یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۰۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 19 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران مدیون سه عامل است، گفت: این سه دلیل عمده و اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، مردم و مکتب است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر این که ایرانیان باید از من بترسند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۴    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد: ایران اقدامش در برابر برجام انتحاری نخواهد بود، حتی اگر ترامپ در این زمینه انتحاری عمل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه ایران گفت: ایران 15 تحریم را تحمل کرد اما قدرتش بالاتر رفت و هم اکنون کشور قدرتمندی در منطقه است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی را برای اجرا به وزارت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۳    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در کاخ جشنواره فیلم فجر به تماشای فصل نرگس نشست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۰    
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت مساله آزادی کمتر از مساله معیشت نیست زیرا جزو ارزشهای انسانی می باشد که برای همه مهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاح قوانین درصدد برداشت فشار از دوش تولیدکننده هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۰    
معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه ایران در دیدار معاون وزیر خارجه آلمان، ضمن حمایت از توسعه همه جانبه در روابط دو کشور ، بر لزوم رفع موانع و مشکلات در تعاملات بانکی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۵    
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، قانون موافقتنامه همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۱    
یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری گفت: رجزخوانی ها و هذیان گویی های ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا راه به جایی نمی برد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل محقق نشدن منابع مالی برای اجرای طرح تحول سلامت اکنون این طرح در تامین منابع خود با مشکل مواجه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۶    
یک نماینده مجلس گفت: دغدغه همه مسئولان و دست اندرکاران این است که هویت غیردولتی سازمان تامین اجتماعی همواره محفوظ بماند و این سرمایه ارزشمند بتواند به حیات سازمانی خود با توجیه اقتصادی در قالب چارچوب ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۴    
نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلیم و تربیت بحثی حاکمیتی، مستمر و کلی است و این مقوله به هیچوجه نباید با مسایل سیاسی و جناح بندی ها و رقابت های سیاسی تداخل داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وجود دانشمندانی متعهد که با روحیه جهادی و با اعتقاد تمام عیار به خویشتن در عرصه صنعت دفاعی کار می کنند مهمترین نقطه قوت این صنعت است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۳    
رییس جمهور با تبریک دهه فجر و دعوت به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: در شرایط امروز جهانی ضروری است که بیش از هر روز با ایستادگی بر اهداف انقلاب و وحدت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۴    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان اینکه پرتقال های یخ نزده شمال کشور هم اکنون در انبارها نگهداری می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۳    
نشست مشترک سران قوای مجریه، قضاییه و مقننه روز سه شنبه و همزمان با ایام دهه مبارک فجرِ انقلاب اسلامی، به میزبانی رییس جمهوری برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:حل مسائل داخلی در ابعاد اقتصادی نیازمند وفاق در سطح قوای کشور است که بررسی و تحلیل وجوه مختلف، به همکاری شایسته اجزای مختلف قوا کمک می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۹    
نشست مشترک سران قوای مجریه، قضاییه و مقننه روز سه شنبه و همزمان با ایام دهه مبارک فجرِ انقلاب اسلامی، به میزبانی رییس جمهوری برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۲    
جمعی از مهمانان سوری به مناسبت بزرگداشت مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی، امروز سه شنبه 19 بهمن ماه با حسین امیرعبداللهیان مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 مجلس گفت: توجه به عملکرد گذشته احکام بودجه در تنظیم مناسب تر بودجه سنواتی موثر است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ما در طول 13-12 سال گذشته در مجموع 50 تن کیک زرد را از منابع داخلی تولید کردیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت برای اشتغال در مناطق روستایی و عشایری اعتبار 1.5 میلیارد دلاری پیش بینی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۳    
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت اجرای پروژه های عمرانی در خراسان شمالی کند است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
نمایندگان مجلس حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن را نشانه اقتدار توصیف کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان کرمانشاه یکی پس از دیگری در حال ورشکستگی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر دولت یازدهم در پایین ترین سطح از نظر درآمد کشور طی 37 سال گذشته قرار دارد و با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با افتتاح کارخانه نورد میلگرد بردسیر، این شهرستان به جمع 10 شهر فولادی کشور می پیوندد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۲    
