چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 17 اسفند 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 1 اسفند 1395 هدانا 2 اسفند 1395 هدانا 3 اسفند 1395 هدانا 4 اسفند 1395 هدانا 5 اسفند 1395 هدانا 6 اسفند 1395 هدانا 7 اسفند 1395 هدانا 8 اسفند 1395 هدانا 9 اسفند 1395 هدانا 10 اسفند 1395 هدانا 11 اسفند 1395 هدانا 12 اسفند 1395 هدانا 13 اسفند 1395 هدانا 14 اسفند 1395 هدانا 15 اسفند 1395 هدانا 16 اسفند 1395 هدانا 17 اسفند 1395 هدانا 18 اسفند 1395 هدانا 19 اسفند 1395 هدانا 20 اسفند 1395 هدانا 21 اسفند 1395 هدانا 22 اسفند 1395 هدانا 23 اسفند 1395 هدانا 24 اسفند 1395 هدانا 25 اسفند 1395 هدانا 26 اسفند 1395 هدانا 27 اسفند 1395 هدانا 28 اسفند 1395 هدانا 29 اسفند 1395 هدانا 30 اسفند 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۱    
پلیس بین الملل دستور بازداشت بین المللی 4 تبعه کره شمالی را که از سوی بازرسان مالزیایی در ارتباط با ترور برادر ناتنی رهبر کره شمالی تحت تعقیب قرار دارند، صادر کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
گزارش وضعیت حقوق بشر در انگلیس مربوط به سال 2015 منتشر شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۴    
روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا مدعی شد که باشگاه بارسلونا به دنبال جذب هکتور بیرین، مدافع آرسنال است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
پس از اظهارات و انتقادات روزهای گذشته آیت الله جنتی و آیت الله علم الهدی از وضعیت اقتصادی کشور، در فضای مجازی و در برخی رسانه ها این موضوع مورد توجه قرار گرفت که چرا این علما در دوران سخت تر سال های ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۰    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران: 60 درصد یارانه بگیران نیازی به این پول ندارند!
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۲    
ترکیه به عنوان بازیگر مهم در سوریه که طی 6 سال گذشته بر آتش جنگ در این کشور دمیده باعث شده است تا ناامنی به محیط داخلی کشورش نفوذ کند و هنوز نتواند جایگاه محکمی را در سوریه به دست آورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۲:۱۸    
بلیت قطار مسیر تهران - مشهد در روزهای 27 تا 30 اسفند به طور کامل فروش رفته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
مراسم ویژه جشن باشگاه دبیری تبریز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در تبریز آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۵    
مراسم اختتامیه دومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه به ریاست آیت الله جنتی در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۶    
رقابت های بسکتبال قهرمانی باشگاه های غرب آسیا از روز شنبه با حضور 3 تیم از ایران آغاز خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۲    
لکسوس LS 500h که نسخه هیبریدی نسل جدید پرچم دار لکسوس است در نمایشگاه خودر ژنو 2017 رونمایی شد. به گزارش فرادید، لکسوس LS 500h همچون مدل عادی نسل جدید LS ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
در مراسم گشایش هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو در ژنو، پژو 3008 به عنوان بهترین خودروی اروپایی سال 2017 میلادی شناخته شد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۷    
در سالهای اخیر بازار فحشا شکل جدیدی پیدا کرده است. علاوه بر زنان و دختران در بخش هایی از تهران دیده شده است که پسران نیز در ازای دریافت پول، خود را به زنان متمول می سپارند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۲    
آبی های تهرانی بعد از لیگ چهاردهم که به دلیل مشکلات خصوصی سازی نتوانستند حتی نیمی از تعهدات خود را انجام دهند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۶    
آبادان - مدیرکل توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در زمان حاضر آبادان مهیای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2017 است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۹    
مدیر روابط عمومی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور از مشارکت بیش از 6 هزار نفر در طرح ملی حفظ سوره مبارکه فجر خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۶    
قاتل 6 شهروند اراکی روز سه شنبه در شعبه یک دادگاه کیفری استان مرکزی به 6 بار قصاص نفس و اعدام در ملأعام محکوم شد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
روزنامه های امروز موضوع برگزاری نخستین جلسه خبرگان رهبری بدون هاشمی را در کانون توجه قرار داده اند. این در حالی است که هرچه به پایان سال نزدیک می شویم فضای کشور بیشتر انتخاباتی و رقابتی می شود و این ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
بسیاری از دارندگان سهام عدالت در این مرحله با این پرسش مواجه شده اند که "برای سهام عدالت قرار است پولی به دست شان بیاید یا از دست شان برود؟".
