یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۳۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 26 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۹    
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار و توقعمان نگاه ویژه به هرمزگانی است که در همه ابعاد اقتصادی در کشور حرف نخست را می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۷    
نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، با ارسال نامه ای به رئیس جمهور، اختصاص اعتبار بیشتر به بانک کشاورزی را خواستار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۹    
وزیر بهداشت در یادداشتی با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی جای ایشان را خالی دانست و نوشت او رکنی اساسی از ارکان جمهوری اسلامی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۸:۱۸    
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدارها با ابراز خرسندی از روند رو به رشد همکاری های دوستانه دو کشور در عرصه های گوناگون بویژه مناسبات پارلمانی گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۵۴    
در پایان دکتر همتی با اشاره به سفر دکتر عراقچی به سرخه و قول ایجاد دفتر وزارت خارجه در سمنان با توجه به دانشگاههای بین المللی و صنایع متنوع خواستار اجرایی شدن آن شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۵۴    
در نشست مشترک روسای مرکز پژوهش های مجلس و کمیته امداد امام خمینی (ره)، جلالی و فتاح ضمن امضای تفاهم نامه همکاری مشترک، بر ارتقای سطح همکاری های فیمابین تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۸    
نشست مشترک مجمع نمایندگان استان گیلان امروز (سه شنبه 26 بهمن) با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۱    
فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 26 بهمن) از لوگوی این فراکسیون رونمایی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۰    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون زنان مجلس معتقد است نظر ارائه شده از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بازنشستگی زنان با 20سال سابقه کار صرفا یک نظر مشورتی است و شورای نگهبان ملزم به پذیرش آن نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۰    
تفاهمنامه همکاری مشترک مرکز پژوهشهای مجلس و کمیته امداد، توسط روسای دوطرف امضا شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۶    
نماینده مردم سبزوار در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از عملکرد دانش آشتیانی در وزارت آموزش و پرورش ناراضی هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۵    
رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه می گوید:شورای نگهبان باید ایرادات مجمع را در قالب ایرادات شورا به مجلس ارسال کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایرادات مجمع تشخیص به برنامه ششم توسعه گفت: در شرایط کنونی شورای نگهبان باید نظرات مجمع در رابطه با این قانون را تک به تک بررسی کرده و ایرادات را برای اصلاح در مجلس ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۷    
معاون بهداشت وزیر بهداشت از اجرای برنامه سلامت نوروزی از اول اسفند 95 تا 15 فروردین 96 خبر داد و گفت: مرحله اول مانور تیم های عملیاتی بهداشت محیط یکشنبه 15 اسفند برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی می گوید، نوسازی ناوگان ریلی و هوایی مطالبه ملی است و توسعه صنعت هوانوردی قدرت اقتصادی کشور را افزایش می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۹    
معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: رسانه ها، شبکه های اجتماعی و روزنامه نگارانی که در دفاع از قانون و مبارزه با فساد و ویژه خواری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت با رد ایراد شورای نگهبان بر نحوه ارائه گزارش های نظارتی دیوان محاسبات درباره عملکرد مالی دستگاه های اجرایی اصرار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۵    
پروانه مافی پذیرش مفهوم شخصیت محور از رجل سیاسی را موجب ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام دانست که به گفته وی دیگر نتوانند رد صلاحیت زنان در انتخابات ریاست جمهوری را دستاویز اهداف خود علیه نظام قرار ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۶    
مجمع نمایندگان استان گلستان با صدور بیانیه ای لغو سخنرانی احمد مازنی در بندر درگز را محکوم کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره ممنوعیت اشتغال همزمان پزشکان در بخش های خصوصی و دولتی، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس طرح تشکیل وزارت محیط زیست و منابع طبیعی را اعلام وصول کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: فضای مدرسه نیز خشن است و جلوی نشاط را می گیرد. باید مدارس از حالت قفس خارج شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است مطالبی که در مورد جشن خانه سفیر سوئد مطرح شده، لاطائلات روزنامه های هتاک است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق های بازنشستگی از وضعیت نامناسبی برخوردار بوده و از ضعف مدیریتی رنج می برند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت مقرر کردند در صورتی که مقامات و مسئولان ذکرشده در قانون اساسی، اموال و دارایی خود را اعلام نکنند، مجرم تلقی شده و مستوجب مجازات شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۶    
نماینده مردم آستانه اشرفیه درمجلس با بیان اینکه نباید با کاهش تعرفه واردات برنج سفره های مردم از محصول خارجی رنگین شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۶    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: عقد قرارداد در خانه سفیر با وضعیت زننده ای که در شان مسئولین نظام نبود کسر شان نظام جمهوری اسلامی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
