سرمربی تیم استقلال گفت:هوادار به دایی حرفی را گفت که دایی هم همان را به نیمکت ما بازگرداند، من و دایی سال ها با یکدیگر دوست بودیم و باید از یکدیگر دفاع کنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۳    
سنندج- ایرنا- معاون امور اقتصادی و توسعه استانداری کردستان گفت: کمبود صنایع تبدیلی خلاء جدی در کشاورزی کردستان بوده و یکی از موانع توسعه بخش کشاورزی این استان است
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۳    
لژیونر مشهدی و بازیکن تیم ملی ایران بلندترین شب سال را تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۰    
آستارا - ایرنا - رئیس اداره شیلات آستارا گفت: به دلیل برودت هوا و کولاک دریا در آذرماه، صیادان نتوانستند به صید ماهی در نوار ساحلی این شهرستان اقدام کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۰    
سنندج- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: امسال درآمد استان از حاصل فروش و تولید گندم کشاورزان در مجموع بیش از 12 هزار میلیارد ریال بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از آزادی گروگان 17 ساله و دستگیری سه متهم با همکاری ریش سفیدان و سران طوایف این شهرستان خبر داد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۲    
اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران، تعدادی از اعضای کانون وکلا، وکلای ایرانی آزاده شده در کنیا و خانواده های آنها طی مراسمی با دعوت از حسن قشقاوی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۹    
المعلومة/ متابعة ... کشف البنک الدولی ,الثلاثاء ,عن موافقة مجلس المدیرین التنفیذیین بالبنک علی شریحة ثانیة بقیمة ملیار دولار من قرض قدره ثلاثة ملیارات دولار لمصر ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۹    
مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان گفت: خوشبختانه آتش سوزی عصر امروز فرودگاه بندرعباس خسارت جانی در پی نداشته است و فقط خسارت به خود سوله وارده شده و تقریبا تمامی سقف آن از بین رفته است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از وقوع آتش سوزی در بالکن یک مجتمع مسکونی خبر داد و گفت: با حضور به موقع آتش نشانان آتش سوزی با حداقل خسارت مهار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۶    
جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ از تدابیر ویژه پلیس برای روان تر شدن ترافیک شب یلدا خبر داد و گفت: ماموران پلیس راهور پایتخت در آماده باش کامل هستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۳    
کوالالامپور – ایرنا – جشن باستانی شب یلدا همراه با شاهنامه خوانی و اجرای موسیقی محلی سه شنبه شب با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان در کوالالامپور برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۰    
اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در ماه جاری از شوراهای فرهنگ عمومی استانهای سراسر کشور تقدیر شد که خوزستان هیچ موفقیتی کسب نکرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۰    
داوود آزاد نوازنده، خواننده و آهنگساز موسیقی ایرانی به مناسبت شب یلدا قطعه ای را اجرا کرده و به مخاطبان ایسنا تقدیم کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۷    
آستارا - ایرنا - به همت سپاه ناحیه آستارا جمعی از مردان و زنان اهل سنت این شهرستان در قالب کاروان آفتاب، برای زیارت حرم امام رضا (ع) به مشهد مقدس رهسپار شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۷    
مراسم ترحیم آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی روز یک شنبه در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین تهران برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۴    
اهواز - معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: غیب مدیران در شورای فرهنگ عمومی که یکی از شورای های مهم استان به شمار می رود، به استاندار گزارش می شود
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۴    
شمس پهلوی، خواهر بزرگتر محمدرضا شاه بر خلاف دیگر بانوان دربار دخالتی در امور سیاسی نداشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۱    
جشن آیینی یلدای تشکل های غیردولتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری با تجلیل از رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۸    
شهرکرد - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بارش برف و کولاک مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان را فردا چهارشنبه در نوبت صبح به تعطیلی کشاند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۸    
یکی از بهترین خاطره های من استقبال مردم از آهنگ شب یلدا بود و بازتاب آن را دیدم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: از بودجه هفت هزار و 700 میلیارد تومانی تخصیص یافته در بودجه 95 به وزارت راه و شهرسازی، تاکنون فقط یک درصد آن به این وزارتخانه داده شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۲    
بیرجند - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی قاینات گفت: کاهش دمای هوا و بروز یخبندان در اوایل آذرماه 95، مبلغ 42 میلیارد و 650 میلیون ریال زیان به باغ های انار و مزارع این شهرستان وارد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۲    