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۷    
به گفته وزیر نفت، برای ساختن ایران، فرزندانمان و نسل نو، باید با هم سازش داشته باشیم و برای همین هم بود که تأکید کرد: توسعه امری فیزیکی نیست ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج نیمه سنگین است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
کیهان نوشت:احسان علیخانی در اجرای اخیر خود، به اشتباه از مردم خواست تا به نظرات یک چهره لس آنجلسی و همکار شبکه های ماهواره ای معاند احترام بگذارند! ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۴۴    
وزارت انرژی آذربایجان اعلام کرد این کشور به وعده خود مبنی بر کاهش تولید نفت خود به 776 هزار و 400 بشکه در روز در ماه فوریه عمل کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۴۱    
رئیس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت با ابراز "امروز ما به محرمانه بودن قراردادهای جدید خودرویی اعتراض داریم" ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۸    
بیرجند - ایرنا - فرماندار درمیان گفت: کاروان های راهیان نور که حافظ سال های دفاع مقدس، حماسه رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر است، نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۸    
کارشناسان هشدار دادند یک فروپاشی جدید در بخش بانکی اروپا محتمل است و این فروپاشی بدتر از بحران مالی سال 2008 خواهد بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید از عزم دولت جدید آمریکا برای بازگرداندن احترام به قوانین آمریکا سخن گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۵    
کاخ سفید اعلام کرد که نخست وزیر عراق در سفر به آمریکا که ماه مارس جاری انجام خواهد شد با رئیس جمهوری این کشور و شماری دیگر از مقامات آمریکایی دیدار خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۲    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه به گفته رییس جمهوری، دولت یازدهم دولت محیط زیست است گفت: در 3 ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۲    
تهران - ایرنا- اولین نشست هم اندیشی نخبگان 'جبهه مردمی' عصر سه شنبه با عنوان 'منظومه انقلابی گری' در مسجد الرحمن تهران برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۹    
گزارشگر مسابقات کشتی گفت: تکیه کلامهایم در کشتی برآینده احساسم است و به نظرم پروین فرد بزرگی در فوتبال محسوب می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۹    
آبادان - ایرنا - تیم های خوزستانی پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در رقابت های غرب آسیا با همدیگر همگروه شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۶    
اسطوره فوتبال ایران در رابطه موضوع حاشیه ای این روزهای پرسپولیسی ها یعنی دوری رامین رضاییان از این تیم گفت روز آینده با آقایان طاهری و برانکو صحبت خواهم کرد تا در صورت امکان رامین به تیم بازگردد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۶    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: برای بازگشت رامین رضائیان با برانکو ایوانکوویچ صحبت خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۳    
انیمیشن کوتاه چتر ساخته زو شوان فی و محصول کشور چین است. بر اساس داستان این انیمیشن کوتاه پسر جوانی که در کافی شاپ کار می کند به یکی از مشتریان ثابت علاقه مند است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۰    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: نشت گاز در تالار عروسی موجب مسمومیت 83 نفر شد که به موقع با خودروهای شخصی و دستگاه های آمبولانس به بیمارستان های سطح استان منتقل شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۰    
نرم افزار فوتوشاپ در پروژه هایی از لایه های فراوانی برخوردار است، با پردازش سنگینی همراه می شود و در مواردی، علاوه بر این نرم افزار ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۷    
ویدئو ملاقات جالب وینستون چرچیل, پدر و برادرش از صحنه فیلم برداری روشنایی های شهر با بازی و کارگردانی چارلی چاپلین را در تابناک می بینید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۴    
پایگاه دست راستی واشنگتن فری بیکن نوشته است که خزنه داری آمریکا همچنان به صدور مجوز برای فروش هواپیما به ایران ادامه می دهد و این مسئله موجب خشم برخی جمهوری خواهان شده است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۱    
شب یلدا یکی از مهم ترین آثار کارنامه کیومرث پوراحمد است که بهترین بازی محمدرضا فروتن نیز در این فیلم ثبت شده است. فروتن در این فیلم با الهام چرخنده همبازی بود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۸    
هلیکوپترهای نظامی تهاجمی یکی از جنگ افزارهای مهم هوایی در همه جای دنیا هستند. در این ویدیو ده هلیکوپتر نظامی تهاجمی دنیا را میبینیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۵    
در این ویدیو تلاش بزمجه ی آبی توسط زبان چنگالیش برای یافتن غذا را میبینیم. آیا او موفق به پیدا کردن طعمه میشود یا به لاشخوری رو می آورد؟
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۹    
آران و بیدگل، کاشان - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: در طول فعالیت دولت یازدهم 17 طرح عمرانی در آموزش و پرورش این شهرستان با کمک های خیران به بهره برداری رسیده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۹    
بیرجند- ایرنا- چهارمین جشنواره جایزه استاد بدیع الزمان فروزانفر 19 اسفند در شهرستان بشرویه زادگاه این استاد برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۶    
مشهد – ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: هیچ مانعی برای آغاز مجدد پروژه پدیده وجود ندارد و همه موانع و مشکلات قانونی موجود در این پروژه بعد از 2 سال تلاش و همت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۳    