عضو هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان معتقد است اعداد مطرح شده درخصوص تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان قطعی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید براختصاص منابع پایدار به بیمه ها با هدف حل مشکلات حوزه بهداشت ودرمان، گفت: اجرای به سرعت طرح تحول سلامت هزینه های بسیاری را به سازمان های بیمه گر تحمیل کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۳    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه تعداد محدودی خودرو توسط خودروسازان به مشتریان تحمیل می شود،گفت: خودروسازان باید در نوع ارائه خدمات پس از فروش خودروهای داخلی بازنگری کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف کردند که حداقل 5 درصد از منابع بودجه عمومی را به عنوان سهم تقویت بنیه دفاعی در بودجه های سالانه کشور اختصاص دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را در خصوص شفاف سازی هزینه های انتخاباتی تهیه کرده اند ولی این طرح به مجلس نیامده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۸    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: جای تعجب است که منتقدین دستگاه دیپلماسی مدعی نقض قوانین جمهوری اسلامی هستند اما تاکنون دلیل واضحی در باره مسئله ایجاد شده خانه سفیر سوئد بیان ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابعاد حادثه پلاسکو گفت: وزارت کشور به عنوان مسئول اصلی امنیت کشور موظف است موضوع را با کارشناسی دقیق تعقیب کرده و نتیجه را به استحضار ملت شریف ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی تاکیدکرد: در صورتی ایران در مراسم حج حضور پیدا خواهد کرد که مذاکرات پیش رو به تایید رهبری برسد .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۴    
نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: تصاویر منتشر شده از خانه سفیر سوئد با حضور برخی از شهروندان ایرانی در حقیقت به چالش کشیدن حق حاکمیتی ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۱    
'یوکیا آمانو' مدیرکل آژانس انرژی اتمی سازمان ملل تصریح کرد که توافق هسته ای ایران و قدرت های بزرگ جهان، به رغم برخی گزارش ها، همچنان به قوت خود باقی است و رعایت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۱    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به حضور دو وزیر دولت در مراسم جشن خانه سفیر سوئد انتقاد کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکاتبه صورت گرفته با وزیر راه و شهرسازی، از استیضاح آخوندی در نشست روز یکشنبه هفته آینده مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تداوم بحران گرد و غبار و مشکلات دیگر در استان خوزستان و برخی استان های دیگر گفت: بحران زیست محیطی در خوزستان زندگی 5 میلیون نفر را فلج کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
وزیر دادگستری به دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک دستور داد تا پیش از پایان سال جاری، وضعیت پاسخگویی به موضوع کودکان استان تهران ساماندهی شده و در 6 ماهه نخست سال آتی نیز ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۲    
نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مالباختگان ثامن الحجج و پدیده، خواستار پاسخگویی بانک مرکزی در این خصوص شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
رئیس انجمن سکته مغزی ایران با بیان اینکه روزانه حدود 150 نفر در تهران سکته مغزی می کنند، گفت: اطلاع رسانی مناسب در مواجهه با سکته مغزی در یکی دو سال گذشته برای ما باورکردنی نبود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۹    
حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل امروز سه شنبه، 26 بهمن ماه با صلاح الزواوی سفیر فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۸    
دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت با حضور اساتید و محققان ایرانی و خارجی و با پیام سازمان جهانی جهانگردی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۱    
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با یادآوری بحران های برف و کولاک در بخشی از استان لرستان، گفت: امدادرسانی به هنگام جمعیت هلال احمر در این استان موثرتر از سایر بخش ها بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار رسیدگی وزارت کار به وضعیت حقوقی کارگران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۷    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت:صادرات مازاد مرغ نیازمند حمایت دولت از تشکل های اقتصادی در زمان شکستن نرخ در بازارهای جهانی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از عملکرد صندوق بازنشستگی وزارت نفت که متولی ساخت پتروشیمی دهلران است، انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس از مدیریت موفق حوادث ناشی از برف و کولاک در استان همدان خبر داد وگفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۹    
پس از ده دوره و برای اولین بار، لوگوی فراکسیون زنان مجلس طراحی و طی مراسمی رونمایی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۹    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از زمان آغاز روند برگزاری این انتخابات خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۴    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: منتظریم تا دولت در جهت تاکیدات مقام معظم رهبری بر شفاف سازی هزینه های انتخاباتی، لایحه ای را ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری بیمه تکمیلی ورزشکاران آسیب دیده از سوی وزارت ورزش و جوانان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۶    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۳    
نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب به وزرای امور خارجه و کشور در خصوص بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار عتبات عالیات تذکر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۰    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در زیرساخت های ملایر به دنبال بارش های اخیر گفت: 300 هزار نفر در ملایر بدون آب و برق زندگی می گذرانند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۸    
نماینده مردم دهلران در مجلس درباره نحوه خدمت رسانی به مردم استان ایلام در پی کولاک اخیر، گفت: خدمت رسانی در این استان با توجه به امکاناتی که در اختیار مسئولان قرار داشت مناسب بود اما کمبود امکانات ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۶    
رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی گفت: در برنامه ششم، دولت با اعمال تعرفه 100 تومانی به ازای واردات هر کیلو فولاد، منابع مالی لازم برای توسعه حمل و نقل ریلی را فراهم خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۸    
