یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۴May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 30 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۵:۳۶    
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی درپیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی 2017 کرمانشاه را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصاد مجلس گفت: شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت به دلیل سوء مدیریت دچار بحران مالی شده و به حیاط خلوت برخی افراد تبدیل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
سرپرست سازمان حج و زیارت با اعلام این خبر گفت: در صورت اطمینان از تامین امنیت، عزت و کرامت حجاج ایرانی، اعزام حجاج به حج 96 انجام خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۴    
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در نامه ای به اتاق بازرگانی تهران، درخواست کرد که ثبت سفارش کالا و تعیین منشا ارز اعم از بانکی و غیربانکی از طریق سامانه جامع تجارت انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۷    
عضو هیات رئیسه مجلس، درباره سرانجام طرح هسته ای نمایندگان برای مقابله با نقض برجام، به ملاحظات رئیس مجلس در این رابطه اشاره کرد و گفت: این طرح الان در موقعیتی است که قابل بررسی در صحن است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه مصوبات خاص مناطق جنگزده توسط مجلس تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۷    
نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: افق دید فناوران و تولیدکنندگان ما باید جامع و برای کل دنیا باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۵    
نماینده مردم شهرستان اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به قشر بازنشستگان و حقوق بگیران در لایحه بودجه 96 ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان از ساعت 15 امروز تا سوم اسفند ماه سال 1395 می توانند مجددا برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود در آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۳    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی دو روز گذشته در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با شماری از مقامات بلند پایه کشورهای اروپایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص منابع توسط پست بانک ایران در مناطق محروم و روستایی موجب رشد مثبت تراز مالی و معکوس شدن جریان نقدینگی در این مناطق شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۳    
کارگردان مستند شنبه8خرداد95 با اشاره به انتخاب مستند وی در جشن تصویر بهترین های سال گفت: هنرمندان و بینندگانی در جریان افتتاحیه مجلس دهم قرار می گیرند؛ تصاویری که شاید هر دوربینی آن را ضبط نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) به لحاظ مذهبی و قدمت جزو آثار منحصر به فرد ایران است و با توجه به اینکه یک مرکز زیارتی برای شیعیان است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۱    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی صعود تاریخی تیم فوتسال خلیج فارس فلاورجان به مسابقات لیگ کشوری را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۶    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس الزامات پرداخت یارانه به احزاب را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۷    
سید کاظم دلخوش اباتری نایب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درپیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی 2017 کرمانشاه را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۳    
عضو هیئت رییسه مجلس، تاکید کرد:از رشد 8 درصدی پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه حداقل 5/2 درصد از طریق سرمایه گذاری و 2/8 درصد از طریق بهره وری تحقق می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
نماینده مردم تبریز مجلس معتقد است که شرکای تجاری وزیر راه و شهرسازی پشتیبان انعقاد قراردادهای وزارتخانه مذکور هستند که اسناد و مدارک آن موجود است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی درپیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی 2017 کرمانشاه را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۶    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 13 استان تحت تأثیر سیلاب خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۶    
عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلایل کارشناسی در شرایط فعلی به صلاح کشور نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۲    
نماینده مردم شهرستان های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس گفت: بیکاری از مهمترین مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۶    
جلسه مدیریت بحران در دولت برای بررسی مسائل پیش آمده در خوزستان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۴    
در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی پیام تشکر آمیز رهبر معظم انقلاب به رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ابلاغ شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
جلسه بررسی مسائل و مشکلات استان خوزستان ظهر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۱    
رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: شهروندان از تردد غیر ضروری خودداری و هنگام بروز پدیده گرد و خاک تمام منافذ خانه از قبیل در و پنجره های منازل را بسته و هنگام خروج از خانه حتما از ماسک استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تلاش همه جانبه برای توسعه و افزایش مشارکت مردم در ورزش همگانی، این اقدام را مهمترین روش برای کاهش هزینه های درمان و در عین حال افزایش نشاط جامعه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید تعرفه واردات به گونه ای افرایش پیدا کند که قطعات چینی وارد کشور نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۴    
سرپرست دفتر بیمه های وزارت رفاه گفت: جلسات کارشناسی برای تعیین تعرفه های درمانی سال 96 در حال برگزاری است و منتظر جمع بندی وزرای بهداشت و رفاه هستیم و امیدواریم تا پایان اسفندماه تعرفه نهایی اعلام ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
عضو مجمع نمایندگان خوزستان از محورهای جلسه با معاون اول رییس جمهور خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: به نظر بنده یکی از پروژه هایی که در آن به ورامین ظلم شد و وزارت راه در آن نقش اصلی و کلیدی داشت، پروژه متروی تهران به ورامین بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که با استفاده از ظرفیت ها و ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف، پدیده قاچاق از بین خواهد رفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: ایران ضمن حفظ اصول سیاست خارجی خود، آمادگی گفت وگو با کشورهای منطقه را دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹    
