جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۴۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 25 فروردین 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 22 فروردین 1395 خانه ملت 23 فروردین 1395 خانه ملت 24 فروردین 1395 خانه ملت 25 فروردین 1395 خانه ملت 26 فروردین 1395 خانه ملت 27 فروردین 1395 خانه ملت 28 فروردین 1395 خانه ملت 29 فروردین 1395 خانه ملت 30 فروردین 1395 خانه ملت 31 فروردین 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۷    
نماینده مردم اردبیل در مجلس طی یادداشتی از درگیری عضو شورای شهر با شهردار اردبیل انتقاد کرد و نوشت: اتفاق ناپسند صورت پذیرفته در حق شهردار اردبیل ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۷    
نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بخش درآمدی لایحه بودجه 95 را در صحن علنی مجلس بررسی کردند و مصوباتی را در این رابطه به تصویب رساندند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۹    
مجموعه سخنرانی های چهارمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در قالب کتابی چاپ و منتشر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۴    
احمد توکلی، محمد دهقان، الیاس نادران و محمد حسین حسین زاده بحرینی در نامه ای به رییس کل بانک مرکزی خواستار ارسال اطلاعات گشایش اعتبار اسنادی به مجلس شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۴    
رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمدید تحریم علیه ایران به بهانه نقض حقوق بشر رفتار خصمانه اتحادیه اروپاست که با روح برجام در مغایرت است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرهای ملک سلمان نشان از اضطراب و استرس سران آل سعود دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به حجم بالای معوقات بانکی در کشور، گفت: بسیاری از تسهیلات اعطایی به افرادی که در حال حاضر امکان بازپرداخت آن را ندارند بدون دریافت اسناد دقیق و ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نمایندگان کنگره موضوعی مانند ملاقات با زندانیان آمریکایی محبوس در ایران را مطرح می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ابتدای هفته آینده نشست علنی خواهند داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۴    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ، 25فروردین ماه) در نوبت صبح به ریاست دکتر علی لاریجانی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف به فراهم کردن مقدمات تحصیل دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در دانشگاه ها به صورت رایگان کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت بانک ها را مکلف به تعیین مهلت 3 ساله به کشاورزان برای بازپرداخت تسهیلات کشاورزی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با اختصاص اعتبار یک هزار و 350 میلیارد تومانی جهت تقویت صندوق بیمه محصولات کشاورزی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن موافقت با اختصاص 500 میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر، مقرر کردند چهل درصد(40%) از اعتبارات مذکور برای خرید و تأمین بالگرد و تجهیزات امداد هوایی تعلق گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اختصاص 250 میلیارد تومان به وزارت بهداشت جهت اجرای طرح های مربوط به حوادث موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت نحوه افزایش حقوق گروه های مختلف حقوق بگیر را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مجاز به اختصاص 35 هزار میلیارد ریال برای تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح از محل درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وزارت دادگستری را مجاز به هزینه کرد حداکثر 50 درصد از مازاد منابع درآمد سالانه اش جهت تامین کسری اعتبارات دیه محکومان به احتساب هزینه صندوق تامین خسارات بدنی، دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت، اعتبار 2500 میلیاردتومانی جهت کاهش تصادفات از محل دریافت بیمه شخص ثالث توسط شرکت های بیمه ای اختصاص دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۴    
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیسیون ماده 10 احزاب تاکید کرد: در دولت یازدهم شاهد افزایش 20 درصدی تقاضا برای ایجاد و فعالیت احزاب در کمیسیون بودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت به دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارکهای علم و فناوری اجازه دادند تسهیلات اخذ شده از بانک ها را در جهت تکمیل طرح های تملک داریی های سرمایه ای استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شناسایی 24 میلیون نفر برای حذف از دریافت یارانه نقدی را غیر ممکن دانست و تاکید کرد: دولت به دلیل نداشتن اطلاعات جامع و کافی نتوانست این مصوبه را در سال 93 اجرایی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۴    
حجت الاسلام ابوترابی فرد، زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت با افزایش 45 میلیاردتومانی سرمایه صندوق رفاه دانشجویان را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، نحوه استفاده وزارت اقتصاد از دارایی های دولت را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت 70 میلیارد تومان برای آبرسانی شرب روستایی و عشایری از محل درآمدهای حاصل از افزایش 15تومانی قیمت هر مترمکعب آب شرب، اختصاص دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت وزارت کشور را مجاز به اختصاص اعتباری معادل 7 هزار میلیارد ریال برای تامین ماشین آلات خدماتی و عمرانی در روستاها و شهرهای کم جمعیت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت محل اعتبارات تهیه و نصب کنتور هوشمند چاه های کشاورزی را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۹    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه با بیان اینکه دولت ترکیه بر اهمیت توسعه روابط با ایران آگاهانه تر برخورد خواهد کرد، گفت: طرح بحث مهار تروریسم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۴    
