دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 1 اسفند 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 1 اسفند 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 3 اسفند 1395 خانه ملت 4 اسفند 1395 خانه ملت 5 اسفند 1395 خانه ملت 6 اسفند 1395 خانه ملت 7 اسفند 1395 خانه ملت 8 اسفند 1395 خانه ملت 9 اسفند 1395 خانه ملت 10 اسفند 1395 خانه ملت 11 اسفند 1395 خانه ملت 12 اسفند 1395 خانه ملت 13 اسفند 1395 خانه ملت 14 اسفند 1395 خانه ملت 15 اسفند 1395 خانه ملت 16 اسفند 1395 خانه ملت 17 اسفند 1395 خانه ملت 18 اسفند 1395 خانه ملت 19 اسفند 1395 خانه ملت 20 اسفند 1395 خانه ملت 21 اسفند 1395 خانه ملت 22 اسفند 1395 خانه ملت 23 اسفند 1395 خانه ملت 24 اسفند 1395 خانه ملت 25 اسفند 1395 خانه ملت 26 اسفند 1395 خانه ملت 27 اسفند 1395 خانه ملت 28 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1395 خانه ملت 30 اسفند 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران تشنه شفاف سازی هستند، ابراز امیدواری کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۸    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی از ارائه لایحه اصلاح قانون مالیات و ارزش افزوده به مجلس شورای اسلامی طی چند هفته آینده و در ابتدای سال 96 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۰    
مسئولان راه آهن ایران و فرانسه با امضای تفاهم نامه ای در 6 زمینه از جمله خطوط و قطارهای حومه ای سریع السیر، مدیریت بحران و خدمات ایستگاهی همکاری می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: 500 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض خسارات برف به باغداران استان تا شب عید واریز می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۶    
مشتاقان زیارت عتبات که در این این دوره از پیش ثبت نام ها شرکت کرده اند، از ساعت 9 صبح امروز می توانند بر اساس اولویت های قرعه کشی نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود در کاروان ها اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: نگاه انقلابی و مدیریت جهادی کلید رفع محرومیت و بهبود زندگی مردم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که این شورا پس از بحث و بررسی و با توجه به اصلاحات به عمل آمده از سوی مجلس شورای اسلامی لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه المیادین سکوت در مقابل جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها مرتکب می شود را خیانتی بزرگ برشمرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه قانون جامع انتخابات یک ضرورت است، موضوع گلایه مجلس از دولت در راستای عدم ارائه لایحه جامع انتخابات را مطرح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به راه اندازی فازهای جدید پارس جنوبی اظهار کرد: ظرف 30 روز آینده 580 میلیون متر مکعب گاز از پارس جنوبی بهره برداری خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت:مجلس فردا بررسی بودجه 96 را آغاز کرده و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تشکیل جلسه می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۹    
رییس جمهوری از رییس ، هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با اعتماد مجدد به وزیر راه و شهرسازی استمرار خدمات ارزنده ای را که در این وزارت انجام شده است، فراهم نمودند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکایی ها همواره به دنبال فشار آوردن بر کشورهای مستقل هستند و آن ها نمی خواهند که آرامش در مناطق مختلف ایجاد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۷    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه یکم اسفند 95 با چائو تائی بوک رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۲    
در نشست علنی امروز، نمایندگان به بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی اظهارات آمریکایی ها علیه ایران در حد حرف است، زیرا توافق هسته ای، توافق میان ایران و آمریکا نیست بلکه توافق ایران و گروه 1+5 است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۴    
نایب رئیس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی از دعوت کمیته متبوعش از منتقدان جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: یکی از منتقدان این دوره از جشنواره را نسبت به تمام ادوار ضعیف تر دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۴    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه قضات همواره در معرض لغزش هستند،گفت: رفتار صحیح در شئون مختلف با مراجعان به قوه قضاییه، یک ضرورت است چراکه بسیاری از نارضایتی ها به این مسئله بازمی گردد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت نحوه تدوین و تصویب بودجه سالانه سازمان ملی استاندارد را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
دستیاور ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: هدف از اجرای منشور حقوق شهروندی این است که به مرحله ای از شکوفایی، همبستگی، انسجام، پذیرش و مشارکت اجتماعی برسیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، اختیارات کمیسیون رسیدگی به شکایات در طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک شهر توانسته خدمات بانکی بسیار خوبی به شهروندان ارائه دهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
