یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۱۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 5 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۸    
نماینده معین مردم اهر و هریس در مجلس گفت: بیمه سلامت و طرح تحول نظام سلامت مردم مناطق محروم و اقشار بی بضاعت را از خدمات درمانی و بیمه ای بهره مند ساخته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۵    
نماینده مردم شهرهای ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به 16 روستای بخش ارس پلدشت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۰    
مجری فاز19پارس جنوبی گفت: واحدهای تولید پروپان و بوتان فاز 19پارس جنوبی با هدف تکمیل زنجیره ارزش در این فاز، به بهره برداری رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۱    
عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: حرکت ما در انتخابات برای به دست آوردن 51 درصد آرا است و ما برای کسب 5، 15 یا 20 درصد از آرا نمی خواهیم وارد میدان شویم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۷    
بیمه ایران اعلام کرد: بیش از 128 میلیارد ریال به 67 واحد زیان دیده ساختمان پلاسکو پرداخت شده و رسیدگی به سایر پرونده واحدهایی که تخریب نشده نیازمند اجازه مسئولان برای بازدید محلی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اهداف سفر وزیر امور خارجه کویت اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و کویت به عنوان دو کشور همسایه با مشترکات فراوان از دیر باز در تماس، تعامل و رایزنی با هم بوده و هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: قوانین برای برخورد جدی شهرداری با ساختمان های ناایمن کامل نیست تا شهرداری ها براساس آن بتوانند برخورد جدی تری داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۲    
رئیس فراکسیون امید درخصوص انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: البته ممکن است چند نفر از جریان اصلاحات کاندید شوند ما نمی توانیم کسی را منع کنیم اما حمایت ما بدون شک از یک کاندیدا خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۷    
نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت : بیش از 500 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه کاره روی دست دولت مانده که برای تکمیل آن به 25 سال زمان نیاز است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۹    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شرکت های توزیع برق مکلف شدند نسبت به واگذاری انشعاب برق به کلیه واحدهای مسکونی اعم از شهری و روستایی فاقد برق اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۶    
پنجمین نشست کمیته امور فرهنگی- حقوقی اتحادیه بین المجالس اسلامی با حضور هیات پارلمانی کشورمان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۱    
پنجمین نشست کمیته سیاسی و روابط خارجی بین المجالس اسلامی با حضور هیات پارلمانی کشورمان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۰    
سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت و نماینده اهواز در مجلس نهم درگذشت حجت الاسلام سید ناصر موسوی نماینده اسبق مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ، را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با دبیرکل حزب الله لبنان مسائل منطقه را بررسی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در دیدار با رییس مجلس هند،موضوع نرگس کرباسی که نگهداری کودکان نابینا در هند را به عهده داشت و به خاطر مفقود شدن یکی از کودکان محاکمه می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۷    
ضرورت تثبیت آتش بس در سوریه و توافق درباره ساز و کاری برای نظارت بر اجرای آن و نیز توجه به راهکار مسالمت آمیز برای حل بحران این کشور از مفاد بیانیه پایانی نشست آستانه است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۶    
اولین نشست مشترک مجمع نمایندگان تهران با اعضای محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تاکید کرد: آمریکا 132 گارد سایبری را علیه ایران تعیین کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۹    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و ضرورت رونق اقتصادی، باید موضوع اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی مدنظر قرار گیرد و نقدینگی ها به سمت تولید سوق یابد و فضای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۳    
نماینده کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار در مجلس گفت: گرچه منطقه جنوب محروم است، اما فقیر نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۷    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: به منظور احداث یک ایستگاه گاز، فضایی درون ساختمان پلاسکو وجود نداشت و طبق قانون ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۶    
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر اقلیم، مصرف بی رویه و مدیریت های سیاسی غلط موجب افزایش چاههای غیرمجاز و تشدید بحران کم آبی در کشور و استان قزوین شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۵    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار، منصوب شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۳    
عضو هیات رئیسه مجلس از درخواست شهردار تهران برای حضور در مجلس برای ارائه گزارش در رابطه با اقدامات انجام شده در حادثه پلاسکو خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۷    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور از تشکیل شورای معادن در استان ها خبر داد و گفت: در قانون برنامه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۵    