بیرجند - ایرنا - جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: در نوروز 96، 80 نفر از شهرستان در قالب 2 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۰    
وزرای خارجه اتحادیه عرب ضمن هشدار درباره انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی تاکید کردند این اقدام امنیت منطقه را تهدید می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۰    
قاچاق مواد مخدر به نوار غزه در سال 2017 افزایش بی سابقه ای یافته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۷    
یک مامور امنیتی دولت عربستان در حمله افراد مسلح ناشناس به نزدیکی یک مرکز پلیس در القطیف کشته شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۷    
رئیس ستاد انتخابات جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: برخلاف رویه های منسوخ که برخی در مرکز بنشینند و به بدنه ابلاغ کنند، تصمیمات ما باید مردم سالارانه اتخاذ شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۴    
علی رغم شایعات مختلف سرمربی تیم ملی صبح امروز به تهران آمد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۱    
کارلوس کی رش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز به ایران آمد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۱    
مجری برنامه نود گفت:مراسم تقدیر انگیزه ای برای برنامه سازان ورزشی است تا کارهای خوبی ارائه بدهند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۸    
برنامه هفته پنجم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال که قرار بود در سال 96 برگزار شود تغییر کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۸    
یزد - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به این استان 80 میلیارد ریال برای طرح مسقف دو و میدانی یزد اختصاص یافته است .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۵    
اریک کانتونا، ستاره سابق و فرانسوی یونایتد با حالتی تحقیرآمیز معتقد است لوییس انریکه گزینه مناسبی برای هدایت آرسنال به شمار می آید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۵    
از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۲    
سایت ویکی لیکس امروز اسناد جدیدی را علیه سازمان سیا منتشر کرد و مدعی شده که مخفیانه ترین اسناد منتشر شده تا کنون است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۲    
ساکنان منطقه ال پاسو در تگزاس امریکا با مشاهده یوفو مکعبی در آسمان این منطقه شگفت زده شدند .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۹    
وزیر نفت و وزیر معین اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: بزرگترین خدمت دولت تدبیر و امید برای کاهش نرخ سود بانکی کاهش نرخ تورم بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۶    
همه ما برای کمد لباس خود نیاز به لباسی داریم که با بیشترین تعداد لباس ممکن امکان همراهی و پوشیدن داشته باشد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۶    
جورج بوشِ پسر به برنامه جیمی کیمل رفته و با او گفت و گو کرده است. او مشخص می کند چطور نقاشی شروع کرد و جیمی کیمل از او می پرسد که آیا به جمعیت مراسم تحلیف ترامپ حسادت می کند؟ این که آیا پدرش خود را ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۳    
همایون شجریان در یکی از اجراهای اخیرش در تالار وحدت، یکی از اشعار سعدی را خوانده است. قطعه بیا بیا که مرا با تو ماجرایی هست را در تابناک می شنوید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از اعزام کمیته حقیقت یاب به مناطق مرزی برای بررسی وضعیت کولبرها خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۰    
به گفته یکی از نزدیکان اکبر ترکان، وضعیت جسمانی او مساعد است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۷    
آیا بازی های آرکید را یادتان میاید که بر روی دستگاه ها بازی میکردید؟ حال قرار است جایی همگانی برای بازی های وی آر بیاید و قرار است بیزنسی 100 میلیون دلاری شود. گزارش تابناک را در این زمینه می بینید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۷    
بازی آقای شیفتی که قرار است برای رایانه های خانگی و کنسول ها عرضه شود بازی اکشن با دید از بالا میباشد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۴    
وب سایت افشاگر ویکی لیکس مجموعه بزرگی از اسناد محرمانه مربوط به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا یا همان سیا را منتشر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۴    
برنی سندرز می گوید که از دونالد ترامپ می خواهد به قولهای انتخاباتی اش عمل کند و می گوید جمهوری خواهان پس از جلسات با رای دهندگان نگرانند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۱    
قم - ایرنا - سومین نمایشگاه ملی گردشگری، صنایع دستی و سوغات و منوباز(صنعت رستوران، غذا و شیرینی) عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های استان قم گشایش یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۱    
نسل نوجوان و جوان وقتی متوجه این انقلاب و اهداف آن خواهد شد که ما با همدستی یکدیگر برای این مهم تلاش کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۸    
کیش - ایرنا - در بررسی های صورت گرفته پس از نشست های مسئولان نیروی انتظامی کیش و چهره به چهره با مردم در197 رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس مثبت بوده و بیش از 37 درصد افزایش داشته است .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۸    
83 نفر بر اثر گاز گرفتگی در استان آذربایجان غربی راهی بیمارستان شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۵    
