پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۶:۲۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 3 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
پوشش خبرهای آتش سوزی پلاسکو در رسانه های مختلف بویژه شبکه خبر و هماهنگی مسئولان در امداد رسانی و آوار برداری و حضور آنان در منطقه بحران را بهتر از بحران های قبلی و درخور تحسین می دانم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، طرح کنگره آمریکا برای خروج این کشور از سازمان ملل را یک شوی تبلیغاتی دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۳    
دومین جلسه ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه با حضور رئیس و دیگر اعضای ستاد انتخابات کشور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۱    
هیات های ایران، روسیه و ترکیه در نشست سه جانبه آستانه که برای هماهنگی در باره مذاکرات صلح سوریه در هتل ماریوت پایتخت قزاقستان برگزار شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۲    
رییس جمهوری در جلسه هیات دولت ، با تشکر از همه عواملی که در امدادرسانی حادثه ساختمان پلاسکو تلاش کردند، اظهارداشت: آنچه به لحاظ عاطفی این موضوع را سنگین تر می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ،اعلام کرد: کمیته ویژه ای در مجلس شورای اسلامی از اعضای کمیسیون عمران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۲    
سید کمال الدین شهریاری در برنامه "رویداد" رادیو گفت و گو، در رابطه با علت وقوع چنین اتفاقاتی گفت: علت همه این حوادث این است که هیچ دستگاهی خودش را به طور مستقیم متولی این امور نمی داند و قوانین و ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۴۵    
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با ابراز خرسندی از انجام مطالعات اولیه ساخت بندر تجاری توریستی گمیشان گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۴۴    
نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید افرادی متخصص در حوزه مدیریت شهری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، با بیان اینکه حادثه پلاسکو زلزله مدیریتی بود، گفت: بدهی بنکداران پلاسکو به بانک ها باید استمهال شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۹    
سید تقی کبیری طی پیامی شهادت آتش نشانان فداکار سازمان آتش نشانی در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 مجلس شورای اسلامی از تمدید یکساله قانون موقت مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال آینده خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۳    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس،با بیان اینکه بانک ها باید بدهی کسبه پلاسکو را بدون دریافت سود یا جریمه استمهال کنند، گفت: وزارت صنعت باید تمهیدات لازم را برای فعالیت کسبه مجتمع پلاسکو بیندیشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۵    
نایب رییس اول کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن توجه به ساماندهی صرافی ها گفت:فعالیت صرافی ها باید شفاف و تحت نظارت موثر بانک مرکزی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۴    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: با توجه به شرایط کنونی عرصه بین الملل، ایجاد یک اجماع جدید علیه ایران در حوزه حقوق بشر امکان پذیر نیست و قطعا این اقدامات موجب انسجام بیشتر ملت ایران در برابر این ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۸    
از اساس آقای روحانی به این معتقد نیست که کشور برنامه لازم دارد و این را در یک جلسه مجمع تشخیص مطرح کردند که همه کشورها مگر برنامه دارند که ما هم به عنوان یک ضرورت این موضوع را دنبال کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۸    
بنا نهادن یادمان شهدای آتش نشان در محلی که قلب آن ها از طپش ایستاد تا جان و زندگی به مردم این شهر هدیه شود، شاید بتواند فقط کمی مرهم دل بازماندگان و مردمان غم زده پایتخت باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۴    
شادمهر کاظم زاده در برنامه "گفت و گوی اقتصادی" رادیو گفت و گو، گفت: در آن زمان ارائه تسهیلات بالای 50 هزار میلیارد تومان بود که این موجب شد از یک سمت اشتغال جامعه نزدیک به 40 درصد در حوزه ساختمان شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۲    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه افزایش تولید روغن باید برای کارخانه دار و کشاورز صرفه اقتصادی داشته باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۰    
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با تاکید بر اینکه حادثه پلاسکو زنگ خطری برای تهران و کل کشور است از تشکیل کمیته ویژه متشکل از نمایندگان تهران در مجلس برای بررسی این حادثه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی کارخانه بزرگ سرم سازی و داروسازی می تواند به ایجاد اشتغال و رونق بخشی این حوزه و تامین ملزومات کمک پزشکی در جنوب شرق کشور کمک شایانی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۱    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه نرخ متنوع میوه نتیجه حضور واسطه هااست ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است علل ایجاد آسیب های اجتماعی، خودزنی و تیغ زنی در مدارس شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی است و خانواده هایی که از ماهواره استفاده می ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۸    
عضوهیئت رییسه مجلس،با اشاره به دیدار با وزیر نفت،گفت:دراین دیدار دغدغه افت فشار گاز در مناطق شمالی با توجه به سرمای هوا با زنگنه مطرح شد که زنگنه بر تلاش وزارت نفت برعدم قطع گاز تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۷    
