یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۳۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 15 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۹    
نوازندگان ارکستر سمفونیک زمان جنگ، همزمان با چهارمین شب ارکستر سمفونیک تهران در کنار آب های اروند مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس نواختند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
نماینده مردم بویراحمد ودنا درمجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام وانقلاب با وجود همه تهدیدها وتوطئه های گسترده نتوانستند دراتحاد و صفوف فشرده ملت بزرگ ایران کوچکترین رخنه ای ایجادکنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۰    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با رئیس سازمان بورس گفت: بکوشید فعالیت های بازار سرمایه و بورس منجر به تقویت تولید و حمایت از اقتصاد مقاومتی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۵    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با اعلام این که 58 درصد از مساحت تالاب های کشورمان از بین رفته تصریح کرد: تالابهایی که خشک شده اند منشا انتشار ریزگردها وعاملی خطرزا برای زیستگاه های انسانی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۳    
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: 305 خانوار از روستاهای بخش کبکیان شهرستان بویراحمد از نعمت گاز برخوردار شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۱    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اقدامات دولت یازدهم برای کاهش بیکاری، اشتغال ایجاد شده در این استان مطلوب نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۶    
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه پیروان ادیان و مذاهب مختلف در مقابل دشمنان مردانه ایستادند تا سایه درخت ایران آزاد، سربلند و سرافراز بر سر ملت ایران باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی به معنای تمام کلمه در نظام پیاده شده است و این ولایت فقیه که بعضی آن را دیکتاتوری می خواندند نمی گذارد استقلال و آزادی از مردم گرفته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۳    
مساجد سراسر انگلیس برای سومین سال متوالی روز یکشنبه در چارچوب طرح از مسجد من دیدن کنید که به ابتکار شورای مسلمانان بریتانیا صورت گرفته است، درهای خود را بر روی عموم مردم این کشور باز می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۶    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بهره برداری صنعتی از جنگل ها ممنوع شد در غیر اینصورت تا 30 سال آینده جنگل وجود نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۴    
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: برخی بر این باورند که طنز تلخ و گزنده است اما کیومرث صابری برای خروج طنز از تلخ کامی یک حرکت نو و جدیدی را ایجاد کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۳    
نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوهان در شهرستان زرند می تواند نمونه ای از اقتصاد خرد باشد و به واحدهای تولیدی تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۱    
نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی در مجلس برای ساماندهی وضعیت کولبران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۷    
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 96 اعتبار 21 هزار میلیارد تومان به بخش سلامت اختصاص می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی اجر معنوی خدمتگزاران عرصه سلامت به ویژه پرستاران را وصف ناشدنی دانست و بر اهمیت رسیدگی به دغدغه و امور معیشی و رفاهی این قشر تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۲    
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز عملیات احداث پل اتصال شعیبیه به روستای دیلم کاری بود که در گذشته انجام نشد و اقدام خاصی بابت آن صورت نگرفت اما این اقدام اکنون یک امید و فجری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۰    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به تاکیدات موجود در خصوص تولید محصولات سالم در دنیا ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۸    
روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی در خصوص مرگ حسن جوهرچی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام غیرقانونی دولت ایالات متحده آمریکا در افزودن افراد و مؤسسات جدید ایرانی و غیر ایرانی به فهرست تحریم های نامشروع فرامرزی آن کشور به بهانه آزمایش موشکی اخیر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی بر مواضع ایران برای دفاع از خود تاکید کرد و گفت: ایران به تهدیدات وقعی نمی نهد چون ما به مردم خود برای امنیت کشور اتکا داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از زیاد بودن صحنه های در فیلم های جشنواره فجر انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۵    
رییس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با تاکید برتقسیم عادلانه اعتبارات تامین اجتماعی میان مراکزملکی با مراکز درمانی وزارت بهداشت، گفت: رییس جمهور سریعتر مشکل بدهی بیمه ها را حل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۳    
نماینده مردم سوادکوه در مجلس، ضمن انتقاد از نبود تجهیزات بهمن گیر در جاده های شمالی کشور، گفت:وزارت راه وشهرسازی باید ایمن سازی و نصب تجهیزات بهمن گیر در جاده های کوهستانی را در اولویت کار خود قرار ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۰    