یک نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبری در جمع همافران گفت: دولت جدید آمریکا چهره واقعی خود را نشان داد و مشخص کرد که به هیچ صراطی مستقیم نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی نباید واکنش های مقطعی به رفتار ترامپ نشان دهد بلکه با هوشیاری باید واکنش های راهبردی در تقابل جدید با آمریکا اتخاذ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۰    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان در دیدار با رئیس کمیسیون انتخابات و آئین نامه پارلمان فدرال آلمان گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۷    
نماینده اهواز گفت: فراموش نکرده ایم که در بهمن 93 با وقوع طوفان های شدید گرد و غبار، هیات دولت طرح مقابله با ریزگردها را با اعتبار 113 میلیارد و 700 میلیون تومان تصویب کرد و اکنون تنها 17 میلیارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تاکید کرد: دلایل کوتاهی مسئولان در رفع نواقص وسایل گرمایشی مدارس که همچنان منجر به آسیب دانش آموزان می شود را در قالب سوال در صحن علنی مجلس از وزیر آموزش پیگیری خواهم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه سازمان انرژی اتمی و دستگاه دیپلماسی برای توسعه دانش هسته ای فعال تر عمل کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۹    
نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید براینکه مسئولیت مصادره اراضی فلسطینی ازسوی صهیونیست ها برعهده ترامپ است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند که سیستم پنجره واحد گمرکی سبب شفافیت فعالیت ها شده و حجم قاچاق کالا از مبادی رسمی را کاهش داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۷    
یوسفیان ملا صرف وضع قانون برای شفاف سازی هزینه های انتخاباتی را ناکافی می داند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۲    
نماینده مجلس دهم گفت: اقدامات قبل و بعد از انتخابات ترامپ، ماهیت زشت و پلید آمریکا را به دست خودشان نمایان کرد و با این موضوعات نباید هیچ شک و تردیدی در اقدامات و رویکرد خصمانه آمریکایی ها علیه ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اجرای طرح نظام مدیریت سبز می تواند روش مناسبی برای ترویج فرهنگ ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست توسط طلاب حوزه باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۳    
عضو هیات رئیسه مجلس با ظالمانه خواندن تحریم های پزشکی و دارویی آمریکا علیه ایران، گفت: چنین تحریم های ظالمانه ای مخالف با حقوق بشر و نقض صریح انسانیت است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
وزیر دادگستری گفت: در سازمان تعزیرات حکومتی از چهار سال پیش با قدرت در حال مبارزه با قاچاق هستیم و میزان آمار قاچاق در سال های گذشته به خوبی این موضوع را نشان می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان این که ایران درحال تدوین سناریوهای مختلف در جهت تقابل با رفتارهای جنون انگیز ترامپ است گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۵    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه با افزایش رشد 30 تا 40 درصدی مواجه خواهد شد تا بهره لازم را برای توسعه به دست آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۴    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون حقوق و قضایی مجلس ضمن تاکید بر حفظ آرامش و پرهیز ایران از رفتارهای احساسی در مقابل رئیس جمهوری آمریکا گفت: در شرایطی که اقدامات ترامپ بیش از همه واشنگتن را متضرر می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۴    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس معتقد است اگر آمریکا توان مقابله با ایران را داشت تا پیش از حمله به عراق، کشورمان را با خاک یکسان می کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۰    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: راهبرد دولت جدید آمریکا، توسعه و ترویج سیاست های بدون منطق و استفاده از زبان زور برای پیشبرد اهداف این کشور است و برای اجرای این اقدام به دنبال بهانه های واهی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۵    
نماینده مردم میاندوآب در مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مسئولان با اعتماد به مخالفان نظام نمی توانند در مسیر آرمان ها حرکت کنند لذا لازم است تدابیری برای جلوگیری از توطئه آنها مدنظر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۹    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صرفا تشکیل دفاتر استانی خانه احزاب مشکلات موجود را حل نمی کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۸    
عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف مشاوران قوه قضاییه، گفت: مشاوران قوه قضاییه بایدبه کانون وکلا ملحق شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران بدون همکاری کشورهای 1+5 می تواند بازطراحی اراک را انجام دهد، در این زمینه عقب نشینی آژانس قابل پیش بینی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۴    
