پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 8 اسفند 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 1 اسفند 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 3 اسفند 1395 خانه ملت 4 اسفند 1395 خانه ملت 5 اسفند 1395 خانه ملت 6 اسفند 1395 خانه ملت 7 اسفند 1395 خانه ملت 8 اسفند 1395 خانه ملت 9 اسفند 1395 خانه ملت 10 اسفند 1395 خانه ملت 11 اسفند 1395 خانه ملت 12 اسفند 1395 خانه ملت 13 اسفند 1395 خانه ملت 14 اسفند 1395 خانه ملت 15 اسفند 1395 خانه ملت 16 اسفند 1395 خانه ملت 17 اسفند 1395 خانه ملت 18 اسفند 1395 خانه ملت 19 اسفند 1395 خانه ملت 20 اسفند 1395 خانه ملت 21 اسفند 1395 خانه ملت 22 اسفند 1395 خانه ملت 23 اسفند 1395 خانه ملت 24 اسفند 1395 خانه ملت 25 اسفند 1395 خانه ملت 26 اسفند 1395 خانه ملت 27 اسفند 1395 خانه ملت 28 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1395 خانه ملت 30 اسفند 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی تعداد بیش از 13 هزار پذیرفته شده نهایی رشته های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ساعت 20 امشب اعلام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت تمامی هزینه های نصب و تهیه کنتور هوشمند چاه های مجاز کشاورزی برعهده دولت گذاشتند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه هیات وزیران درباره فهرست کالاهای یارانه ای موضوع تبصره (2) ماده (18) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۹    
دومین گردهمایی سالیانه معاونین بهره برداری شرکت های برق منطقه ای کشور با حضور معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر در شرکت برق منطقه ای یزد آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۰    
گمرک ایران اعلام کرده است که صدور پروانه ورود موقت برای اتومبیل های وارده به کشور صرفاً برای آن دسته از افراد انجام می شود که مقیم خارج از کشور بوده و شرط شش ماه اقامت متوالی را در کشور مربوطه داشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
معاون سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت : هزینه روستاییان در 22 استان کشور بیشتر از درآمد آنهاست و 44 درصد جامعه روستایی کشور در فقر مطلق هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
مشاور انجمن خودرو سازان ایران با اعلام اینکه الان مهمترین شرکت های خودروساز که برای حضور در ایران برنامه ریزی کرده اند همان فرانسوی ها هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۵    
نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: متولیان فرهنگی و اجتماعی بدانند که آموزش و آشنایی در باره مواد مخدر و مضرات آن باید از اواخر دبستان شروع و تا دانشگاه ادامه یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۸    
وزیر کشور از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان در 12 استان کشور به صورت پایلوت از بیستم اسفندماه سال جاری تا آخر خرداد 96 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۸    
در نخستین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 15 نفر ثبت نام کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۵    
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه با مجازات اعدام نمی توانیم به سر منزل مقصود برسیم، مطرح کرد: آنچه مبارزه کردیم مبارزه با معلول بوده و دستمان به علت نرسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۳    
یک نماینده مجلس با انتقاد از مجازات اعدام نسبت به محکومان جرائم مواد مخدر گفت: هم از بعد فقهی هم حقوقی هیچ مبنا و مستند شرعی و عقلی برای این مجازات در جرائم مذکور وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۶    
نماینده مردم اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه باید محیط زیست به طور جدی مورد توجه قرار گیرد گفت: مجلس این آمادگی را دارد که در این زمینه برای هر اقدامی که لازم باشد با دولت همکاری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان به لایحه برنامه ششم اصلاح شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۷    
عضو فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وقایع اخیر بنیاد شهید گفت: در حال حاضر جانبازان در بیمارستان ها مورد بی مهری قرار می گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۱    
دکتر لاریجانی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن قرهی را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۶    
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل عصر امروز، یکشنبه 8 اسفندماه، با دو تن از فعالان رسانه ای روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۱    
آخرین نشست کانون نمایندگان ادوار در سال 95امروز (یکشنبه 8 اسفندماه) در ساختمان مشروطه مجلس برگزار شد که در آن تعدادی از نمایندگان ادوار مجلس علاوه بر طرح مشکلات و محدودیت های نمایندگان ادوار ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۵    
نمایندگان ادوار مجلس ضمن تاکید بر استقلال کانون نمایندگان ادوار عدم به کارگیری این افراد و ایجاد محدودیت های تردد را از مهمترین مشکلات دانستند که باید در آینده مرتفع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۳    
مهدی کیایی، مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 8 اسفند 1395 با رجب صفراُف، مدیرعامل مرکز مطالعات ایران معاصر در روسیه دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی نوبت عصر امروز را دقایقی قبل به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۱    
