سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 31 فروردین 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 22 فروردین 1395 خانه ملت 23 فروردین 1395 خانه ملت 24 فروردین 1395 خانه ملت 25 فروردین 1395 خانه ملت 26 فروردین 1395 خانه ملت 27 فروردین 1395 خانه ملت 28 فروردین 1395 خانه ملت 29 فروردین 1395 خانه ملت 30 فروردین 1395 خانه ملت 31 فروردین 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی جان باختن تعدادی از شهروندان افغانستانی در حادثه تروریستی کابل را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس کره جنوبی تاکید کرد: پس از مذاکرات هسته ای شرایط تغییر کرده و راه برای همکاری گسترده فراهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس پاکستان تاکید کرد: جمهوری اسلامی علاقمند به خصومت با هیچ کشوری نیست و از رفتار سعودی ها متاسف هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۶    
اختتامیه اجلاس مجالس اوراسیا از نگاه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۱    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه حضور در اجلاس مجالس اوراسیا با رئیس پارلمان افغانستان دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه حضور در اجلاس مجالس اوراسیا با رئیس پارلمان کره جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۰    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه حضور در اجلاس مجالس اوراسیا با رئیس مجلس پاکستان دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، با بیان اینکه جلسات کمیسیون تلفیق برنامه ششم هفته آینده در دو نوبت تشکیل می شود،گفت: بررسی برنامه ششم به احتمال زیاد در مجلس نهم بررسی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای آذربایجانی خود تاکید کرد: زمینه توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین تهران و باکو فراهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای تاجیکستانی خود تاکید کرد: محدودیت های گمرکی بین ایران و تاجیکستان باید برطرف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۵    
در حال حاضر، هیچ واکسن یا درمانی برای ویروس زیکا در دست نیست. تنها روش برای پیشگیری از عفونت پرهیز از گزیده شدن به وسیله پشه های ناقل این بیماری است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۵    
نماینده منتخب مردم تهران در مجلس کنونی و آتی معتقد است وزارت کشور باید اعتبارنامه مینو خالقی را صادر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص مذاکرات هیئت ایرانی با مسئولان عربستانی پیرامون حج و عدم صدور ویزا برای حجاج ایرانی در سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع عربستان در ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۲    
عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در راستای بهبود وضعیت پرستاران و جلوگیری از مهاجرت آنها به خارج از کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس قزاقستان بر توسعه روابط پارلمانی تهران- آستانه تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
عضو هیات رئیسه مجلس از بررسی مواد اعاده شده بودجه از سوی شورای نگهبان در صحن علنی مجلس پس از زمان بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابیه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سفر رئیس جمهور کره جنوبی بعد از 53 سال به ایران از جمله اقدامات موفق دیپلماسی دولت یازدهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس،با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور ضروری است، گفت: بدعهدی شرکت ایرباس در تحویل هواپیماهای خریداری شده این شرکت را متضرر خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع نگرانی های مردم در خصوص بودجه طرح اصلاح قانون بودجه سال 95 در ابتدای شروع به کار مجلس دهم بررسی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۱    
عضو فراکسیون حمایت از نوآوران،نخبگان و مخترعان مجلس معتقد است علم می تواند یک کشور را به ابرقدرت تبدیل کند که در این راستا مجلس و دولت از هیچ حمایتی نسبت به شرکت های دانش بنیان دریغ نمی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۱    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه حضور در اجلاس مجالس اوراسیا با همتای قزاقستانی خود دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۸    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 31 فروردین ماه) در نوبت صبح به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت همگرایی کشورهای منطقه اوراسیا در مقابله با تهدیدات مشترک پیشنهاد کرد با تدوین و تصویب اساسنامه، تصمیمات این نهاد قابلیت اثرگذاری در سطح جهانی داشته باشد .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۸    
وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی از پرداخت حقوق اسفند نیمی از بازنشستگان صندوق فولاد خبرداد و گفت:حقوق نیمی دیگر نیز تا پایان هفته جاری پرداخت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: اخذ مالیات از هر نخ سیگار تولید داخل و همچنین شرکت های خارجی به میزان برابر احجاف در حق تولید داخلی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۵    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست سران مجالس کشورهای اوراسیا به ایراد سخنرانی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل بسته شدن بودجه عمومی و نهایی شدن وضعیت منابع آن ها بسیاری از پیشنهادات نمایندگان قابل طرح در صحن علنی نبود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
موضوع حذف دهک های بالای جامعه از لیست یارانه بگیران در سال95 و قیمت بنزین از جمله موارد بحث برانگیز در جریان بررسی لایحه بودجه95 بود و دولت و مجلس نظرات متفاوتی در این خصوص داشتند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۰    