نماینده مردم شاهین شهر درمجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم اجرای بخشودگی جرایم وام های زیر یکصد میلیون تومان گفت:یک ماه تا پایان سال مانده اما هنوز بانک مرکزی این حکم را اجرایی نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در نشستی در کنفرانس امنیتی مونیخ در پاسخ به سئوالات تاکید کرد: جامعه بین المللی در ارتباط با برجام ، بدهکاری زیادی به ایران دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۰    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: کاهش تعداد رای به استیضاح وزیر راه نشان از پاسخ وی به دغدغه نمایندگان بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، مقرر کردند که مصوبات شورای عالی استاندارد با تایید وزرای عضو شورا در سطح استان اجرایی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم ارومیه درمجلس با بیان اینکه سوالم از وزیرصنعت در مورد هفت طرح فولادی در دستورکار قرار گیرد،گفت: 5الی 6 ماه از طرح سوال بنده از وزیر صنعت درباره هفت طرح فولادی در نوبت است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۹    
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سازمان ملی استاندارد را به تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و مدیریت کیفیت، ظرف مدت 6 ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون مکلف کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی نباید از فعالیت شرکت های نوپایی مانند اسنپ و تپسی واهمه داشته باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی معتقد است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زمان استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مناسب نمی دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور رئیس سازمان سینمایی در کمیته فرهنگ، هنر و رسانه این کمیسیون به منظور دفاع از عملکرد جشنواره سی و پنجم فیلم فجر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی با تاکید بر اینکه یارانه به احزابی که یک شبه و فصلی که برای زمان های خاص مانند انتخابات تاسیس می شود، پرداخت نمی گردد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر برخورد جدی با توزیع و نگهداری داروهای نیروزا از پلمپ 251 باشگاه ورزشی غیرمجاز در سال جاری خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۸    
تذکر، سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص حق نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و قطعا استفاده مناسب از این حقوق و دخالت ندادن مسائل سیاسی و جناحی در امور نظارتی باعث بهبود امور و رفع مسائل و مشکلات احتمالی می ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
نماینده مردم جیرفت در مجلس، مرگ جوان جیرفتی هنگام گرفتن عکس سلفی با جریان سیل این منطقه را نتیجه ضعف عملکرد دستگاه ها در فرهنگ سازی و کاهلی متولیان مدیریت بحران در حفاظت از جان مردم دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۶    
صادرات نفت خام در نخستین ماه سال 2017 میلادی (دی-بهمن) با نوساتی همراه بود به گونه ای که فروش نفت به هند و فرانسه افزایش یافت، اما خرید نفت توسط ایتالیا افت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس از وجود یک میلیون اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور انتقاد کرد و نسبت به تبعات ورود و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۶    
معاون وزیر ارشاد با اشاره به اجرای طرح های مختلف تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب که در سراسر کشور اجرا شد، گفت: با اجرای چهار دوره کتابفروشی ها 30 میلیارد تومان کتاب فروختند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با تاکید بر ایجاد محدودیت زمانی برای فعالیت شهرداران، گفت: حضور شهرداران برای دوره های متوالی به دلیل مسائل سیاسی و رانت های پشت پرده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی امروز را دقایقی قبل به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۴    
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه مدارک ارائه شده برای بررسی به کمیسیون اصل نود ارائه می شود،گفت:آقای سعیدنژاد گفته اند من نه تنها لوکوموتیوندارم بلکه حتی یک پیچ از لوکوموتیوهای راه آهن نیز مربوط به من ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
رئیس شبکه هپاتیت ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به جامعه جهانی NO hep سازمان ملل ملحق شده است که بر اساس این برنامه، قرار است تا سال 1410 ، هپاتیت C در کشور حذف و ریشه کن شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۹    
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه درمجلس با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به سیل زدگان استان کرمان به دلیل کمبود امکانات کند بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مجلس شورای اسلامی بار دیگر به وزیر راه و شهرسازی اعتماد کرده و به ابقای عباس آخوندی در این وزارتخانه رای داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
نماینده مردم طرقبه و شاندیز درمجلس شورای اسلامی گفت:نقض قانون منع مداخله کارکنان دولتی در معاملات دولتی سبب بی آبرویی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه انبارهای هلال احمر به هیچ عنوان نباید خالی باشد، بر ضرورت تخصیص اعتبارات برای تامین نیاز انبارهای هلال احمر تاکید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۰    
یکی از دغدغه های مهم تشکل های سیاسی کشور، تأمین منابع مالی است اما یارانه احزاب طی ماه های اخیر جای مناقشه بین احزاب و چهره های سیاسی بوده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۵    
دبیر انجمن صادرکنندگان صنایع دستی صادرات یک ساله صنایع دستی را براساس آمار گمرک 200میلیون دلار برآورد کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه محل اتهام در دادگاه است نه مجلس، گفت:مدیرعامل شرکت راه آهن بر اساس قانون رئیس کمیسیون سوانح است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۹    
رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران از پیشنهاد شش معبر برای نامگذاری به نام شش تن از علما و افرادی که قرار بوده معابری به نام آنها نامگذاری شود خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۹    
نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه مباحث مطرح در جلسه روز گذشته هیات دولت برای خوزستان خروجی نخواهد داشت، گفت: باید کارگروه ملی مقابله با ریزگردها برای رفع مشکلات خوزستان تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده وزیر راه و شهرسازی در حادثه سمنان قاصر و بعضا مقصر و متهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۱    
وزیر بهداشت، گفت: شاید قابل باور نباشد، اما نظام سلامت کشور کوبا به اذعان نمایندگان سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت، یکی از موفق ترین مدل های جهان معرفی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گردهمایی آشنایی با فرصت های همکاری ایران و فنلاند اعلام کرد: در بخش معدن و صنایع معدنی نزدیک به 30 میلیارد دلار نیاز داریم و دولت ایران هرگونه سرمایه گذاری خارجی را ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
مدیر کمیته ناشران داخلی سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام از ناشران برای حضور در نمایشگاه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: 13 نماینده آذربایجان شرقی در حمایت از فعالیت هایش نامه ای به وی تحویل داده اند که بنابر آیین نامه داخلی مجلس اجازه قرائت آن وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در کنفرانس امنیتی مونیخ با بیان اینکه در جهان امروز، رسیدن به امنیت به قیمت ناامنی دیگران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
معاون پارلمانی وزارت فرهنگ اظهارات مجری برنامه تلویزیونی هفت درخصوص فشارهای وزارت فرهنگ و سازمان سینمایی به این برنامه را بی پایه و اساس توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش غلظت گرد و غبار در نواحی جنوب غرب و بخش هایی از جنوب کشور از اواسط امروز خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
سفیرکشورمان در مادرید با اعلام از سرگیری تعاملات مالی چند بانک بزرگ اسپانیایی در آینده نزدیک با ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سعودی ها پس از انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا حدود یک ماه در محوطه کاخ سفید چادر زدند تا با واشنگتن برای حضور و احتملا لشگر کشی به خاورمیانه معامله ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که طرف مقابل اقدام به لغو توافق هسته ای کند، همه چیز به خانه اول بازخواهد گشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: مردم بدانند پلیس نگران آینده کشور و آنهاست و در تلاش است تا خودش را برای آینده آماده کند و از همین روست که دانشگاه ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۶    
نماینده مردم زاهدان در مجلس با انتقاد از کمبود مراکز وتجهیزات امدادی در سیستان وبلوچستان، گفت: بحران اخیر سبب تخریب سه هزار واحد مسکونی شده که امیدواریم هرچه سریعتر مصوبه هیات وزیران در اختصاص پنج ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
صورتحساب مشمولین برای آگاهی آنها از ارزش سهام عدالتشان تا پایان سال در سامانه www.samanehse.ir قابل دسترسی خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۴    
نماینده مردم شهریار،ملارد و شهرقدس در مجلس گفت: بعضی وقت ها برنامه ها و چشم اندازی که تعریف کردیم یک چیزی است و حکمی که در برنامه می آوریم نتیجه اش چیز دیگری می شود این شکاف بین برنامه و اهداف می ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
نماینده رابر،بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعی از وضعیت 15 روستا و عشایر شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در دست نیست و راه های ارتباطی با آنها به طور کامل قطع شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجلس و به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات حمایتی است و اگر مشکلات و خلاء های قانونی از سوی مسولان ارجاع شود، باید به فکر قانون گذاری باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در بسیاری از رشته ها انتظار داریم فارغ التحصیل در شرکتی دانش بنیان فعال باشد تا تکنولوژی های لازم را در اختیار جامعه قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما به سیاست های ابلاغی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی مومن باشیم،به بیش از 95 درصد از آنچه در چشم انداز وجود دارد، خواهیم رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۱    
نایب رییس مجلس با بیان اینکه راه حل مشکلات خوزستان ترسیم نقشه و اتخاذ برنامه ریزی راهبردی طولانی مدت است، گفت: مشکلات خوزستان تنها با اختصاص بودجه رفع نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۲    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه احتکار محصولات غذایی گرانی بازار شب عیدرا رقم می زند،گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نماینده مردم بانه و سقز در مجلس با بیان اینکه کمبود امکانات مدیریت بحران در کردستان را با کندی پیش برد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۸    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با یادآوری قطع برق چند ساعته در استان گیلان به جهت بارش برف و کولاک ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