راهبردهای نوسازی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران و کارشناسان مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران بررسی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۲    
زنجان - ایرنا - به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی 5 هزار نهال در پارک پردیس ابهر غرس شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۲    
آستارا - ایرنا - بخشدار مرکزی آستارا گفت: آتش سوزی یک دستگاه خودروی نیسان که در گردنه حیران این شهرستان به علت نقص فنی روی داده بود، با تلاش آتش نشانان مهار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۹    
ارومیه - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: نشت گاز در یکی از تالارهای ارومیه موجب مسمومیت 83 نفر از بانوان و کودکان حاضر در تالار عروسی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۹    
مسکو - ایرنا - هیات های مذاکره کننده راه آهن کشورهای ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان امروز (سه شنبه) در جریان نشست سه جانبه مسکو ضمن امضای یادداشت تفاهم همکاری در این عرصه برای کاهش 50 درصدی تعرفه ها ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۶    
جانشین نماینده ی آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد ادامه راستی آزمایی و نظارت بر تعهدات برجامی ایران، امری ضروری است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۶    
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای جزئیات نشست امنیتی آنتالیا را منتشر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۳    
تا ساعتی دیگر ناپولی در ایتالیا میزبان رئال مادرید است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۰    
در مراسم پایانی جشنواره فیلم های ورزشی با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، منصوری نماینده ساوه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۷    
گل دیدنی و فراموش نشدنی زین الدین زیدان به بایر لورکوزن، به عنوان زیباترین گل تاریخ باشگاه رئال مادرید انتخاب شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۷    
متهمی که با ادعای ارتباط و نفوذ در ارگان های دولتی اقدام به کلاهبرداری از زنان جوان می کرد، دستگیر شد
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۴    
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص اخبار منتشرشده مبنی بر بروز عارضه قلبی اکبر ترکان - مشاور رئیس جمهور - توضیحاتی ارائه داد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۴    
در این ویدیو ما شاهد دیدار هیاتی از کنگره ی آمریکا از اورشلیم هستیم که برای پیدا کردن محل ساخت سفارت آمریکا در اورشلیم و جابجایی آن از تل آویو. آیا این توطئه ی شوم آمریکایی اسراییلی به تحقق میپیوندد؟
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
نکته ای دیگر در جست و جوی میان فالوئرهای خارجی احمدی نژاد روشن می شود که بسیاری از آن ها چپ گرا هستند. این احتمالا از ذهنیتی که فعالیت های احمدی نژآد در دوران ریاست جمهوری اش به شکل گرفته بر می آید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است تیمش می تواند شش بار دروازه پاری سن ژرمن را باز کند. به گزارش ایسنا به نقل از آس ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۵    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق و مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق امروز(سه شنبه) در اربیل با یکدیگر دیدار کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۲    
حسن العلوی، سیاستمدار و نمایندۀ سابق عراق، مدعی شد به درخواست عزت الدوری معاون صدام حسین، نامه ای به ایران داده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۲    
معاون صداوسیما درباره پخش صدای استاد شجریان از تلویزیون گفت: اگر از مواضع خود بعد از انتخابات 88 بازگشته ما صدای ایشان را پخش می کنیم. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
گنبدکاووس - ایرنا - معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس بابسیار ارزشمند دانستن بازارهای ایران و روسیه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۶    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز تمامی امکانات بسیج شده اند تا پروازهای تعطیلات نوروز به طور کامل و صحیح انجام شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۳    
شیراز- ایرنا- مدیرکل استاندارد فارس گفت: با توجه به اینکه محصولات غذایی و نوشیدنی ها مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۳    
مامونیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی پل زیرگذر شهر پرندک در یکی از نقاط حادثه خیز این شهرستان از سر گرفته شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
نیروهای ارتش سوریه ضمن رساندن خود به کرانه غربی رود فرات موفق به بازپس گیری ایستگاه پمپاژ آۤب حلب شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط زیست موضوعی است که باید جدای مسائل سیاسی به آن کمک کنیم اگر محیط زیست را به مسأله ای جناحی و سیاسی تبدیل کنیم مردم آسیب خواهند دید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۷    
پیشروی های ارتش سوریه در حومه حلب همچنان ادامه دارد و ارتش سوریه تا ورودی های شهر الخفسه پیش رفته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۷    
سرپرست سرکنسولگری ایران در قازان بیان کرد که روابط ملت های ایران و تاتارستان ریشه در تاریخ طولانی دارد و این مناسبات از حمایت مقامات دو کشور در بالاترین سطوح نیز برخوردار است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۴    
سازمان ملل از دو کشور مالزی و کره شمالی خواسته است آرامش خود را حفظ کنند.