نشست پارلمانی اوراسیا با حضور سران مجالس 19 کشور از جمله رییس مجلس شورای اسلامی ایران در پایتخت روسیه با پیام های ولادیمیر پوتین رییس جمهوری این کشور و بان کی مون دبیرکل سازمان ملل گشایش یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از تلاش تمامی افراد در بررسی بودجه 95 تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت شرایط بازنشستگی افراد بالای 65 سال صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت تعرفه های خدمات قضایی سراسر کشور را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر حذف یارانه نقدی پردرآمدها، گفت: با حذف یارانه پردرآمدها، دولت راحت تر می تواند نسبت به وظایف خود عمل نماید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰    
احمد توکلی و مهرداد بائوج لاهوتی در جریان بررسی تبصره 14 لایحه بودجه دلایل موافقت و مخالفت خود را با موضوع حذف یا ابقای کارت سوخت و قیمت بنزین تشریح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه مجلس در شرایط کنونی هزینه کاهش پرداخت یارانه نقدی به مردم را قبول کرده، تصریح کرد: مجلس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سینه خود را سپر کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت با باقی ماندن کارت هوشمند سوخت خودروها و همچنین ارائه بنزین به صورت دو نرخ درکشور موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان اینکه دولت با قانون حذف 24 میلیون نفر از دریافت یارانه مخالف است گفت: قطع یارانه 24 میلیون نفر برای دولت اجرایی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
نشست پارلمانی اوراسیا با حضور سران مجالس 19 کشور از جمله علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ایران در پایتخت روسیه با پیام های ولادیمیر پوتین رییس جمهوری این کشور و بان کی مون دبیرکل سازمان ملل گشایش ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال 1395 کل کشور، بودجه 978 هزار میلیارد تومانی سال آینده را برای بررسی به شورای نگهبان ارسال کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۲    
ماجرای گزارش 28 صفحه ای حملات یازدهم سپتامبر که مداخله سعودی ها در حملات یازدهم سپتامبر را فاش می کند به یک دردسر برای واشنگتن و ریاض تبدیل شده است. عربستان از تبعات افشای این گزارش به شدت وحشت دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت گمرک جمهوری اسلامی ایران را مکلف به استرداد حقوق ورودی کالاهای وارداتی از محل تنخواه دریافتی از خزانه ظرف مدت 15 روز کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه ها را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر افزایش تولید بنزین در جهت اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت:دولت باید دست دلالان را از بازار واردات بنزین کوتاه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۷    
نماینده مردم نور و محمدآباد در مجلس با بیان اینکه خرید تضمینی راهکاری برای ثبات نرخ برنج است ، گفت:کشاورزی سودمند نیست چراکه کشاورزان مجبورند به جای تولید ،زمین بفروشند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، 1800 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد اختصاص دادند و دولت را مکلف به انجام آن کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اختصاص اعتبار 30میلیاردی برای توسعه زیرساخت های معدنی و 430میلیاردی به منظور اکتشافات معدنی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی سبب افزایش سفته بازی و دلالی در بازار ارز می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف به افزایش حقوق ورودی واردات محصولات فولادی و عوارض صادرات مواد خام معدنی به منظور پرداخت مستمری بازنشستگان فولاد کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۲    
نمایندگان خانه ملت، با اضافه شدن به قیمت خرده فروشی هر نخ سیگار وارداتی، تولید مشترک و تولید داخلی در سال 95 در قالب عوارض موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۷    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه دولت موافق تبدیل عنوان مفاد احکام دائمی به برنامه ششم در لایحه ارسالی دولت است، گفت: دولت معتقد است این لایحه را تحت عنوان احکام برنامه ششم به مجلس ارائه کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت اشخاص حقیقی و حقوقی استخراج کننده سنگ آهن را موظف به واریز 20 درصد از مبلغ فروش محصولات خود را به حساب خزانه داری کل کشور کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وزارت صنعت را موظف کردند تا درآمدهای حاصل از واردات و تولید محصولات دخانی را به خزانه داری کل کشور واریز کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش این کمیسیون از برجام در مجلس دهم ارائه می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در بدورود به مسکو به منظور حضور در اجلاس سران مجالس اوراسیا تاکید کرد:اجلاس اوراسیا بر توسعه ارتباطات کشورهای منطقه تاثیر بسزایی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن تصویب جزئیات لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری، دولت را مکلف کردند نسبت به تعیین تکلیف قانون آزمایشی مدیریت خدمات کشوری اقدام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت با کلیات لایحه دو فوریتی تمدید اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۶    
مخالفان لایحه دو فوریتی تمدید امداد اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری ضمن تأکید بر لزوم رفع تبعیض در این لایحه گفتند: لایحه مذکور برخلاف قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۷    
نمایندگان موافق دیدگاه های خود را در زمینه لایحه دو فوریتی تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری مطرح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۷    
رییس مجلس شورای اسلامی به منظور سخنرانی در نشست سران مجالس کشورهای اوراسیا و مذاکره با مقام های روسیه دوشنبه شب در رأس یک هیات پارلمانی وارد مسکو شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۷    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت باید در خصوص نحوه برخورد دولت ریاض با خاطیان حادثه فرودگاه جده گزارشی به کمیسیون ارائه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۲    
جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور در اعتراض به وضعیت حقوقی خود برای سومین روز متوالی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۷    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با دستور کار ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه 95 کل کشور آغاز شد.