یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۱:۴۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 27 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۵    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از افراد تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: ایشان همواره در مسیر پیشرفت و سازندگی ایران کوشا بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۸    
سرپرست اورژانس کشور گفت: پایگاه های امداد هوایی کشور تا کنون به 30 پایگاه در کشور رسیده که تا پایان سال بر تعداد آن ها افزوده خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۸    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طرح مجازات بر هم زنندگان مراسم رسمی را در آستانه انتخابات بسیار مهم و ضروری دانست و گفت:این طرح در راستای جلوگیری از هرگونه احساس تکلیف های خودسرانه تهیه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۳    
یکی از طراحان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طراحان خواهان کفایت مذاکرات مربوط به این طرح در کمیسیون شده اند و ما خواهان بررسی هر چه سریعتر این طرح در صحن ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۵    
نماینده فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی ازکسب مجوز برای راه اندازی دوطرح بزرگ صنعتی در این دو شهرستان خبرداد و گفت: این طرح ها به زودی و درصورت توافق در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۳    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در آستانه صعود به لیگ برتر بود اما به دسته سه سقوط کرد و مدیران می بایست پاسخگو باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۰    
رییس جمهوری اسلامی ایران و امیر کویت با اشاره به اهمیت وحدت و همبستگی کشورهای مسلمان و همسایه منطقه، بر لزوم همفکری، همکاری و هماهنگی به منظور ایجاد ثبات و امنیت و توسعه بین کشورهای منطقه تأکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۷    
نماینده اهواز گفت: اگر بخواهیم پدیده گرد و غبار را به طور مناسب مدیریت کنیم باید آن را به صورت ملی ببینیم زیرا اگر گرد و غبار در کشور ما مدیریت نشود، مطمئنا در آینده نزدیک ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خدمات بانکی امام زاده جعفر شهرستان از خدمات رسانی پست بانک ایران در روستاها و مناطق محروم تقدیر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۳    
نماینده ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه (27 بهمن) در بازدید از بنیاد ملی بازی های رایانه ای بر لزوم دریافت عوارض از بازی های خارجی در راستای حمایت از بازی های داخلی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: محمدجواد ظریف برای شرکت در پنجاه و سومین کنفرانس امنیتی مونیخ روز جمعه به آلمان می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۹    
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری گفت: ایران آمادگی تبادل استاد و دانشجو با کشور ارمنستان را داشته و می تواند در کنفرانس های علمی یا به عنوان فرصت تحصیلی پذیرای اساتید دانشگاه های ارمنستان باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۰    
نشست خبری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین 30 بهمن ماه با حضور جلالی سخنگوی کنفرانس برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۱    
رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی ایران در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های استان زنجان در مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۷    
عضو هیئت رییسه مجلس تاکید کرد که ممانعت از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در مراکز استان ها خلاف قانون است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۲    
رییس کمیسیون انرژی مجلس، از پیگیری صحت و سقم درز اطلاعات محرمانه نفتی ایران به قطر توسط توتال از طریق کمیسیون انرژی و هیئت عالی نظارت بر منابع هیدروکربوری خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۹    
نشست بررسی فرآیند جذب سرمایه گذار خارجی امروز چهارشنبه، 27 بهمن ماه با حضور کاظم جلالی ، سید فرید موسوی و نمایندگان سازمانهای مرتبط با سرمایه گذاری خارجی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی درحالی که معتقد است اردوغان در حوزه های مختلف با شکست رو به رو شده و شخصیت پادر هوایی در عرصه سیاست خارجی دارد، گفت: موضع گیری های او به واسطه این شخصیت ثبات راهبردی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۲    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با دیدار شیخ السفرای مقیم تهران گفت:جهان اسلام باید در قضیه فلسطین موضع مشترک اتخاذ نمایند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۹    
اسامی ناطقان میان دستور در نشست علنی امروز چهارشنبه، 27 بهمن ماه مجلس شورای اسلامی، به شرح ذیل است: عبدالرضا عزیزی، سیدحسین افضلی، سیدهادی بهادری، مصطفی کواکبیان، سیدناصر موسوی لارگانی
