چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۱۷:۰۵Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 21 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۲    
جلسه امروز یکشنبه 24 بهمن ماه، مجمع عمومی فراکسیون ولایت با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۳    
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: دریاچه نمک و کویر مرنجاب گنجی است که در سال های گذشته مورد توجه قرار نگرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۰    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبشخور و خاستگاه تمام تصمیم گیری ها و عملکرد مسئولین آمریکا یکی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۲۳:۳۳    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در سفری دو روزه به استان کرمان ، امشب پنج شنبه، 21 بهمن ماه در نشست شورای اداری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان شرکت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۲۲:۲۴    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که به منظور شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به استان کرمان سفر کرده، عصر امروز پنج شنبه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۰    
نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پیامی از عموم مردم همیشه قهرمان ایران برای نمایش وحدت خود در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۲۱:۵۹    
دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی که در سفری دو روزه در کرمان به سر می برد طی تماس تلفنی با شهردار قم موضوع حادثه را پیگیری کرده و از آخرین وضعیت مصدومین اطلاع پیدا کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همگرایی فکری و سیاسی حرکت توسعه کشور را تسریع می بخشد، گفت: انتخابات باید به ظرفیتی برای همبستگی ملی تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۱    
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گلزار شهدای شهر کرمان حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم ترین اهداف سفر به استان کرمان بررسی و پیگیری مصوبات و پروژه های مربوط به سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در جلساتی این مسائل مورد بررسی قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
دفتر حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در بیانیه ای ضمن اطلاع حال مساعد ایشان از حضور وی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۳    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن عظمت و قدرت خود را به رئیس جمهور و هیئت حاکمه جدید آمریکا نشان می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۵    
سمیه محمودی نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از مردم خواست با حضور در راهپیمایی اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۹    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از ملت همیشه در صحنه برای حضور مجدد در راهپیمایی باشکوه 22بهمن ماه دعوت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از مجموع 8 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به بیمه ها، 5 هزار تومان آن پرداخت و با دستور رئیس جمهوری باقی مانده آن به زودی پرداخت خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با برجام، ایران هراسی در دنیا از بین رفت، گفت: شاه بیت سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی استفاده از منابع داخلی و خارجی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران در حوزه دفاعی کاملاً غنی و بی نیاز به سایر کشورهاست، گفت: ایران در حوزه هوافضا در جمع سه کشور برتر این علم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۴    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردمی در راهپیمایی 22بهمن پیام انسجام نظام اسلامی را به جهان مخابره می کند و این سرمایه بزرگی برای کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۲    
نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان در حوزه های فرهنگی ضعف های بسیار دارد و با برگزاری جلسات نمی توان فرهنگ را توسعه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه حقوق خانواده های زیرپوشش کمیته امداد 20 درصد افزایش می یابد گفت: در حال حاضر این لایحه به تصویب مجلس رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۸    
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی به آمریکا می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در گفتگو با یکی از رسانه های منطقه تأکید کرد که ایران اجازه عبور از خطوط قرمز را به آمریکا نخواهد داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس مجمع بیداری اسلامی در افتتاحیه این مجمع که به مناسب سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مهمانان خارجی برگزار شد گفت که ایستادگی رهبر انقلاب در برابر آمریکا باعث قوت قلب ملت های دیگر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال های پایانی عمر خویش برای رفع تضادها و تعارضاتی که سبب دور شدن نیروهای درون نظام و انقلاب از هم می شد، مظلومانه تلاش نمود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی اورژانس تهران، تمهیدات اورژانس پایتخت را برای راهپیمایی 22 بهمن تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۰    
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: مشکل بیکاری در استان گلستان با توسعه صنایع حل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس دهم حقانیت حاکم بوده و معدل خوبی کسب کرده است، گفت: نمایندگان مجلس منادی صدا و خواسته های مردم هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۲    
نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بیکاری در شهرستان های دشتی و تنگستان مطلوب نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۹    
نماینده مجلس گفت: با تصویب تسهیلات مالی و فرهنگی در مجلس به دنبال کاهش سن ازدواج هستیم زیرا منشا مشکل فرزندآوری و کاهش جمعیت نیز تاخیر در ازدواج است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۷    
نماینده مردم بابل در مجلس، تکمیل کنارگذر 17 کیلومتری جنوب بابل را از مطالبات جدی مردم شهرستان اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۵    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب رضایتمندی مردم از پلیس قزوین بسیار بالا است و این ریشه در فرماندهی توانمند و تلاش شبانه روزی کارکنان دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۳    
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان اینکه چهاربانده شدن محور هراز به صورت شبانه روزی در دست اقدام است گفت: 18 پیمانکار در این محور مشغول کار است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۱    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، خنثی کننده تمام فتنه ها و گزینه های روی میز دشمن است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با اشاره به درآمد بیش از یکصد هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه ها برای دولت، خواستار پاسخگویی دولت درباره جزئیات منابع و مصارف هدفمندی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۶    
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت که با سپری شدن چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات بسیاری در کشور شاهد بودیم و اینک از ظرفیت های موجود باید برای توسعه بیشتر جامعه استفاده کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۲    
جشنواره نوروزی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، در روزهای 26 تا 29 بهمن 95 در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست با حضور در راهپیمایی انسجام خود را به نمایش بگذارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۰    
نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچقدر راهپیمایی روز 22 بهمن با شکوه و پرشور باشد، موجب اقتدار و عظمت بیشتر نظام خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به اینکه ایران بزرگترین شبکه گازرسانی دنیا را با 300 هزار کیلومتر طول داراست، گفت: با وجود گستردگی شبکه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۴    
منصور شکیب مهر سفیر جمهوری اسلامی ایران در ابیجان با برونو کنه وزیر ارتباطات، اقتصاد دیجیتال و پست و سخنگوی دولت ساحل عاج دیدار و بر آمادگی کشورمان برای توسعه مناسبات در زمینه رسانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۱    
جشن بزرگ سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی چهارشنبه شب با حضور ایرانیان مقیم کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد و نخستین سفیر زن کشورمان در این آیین با تاکید بر اینکه تهدیدها ذره ای در عزم ملت ایران اثری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۹    
معاون وزیر امورخارجه کشورمان با بیان اینکه ایران و اروپا می توانند همکاری خوبی داشته باشند، گفت: گفت وگوها بین دو طرف می تواند در یافتن راههای همکاری و نزدیک کردن دیدگاهها کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۷    
نخست وزیر مجارستان در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت روابط بوداپست با تهران در زمینه های مختلف اقتصادی و انرژی بر اهمیت نقش کشورمان در برقراری ثبات و امنیت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه در توزیع مقاصد گردشگری باید زیرساخت ها را تقویت کنیم، تصریح کرد: در افق 1404 گردشگری باید جایگزین درآمد نفتی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۰۶:۳۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سریال معمای شاه این سریال را اولین سریال تاریخی عصر معاصر نامیدند و آن را وفادار به تاریخ دانستند.