یک عضو فراکسیون ایثارگران در پیامی با ابراز تاثر و تاسف از حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۳    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: نیاز مبرم شهر اراک به افزایش فضای درمانی و تخت بیمارستانی، ضرورت تسریع در تکمیل طرح های توسعه مراکز درمانی این شهر را دوچندان می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۰    
مسئول کمیته اقلیت های دینی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از حضور فعال اقلیت های مذهبی در جشن های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۳    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه در جلسه فردا، وزارت کشور و شورای نگهبان نیز حضور دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۹    
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون فردا (دوشنبه) جلسه فوق العاده ای برای بررسی حادثه ساختمان پلاسکو با حضور مسوولان وزارت کشور، راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران تشکیل می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۸    
فاطمه ذوالقدر گفت: در برنامه توسعه ششم تحول بزرگی در ورزش بانوان رخ داده است و بودجه خوبی به آن تعلق می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۷    
نماینده ایرانشهر در مجلس گفت: به منظور کاهش مسائل و مشکلات آموزش و پرورش کشور 3میلیارد دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای حل این مشکلات اختصاص می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۵    
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان های نیشابور و فیروزه برای ایجاد اشتغال و همچنین در بحث گردشگری دارای پتانسیل بالایی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۴    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا از جلسه نهایی هیات نظارت بر انتخابات با رئیس ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان برای هماهنگی جهت برگزاری الکترونیک انتخابات خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۵    
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قانون تعیین تکلیف آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در سال آینده اجرایی خواهد شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۲    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه گیاهان دارویی نباید با چرایی دام از بین بروند،گفت:حفظ و نگهداری بهینه گیاهان دارویی باید در دستورکار قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس رفع مشکل کمبود پرسنل در ناجا را در کاهش ورود اتباع بیگانه غیرمجاز به کشور، شناسایی بهتر اشرار، تامین امنیت مردم و همچنین کشف سریع جرم موثر دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۰    
عضوهیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:با تمهیداتی که دولت برای تنظیم بازار شب عید اندیشیده،مشکلی در تامین پوشاک در این ایام وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۹    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران در محل حادثه پلاسکو گفت: شهدای آتش نشان این حادثه با دیگر شهیدان اتش نشانی تفاوت دارند. این شهیدان ایثارگری شان به حد نهایی رسیده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ،با اشاره به برگزاری اجلاس آستانه در روز چهارم و پنجم بهمن ماه در قزاقستان ، اظهار کرد: این اجلاس با نظارت سه کشور ایران، ترکیه و روسیه برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاسیس کمیته ای دائم علیه ایران در اتحادیه عرب اتفاق جدیدی نیست و اعتباری نیز نخواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۹    
مدیر طرح ملی تغییرات آب و هوا سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تغییرات اقلیمی در کشور گفت: انتظار داریم که با توجه به تغییرات اقلیمی، حوادث حدی و طوفان ها در کشور بیشتر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۵    
نشست خبری محمدرضا مجیدی، دبیر کل مجمع مجالس آسیایی امروز یکشنبه 3 بهمن ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۰    
بیمه شدگان پلاسکو از امروز با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب نسبت به ارائه درخواست بیمه بیکاری و تشکیل پرونده اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۶    
نماینده مردم تهران از عدم تشکیل جلسات شورای ساماندهی امور پایتخت توسط دولت یازدهم در سه سال گذشته انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۴    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با انتقاد از توجه مقطعی مسئولان به مدیریت بحران در کشور، گفت: پس از وقوع زلزله در تهران نمی توان اقدامی را درجهت کاهش خسارت ها انجام داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۹    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه در حوزه زنان رویکرد تعادلی و تعاملی را می پسندیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت که بحث نوسازی تنها مختص به جاده ها و حمل و نقل جاده ای نیست و قرار است ناوگان فرسوده، زمینی و هوایی و دریایی نوسازی شود و دولت این موضوع را با جدیت دنبال می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۵    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تسهیل صادرات کیوی با حذف تعرفه گمرکی امکان پذیر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه تعرفه های گمرکی واردات خودرو باید به تدریج کاهش یابد، گفت:باید جدول زمانی برای افزایش کیفیت خودروهای داخلی تعیین شده و به خودروسازان اولتیماتوم داده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ضمن انتقاد از بی کیفیتی خودروهای داخلی، گفت: نگاه صادراتی در خودروسازی وجود ندارد و خودرو سازان با کاهش تیراژ بازار شب عید را ملتهب می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۲    