یک عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به نحوه اطلاع رسانی حادثه پلاسکو گفت: شاید اگر فضا را بازتر می گذاشتیم تا همه چیز روشن تر می شد این اتفاقات نمی افتاد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۰    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 از مصوبه این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن حقوق ماهانه تا 1.5 میلیون تومان از مالیات معاف می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل کاریابی های وزارت کار با اعلام این که مراجعه به دفاتر کاریابی های کشور، امسال در مقایسه با پارسال افزایش 10 درصدی معادل 468 هزار نفر دارد گفت: اکنون نزدیک به 210 هزار نفر مقرری بیکاری می گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: مقامات نهادهای حقوق بشری هم افرادی هستند که برای متوقف نشدن کمک های مالی عربستان، نام این کشور را از لیست ناقضان حقوق کودکان بیرون کشیدند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با بیان اینکه دولت یازدهم توجه ویژه ای به استان کردستان دارد گفت: تمام بدهی های استان کردستان در بخش طرح های عمرانی به مبلغ 220 میلیارد تومان توسط دولت پرداخت خواهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
دبیرکل کمیسیون ملی سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو UNESCO) در ایران گفت: 15 درصد جمعیت جهان معادل یک میلیارد نفر و 11 میلیون و 500 هزار نفر در ایران معلول هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۷    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران برجام را مهمترین اقدام مثبت برای محیط کسب و کار عنوان کرد و و از وزیر امور خارجه درخواست کرد که برای تسریع در پیوستن به WTO و همچنین برقراری تجارت ترجیحی با دیگر کشورها ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۴    
براساس قانون مصوب دولت، شرکت های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو موظف اند در صورتی که در فرایند تعمیر خودروی مشتریان متوجه عیوب دیگری در خودرو شدند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه فاجعه پلاسکو به معنای نادیده گرفتن شدن گوشه ای از حقوق شهروندی بود گفت: اگر حقوق شهروندی در ساخت ساختمان پلاسکو رعایت شده بود، این فاجعه پیش نمی آمد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۹    
پنجمین نشست کمیته امور فرهنگی- حقوقی و گفتگوی تمدنها و ادیان اتحادیه بین المجالس اسلامی با حضور اعضای هیات پارلمانی ایران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۶    
رونمایی سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همت کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران محقق شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۴    
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پرداختن به بحث های غیرکارشناسی و متهم کردن دیگران، مشکلات مردم را حل نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات و تعیین تکلیف مطالبات معوق شرکت ذغال سنگ کرمان از شرکت ذوب آهن اصفهان در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۶    
توزیع شیر در بین 38 هزار دانش آموز شهرستان مریوان با حضور نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
پنجمین نشست کمیته سیاسی بین المجالس اسلامی با حضور دکتر جلالی و اعضای هیات پارلمانی ایران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه ترافیک اینترنت داخلی نصف قیمت ترافیک اینترنت خارجی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۴    
رایزن بازرگانی ایران در اندونزی روز سه شنبه از افزایش 62 درصدی صادرات ایران به این کشور جنوب شرق آسیا خبر داد که پس از اجرای برجام تلاش های زیادی برای توسعه مناسبات اقتصادی بین دو کشور صورت گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۳    
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی چون برخی از مراکز تجاری مانند پلاسکو تاثیرگذار هستند تنها به تذکر و اخطار بسنده می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۱    
دبیر اتحادیه تجهیزات پزشکی از رتبه بندی و قیمت گذاری لوازم پزشکی مصرفی از ابتدای سال آینده خبر داد و اعلام کرد: به جز کالاهای مصرفی تخصصی در بخش قلبی، ارتوپدی و چشمی که به وزارت بهداشت محول شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۰    
هیاتی متشکل از مسئولان اتریشی به منظور پیگیری وضعیت نقشه راه همکاری های تجاری و اقتصادی با ایران و مباحث مربوط به اجلاس کمیسیون مشترک مسئولان دو کشور به ایران آمدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۰    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه حادثه پلاسکو زنگ خطری برای مدیریت شهری به شمار می رود، گفت: امروزه بافت فرسوده به بلای جان شهرها تبدیل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تنظیم نرخ گوشت نیازمند متولی و ساماندهی است،گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی گاز از تخصیص بیش از 13 درصدی شرکت گاز تا تسویه رقم جریمه گاز به ترکیه خبر داد و نحوه دریافت گاز را ترکمنستان را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۶    