اراک - ایرنا - رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: فن بازار منطقه ای استان مرکزی با عمر سه ساله خود عملکرد قابل قبولی دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۹    
شهرکرد – ایرنا – سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت نفت گفت: این وزارتخانه خسارت ناشی از شکستن خط انتقال نفت خام خوزستان به اصفهان در بخش میانکوه از توابع شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری را ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۶    
قیمت طلا کاهش یافت و تصادف در آلمان و ترور سفیر روسیه نیز نتوانست بر تمرکز بازار بر احتمال افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا در سال آینده غلبه کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۶    
بیرجند - ایرنا - فرماندار درمیان گفت: مشکل نبود آب و برق در میدان دام اسدیه مرکز این شهرستان مرزی پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۳    
بسته نبض بازار امروز به بررسی قیمت محصولات هیوندا و روند معاملات بورس در تهران پرداخته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۳    
پیک مصرف برق روز دوشنبه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش حدود یک هزار و 100 مگاواتی روبرو بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۰    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، ایران بزرگترین مولف دایره المعارف در دنیا است به طوری که اکنون 200 عنوان در دست تالیف داریم که در دنیا بی سابقه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۷    
سنندج- ایرنا- فرماندار قروه گفت: یکی از مولفه های توسعه آموزشهای مهارتی به نیروی انسانی است و نیروی انسانی کارآزموده و متخصص به عنوان یکی از مولفه های توسعه پایدار در هر جامعه ای مطرح است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۷    
بیرجند - ایرنا - معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری درمیان گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون 10 میلیارد و 530 میلیون ریال به حساب 93 دهیاری این شهرستان مرزی واریز شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۴    
سنندج- ایرنا- برای نخستین بار جشن شکرگزاری گندم کردستان روز سه شنبه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۲    
جانشین رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از وجود ترافیک سنگین در بزرگراه های اصلی شهر تهران همزمان با شب یلدا خبر داد و گفت: در سایر معابر اصلی بویژه خیابان های شمال پایتخت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۹    
اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران، تعدادی از اعضای کانون وکلا، وکلای ایرانی آزاده شده در کنیا و خانواده های آنها در آیینی با دعوت از حسن قشقاوی معاون وزیر خارجه از تلاش های دیپلماتیک وزارت امور خارجه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۶    
گرگان- ایرنا- مراسم اهدای جهیزیه به 25 زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور مسئولان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۶    
معاون مشارکت های مجمع خیرین سلامت کشور از برگزاری هفدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات در روزهای هشتم و نهم دی ماه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با مشارکت و همکاری مجمع خیرین سلامت خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۳    
تبریز- ایرنا - فرماندار خداآفرین گفت: براساس آمار ثبت احوال بالاترین نرخ مرگ و میر استان متعلق به این شهرستان و میزان تولد نیز از میانگین استانی پایین تر است .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۳    
سنندج - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی بانه از توابع استان کردستان از کشف و ضبط 97 هزار عدد قرص ترامادول توسط ماموران در پی دستگیری یک باند توزیع قرص های غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰    
تبریز- ایرنا- دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: در هشت ماهه سال جاری در حدود یک هزار و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰    
ارومیه - ایرنا - معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: امسال 230 کودک خیابانی در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان پذیرش و ساماندهی شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۷    
تبریز- ایرنا - فرماندار تبریز گفت: با همکاری شهرداری تبریز و اداره کل راه و شهرسازی استان، برای نخستین بار طرح جایگزینی 4500 هکتار از مناطق حاشیه نشین و بافت های ناپایدار شهر تبریز به فضای سبز پس از ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۴    
تبریز- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: در ماه های گذشته دستگیری افراد معتاد برای چندمین بار به دلیل اعتیاد افزایش یافته و احساس می کنم در موضوع حمایت های بعد از خروج از کمپ ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر نقض قطعنامه 2231 با حضور سردار سلیمانی در سوریه تاکید کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۱    
