پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۶May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمزبان 19 دی 1395 - hormozban.ir

هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۹    
بستک – مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک گفت: شهرستان بستک با ظرفیت 2 میلیون و297 هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره سالیانه بیش از 15 هزار تن گوشت سفید تولید و روانه بازار مصرف می کند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۷    
مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری برنامه متعدد فرهنگی و فضای سازی برای نقد مودبانه در ایام دهه فجر خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۵    
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از قرآن به عنوان کتاب زندگی نام برد و بیان کرد: برای پیمودن راه درست زندگی، در کنار توجه به آموزه های قرآنی، به یک الگو عینی نیز نیازمندیم.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۴    
مدیر جهاد کشاورزی بستک از تولید 496 تن مرغ سبز در این شهرستان خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۴    
گروه سیاسی: رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه مساجد باید محل ترویج فرهنگ وحدت بین مذاهب اسلامی باشد اظهار کرد ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۴    
گروه دانشگاه: دانشجویان و اساتید می توانند با مراجعه به سایت آموزش مجازی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، به رایگان دوره های معارف و فنی تفسیر موضوعی قرآن را بگذرانند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۴    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرخمیر از آغاز نمایشگاه بزرگ سوغات و هدایای مناطق مختلف کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۴    
استاندار هرمزگان با بیان اینکه توسعه سواحل مکران در اولویت برنامه های دولت قرار دارد، گفت: برای عمران و آبادانی این منطقه اعتبار مناسب پیش بینی شده تا شرق استان هرمزگان متحول شود.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۳    
استاندار هرمزگان گفت: اقدامات خوبی توسط هلال احمر در هرمزگان صورت گرفته و تعداد پایگاه های امداد و نجات استان از سه پایگاه به 19 پایگاه افزایش یافته است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۳    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در سال جاری بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی به هلال احمر هرمزگان اختصاص یافته است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۳    
قم – 21 عضو شورای مرکزی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری قم با رأی اعضای این تشکل انتخاب شدند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۳    
گروه معارف: سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به لزوم رشد و توسعه نهضت قرآن آموزی در سطح استان هرمزگان گفت: مقام معظم رهبری همواره نسبت به نهضت قرآن آموزی اهمیت، جایگاه و نقش آن تأکید داشته اند ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۳    
جوانی به نام محمد تجلا از بین جمعیت به دژخیمان حکومت اعتراض کرد. با اصابت تیر نیروهای سرکوب گر به این جوان درگیری ها آغاز شد. با تشییع پیکر شهید جوان تبریز یک پارچه به پا خاست.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۳    
رهبر انقلاب گفتند: دشمن به دنبال از بین بردن عوامل اقتدار ملی است و به دستگاه هایی که مظهر اقتدار کشورند حمله می کند. ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۳    
بندرعباس – مدیر صنایع کشاورزی جهادکشاورزی هرمزگان گفت:36 واحد تولیدی صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی به کارگروه رفع موانع تولید معرفی شده که 14 واحد موفق به جذب تسهیلات شده اند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۱    
بندرعباس – رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: مجوز ورود و ترخیص لوازم خانگی از گمرک پیام و بندرلنگه صادر شد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۰۰    
شهردار قشم از زیباسازی محلات بافت قدیم این شهر خبر داد.