مجری فاز 19 پارس جنوبی گفت: پالایشگاه فاز 19 پارس جنوبی در مدار تولید است که با انتقال گاز ترش از سکوی این فاز و فازهای شش تا هشت پارس جنوبی روزانه 28 میلیون متر مکعب فرآورش و به شبکه سراسری منتقل می ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۴    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:مجلس حدود شش ماه تمام توان خود را در کمیسیون های تلفیق و صحن برای تکمیل برنامه گذاشت و یک برنامه ناقص و حداقلی را به یک برنامه حداکثری رساند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی از ابلاغ بخشنامه بخشودگی جرایم وام های کمتر از صد میلیون تومان تا هفته آینده خبر داد و گفت: بخشی از کارهای صرافی ها به بانکها منتقل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۲    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس باید واقعیت ها را به خوبی درک کنند و متوجه باشند که مشکلات منطقه تنها به وسیله کشورهای منطقه می تواند بر طرف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۲    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا علیه ایران و چند کشور دیگر جزء سیاست های دائمی آمریکا بوده که تمامی رؤسای جمهور این کشور به صورت سالیانه آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت نماینده اسبق رامهرمز و رامشیر را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۱    
دانشجوی دکتری زلزله در یادداشتی علت فنی حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس با یادآوری تاکیدات برنامه ششم توسعه مبنی برارتقای رتبه کشور در زمینه رقابت پذیری بین المللی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۶    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: قرائت وجدانی جایی تدوین گزارش های حقوق بشری گزارشگران ویژه سازمان ملل ندارد و متأسفانه هیچ تفاوتی میان احمد شهید گزارشگر پشین و عاصمه جهانگیر گزارشگر جدید سازمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
نایب رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با تاکید بر ضرورت ورود نیروی انتظامی به موضوع نبرد خونین گاوها در استان گیلان بر لزوم ارائه هر چه سریع تر لایحه مقابله با حیوان آزاری به مجلس تاکید ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۹    
نمایندگان مجلس معتقدند اقدامات ددمنشانه رژیم آل خلیفه علیه ملت مسلمان و شیعه بحرین آتش انقلاب را در این کشور بیشتر افروخته و عاقبت بدی را شامل حال حکومت بحرین می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۷    
نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس گفت: به دنبال بارش های سنگین روز و شب گذشته افزون بر 80 درصد از مدارس قدیمی و خشت و گلی در نقاط مختلف این شهرستان به شدت آسیب دیده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۴    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت درستی بر مخازن سوخت مورد استفاده توسط خودروهای دوگانه سوز صورت نمی گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۰    
عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه استان های کشور به دلیل پرورش نخبگان ورزشی، نماد رشته های مختلف به حساب می آیند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزیر اقتصاد درخصوص پاسخگو نبودن درباره مسائل بانکی گفت: بانک ها حتی از پرداخت وام هایی با نرخ سود بالا امتناع می ورزند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۸    
نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: دولت باید برای کالاهای خارجی که وارد می شود عوارض و مالیات و برای محصولات داخلی مشوق های صادراتی بگذارد تا تولیدکننده داخلی برای تولید محصول با کیفیت تر ترغیب شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۰    
نماینده مردم درود وازنا در مجلس گفت:شناسایی بازارهای هدف محصولات حلال و تدوام تولید جهت صادرات گامی های موثر برای حضور بهینه در بازار بین المللی نشان حلال به شمارمی آید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تامین اجتماعی مشکلی در پرداخت حق درمان به مراکز ملکی خود ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۰    
عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به جاذبه های مالی دلالی یا واسطه گری گفت: دلالی برای افراد می تواند درآمد زیاد با کمترین زحمت را ایجاد کند و علت اینکه چنین بستری فراهم شده به دلیل اقتصاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۵    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: سبک زندگی رضوی که ایران میراث دار آن است باید در جهان اسلام ترویج و به عنوان یک هدیه در سراسر دنیا منعکس شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۹    
همه نهادها برای ساماندهی کسبه و کارگران پلاسکو هم آوا و یک صدا شده اند، تا با همکاری و همفکری بار مالی و روحی که بر دوش کسبه است، سبک شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
کاظم جلالی در حاشیه سی و هفتمین نشست کمیته اجرایی دوازدهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی با رئیس مجلس مالی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۲    
رعایت حداقل چهار شرط باعث خواهد شد تا علاوه بر برطرف کردن مفاسد اقتصادی شرکت های بازاریابی شبکه ای، مشروعیت آن -درصورتی که درآمدزایی آن بر مبنای کار باشد- را احراز کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار درمجلس گفت: تجمیع واحدهای کوچک اقتصادی و تبدیل به هلدینگ راهکاری برای بهبود وضعیت صنایع لبنی کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آخرین گزارش ارسالی از سوی وزارت امور خارجه در زمینه اجرای برجام بر اساس بدعهدی آمریکا تهیه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۴    
نماینده مردم ملایر در مجلس معتقد است راه حل سیاسی فراگیر در بحرین تنها راهی است که می تواند روند اصلاح و آشتی را در پیش داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای تاکید کرد: در گزارش آخر به اجرایی شدن برجام اشاره شده است اما موانع غیر برجامی مانع چابکی این توافق شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۹    