تهران – ایرنا – یک منبع امنیتی در عراق روز سه شنبه گفت که 4 تروریست انتحاری که در تلاش برای عبور به شرق موصل بودند، کشته شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۱    
سازمان ملل متحد اعلام کرد، دمشق موافقت کرده است تا بیست کارمند نمایندگی سازمان ملل متحد در دمشق به حلب اعزام شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۸    
تهران – ایرنا- اتحادیه اروپا روز سه شنبه اعلام کرد که با توجه به موج حملات تروریستی اخیر، محدودیت های جدیدی بر قوانین خرید و فروش سلاح اعمال خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۸    
شبکه تلویزیونی یورونیوز روز سه شنبه در گزارشی با اشاره به حضور تعداد زیادی از ثروتمندان و تجار در دولت آینده آمریکا، نحوه چینش دولت آتی دونالد ترامپ را به چالش کشاند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۵    
پلیس مالزی از دستگیری 7 نفر از متهمین همکاری با گروه تروریستی داعش در انجام فعالیتهای تروریستی خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۲    
تهران – ایرنا – بر اساس نتیجه نظرسنجی که روز سه شنبه منتشر شد، تنها یک سوم مردم آمریکا بر این باورند که روسیه بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور اعمال نفوذ کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۲    
یک منبع امنیتی اردن اعلام کرد که افراد مسلح روز سه شنبه یک نیروی پلیس این کشور را در جریان تیراندازی در منطقه الکرک کشتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۹    
پلیس برلین اعلام کرد که فرد دستگیر شده، عامل حمله شب گذشته در این شهر نبوده، بلکه مرتکب اصلی مسلح و آزاد است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان و هیات همراه دقایق قبل مسکو را به مقصد تهران ترک کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۶    
روزنامه فرانسوی فیگارو اعلام کرد فرانسوا فیون با درخواست دیدار جانشین ولیعهد عربستان مخالفت کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۶    
بین الملل: تصاویری که از بخش قدیمی حلب پخش شده است گویای ارمغان شومی است که تروریستها برای این منطقه آوردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۳    
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد از زمان تشکیل یک گروه مسلح جدید در اواخر سال 2015 دست کم 50 غیر نظامی در شمال غرب آفریقا کشته شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۰    
آمریکا بازنده ترور سفیر روسیه در ترکیه؛ اطلاعیه وزارت خارجه ایران در مورد سفر ایرانیان به ترکیه؛ ورود تیم 18 نفره روسی به آنکارا؛ نامگذاری خیابان محل ترور سفیر روسیه در ترکیه به نام 'کارلوف' ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۰    
نماینده پارلمان مصر با بیان اینکه ترور سفیر روسیه در آنکارا نتیجه حمایت های دولت ترکیه ار تروریسم است، گفت که آنکارا در حال پس دادن تاوان سیاست های گذشته خود در حمایت از تروریست ها است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۷    
دبیر کل سازمان ملل متحد روز سه شنبه حمله تروریستی شب گذشته در بازار کریسمس برلین را محکوم کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۷    
مادرید - ایرنا - وزیر کشور اسپانیا روز سه شنبه گفت: از هنگام افزایش سطح هشدار ضدتروریستی سال گذشته میلادی تاکنون ، 174 تن به ظن و اتهام ارتباط یا وابستگی به گروه های افراطی و تندرو دستگیر شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۴    
پلیس سوئیس روز سه شنبه اعلام کرد: فردی که روز گذشته اقدام به تیراندازی در یک مرکز اسلامی در شهر زوریخ کرده بود، سابقه دار و پیرو علوم ماورا الطبیعه بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۴    
جوان؛ گزیده ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان را در تاریخ سی ام آذر ماه با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید. رای الیوم گزارش داد: اردوغان باید منتظر نیش عقرب هایش باشد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۱    
بغداد-ایرنا- رئیس سندیکای روزنامه نگاران کردستان عراق شاخه سلیمانیه، پس از بازگشت از سفر ایران، گفت، سیاه نمایی های برخی رسانه های بین المللی و عربی واقعیت ندارد و تصوراتمان نسبت به ایران بطور کامل ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۸    
در پی ترور یک مهندس تونسی بدست عوامل رژیم صهیونیستی شماری از مردم تونس علیه اقدامات این رژیم اشغالگر تظاهرات کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۸    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چک در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران و چک ظرفیت های زیادی برای تقویت روابط تجاری و اقتصادی خود دارند که باید با همکاری های مقامات و مسوولان دو کشور ضمن رفع موانع ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
همسر سفیر کشورمان در ترکیه ضمن دیدار با همسر فقید سفیر روسیه در آنکارا با وی ابراز همدردی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
سفارت کشورمان در ترکیه با صدور اطلاعیه ای نحوه ارائه خدمات کنسولی در سرکنسولی های کشورمان برای روز چهارشنبه را اعلام کرد.