معاون نخست وزیر اسلواکی که قرار است در رأس هیأتی به ایران سفر کند در دیدار سفیر کشورمان علاقه مندی کشورش را نسبت به توسعه همکاری ها و تعاملات با جمهوری اسلامی در همه زمینه ها اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹    
محمد جواد ظریف و آلفونسو داستیس وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۸    
یک عضو مجمع نمایندگان تهران با تاکید بر اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش کلیدی در زندگی روزمره مردم ایفا می کنند گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۷    
بخشی از درآمدهای نفتی طی سال های 87 تا 91 به خزانه بازنگشته است و مجلس در بودجه 96 کارگروهی برای تعیین و تکلیف آن مشخص کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۶    
جلسه کمیسیون های سیاسی-اجتماعی و حراست و پاسداری از ولایت فقیه تشکیل شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۹    
عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از زمان تشکیل هیئت های اجرائی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
نایب رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس از سفر جمعی از نمایندگان فراکسیون امید مجلس به خوزستان برای بررسی عملکرد دستگاه ها در جریان بروز حوادث اخیر در این استان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۸    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخص های اصلی مدیریت، خدمات پس از فروش رضایت مشتری است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۷    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بیانیه ضد ایرانی و ضد حجاب هیات سوئدی، اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی به طور رسمی قوانین کشور را به هیات های خارجی اطلاع دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۴    
هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس ضمن اعلام حمایت همه جانبه از نماینده کشورمان در انتخابات آتی فدراسیون جهانی وزنه برداری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
رئیس کارگروه مالیاتی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش نرخ مالیات تولید، به جذب سرمایه گذار کمک می کند،گفت:باید اخذ مالیات از تولیدکننده به بخش توزیع و مصرف منتقل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با یادآوری نگرانی های دوسویه در مورد طرح تبدیل سازمان حفاظت محیط زیست به وزارتخانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه انحصار برخی در تامین نهاده های کشاورزی مانعی برای ایجاد فضای رقابتی در بازار کشاورزی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۹    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها مالیات برارزش افزوده کالاهای لوکس نسبت به سایر کالاها بالاتر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۹    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در پیامی موفقیت تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی کرمانشاه را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عراق شرایط اقتصادی مناسبی برای پرداخت غرامت جنگی به ایران را ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
نماینده مردم سمیرم درمجلس با بیان اینکه گوشت های ذخیره شده نباید تنها در مناسبت ها بازار را تنظیم کنند،گفت:تنظیم بازار گوشت نیازمند برنامه ریزی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
زهرا سعیدی مبارکه عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درپیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی کرمانشاه را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تبریک کسب عنوان قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه از میهمان نوازی مردم کرمانشاه قدردانی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ناهماهنگی در برگزاری مسابقات و کمبود ظرفیت سالن کشتی را از جمله نقاط ضعف مدیریت برگزاری مسابقات جهانی کشتی در کرمانشاه دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
ملکشاهی از حذف بودجه ساخت مجتمع های قضایی در کمیسیون تلفیق بودجه96 انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: منابع پایدار دستگاه های امدادرسان، هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد، و باید نمایندگان، نگاهی مساعدت آمیز به حوزه های امدادرسان کشور داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۴    
نماینده ماهشهر گفت: ناهماهنگی موجود در تعطیلی مدارس و ادارات یکی از نگرانی های ما است. این مساله به دفعات در خوزستان رخ داده و محدودیت های مختلفی را ایجاد کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس برنامه کاری این هفته را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اختیار خرید و فروش معامله به بزرگتر شدن بازار سرمایه کمک می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس جمهوری کشورمان هفته گذشته به دعوت پادشاه عمان و امیر کویت به این کشورها سفر کرد و پس از رایزنی و گفت وگو با مقام های عالی کشورهای مذکور پیرامون مناسبات دو جانبه و موضوعات مشترک ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه بر لزوم رعایت عدالت در تایید صلاحیت ها در انتخابات پیش رو و خصوصا انتخابات شوراها تاکید کرد و با تاکید بر لزوم پرهیز از ظاهرسازی ها گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۳    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در استودیوی ضبط فصل دوم مجموعه محله گل و بلبل از عوامل این برنامه تقدیر و تشکر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از برگزاری این کنفرانس در روزهای سوم و چهارم اسفندماه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از قاچاق خاک انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۴    
نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب، گفت: اعزام یک هیات از سوی ایران به عربستان در خصوص مناسک حج کار مثبتی است و این هیات در مذاکرات می تواند بسیاری از کج فهمی ها را رفع کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون به زودی حواشی مربوط به موسسه اعتباری کاسپین را مورد بررسی قرار می دهد گفت که بررسی این موضوع در مجلس به تعیین تکلیف سپرده گذاران این ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت معتقدند دولت یا لایحه دقیقی را درخصوص تقویم جدید آموزشی با رویکرد توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه تدوین یا این مسئله را به مسئولان استانی واگذار کند تا بر اساس شرایط تصمیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۹    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با تاکید بر ضرورت افراد متخصص در شوراهای شهر و روستا گفت: در صورتی که افراد متخصص به شوراها راه پیدا کنند، تصمیمات شوراها نیز به نفع جامعه خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: گردوغبار و کاهش دید افقی در آبادان منجر به لغو پروازهای فرودگاه آبادان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها از صبح و تعطیلی ادارات از 12 ظهر به بعد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که شرکت های بین المللی در حال ارزیابی برای ورود به بازار ایران هستند گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۸    