چشم انتظاری 50هزار نفر آموزش دهنده نهضت سوادآموزی برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی شان درحالیست که مجلس قانون مصرحی در این خصوص تدوین کرده که به ثمر رسیدن و اجرایی شدن آن نیازمند تهیه و ابلاغ ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۶    
حسن زمانی مشاور رئیس مجلس صبح امروز به نمایندگی از دکتر لاریجانی ، با خانواده شهید رضا زمانی دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی را نتیجه اجرایی شدن راهنمای بالینی خواند وگفت: با این اقدام منابع حوزه سلامت نیز کنترل خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۹    
عضو هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در دوازدهمین دوره اتحادیه بین المجالس اسلامی با بیان اینکه یهودی سازی قدس ابعاد بسیار خطرناکی یافته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، توسعه سکونتگاه های غیررسمی و مناطق حاشیه نشین شهری را معضل کنونی جامعه دانست و گفت: در برنامه ششم توسعه موارد مختلفی از جمله آموزشی، بهداشتی، معماری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۵    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه اگر طرح مجلس برای اصلاح قانون انتخابات تصویب نشود، برای تجمیع هیئت های اجرائی توافقی صورت می پذیرد که در طی این توافق که مسبوق به سابقه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۲    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشنهاد بخشش جرایم و سود وام های بانکی تا 100 میلیون تومان، دربوجه سال آینده خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۹    
رئیس نمایندگان ایران در بین المجالس آسیایی با اشاره به تنوع مذاهب، ادیان و فرهنگ ها در قاره آسیا گفت: تأسیس مجمع مجالس آسیایی برای گسترش روابط بین پارلمانی و تقویت عدالت در قاره پهناور آسیا لازم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیته ویژه بررسی حادثه پلاسکوی مجمع نمایندگان تهران از برگزاری نخستین جلسه کمیته خبر داد وگفت: در این جلسه چگونگی پیگیری مسائل بودجه ، بیمه، درمان و شهید دانستن آتش نشانان مشخص شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۶    
جلسه هم اندیشی نمایندگان زن ادوار مختلف مجلس به همت فراکسیون زنان مجلس دهم برگزار خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۳    
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن وتجارت ،موضوع بازرگانی را رها کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۰    
نمایندگان مجلس با تاکید بر تعامل دستگاه ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مطرح کردند که طبق مصوبات مجلس دربرنامه ششم توسعه دولت باید به وظایف خود در کاهش آسیب های اجتماعی توجه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۸    
عضو هیئت رئیسه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی در 11 هزار شعبه اخذ رای قطعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روسای جمهوری آمریکا عروسک دست تروریست ها و صهیونیست ها هستند که برای انحراف افکار عمومی از ایجاد سامانه موشکی جدید علیه ایران سخن می گویند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۵    
نشست کمیته اجرایی دوازدهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی با حضور هیات پارلمانی کشورمان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان پیگیر روند اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هستند، گفت: تطبیق اطلاعات افراد مشمول با قانون مذکور ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۰    
رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با تاکید بر اینکه حادثه پلاسکو درس عبرتی برای توجه به قوانین و اجرای آن از سوی مسئولان است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه های دیگری در کشور با وضعیت مشابه کارگران پلاسکو که بیکار شده اند، وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۲    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از نامه رسمی و کتبی خود به رئیس کل بانک مرکزی و وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم پرهیز از تغییرات مدیریتی در مجموعه های وابسته به این صندوق خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۱    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: میزان عیدی کارمندان و بازنشسته ها 770 هزارتومان اعلام شده، این درحالی است این میزان عیدی نمی تواند نیاز مالی خانوارها را برای خرید شب عید تامین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۷    
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی آتش نشانان را در حد رزمندگان و شهدای دارای ارج و قرب دانست و تصریح کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۷    
مراسم افتتاحیه مشهد 2017 آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۳    
رئیس کمیته هسته ای مجلس جزییات قرارداد جدید ایران و روسیه برای تغییر کاربری فردو به مرکز تحقیقات هسته ای را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۳    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس،با بیان اینکه بازارچه عرضه کالا برای کسبه پلاسکو احداث شود،گفت:سیستم بانکی باید با پرداخت تسهیلات از کسبه پلاسکو حمایت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاری اجلاس آستانه گفت: نقش ایران در مساله سوریه بی بدیل بوده و امروز هیچ کسی نمی تواند موضوعی را در آن کشور بدون هماهنگی با تهران پیش ببرد.
  • ۱