نماینده مردم ساوه و زرندیه از افزایش مستمری کمیته امداد برای مددجویان تحت پوشش از 45 هزار تومان به 180 هزار تومان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کمیسیون انتخابات و آیین نامه پارلمان فدرال آلمان گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ضمن تاکید بر مقابله با رفتارهای جنون انگیز ترامپ ، گفت: ایران هرگز جنگ طلب نبوده است اما اگر کشوری یا شخصی منافع ایران اسلامی را مورد تعرض قرار دهد با واکنش سخت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه اوباما قصد داشت ایران را با تحریم زمین گیر کند، گفت: با این حال ایران توانست متکی به درون، به دانش های جدیدی دست پیدا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۱    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: دشمن همیشه برای ما دشمن خواهد بود، به ویژه سابقه آمریکایی ها در قبل و بعد از انقلاب نشان داده که آن ها کینه منحصر به فردی علیه ملت ایران دارند و هیچ مسئله نمی تواند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۹    
رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رشد اقتصادی بدون نفت در سه ماهه امسال را 2.6 درصد اعلام کرد و گفت: نظام بانکی کشور هم اکنون با مشکل مواجه است و زیان تولید می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۸    
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه قدرت موشکی برگ برنده نیروهای مردمی یمن در عرصه جنگ با ائتلاف سعودی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۴    
رییس مرکز پژوهشهای مجلس توسعه صنعت موشکی را حق مسلم ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران کمترین بودجه نظامی را در بین کشورهای منطقه دارد و اقدامات نظامی ایران مبتنی بر اصول دفاعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۴    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور از یکشنبه آینده در مجلس آغاز می شود و نمایندگان در دو نوبت این لایحه را بررسی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه 40 درصد قتل ها در کشور با سلاح سرد انجام می شود، گفت: همین امر ضرورت ممنوعیت حمل سلاح سرد را بیش از پیش نشان می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۹    
رئیس جمهوری، مذاکرات هسته ای را برگرفته از قدرت بزرگ سیاسی ملی دانست که رئیس جمهوری جدید آمریکا نمی تواند آن را تحمل کند و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۸    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منایع طبیعی مجلس بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه و همچنین تامین منابع لازم برای کنترل خسارات ناشی از ملخ های مهاجر تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۴    
نماینده مردم دامغان با بیان اینکه شهرستان دو هزار و 500 نیروی جوان جویای کار دارد، گفت: بالغ بر دو هزار نفر ایشان دارای تحصیلات تکمیلی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۲    
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی توجه به رفع مطالبات مردم را یکی از اولویت های اصلی عنوان کرد و بر توجه به این مهم در شهرستان بیجار تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از برخی سیاستگذاری های نادرست درحوزه بهداشت و درمان، تاکید کرد: افزایش هزینه ها درحوزه درمان مشکلات بیمه ها را افزایش داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۰    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در بحث برنامه ششم توسعه به این بُعد عدالت اجتماعی در حوزه توانمندسازی و توجه به اقشار آسیب پذیر عنایت کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۸    
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در طول انقلاب همواره در صحنه حاضر بودند و انتظار دارند که مسئولان تلاش بیشتری در جهت رفع مشکلات و کاستی های موجود انجام دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همان طور که مقام معظم رهبری عنوان کردند مردم ایران 22 بهمن با حضور پرشور در راهپیمایی پاسخ ترس از ترامپ را می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: مشکل گاز استان مازندران با افتتاح پروژه خط انتقال گاز دامغان به نکا در هفته دولت سال 96 حل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خرید 149 تن کیک زرد نشان داد سازما انرژی اتمی توان مدیریت هسته ای دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۳    
نمایندگان مخالف و موافق با دستور جدید وزیر آموزش مبنی بر "تشکیل کارگروه هایی به منظور تغییر روال های معیشتی فرهنگیان در دراز مدت" این موضوع را مورد بررسی قرار داده و نسبت به موازی کاری در اجرای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۳    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس تاکید کرد:انتقال پنجره واحد گمرکی به وزارت صنعت صادرات و واردات را مختل می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۹    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع مجلس با بیان اینکه شفافیت در بورس برای ارائه کالاهای کشاورزی الزامی است تا شاهد ایجاد بازار دلالی در این راستا نباشیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
قائم مقام معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار مکلف به جلوگیری از بنگاه داری بانک ها هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۰    
نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد95( ویژه فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی) دانشگاه آزاد اسلامی و رتبه های اول و دوم مقطع کارشناسی شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد 95 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۰    
نایب رییس فراکسیون کار و کارآفرینی در مجلس با بیان اینکه فعالیت اسنپ و تپسی در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۷    
محمودی شاه نشین از ورود دستگاه های نظارتی در زمینه شفافیت مالی هزینه های انتخاباتی خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه تامین اجتماعی باید بابت رفتارهای تبعیض آمیز با بیمه شده ها پاسخگو باشد، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی توضیح دهد چرا به جای اینکه در حاشیه شهرها و مناطق محروم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۴    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مخالفت با تداوم طرح تحول سلامت، اشتباهی استراتژیک است، عنوان کرد: وقتی شاهدیم که با اجرای این طرح، مردم بدون پرداخت هیچ هزینه ای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به تداوم حرکت مؤمنانه، مقتدرانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۱    
عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل حقوق کارگران در سال 96 باید دوبرابر افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از تلاش این کمیسیون برای تدوین طرحی جهت حمایت از بیماران پروانه ای خبر داد وگفت: در نظر داریم تا بیماران EB جزو بیماران خاص قرار گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از از ورود کمیسیون اجتماعی به موضوع دورکاری کارکنان خبر داد و بر لزوم تقویت فرهنگ دورکاری در کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تحریمهایی که اخیرا توسط آمریکا اعمال شد، آخرین میخ ها بر تابوت خوش بینی ها به نظام سلطه و آمریکاست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۱    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه در حال حاضر میزان اهدا کنندگان مستمر ما 52 درصد و میزان اهدا کنندگان با سابقه ما 24 درصد است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۸    
نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با تاکید بر اینکه هیچ اقدامی خارج از طرح تفصیلی و طرح جامع شهری نباید انجام شود، گفت: تخریب باغات و فضای سبز بر خلاف مصالح شهری است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در بودجه سال 96 به میزان 900 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی پیش بینی شده و این اعتبار در ردیف اعتبارات بهزیستی قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۴    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مسئولین عذرخواهی در حادثه ساختمان پلاسکو را به معنی قبول همه تقصیر می دانند گفت که هر کدام از نهادهای مسئول که تکلیف قانونی شان را در این ماجرا درست ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۲    
نایب رییس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران از اجباری شدن بازرسی ادواری آسانسورها از ابتدای سال جاری خبر داد؛ مساله ای که در حال حاضر به صورت اختیاری انجام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۱    
نماینده مردم چابهار در مجلس با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار تاکنون موفق نبوده و جانمایی منطقه از ابتدا اشتباه بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۵    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: اجرای طرح بیمه مشاور خانواده در دستور کار دولت قرار گرفته و این امر با جدیت در کشور دنبال می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی از دیدار با عوامل فیلم سینمایی"دریاچه ماهی" و تماشای این اثر به کارگردانی مریم دوستی با موضوع دفاع مقدس و درخواست حمایت بانوان مجلس از زنان سینماگر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم بجنورد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی وابسته به یک شخص نیست، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از ستون های انقلاب بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۸    
نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: به دلیل خشک شدن رودخانه های شهر شادگان، اغلب ساکنان آن به مهاجرت از زادگاهشان روی آورده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۶    
نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: این شهرستان قطب کشاورزی است و سه رودخانه دارد ولی در فصل کشت به آنها آب نمی دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۴    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جهش قابل توجه در زمینه ساخت آزادراه ها و راه های روستایی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب گفت: تولید سنگ آهن ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۴    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سرانه امکانات ورزشی برای هر دانشجوی کشور در سالجاری یک متر مربع بوده که با اتخاذ تمهیداتی به دنبال افزایش آن هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۲    
مذاکرات وزیران نفت ایران و عمان درباره صادرات گاز در تهران آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۲    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است تصرف کامل سرزمین فلسطینیان به سال 1930 باز می گردد که با حضور اسرائیل در 7درصد این اراضی آغاز و تاکنون به 93درصد رسیده است.
  • ۱