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی، تاکید کرد که آیت الله هاشمی خطر دگم اندیشان را بیش از دشمنان خارجی می دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۶    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۸    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز جمعه 15 بهمن ماه در همایشی برای هم اندیشی اردستانی های مقیم تهران حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی گفت: بازهای میلیارد کابینه ترامپ جنگ طلبانی هستند که سرمایه دار غول های اسلحه سازی آمریکا هستند و رویکرد جنگ طلبانه ایالات متحده را تشدید می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت معتقدند که بهترین راه برای ایجاد اشتغال پایدار برای مردم مناطق مرزی توسعه مناطق آزاد تجاری- صنعتی و گسترش و حرفه ای شدن بازارچه های مرزی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت توجه به تبدیل وضعیت آتش نشانان تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی ماهر در بروز هر حادثه ای حرف اول را می زند و ضروری است به مشکلات این افراد رسیدگی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۸    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت اصلاح ترکیب شورای عالی بیمه تاکید کرد و گفت: اینکه 9 مصرف کننده خدمت با 2 تولید کننده خدمت در یک جا جمع شوند خروجی تصمیمات اتخاذ شده از این نشست عادلانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 از تصویب مصوبه ای در این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن مردم می توانند به صورت داوطلبانه اعلام کنند یارانه ایشان صرف امورخیریه در حوزهای آموزشی، ورزشی، پزشکی و... شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس گفت: از حدود 3 میلیون هکتار مساحت تالاب های کشور حدود 58 درصد مساحت کل این تالاب ها از بین رفته و بستر آنها به خاک و نمک تبدیل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: افزایش 40 نماینده به نمایندگان مجلس مورد موافقت وزارت کشور قرار گرفته و در جلسه ای نیز به کارشناسان شورای نگهبان اعلام کرده ایم که افزایش 40 نفر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به گونه ای بازارچه های مرزی را مدیریت کرد که تبدیل به معبری برای واردات کالا نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عربستان برای حضور ایرانی ها در مراسم حج ایجاد مشکل کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۶    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تنش های روانی نرخ محصولات غذایی رویه معمول در مناسبت ها است،گفت:رسانه ها و صداوسیما با اطلاع رسانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر لزوم تشدید نظارت سازمان غذا و دارو بر فرآیند تولید سوسیس و کالباس تاکید کرد و گفت: به صورت جدی می طلبد سازمان غذا و دارو به عنوان نهاد نظارتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ورشکستگی اقتصادی و گسست اجتماعی فقر جامعه آمریکا منجر به شکل گیری بحرانی شد که ترامپ توانست از آن بهره برداری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع از حقوق ملت ایران از جمله وظایف دستگاه دیپلماسی است، تاکید کرد: عدم صدور ویزا برای آمریکایی ها اقدام متقابل و مناسب است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۸    
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه واردات محصولات کشاورزی نباید انحصاری باشد،گفت:کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی درگام نخست انگیزه تولید را برای کشاورز کاهش می دهد و سپس امنیت غذایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با صدور پیامی درگذشت اخوی نماینده مردم یزد و اشکذر را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۱    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: سوریه تحت هیچ شرایطی نباید همانند بده بستان های قرن نوزدهم به سوژه معاملات سیاسی سایر قدرت ها تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۷    
سخنگویی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قاچاق پیاز زعفران هم اکنون به افغانستان، ترکیه به طریق مستقیم انجام می شود،گفت: برای حفاظت از زعفران ایرانی نیازمند بایگانی ژنی زعفران هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است تنها صهیونیست ها می توانند طرح های غیرمنطقی برای حمله به کشوری را بنویسند و به صورت غیرمستقیم دراختیار کنگره آمریکا قرار دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از آماده سازی طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و هلدینگ های اقتصادی زیر مجموعه این سازمان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۶    
نماینده مجلس دهم، گفت: سعودی ها برای رفع اختلاف و بهبود روابط با ایران در گام نخست باید از نظام و ملت ایران به خاطر عملکردشان عذرخواهی کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۸    
نماینده مردم مهاباد در مجلس با بیان اینکه تعدادی از کولبرها درمناطق ما زیر برف مدفون شدند، گفت: برخی بدون حضور در مرزها با ارائه توصیه نامه درآمدهای میلیاردی دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر تقویت بازی های رایانه ای تولید داخل، تصریح کرد: نوع، اهداف و همچنین کاراکترهای بازی های رایانه ای و موبایلی در صورت تطابق با فرهنگ ایرانی-اسلامی به جذابیت بازی و ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: یکی از مسائل مهم نشست اخیر شورای امنیت این بود که کشورهای غربی بار دیگر به جمع بندی لازم درباره مغایرت آزمایش های موشکی ایران با قطعنامه 2231 نرسیدند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۱    