نمایندگان مردم درخانه ملت به بانک های عامل برای اعطای تسهیلات ارزی به سرمایه گذاران بخش خصوصی، تعاونی و شهرداری ها برای طرح های توسعه ای حمل و نقل مجوز دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، نحوه تسریع در جذب فاینانس از بانک توسعه اسلامی و بانک توسعه زیرساخت آسیایی و بانک توسعه و تجارت اکو را توسط دستگاه های استفاده کننده از تسهیلات مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت نحوه هزینه کرد جذب فاینانس در سال96 را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در کشور بحرانی نداریم، گفت: به اعتقاد بنده در کشور بحران مدیریت داریم.ما کشور ضعیفی نیستیم اما مشکل بحث مدیریت های ما است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون شوراها گفت: موضوع تخصصی کردن کرسی شوراها هنوز با مرحله اجرائی فاصله زیادی دارد، اجرائی کردن این موضوع در شهرهای کوچک بسیار سخت است ولی برای کلانشهرها می توان این اقدام را انجام داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت نحوه مصرف قیر رایگان در روستاهای فاقد اعتبارات زیرساخت مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۶    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص تذکر نوبت صبح نماینده میناب در مجلس در خصوص دخالت نمایندگان در امور حوزه های انتخابیه یکدیگر ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۰    
نماینده مجلس دهم، گفت: اقدامات تحریمی آمریکا علیه ایران از آغاز محکوم به شکست است، زیرا دیگر در شرایط کنونی کشورها اروپایی، ایالات متحده را در اجرای تحریم های جدید همراهی نمی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۶    
وزیر هماهنگی اقتصادی اندونزی با اشاره به خرید آزمایشی یک میلیون بشکه نفت از ایران برای تطابق آن با نیازهای پالایشگاهی کشورش گفت: اندونزی پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش نفت و تطابق آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۳    
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه با اشاره به نقش دیپلماسی در حوزه گردشگری، تصریح کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۲    
نماینده مردم گچساران در مجلس گفت:در سال 1387 مجوز واردات 3 هزار میلیارد تومان در زمینه بنزین بوده است اما 5900 میلیارد تومان دولت واردات بنزین را رقم زده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: جمهوری اسلامی از سرمایه و منابع مالی خارجی با نرخ بهره مناسب برای اجرای طرح های آب و فاضلاب استقبال می کند و شرایط پسابرجام فرصت مناسبی در این زمینه است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی طرح کاهش مجازات اعدام در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۴    
نماینده مردم کرمانشاه درمجلس با اشاره به وجود ریزگردها در سالهای اخیر، هشدار داد:در استان ما 17 سال است این ریزگردها را تجربه می کنیم و این موضوع خود مرگ تدریجی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۳    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از عدم ملاقات رئیس جمهور با رئیس مجلس کره شمالی گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی این اقدام را جبران و با رئیس مجلس کره شمالی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۲    
نماینده مردم اردستان در مجلس با اظهار تاسف از رفتارهای اردوغان گفت: اگر حمایت های ایران در شب کودتا نبود ، امروز اردوغان به سرنوشت محمد مرسی مبتلا شده بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۲    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تنها 20روز تا پایان مجلس مانده، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۱    
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به عدم به حضور پذیرفتن یکی از رؤسای مجلس حاضر در کنفرانس حمایت از انتفاضه ازسوی رئیس جمهور، گفت: این اقدام ریاست جمهوری باعث تکدر خاطر هیأت خارجی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص رسیدگی به تخلفات دولت ها پس از پایان عمر حیات سیاسی آنها گفت:به دیوان محاسبات دستور داده شد که پس از پایان دولت ها نیز به تخلفات آنها رسیدگی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت دیوان محاسبات را به بررسی تخلفات نفتی طی سال های 87 تا 91 و ارائه گزارش در این خصوص به مجلس مکلف کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۶    
معاون دبیرکل و رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد گفت: فعالیت ها و برنامه های ایران در زمینه احیای دریاچه ارومیه با جدیت درحال پیگیری در سطح بین الملل است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۶    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به انقضای مهلت وصول اقساط سود سهام عدالت با مصوبه شورای عالی نظارت بر اصل 44 هفته گذشته، سازمان خصوصی سازی موظف به توزیع سود سهام عدالت بین مشمولان شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس،گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی هنوز جنب و جوش مناسبی در بازار مشاهده نمی شود و به دلیل عدم نظارت دولت در کنترل قیمت ها و کیفیت نامناسب اجناس مردم بیشتر نظاره ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مجلس با اشاره به دستور رئیس جمهور در خصوص نشان دار شدن سهم بیمه درمان کارگری تصریح کرد: مجلس در این زمینه مصمم است و تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی آید ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۳    
نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس با ابراز نارضایتی از مدیریت بحران در کشور گفت:متاسفانه سازوبرگ های مناسبی که باید در این مدیریت لحاظ شود پیش بینی نشده و مثلا بودجه ویا امکاناتی که باید باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۱    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 850 خیریه در حوزه سلامت فعال هستند و 40 بیمارستان خیریه در کشور در حال ساخت است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه با اعضای فراکسیون زنان مجلس ضمن آنکه قول داد برای دیدار زنان نماینده با دکتر روحانی برنامه ریزی کند، به تاکید رئیس جمهور در خصوص انتصاب زنان و اهل سنت اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
نماینده مردم رشت درمجلس گفت:زیرساخت ها و تقویت بنیه زیرساخت ها و از همه مهمتر حضور مدیریتی و استفاده از توان بخش خصوصی در مقابله با بحران ها موثر هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اشکالاتی که در مدیریت بحران کشور وجود دارد، گفت: مدیریت بحران بر عهده وزارت کشور است، اما منابع حاصل، در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه در بودجه سال 96 به طرح های نیمه تمام توجه ویژه شده است، گفت: افزایش 26 درصدی بودجه عمرانی از ویژگی های مثبت این لایحه به شمار می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۸    
نائب رئیس مجلس شورای با بیان اینکه هنرمندان به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه، می توانند مدیران جامعه را نیز مدیریت کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۶    
یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه دولت یازدهم نشان داده موضوع محیط زیست برایش مهم است ابراز امیدواری کرد که با کمک مجلس و دولت شاهد اقدامات عملی تر در خوزستان و سایر نقاط کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه دولت باید قدرشناس مردم سیستان و بلوچستان باشد گفت: امیدواریم سفری که رئیس جمهور در پیش دارد منشاء خیر و برکت باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید براینکه باید پیش تر تمهیدات لازم را برای کمبودهای اقلام مورد نیاز و اساسی مردم درنظر گرفته شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۳    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اینکه بیاییم یکسری مدیریت ها را تبدیل به بازی مردانه کنیم، نه تنها نگاه جامعه امروز را بر نمی تابد بلکه نگاه بین المللی را هم به محدودیت های غیرکاربردی جلب می کند!
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۱    
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر با بیان اینکه تا سال 97 تعداد 8 استاندارد برای خودروهای ساخت داخل اجباری خواهد شد، گفت: این استانداردها موجب افزایش کیفیت خودروهای ساخت داخل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۹    
در حالی که بازار رنگ و بوی شب عید به خود گرفته است، مدیر کل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 1396 در سراسر کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با بیان اینکه بودجه مصوب برای خرید تجهیزات آتش نشانی در محل خود هزینه نمی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امهال90 درصد مطالبات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک های تجاری بابت اصل و سود تسهیلات پرداختی به شرکت های دولتی تابعه وزارت نفت،به مدت2 سال موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۶    
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس لزوم علمی شدن ساز و کار هدایت تحصیلی، علاقمندسازی دانش آموزان و ارتقای زیرساخت ها را از جمله لوازم اجرای صحیح طرح هدایت تحصیلی می دانند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پیامی درگذشت عضو هیات مدیره خیریه کهریزک را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت شرایط نوسازی و توسعه شبکه خطوط لوله انتقال نفت خام و میعانات گازی تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۰    
نمایندگان مردم درخانه ملت با واریز 30 درصد از منابع حاصل از صادرات نفت به صندوق توسعه ملی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:آیین نامه داخلی مجلس وظیفه دفاع از حیثیت مجلس شورای اسلامی را بر عهده رئیس گذاشته و حرمت مجلس باید حفظ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۷    
قائم مقام شهرداری منطقه 11 تهران از تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین پس از 2 سال پیگیری و بیش از 3 ماه عملیات اجرایی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۴    
عضو هیات رئیسه فدراسیون واردات با بیان اینکه حلقه های معیوب قانونی در واردات گوشی تلفن همراه منجر به گران شدن واردات قانونی می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۳    
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۰    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت لایحه ای را برای شفاف سازی هزینه های انتخاباتی تهیه کرده است که نمایندگان نیز پیگیر این هستند که هر چه سریعتر این لایحه از سوی دولت به مجلس ارائه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۹    
نماینده مردم دشتی و تنگستان خواستار رسیدگی فوری به مشکلات ناشی از سیل در استان بوشهر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۸    
مراسم عزاداری ایام فاطمیه با حضور رهبر معظم انقلاب از فردا به مدت 5 شب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر احیای جایگاه روحانیون و معتمدان در شوراهای حل اختلاف، گفت: شوراهای حل اختلاف نباید به بخشی از سازمان اداری- قضایی قوه قضاییه تبدیل شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل دفتر بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتمام مهلت ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه رفاهی در 30 اسفندماه خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۹    