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۹    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تشکیل وزارتخانه محیط زیست را ضروری ندانست و گفت: با اختصاص منابع و نبروی انسانی کافی برای سازمان محیط زیست می توان مشکلات و چالش های زیست محیطی را حل کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی می گویند دولت باید با جلوگیری از بازار سیاه بلیت و عدم افزایش نرخ واقعی آن سفرهای نوروزی را برمردم پرهزینه نکند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت وضعیت تخلفات تعرفه ای پزشکی در کشور و همچنین تهران را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غربالگری 100درصدی همه نوزادان از سال آینده با همکاری بهزیستی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: فروش بلیت های هواپیما، قطار و اتوبوس برون شهری در فضای مجازی به صورت غیر رسمی آسیب بزرگی است که باید از بروز آن جلوگیری کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۳    
نایب رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار در مجلس با تاکید بر تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه، گفت: در حال حاضر محیط زیست قادر به انجام وظایف نظارتی خود هم نیست چراکه نظارت به اعتبارات ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
نماینده مجلس دهم، با بیان اینکه برخی از کشورهای عربی عامل اصلی فرقه گرایی در عرصه منطقه ای هستند، گفت: حامیان تروریست های داعش با سیاست های اشتباه خود، موج فرقه گرایی را در منطقه به راه انداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از وجود 1600 پرونده ستاره دار زمین خواری در کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاداتی به برخی از جزئیات طرح تامین امنیت برگزاری جلسات وارد است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش اکراد در عراق جدید خیلی روشن است و در این فضا باید اختلافات را کاهش داد و به وفاق رسید، زیرا از طریق وحدت می توان از تمامیت ارضی عراق دفاع کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۹    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گزارش لغو سخنوانی علی مطهری در اولین نشست کمیسیون شوراها قرائت خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۸    
عضو کمیسیون شوراها گفت: هدف ما عمل به توصیه مقام معظم رهبری است تا در جامعه آرامشی ایجاد شود، هرکسی صحبتی داشت باید آن را بیان کند ولی مختل کردن جلسات ممنوع است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
عضو هیئت رییسه مجلس، از بررسی استیضاح آخوندی در صحن علنی در دو شیفت صبح و بعدازظهر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
عضو مجلس خبرگان رهبری ضرورت دانست که حوزه علمیه به راه اندازی فنّ لحن شناسی حدیث اقدام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
نمایندگان استان خوزستان در مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در رفع مشکلات خوزستان مطرح کردند: حل مشکلات استان خوزستان نیازمند عزم ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۹    
اعضای سه فراکسیون اصلی سیاسی مجلس به تشریح نگاه فراکسیون های متبوع خود درباره استیضاح عباس آخوندی پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۵    
مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن اعلام کرد: از حدود یک میلیون و 615 هزار بلیت که ظرفیت نوروزی قطارهای مسافری به حساب می آید تاکنون حدود 300 هزار بلیت معادل 20 درصد از کل ظرفیت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد از غفلت مسئولان اجرایی از مشکلات این استان، گفت: به موجب وضعیت بحرانی خوزستان طرح استیضاح وزیر نیرو و سوال از رئیس جمهور در دست بررسی نمایندگان قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با آوردن لایحه برای تدوین تقویم جدید آموزشی مدارس مخالفت کرد و گفت: دولت می تواند با تفویض اختیار به استان ها مشکلات ایجاد شده برای تحصیل دانش آموزان را حل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم درود و ازنا درمجلس با بیان اینکه برای حفاظت از امنیت غذایی شهروندان خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک باید در دستورکار قرار بگیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۳    
نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه گرد وغبار زندگی شهروندان در استان خوزستان را مختل کرده است، بر ضرورت تشکیل کارگروه ملی برای رفع مشکلات این استان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۸    
نماینده مجلس دهم گفت: کاخ سفید اگر به دنبال مبارزه با تروریسم و گروه های افراطی است، در گام نخست باید میان حزب الله به عنوان خط مقدم مقابله با گروه های تکفیری و تروریست ها تفکیک قائل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۸    
نشست بررسی فرآیند جذب سرمایه گذاری خارجی در مرکز پژوهشهای مجلس با حضور رییس این مرکز برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، تاکید کرد:اگر هفته آینده نشست کمیسیون ها برگزار نشود کمیسیون متبوعش برای بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران نشست فوق العاده برگزار می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره فجر را یکی از کانون های اصلی نشاط اجتماعی برشمرد که با داشتن 20 میلیون بیننده طراز اول منطقه است و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشکیل کارگروهی جهت پیگیری و رفع معضلات استان خوزستان تأکید کرد و گفت: اگر جلوی چنین حوادثی گرفته نشود ممکن است این حادثه در کل کشور رخ دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۵    