در حال حاضر حدود یک میلیون و 300 هزار معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و تمامی آنها دچار ناتوانی بوده و نیازمند دریافت خدمات توانبخشی هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دولت بخواهد پرداخت یارانه داشته باشد که باعث مطیع ساختن احزاب به دولت باشد مطمئنا همگان با ان مخالف هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید حادثه قطار سمنان را که به دلیل خطای انسانی یک فرد اتفاق افتاده با حادثه ای همچون حادثه منا مقایسه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکلات و خسارت های مناطق سیل زده استان بوشهر در بازدیدها و نشست با مسئولان این استان مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن برای تدوین راهکارهای جبران این خسارت ها به ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به حکم اخیر دادگاه انتاریو کانادا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این حکم مغایر با اصول بدیهی حقوق بین الملل درمورد مصونیت قضایی دولت ها و اموال آنها بوده و غیر قابل ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
محمدجواد ظریف در سخنان خود در پنجاه و سومین اجلاس بین المللی مونیخ، اظهار کرد: جنگ در عراق، سوریه و بحرین راه حل نظامی ندارد و تمام این نزاع ها راه حل سیاسی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۹    
نماینده اهواز با اشاره به تشکیل جلسه مدیریت بحران در دولت در خصوص مسائل خوزستان در روز گذشته، با بیان این که عملکرد دولت در رابطه با استان خوزستان بسیار ضعیف است گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۹    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: بنده نقش فرزند آخوندی در قراردادهای وزارتخانه را بررسی کردم و هیچ نشانی از فعالیت فرزند آخوندی در قراردادها وجود نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۷    
نماینده کرمان گفت: در سه سال اخیر بیش از 5 میلیارد تومان برای صدمه دیدگان حوادث ناشی از تصادفات غیرعمد از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی در استان کرمان هزینه کرده ایم که تا پایان سال جاری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تشریح جزییات شیوه نامه جدید هدایت تحصیلی از آغاز به کار دو شورای مشورتی مجمع پیشکسوتان تعلیم و تربیت و شورای امور تربیتی از هفته امور تربیتی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۰    
وزیر کار می گوید: تا آنجایی که می توانستیم یارانه ثروتمندان را حذف کردیم و تلاش می کنیم نظام شناسایی را تقویت و دقت کنیم تا یارانه نیازمندان حذف نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی امروز را دقایقی قبل به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: با توجه به نزدیک شدن نوروز، برخی موسسات خدماتی که قانونی نیستند اقدام به اعزام کارگر به منازل برای نظافت خانه ها می کنند که شهروندان باید نسبت به این موسسات هوشیار ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی در سیاستگذاری و در اجرا دچار مشکلات است و همین امر سبب شده مشکلات عدیده ای بوجود بیاید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
جمعی از اعضای پروژه مسکن هواپیمایی پرند، متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس و مالباختگان موسسه کاسپین و ثامن الحجج(ع) مقابل مجلس تجمع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سال 96 را سال حل مشکلات و رفع نیازهای هنرمندان حوزه تجسمی کشور عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تلاش های در حال انجام، رشد، شکوفایی و دوران بالندگی این عرصه را شاهد باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس گفت: ژئوپلیتیک خاورمیانه به نفع ایران تغییر کرده و عربستان با همراهی متحدین سعودی برای پنهان کردن وحشت ریاض به خریدهای هنگفت تسلیحات لوکس آمریکایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۹    
اپراتور اول ارتباطی کشور برای پرداخت بدهی های مشترکان خود به شکل اقساطی، شرایطی را در نظر گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۹    
خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین گفت: در واقع بازگشت اولویت فلسطین به جهان اسلام رسوا کننده جریان های نفاق و تکفیر و دشمنی های نهانی در منطقه است و همه سناریوهای ضد اسلامی غرب و رژیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
نماینده مردم آمل با بیان اینکه پرداخت یارانه به احزاب باید در چارچوب خاص و بدون اغماض باشد، گفت: دولت باید سازوکار دقیق برای تعیین احزابی که فعال بوده و شامل دریافت یارانه می شود، تعیین نماید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
وزیر امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد رئیس جمهوری این کشور در حال بررسی نسخه ساده تر دستور اجرائیش درباره ممنوعیت سفر شهروندان هفت کشور مسلمان به آمریکاست تا مشکلاتی را که سبب شد نخستین دستورش به دادگاه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مسئولان و کارکنان ارتباطات مردمی نیروهای مسلح گفت:انجام خدمت و پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم باید به دور از اعمال هرگونه تبعیض ، منت گذاری و بهنگام ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان، امروز( یکشنبه اول اسفندماه ) در پنجاه و سومین اجلاس کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۱    
نمایندگان مخالف با طرح تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه معتقدند که این اقدامی هزینه بر است حال آنکه موافقان این طرح بر این باورند که هم اکنون سازمان محیط زیست قادر به انجام وظایف نظارتی خود و ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی اعلام کرد: امسال 35 هزار و 235 عملیات پاکسازی در سه گروه استانی در حاشیه شهرها انجام شد که نتیجه این شمار عملیات، کشف 25تن انواع مواد مخدر بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور، گفت: بر اساس جدول زمان بندی شده از 22 فروردین ماه سال آینده روند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود.
  • ۱