با مصوبه مجلس، شهرداری ها می توانند 50درصد درآمد حاصل از انتشار اوراق مشارکت را به اجرای طرح های قطار شهری اختصاص دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن موافقت با افزایش 30ریالی هر کیلو وات ساعت برق، نحوه هزینه کرد درآمد حاصل از آن را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، تسویه اسناد خزانه اسلامی را مقدم بر پرداخت های خزانه داری کل کشور دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت شرایط واگذاری اوراق مشارکت فروش نرفته طرح های انتفاعی به پیمانکاران را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۴    
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امهال وام کشاورزی، کشاورزان خسارت دیده تویسرکان انجام شده است، گفت: کشاورزان شهرستان تویسرکان برای پرداخت وام کشاورزی خودیکسال مهلت دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت به دولت مجوز دادند تا با صدور اوراق تسویه خزانه بدهی خود را به بخش تعاونی و خصوصی را پرداخت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت به دولت مجوز دادند تا برای تسویه بدهی طرح های تملک دارایی خود به طلبکاران غیر دولتی از محل واگذاری اسناد خزانه اسلامی استفاده کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، اولویت اجرای طرح های انتفاعی دستگاه های اجرایی را از طریق فروش اوراق مشارکت مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جولان پوشاک ترکیه ای در بازار داخلی کشور، گفت:بخش زیادی از پوشاک ترک موجود در بازار به صورت قاچاق وارد کشور شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت به دولت اجازه دادند که تا مبلغ 50 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت را با بازپرداخت اصل و سود آن برای اجرای طرح های انتفاعی دارای توجیه فنی منتشر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۴    
نمایندگان طی بررسی بخش هزینه ای بودجه سال 95 با پرداخت 500 میلیون دلار صرفا جهت طرح های آبیاری تحت فشار به بخش های خصوصی و تعاونی از محل صندوق توسعه ملی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت مقرر کردند معادل ریالی مبلغ دویست میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی بابت حمایت از شرکتهای دانش بنیان اختصاص یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت به صندوق توسعه ملی اجازه دادند تا جهت ارائه تسهیلات ارزی به بخش خصوصی و یا تعاونی برای توسعه حمل و نقل درون و برون شهری اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت به دولت اجازه دادند وجوه حاصل از واگذاری باقی مانده سهام دولت در بانکها و بیمه های مشمول واگذاری را با لحاظ شرایطی به منظور افزایش سرمایه بانکهای دولتی و پست بانک ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط بین دو کشور عربستان سعودی و مصر دچار مشکلاتی شده بود و عربستان با واگذاری امتیازات فراوان به دنبال رفع این تزلزل در روابط ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن تعیین نحوه و شرایط هزینه کرد و سرمایه گذاری از طریق فاینانس در کشور، دولت را مکلف به اخذ ضمانت کافی از بخش های غیردولتی در این حوزه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن تعیین شرایط ارائه تسهیلات به بنگاه های در حال واگذاری، اعطای تسهیلات به بنگاه های درحال واگذاری را مشروط به اخذ مجوز از سازمان خصوصی سازی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت شرکت ملی پالایش ایران را مکلف به نوسازی و توسعه شبکه انتقال نفت با هزینه کرد 15 هزار میلیارد ریال کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت وزارت نفت را مجاز به اختصاص 5 هزار میلیارد ریال به منظور گازرسانی به شهرها و روستاها در استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
نمایندگان ملت در جریان بررسی بودجه سال 95 سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت خام را 30 درصد تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر اینکه دولت باید اقدام به ایجاد بانک اطلاعاتی خانوارها کند، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقاومت مردم یمن سبب شده است تا متجاوزان به تن به این آتش بس بدهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:طرح "عملیات بانکی بدون ربا" با کسب اجازه از مجلس براساس اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون اقتصادی بررسی و به شورای نگهبان ارسال می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت وزارت نفت را مکلف به اختصاص اعتبار 24 هزار میلیارد ریالی جهت تامین قیر رایگان برای بهسازی راه های روستایی و نوسازی مدارس شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت مقرر کردند که چهارده و نیم درصد از درآمدهای نفتی به شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت اختصاص داده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۹    
مردم سوریه امروز جهت برگزاری انتخابات پارلمانی پای صندوق های رای رفتند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی روند دموکراتیک انتخابات سوریه را نشانه اقتدار دمشق و پوشالی بودن نظرات مدعیان دموکراسی درباره ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
مجلس به وزارت نفت اجازه داد در آمد حاصل از فروش اوراق مشارکت را تا سقف 5 هزار میلیارد تومان برای توسعه طرح های نفت و گاز با اولویت میادین مشترک هزینه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق از رویه صداوسیما مبنی بر اینکه در برنامه گفت وگوی ویژه خبری دیشب، نماینده ای از مجلس دعوت شده بود که به جای دفاع از مصوبات مجلس، منتقد آنها بود، گلایه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۹    
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه ورود آ بمیوه عربی به کشور ممنوع شود،گفت: صادرات روغن خوراکی و آبمیوه از عربستان توجیه منطقی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اس- 300 مرحله به مرحله وارد کشور می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۹    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر علی لاریجانی با دستور کار ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه گزارش 95 کل کشور آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۴    
به وسیله نوعی جاسوس رایانه ای با نام راتر تصویر شما از طریق وب کم خودتان قابل مشاهده است