آراداشس تومانیان، سفیر ارمنستان در تهران امروز چهارشنبه، 27 بهمن ماه با محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۴    
هیات دولت در جلسه امروز - چهارشنبه -که به ریاست معاون اول رییس جمهوری تشکیل شد، پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر تامین مسکن گروه های کم درآمد در دو قالب مسکن اجتماعی و مسکن حمایتی را بررسی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی با بیان این که بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با انتقاد از بی توجهی دولت به اختصاص بودجه کافی به منظور رفع مشکلات خوزستان تاکید کرد: وزرای نفت، نیرو و جهادکشاورزی باید نسبت به کم کاری ها پاسخگو باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۷    
نورقلی پور گفت: سخنرانی نماینده تهران در مراسم 22 بهمن بندرگز، مصوبه ستاد دهه فجر وشورای تامین این شهرستان بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۶    
احمد مرادی با بیان اینکه عدم بهره برداری درست از فرصت های سواحل را در ضعف در مدیریت می بینم، اظهار داشت: در کشورمان همه منابع لازم برای خدمت وجود دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۳    
مختار با انتقاد از مدیریت های متکی بر نزولات جوی در خوزستان، گفت: زمانی اقدامات موثر و رضایت بخش است که خوزستان از حالت بحران خارج شود از این رو وزیر نیرو به جای انتقال آب کارون باید پیگیر کنترل ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۳    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی موضع این فراکسیون درباره استیضاح عباس آخوندی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۴    
بدری با اشاره به علت عدم موفقیت برنامه توسعه در کلان شهرها، گفت: دستگاه های مرتبط با این موضوع از جمله وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۲    
حسین گروسی با اشاره به واردات بی رویه چه قانونی، و چه قاچاق گفت: واردات فرصت های شغلی زیادی را می گیرد و به تولید ضربه می زند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۷    
نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم ایجاد شفافیت مالی سبب می شود تا فقط متمولین جامعه پیروز انتخابات شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۱    
وزیر نیرو از اجرای 75 درصدی تکالیف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بر وزارت نیرو خبر داد و گفت: امیدوارم در ماه های آینده اجرای این تکالیف کامل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۵    
بهرام پارسایی با بیان اینکه طرح برخورد با برهم زنندگان جلسات رسمی فرا جناحی و فرافراکسیونی است، گفت: این طرح ویژه فراکسیون امید نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۳    
پژمانفر با اشاره به اینکه حذف خط قرمز در حوزه کتاب و واسپاری ممیزی به ناشران فرار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسئولیت ها است، این مطلب را "بسیار غیرکارشناسی" خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی فراکسیون ولایت در مجلس شورای اسلامی از بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در فراکسیون متبوع خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید برای دسترسی عادلانه تمام اقشار جامعه به خدمات درمانی است که سبب کاهش مشکلات بیماران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۷    
46 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار ابلاغ تعیین نرخ دستمزد کارگران براساس محاسبات اعلامی بانک مرکزی شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره مشکلات مردم خوزستان گفت: وزیر جهاد کشاورزی در منطقه است و مشکلات این استان را پیگیری می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: به زودی برای حل موضوع حق پخش مسابقات ورزشی در تلویزیون راهکاری پیدا می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس برخورد یک سویه رسانه ملی در خصوص قانون ثبت معاملات خودرو در دفاتر رسمی را غیرقانونی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۶    
نایب رئیس مجلس نگاه نهادهای قضایی و دولتی به کولبران را مثبت توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با تشریح نشست فراکسیون امید برای بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی از مخالفت فراکسیون با استیضاح خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۳    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط به وجود آمده کنونی در کشور، استان همدان و به تبع آن شهرستان ملایر به علت بارش های سنگین و مداوم اخیر برف و باران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۱    
نماینده مردم بوکان در مجلس خواستار ارائه لایحه ساماندهی اقتصاد و معیشت مرزنشینان و کولبران از سوی دولت شد زیرا به گفته وی طرح مجلس در این خصوص به دلیل بار مالی از سوی شورای نگهبان رد خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۸    
نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی فرهنگیان در شرایط کنونی گفت: معیشت دغدغه اصلی قاطبه فرهنگیان است که دولت باید در جهت حل آن اقدام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس خواستار تسریع در پرداخت خسارت های وارده به کشاورزان و باغداران مازندران برابر اعتبار مصوب هیات وزیران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود صادرات قابل توجه ماهیان زینتی از منطقه راوند کاشان اما متاسفانه زیرساخت های موجود جوابگوی حجم افراد شاغل در این حوزه نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۲    