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت:وجود شهرک های صنعتی بین المللی در مناطق مرزی زمینه سرمایه گذاری خارجی را فراهم می کند و انجام این مهم در اشتغالزایی برای کولبرها موثر است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۹    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه تمرکززدایی و ساماندهی تهران با هدف جلوگیری از افزایش خسارت ناشی از حوادث باید انجام شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر تعداد نمایندگان استان ها افزایش یابد، می توانند نیازهای جامعه را پیگیری کنند و از حق استان خود نیز دفاع کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۳    
نایب رئیس فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار مجلس با تاکید بر اثرات مثبت اخذ مالیات سبز، گفت: بهبود اکوسیستم های تخریب شده محیط زیست، کاهش سطح آلایندگی و توسعه پایدار با اخذ مالیات سبز محقق خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۲    
نماینده مردم سبزوار درمجلس با بیان اینکه قبل از قاچاق فلفل کشورهای همچون هندو پاکستان جز مشتریان پایدار فلفل ایرانی در بازار کشاورزی به شمارمی آمدند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۹    
دانشجویان، اساتید و نخبگان علمی در شرایطی از فرمان ترامپ درخصوص منع ورود ایرانیان به امریکا متضرر می شوند که صاحبنظران اعتقاد دارند دود این تصمیم بیش از همه در چشم خود امریکایی ها خواهد رفت و البته ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اموال ایران که هم اکنون در عمان است، گفت: دستگاه دیپلماسی این امیدواری را داده که هرچه سریع تر این پول به ایران بازگردد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ثمره همبستگی ملی بود، گفت: هر زمانی که همبستگی ملی و منطقه ای داشته باشیم اقدامات بزرگی را ساماندهی خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۱    
نماینده مردم تهران با بیان اینکه مجلس در جهت رفع ابهام مدنظر شورای نگهبان اصلاحاتی را در استفساریه انجام داده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۵    
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم گیری پیرامون افزایش تعداد نمایندگان می بایستی با همفکری نخبگان و فعالان سیاسی استان ها انجام شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۴    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است با توجه به روابط حسنه ایران و عمان می توانیم در قالب یک تفاهم نامه دوجانبه اموال ایران را به کشور بازگردانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۱    
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با توسعه حرفه ای بازارچه های مرزی و مناطق آزاد که منجر به اشتغالزایی می شود، به اقتصاد مرزنشینان کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است تقریبا به تمام اهداف خود در برجام دست پیدا کرده ایم به جزاینکه هنوز بانک های اروپایی واهمه ارتباط با جمهوری اسلامی را دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۸    
نایب رئیس مجلس شواری اسلامی گفت: اگر شهردار اصلاح طلب بود پلاسکو آتش نمی گرفت؟!؟!این حرف ها غیر علمی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آخرین وضعیت روستای قرنطینه شده در اصفهان را به دلیل شیوع بیماری آنفلوآنزای پرندگان تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۲    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: در شرایط کنونی برای گسترش روابط کشورها، نقش سازمان همکاری های اسلامی دارای اهمیت است و این سازمان می تواند نقش بی بدیلی در رفع اختلافات داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۹    
نماینده مردم بندرعباس درمجلس گفت:برخلاف گفته وزیر اقتصاد معتقدیم که بیش از 70 درصد قاچاق کالا از طریق مبادی و مرزهای رسمی وارد کشور می شود و دلیل اینکه وزیر این مطلب را قبول ندارد جای تعجب دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اعتبار در نظر گرفته شده برای حوزه آموزش و پرورش در لایحه بودجه 96 انتقاد و تصریح کرد: با این اعتبارات وعده های دولت محقق نخواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه مصوبه بازنشستگی زنان با 20 سال سابقه خدمت به نفع صندوق ها نیست، گفت: بازنشستگی های پیش از موعد شرایط اشتغال را از جوانان سلب می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۴    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۸    
نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۷    
نماینده مردم قائنات در مجلس معتقد است باید سازوکاری که در برجام برای اورانیوم غنی شده مازاد ایران که در عمان قرار دارد مشخص نشده، از سوی دولت تعیین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۶    
علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک بمناسبت ولادت حضرت زینب(ص) وروز پرستار پیامی صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۲    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تاکید بر ترویج روحیه کتابخوانی و مطالعه در جامعه، برپایی دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۱    
نمایندگان مجلس معتقدند گرچه کنگره همواره به دنبال تحریم و تشدید فشارها برا جمهوری اسلامی بوده اما هرگز به طرحی که اجازه تام به ترامپ برای آغاز جنگ افروزی بدون دخالت این کنگره را بدهد، نمی دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی معتقد است شورای نگهبان استفساریه مجلس از قانون انتخابات را رد خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۸    