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت زمان بندی در پروژه ها تأکید کرد و از طولانی شدن تصمیم گیری ها برای حل مشکلات انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح تفریغ بودجه سال 94 گفت : دولت باید 70 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران می ساخت؛ تنها برای 2 هزار نفر ساخت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶    
نشریه ایتالیایی'سایدروب' از هشت برابر شدن صادرات فولاد ایران به اروپا طی سه سال اخیر خبر داده و نوشته این موضوع نگرانی تولید کنندگان و رقبای اروپایی فولاد ایران را برانگیخته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به این که در برنامه ششم توسعه رشد اقتصادی 8 درصدی پیش بینی شده، اظهار کرد: علاوه بر این در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده در سال آینده رشد اقتصادی 7.6 درصدی را داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۴    
رئیس کمیته فرهنگی و تبلیغات ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برنامه های فرهنگی این اجلاس را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین گفت: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین 20 فوریه (2 اسفند) با حضور روسا و نمایندگان پارلمانها ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۸    
درآخرین هفته بهمن ماه جاری 43 تن از دولتمردان اعم از وزیر، معاون و مدیران ارشد دولت یازدهم با سفر به 19 استان کشورمان به بهره برداری و افتتاح طرح ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۳    
نمایندگان استان های بوشهر، فارس، هرمزگان، خراسان رضوی و کرمان در مجلس ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات مدیریت بحران در پی وقوع سیل اخیر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزیر نفت باید پاسخ گوی دلایل کاهش برداشت از منابع انرژی در میادین مشترک باشد، گفت: در فلات قاره اوضاع مناسبی نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از آغاز رزمایش این نیرو با نام پیامبر اعظم(ص)11 خبر داد و گفت: این رزمایش از دوم اسفند در شرق و شمال شرق کشور آغاز می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی شورای نگهبان علت بازگشت مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره زمان آغاز ثبت نام انتخابات شوراها را به پارلمان تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اجرای قانون اخذ گواهینامه بدون نیاز به کارت پایان خدمت، گفت: دریافت گواهینامه یک مهارت است که طبق نظر قانون گذاری و شورای نگهبان دریافت آن به کارت پایان خدمت نیاز ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در نامه به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری جلسه ای مابین رییس مجلس و روسای کمیسیون های تخصصی مجلس با وزرای نیرو ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه مدیران مدارس نباید دغدغه قبوض آب، برق و گاز مدارس را داشته باشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۶    
عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس با تاکید بر اینکه بخشی از خسارت های ناشی از وقوع سیل به دلیل عدم پیش بینی های لازم به وجود آمد، گفت: متاسفانه خسارت های مالی بسیاری به مردم و زیرساخت ها وارد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۲    
پانزدهمین دوره لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از روز دوشنبه دوم اسفندماه در شهرهای مختلف کشورهای قاره کهن آغاز و هر چهار نماینده ایران در این رقابت ها در نخستین گام برابر نمایندگان کشورهای عربی صف آرایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۱    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی قهرمانی غرور آفرین و افتخارآمیز ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین خسارت سیل اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان به بخش زرآباد وارد شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۸    
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس با تاکید بر ضرورت استفاده از امکانات امدادی شهرهای بزرگ با هدف کمک رسانی به مردم منطقه تایباد، گفت: متاسفانه چندین روستا درمنطقه تایباد در سیل محصور شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۶    
دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی از بررسی درخواست های برخی کشورهای اروپایی برای خرید آب سنگین ایران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۸    
نماینده مردم نوشهر و چالوش از افزایش بودجه پارک علم و فناوری در بودجه سال 96 خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در روزهای سوم و چهارم اسفندماه از برگزاری این کنفرانس در روزهای سوم و چهارم اسفندماه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزاره های اقتصاد مقاومتی ایجاب می کند به جای هزینه کرد کلان برای خرید الیاف از کشورهای بیگانه، با کمتر از نصف آن هزینه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به شرایط اقلیمی متفاوت در جغرافیای وسیع کشور، معتقد است با توجه به وقوف مسئولان استانی به مشکلات ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
نایب رییس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با انتقاد از ضعف قانون در حوزه برخورد با فروش اعضای بدن، گفت: گذر زمان زمینه ساز بروز جرایمی شده است که جرم انگاری برای آن در قانون پیش بینی نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خواستار اقدامات لازم برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان خوزستان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی از بررسی جزییات آخرین گزارش برجام در کمیته هسته ای خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۳    
رئیس سازمان محیط زیست درباره پیشنهاد نمایندگان خوزستان مبنی بر تشکیل جلسه هیات دولت در این استان، گفت: آقای جهانگیری هفته پیش خورستان بودند؛ هفته قبلش هم من خوزستان بودم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی 85 درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان، گفت: انتظار داریم دولتمردان برای این امر اقدامی صورت گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رعایت قوانین داخلی کشورها بر قوانین بین المللی اولویت دارد ...
  • ۱