دبیر اول کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: اردوغان چشم های خود را بر واقعیات کودتای ترکیه بسته است و همچنان بر توسعه طلبی عثمانی گرایانه پافشاری می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران با تاکید بر اینکه آجیل و خشکبار شب عید و ایام نوروز تامین است، گفت: قیمت برخی اقلام آجیل و خشکبار حدود 10درصد نسبت به پارسال کاهش داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت : سال آینده تکمیل و راه اندازی پنج طرح پتروشیمی برنامه ریزی شده و این درحالی است که برای افق پنج سال آینده ظرفیت این بخش از میزان 60 میلیون تن فعلی به 100 میلیون ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم تبریز درمجلس با ابراز تاسف از اینکه به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی قدرت خرید مردم کاهش یافته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای تهران قابل پیش بینی است که رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد چتر حمایتی از تروریست های تکفیری در جهت ایجاد مانع برای پیشروی های ارتش سوریه است و ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۰    
رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان و به منظور شرکت در سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، روز سه شنبه عازم اسلام آباد می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۹    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۷    
رییس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس اعتقاد دارد برای احیاء بناهای تاریخی باید تسهیلات قانونی و مالی برای بخش خصوصی فراهم شود تا بتوان از ظرفیت سرمایه گذاران خارجی و داخلی بهره کافی برد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شیفت سوم ندارد، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق برنامه ششم پس از اذان مغرب ارجاعیات شورای نگهبان را بررسی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۵    
نشست فراکسیون زنان با حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز یک شنبه 8 اسفند ماه برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از کاهش 3 هزار میلیارد تومانی اعتبارات سلامت در بودجه 96 نسبت به 95 انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز (یکشنبه 8 اسفند) از خبرگزاری خانه ملت بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۲    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه حمایت از عمده اختراعات بر عهده بخش خصوصی است، گفت: سازمان محیط زیست، حمایت های قانونی را برای فعالیت بخش خصوصی در زمینه اختراعات انجام می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۹    
وزیر بهداشت در خصوص شیوع دیابت در کشور، خاطرنشان کرد: دیابت در بین زنان 10.3 و در مردان 8.8 درصد شیوع دارد. همچنین 9.9 مردم مناطق شهری و 7 ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی نهایی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در روز سه شنبه هفته جاری با حضور شهردار تهران در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۵    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: برای توسعه و حمایت از بازار داخلی مواد بیولوژیکی، واردات این مواد از دیگر کشورها ممنوع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۵    
معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران با اشاره به موضوع مناسب سازی معابر استان تهران برای تردد معلولان، گفت: مناسب سازی منازل تمامی معلولان در سال 96 انجام خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۱    
نماینده مردم بافت، رابر، ارزوئیه در مجلس با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تردد مسافران نوروزی به استان کرمان وجود ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۶    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به آمادگی هایی که در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح وجود دارد، نیروهای مسلح در هیچ شرایطی غافلگیر نمی شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۳    
نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر ضرورت بهبود شرایط کسب و کار درجهت ارتقاء شرایط زندگی کارگران، گفت: بدون بهبود فضای کار نمی توان دستمزد کارگران را به شکلی عادلانه افزایش داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۶    
نماینده مردم بابل در مجلس از اختصاص 44 میلیارد ریال برای بیمارستان بندپی این شهرستان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است افزایش قیمت بلیط سینما موجب محرومیت بخشی از مردم در سالن های سینما می شود و قطعا اشتباه است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
مشاور وزیر کشور و مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: 58 درصد معتادان کشور را افراد زیر 34 تشکیل می دهند و این مساله تهدید جدی محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۹    
نمایندگان شهر اراک در مجلس طی نامه ای به علی طیب نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی خواستار تعیین تکلیف مالکیت سریع سهام "هپکو" و حسابرسی ویژه در عملکرد مالی این شرکت شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سه شنبه دهم اسفندماه 95 اعلام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
بر اساس طرح آمارگیری از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی که توسط مرکز آمار ایران انجام شده است، مهمترین معضل ازدواج جوانان از دیدگاه افراد 18 ساله و بیشتر شهری، به ترتیب بیکاری با 74 درصد ...
  • ۱