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس با تاکیدبرایجاد اشتغال پایدار برای مرزنشینان گفت:ایجاد و توسعه مناطق آزاد تجاری و صنعتی بهترین راهکار برای اشتغال زایی مردم مناطق مرزی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مذاکرات اسفندماه نمی توان اختلاف نظرها بین ایران و عربستان را در نحوه صدور ویزای حجاج خانه خدا را حل و فصل کرد این موضوع مذاکرات دو ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۷    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، از نبود نظارت برخط بر فعالیت صرافی ها، گفت:بانک مرکزی باید کنترل بازار ارز را برعهده گرفته و صرافی های غیرمجاز را جمع آوری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۴    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اخذ مالیات از پزشکان متناسب با درآمد، گفت: اخذ مالیات از پزشکان منطبق بر واقعیت ها و شرایط جامعه نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است فدراسیون بسکتبال کشورهای مسلمان باید از دیپلماسی ورزشی بهره مناسبی ببرند تا مشکل پوشش سر بانوان بسکتبالیست برای حضور در عرصه های بین المللی رفع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی کمیسیون عمران، از بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در نخستین نشست کمیسیون متبوعش پس از تعطیلات 22 بهمن خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۳    
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت اصلاح ترکیب شوراهای شهر، گفت: چهره هایی که به دنبال فعالیت های سیاسی هستند باید از حضور در شوراها امتناع ورزند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: آمریکایی ها تلاش می کنند با جنجال آفرینی و فضاسازی ایران را به پای میز مذاکره بکشانند، اما جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده که در حوزه موشکی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از هزینه بالا برای اخذ وام مسکن گفت:با توجه به کاهش نرخ تورم باید نرخ سود تسهیلات مسکن نیز متناسب با نرخ تورم کاهش یابد و مدت بازپرداخت اقساط وام مسکن ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۹    
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به تصمیم قرون وسطایی ترامپ در منع صدور ویزا برای ایرانیان، خواستار ورود رئیس جمهور به منظور اعلام آشتی ملی شد و آن را راه حلی مناسب برای تسهیل شرایط بازگشت نخبگان ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه زنان برای تحقق حق مهریه خود می توانند به دادگاه یا اداره ثبت مراجعه کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا در لغو صدور ویزا با منشور حقوق بشری در تضاد است و در این عرصه مقامات کشورهای بزرگ و تأثیرگذار مانند آلمان و متحدان غربی آمریکا ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۴    
عضو هیئت رییسه مجلس،ضمن تاکید برضرورت استفاده از ظرفیت مرزی برای تأمین معاش مرزنشینان، خواستار ارائه لایحه توسط دولت برای ساماندهی اقتصاد آنها شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۰    
عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه درحالی که معتقد است بهترین اقدام برای مبارزه با آسیب های شبکه های اجتماعی، بومی سازی تعریف بسته های فرهنگی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۹    
نماینده مجلس دهم، گفت: فشارهای داخلی و بین المللی موجب شده که ترامپ به صورت متداول مواضع متضادی را اتخاذ کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اصلاح قوانین تامین اجتماعی با هدف افزایش انگیزه در نیروی کار، گفت: به دلیل برخی قوانین قدیمی درتامین اجتماعی پرداختی ها در این صندوق دچار مشکل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۳    
عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه افزایش درآمدهای غیرکشاورزی با توسعه صنایع تبدیلی برای کشاورزان رقم می خورد،گفت:صنایع تبدیلی حلقه مفقوده کشاورزی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اجرای سیستم کو کلاکس کلان نوین توسط کاخ سفید منجر به ورشکستگی اقتصادی و انزوای سیاسی آمریکا خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن بیان اینکه تشکیل سازمان نظام صنفی هنرمندان نیاز به تبیین چارچوب خاص و مشخصی دارد، بر لزوم دستیابی به اصول صنفی، حمایتی و بیمه ای هنرمندان تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با تاکید بر بازنگری در قانون شهرداری ها در انتخاب شهردار، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که مجلس درخصوص هزینه کرد درآمدهای نفتی در سال های 87 تا 91 شفاف سازی می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۸    
نماینده مردم آمل در مجلس معتقد است نگرانی برای دریافت پول اورانیوم غنی شده ای که در عمان به فروش می رود وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بودجه مورد انتظار ما برای بخش فرهنگ و هنر، تقریبا دو برابر رقم ذکرشده در لایحه بودجه 96 بود، تصریح کرد: البته منابع درآمدی کشور بسیار محدود است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۴    
نمایندگان مردم در مجلس با انتقاد از اختلاف فاحش دریافتی میان پزشکان و پرستاران بر لزوم تجدید نظر در تعرفه های پرستاران تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها گفت: ابهاماتی برای افزایش تعداد 40 نماینده به ازای 20 سال وجود دارد زیرا هنوز 10 ساله دوم طی نشده ولی در جلسه ای مشترک با شورای نگهبان توضیحات لازم ارائه شد که اجرای این ...
  • ۱