نماینده مردم شهرستان بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر حرف یا موضع گیری از جانب بنده مطابق میل و نظر شما نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با اشاره به مشکلات متعدد استان خوزستان از هیأت دولت درخواست کرد جلسه فوری در این استان برگزار کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه خبرنگاران ما امنیت شغلی ندارند، از رشد نیافتن عقب مانده بودن آذربایجان غربی در شاخص های توسعه انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۷    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از قطع درختان و تخریب باغات در کلانشهرها، بر لزوم تعیین تکلیف طرح صیانت از باغات تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه مجلس گفت:دولت در سال مذکور در خصوصی سازی ضعیف عمل کرده و از 113 شرکت پیش بینی شده تنها 5 شرکت واگذار شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۳    
رئیس مرکز تولید و فنی سیما جزییات برنامه های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۰    
شورای پول و اعتبار مقرر کرد بانک مرکزی در اسرع وقت برنامه افزایش سهم درآمدی بانک ها از محل کارمزد خدمات بانکی را تهیه و برای تصمیم گیری نهایی به این شورا ارایه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۶    
نماینده مردم کوهدشت در مجلس با انتقاد از بالا بودن آمار بیکاری در استان لرستان، خواستار آن شد که وزیر تعاون به مردم در خصوص اقدامات صورت گرفته برای رفع بیکاری گزارش دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهرتهران از ارایه طرحی به هیات رییسه در مورد افزایش ایمنی بازار خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تمدید دو ساله اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۷    
مجمع نمایندگان استان مازندران در پیامی شهادت مدافع حرم مهدی نعیمایی عالی کجور را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری درخواست کرد تا به دفتر خودشان دستور فرمایند زمینه ارتباط با اصلاح طلبان شناخته شده و معتقد به امام و رهبری و قانون اساسی را بیشتر از قبل ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران اخیر خوزستان گفت: تنها در 24 ساعت با کسری 800 هزار بشکه نفت صادراتی این استان مواجه شدیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۱    
نماینده مردم قائمشهر در مجلس معتقد است نهادینه شدن فساد مالی و سیاست زدگی مسئولان همچون خوره در حال خوردن نظام و ارزش های آن از درون است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۶    
رئیس پلیسی راهور ناجا از پیشهاد اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها خبر داد و در عین حال توضیحاتی را درباره چگونگی گرفتن گواهینامه از سوی مشمولین غایب یا فراری سربازی ارایه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۶    
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس با اشاره به تدوین طرح دو فوریتی برای ساماندهی وضعیت کولبران گفت: از هیات رئیسه می خواهم کارگروهی را برای بررسی وضعیت کولبرها به منطقه اعزام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۸    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه بیشترین فسادهای مالی در بانک ها رخ می دهد، خواستار نظارت ویژه دستگاه های نظارتی و ذی ربط در این خصوص شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
نشست علنی امروز (چهارشنبه 27 بهمن ماه ) مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر علی لاریجانی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۳    
189 نفر از نمایندگان از عملکرد آقایان کرمی و نبوی به ویژه در زمان حضور در دفتر دولت مستقر در مجلس تقدیر و تشکر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۹    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه واردات نهاده های دامی و طیور نباید دراختیار افرادی خاصی باشد تا این افراد نرخ نهاده های دامی را افزایش یا کاهش دهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی امروز را دقایقی قبل به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۲    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وعده های انتخابی رییس جمهور خروج از رکود تورمی بود، تصریح کرد: نه تنها معضل رکود مرتفع نشد بلکه بر شدت آن افزوده شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
نماینده مردم تهران با تاکید بر این که متاسفانه به دلیل ضعف مدیریتی در سال های گذشته، اختلاف طبقاتی در بیشتر شهرها، به حد بحرانی رسیده است بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای کاهش فاصله طبقاتی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۸    
بعد از برگشت ماده 54 برنامه ششم توسط شورای نگهبان و مجلس، رییس خانه معدن ایران یکی از موارد مورد نظر این شورا را در اصلاح قانون، حذف کامل بخش خصوصی از شوراهای استانی معادن عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۴    
رئیس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به اینکه در10 ماهه امسال 275 میلیون دلار صادرات فرش ایرانی به 80 کشور دنیا انجام شده گفت که 69 میلیون دلار صادرات مستقیم فرش به آمریکا بوده است.
  • ۱