نمایندگان مجلس در همایش چشم انداز کار آفرینی و کسب و کار در افق 1404 عنوان کردند: حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی لازمه تحقق سند چشم انداز 1404 است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اختصاص مشوق هایی برای راه اندازی شبکه های اجتماعی بومی اشاره کردو خواستار آن شد بخش خصوصی و دانشگاهی کشور نسبت به راه اندازی چنین شبکه های اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس احداث "موزه عبرت" در محل ساختمان ویران شده پلاسکو را پیشنهاد کرد و گفت: مجموعه ای از قوانین و رفتارهایی که باید مدیران شهری در پیش بگیرند تحت عنوان "موزه عبرت" در این مکان به ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از احتمال بررسی حادثه ساختمان پلاسکو در این کمیسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۵    
هیأت های ایران و روسیه امروز برای دومین بار در آستانه پایتخت قزاقستان درباره سوریه به گفت وگو نشستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۴    
بانک مرکزی در سال 93 از محل تفاوت نرخ ارز خریداری شده از دولت و فروش آن به بازار 913 میلیارد و 740 میلیون تومان درآمد کسب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۳    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور توسعه و مهندسی درباره افزایش90 هزار بشکه ای تولید نفت کشور بر اساس نشست 171 اوپک، گفت: در حال افزایش تولید هستیم و به طور قطعی، تولید تعیین شده محقق خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۵    
دبیرکل مجمع مجالس آسیایی با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف APA گفت: لازم است دیپلماسی پارلمانی از سوی رسانه ها مدنظر قرار گیرد چراکه هرچه مردم و نمایندگان مجلس آشنایی بیشتری با پارلمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۴    
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شمول آتش نشانان در زیرمجموعه بنیاد شهید را نیازمند تایید مقام معظم رهبری دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۷    
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس از حضور مسئولان وزارت کشور، دستگاه های امداد و نجات، شهرداری، ارتش، سپاه، ناجا، فرمانداری، استانداری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۷    
به منظور تخصیص گاز به بخش خانگی، قطع گاز جایگاههای CNG استانهای شمالی کشور از عصر امروز در دستور کار قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۶    
نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غرب مازندران که خسارت کمتری در برف اخیر متحمل شدند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران و مسئولان استان، گفت: به انتخابات سال 96 نزدیک می شویم و درخواست بنده از مسئولین این است که درگیر حاشیه ها و فضای انتخابات نشوند و از مسیر توسعه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۴    
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از شفاف سازی حقوق و درآمدها مخصوصا مدیران سخن به میان آورد و عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه این قانون دیده شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با ابراز همدردی با خانواده بزرگ شهرداری تهران و به ویژه خانواده های داغدار شهدای آتش نشان اعلام کرد: شهدای آتش نشان در قطعه 50 بهشت زهرا (س) دفن می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۳    
معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات تخصصی از اعزام تیمی از متخصصان این شرکت برای مشارکت در عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو تهران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۳    
رئیس مرکز ملی فضایی ایران گفت: دستاوردها و نتایج پروژه های فضایی مشترک ایران با دیگر کشورها به زودی ارائه خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: تهیه و نصب تجهیزات ایستگاه پمپاز فاضلاب بابل به اعتبار کافی نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۹    
عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از برگزاری جلسه مشترک پیرامون انتخابات شوراها خبر داد و گفت: جلسه بین هیئت مرکزی، وزارت کشور و شورای نگهبان برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۸    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: طی 50 سال گذشته یک میلیون و 400 هزار هکتار از جنگل های شمال کشور از بین رفت و اکنون فقط یک میلیون و 800 هزار هکتار از جنگل های شمال باقی مانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۴    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که علل و عوامل ساختمان پلاسکو باید در جای خود بررسی شود گفت که این حادثه نباید تحت الشعاع مسائل حاشیه ای و منافع سیاسی عده ای قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عدم راه اندازی پالایشگاه خون در کشور، گفت: متاسفانه اختلاف بین سازمان خصوصی سازی و شرکتی که این پالایشگاه خون را خریداری کرده باعث شده که این پالایشگاه راه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۲    
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با بیان این که جدایی خدمات شهری فردیس از کرج مقرون به صرفه نیست، گفت: با این اقدام مردم فردیس ضرر خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۰    
نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای تولیدی بخش کشاورزی باید حمایت شوند تا بتوانند در جهت رونق بخش گام بردا شت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تمدید تحریم های غیرهسته ای و وضع اضطرار ملی علیه ایران و برخی کشورها ازسوی اوباما گفت: این امکان وجود دارد که ترامپ با این تمدید مخالفت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل فرابورس با بیان این که نیمی از معاملات این بازار به سهام اختصاص دارد، گفت: تا آخر امسال شاخص بدهی که ویژه اوراق و بازار بدهی است راه اندازی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۰    
روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص 200 میلیارد تومان به شیر توزیعی در مدارس در سال 95 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزییات بازدید از محل سانحه پلاسکو را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۵    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی شامگاه شنبه به دیدار غیور مردان آب و آتش درپایگاه شماره یک آتش نشانی درمیدان حسن آباد رفت و ضمن ستودن تلاش آنان در ارایه خدمت صادقانه به مردم که از جان شان مایه می ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۴    
شبکه خبری 'سی ان ان' گزارش داد: بیش از یک میلیون نفر در سراسر آمریکا علیه دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور دست به تظاهرات زدند که این آمار شامل تظاهرکنندگان واشنگتن نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۳    
گمرک ایران گزارش عملکرد تجارت خارجی کشور در 10 ماهه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن، صادرات غیرنفتی به 35 میلیارد و 270میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 8 ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۸    
نمایندگان مردم در مجلس با بیان اینکه جذب قضات متخصص راهکاری برای کاهش اطاله دادسی است تاکید کردند: دستگاه قضا می تواند در جریان جذب سالانه 800 قاضی در برنامه ششم نسبت به ارائه آموزش های تخصصی به این ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۴    
عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه استان های کشور دارای ساختار ورزشی خوبی بوده و می توانند میزبان مسابقات بین المللی باشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
نایب رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه اولویت نمایشگاه بهاره امسال با کسبه ساختمان پلاسکو است، گفت: 400 واحد از کسبه پلاسکو در یک پاساژ در خیابان جمهوری اسکان داده می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۱    
مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار با تشریح نحوه پرداخت عیدی برای گروههای مختلف کارگری گفت: حداقل عیدی کارگران یک میلیون و 624هزار تومان و حداکثر 2 میلیون و 436هزار تومان خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۰    
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: دولت برای ایجاد اشتغال بخش تولید، صنعت و کشاورزی را حمایت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لایحه استملاک شرکت های خارجی در ایران یکی از پیشنهادات دولت برای جذب سرمایه گذار خارجی بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۷    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از اعتبارات محدود برای درمان اعتیاد، درباره روند رو به افزایش مصرف موادمخدر هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۵    
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قصد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی وجود دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: غربی ها با فرافکنی و جنجال سازی علیه ایران به دنبال آن هستند که زمان شکست تحریم های هسته ای علیه جمهوری اسلامی را به تأخیر انداخته و تحریم های جدیدی را ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آخرین گزارش وزارت خارجه از اجرای برجام مفصل تر است و به چالش ها و موانع پیش روی توافق هسته ای نیز اشاره دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۴    
نایب رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد تشکیل کارگروهی از اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس برای بررسی ابعاد پلاسکو و پساپلاسکو را مطرح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۴    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت پرداخت بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۳    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت و گو با شبکه کانادایی سی بی سی تصریح کرد تهران نمی خواهد شاهد پاره شدن برجام باشد اما اگر دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا این توافق را بر هم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۳    
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان برگزاری انتخابات الکترونیکی سرعت،دقت و شفافیت افزایش می یابد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۷    
نماینده مردم میانه در مجلس در پی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو پیام تسلیتی را صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۶    
دبیر کمسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون اعدام ضرورت دارد، چرا که مسئله اعدام تبدیل به یک آسیب شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: قوانین بین المللی و منشور ملل متحد تمام کشورها را مجاز به تقویت بنیه دفاعی و نظامی می داند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه پلاسکو بر لزوم آموزش های فرهنگی و اجتماعی مربوط به بحران به مردم تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه ترامپ سیاستمدار و دیپلمات نیست، گفت: برجام یک قرارداد بین المللی بود که ساختار سیاسی آمریکا اجازه به چالش کشیدن آن ازسوی ترامپ را نمی دهد.
  • ۱