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان تاخیر امدادرسانی به محصوران در برف و کولاک این استان را به دلیل فرسودگی زیرساخت های راهداری و شبکه برق دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم متناسب شدن نرخ سود وام های بانکی با نرخ تورم گفت: بانک ها مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی برکاهش نرخ سود وام را اجرا نمی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۵    
استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با 34 امضا اعلام وصول شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۱    
در حال حاضر فیلم "فروشنده" تنها یک نامزد اسکار نیست، بلکه می تواند به فریاد همبستگی هالیوود در اعتراض به قانون مهاجرتی ترامپ ضد مسلمانان تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۱    
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از روند کند مقابله با متخلفان در ساحل خواری، گفت: برخورد با متخلفان ساحل خواری با ملاحظات انجام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۹    
صالحی امیری در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه تاکید کرد: اساس کار ما در این دولت در حوزه فرهنگ، مبتنی بر گفتمان خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۵    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهارکرد: با توجه به اشتراکات فرهنگی و تاریخی بین ایران و ژاپن تبادل تجربیات و ایده ها می تواند به پیشبرد برنامه ها و تقویت حضور موثر زنان در روند توسعه و ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس گفت: براساس عرف بین الملل اماکن دیپلماتیک خاک کشور فرستنده محسوب می شود و آنچه که در خانه سفیر سوئد امضا شده در واقع در خاک این کشور به امضا رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۰    
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهری با پیشینه تاریخی قزوین، که آثار و بناهای تاریخی هویت دینی و ملی مردم به شمار می روند، نباید بابی توجهی در معرض نابودی قرار گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۳    
نوبت دوم جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر علی لاریجانی آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۹    
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه ورود خودروسازان خارجی نباید به قیمت تخریب تولیدکنندگان داخلی تمام شود، از برگزاری جلسه ای با وزیر صنعت در راستای ورود شرکت هیوندای خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری دیه فاجعه منا حداقل خواسته ایران برای حضور در مراسم حج باشد تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:باتوجه به نزدیک شدن به دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری قابل پیش بینی است که انتقادات انتخاباتی علیه فعالیت های دستگاه دیپلماسی مطرح شود اما این موضوع نباید ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۷    
رییس جمهوری با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که طرف های مقابل به تعهداتشان پایبند باشند، پای تعهدات و امضای خود خواهد ایستاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اسلامی گفت: صندوق های بازنشستگی باید بتوانند حداقل درصد مشخصی از هزینه های خود را تامین کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۳    
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: سانتریفیوژ I.R.8 ظرفیت غنی سازی 20 سو در سال را دارد که با تولید انبوه این دستگاه، ظرفیت غنی سازی 20 برابر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۹    
نماینده اهواز با اشاره به مشکلات اخیر قطعی برق در خوزستان گفت: اگر مشکل ناپایداری برق خوزستان حل نشود، این مشکل در سراسر کشور ایجاد خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۷    
نماینده مردم نی ریز در مجلس با بیان اینکه اولویت نخست توسعه معادن باید حفظ محیط زیست باشد، گفت: اشتغال زایی در نی ریز با تقویت صنعت گردشگری رونق می گیرد نه با تخریب محیط زیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۲    
بر اساس اصلاح مجلس در برنامه ششم توسعه جهت تامین نظرشورای نگهبان احزاب و تشکل های سیاسی مطابق ضوابط قانونی مصوب در مجلس مورد حمایت قرار می گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۴    
رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس از زمان توقف هر قطار مترو در ایران انتقادکرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۲    
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از تحقیق و تفحص نمایندگان از دستگاه های اجرایی شفافیت عملکرد مدیران کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۶    
استیضاح آخوندی در نشست امروز هیئت رییسه بررسی میشود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را موظف کردند تا آتش نشانی و پرتوکاری اشعه را جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با هشدار نسبت به افزایش سن ازدواج بر لزوم اجرای قوانین مصوب در زمینه تسهیل ازدواج جوانان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۱    
نشست علنی نهاد قانونگذاری مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه، 26 بهمن ماه 95 به ریاست دکتر علی لاریجانی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۴    
همایون یوسفی، محمدجواد کاظم نسب و عباس پاپی زاده، نمایندگان استان خوزستان در حاشیه نشست علنی امروز سه شنبه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۷    
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد شرکت بیمه ها در عمل به تعهداتشان انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طی نامه ای از هیات وزیران به ویژه رئیس جمهور خواستار اصلاح و بهبود وضع خوزستان با توجه به ریزگردها و گرد و غبار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت با رد ایراد شورای نگهبان، ماده ای از برنامه ششم توسعه به ترکیب اعضا، وظایف و اختیارات شورای اجتماعی کشور را از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص می کرد مجدداً به شورای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت کاهش مجازات اعدام را مقدم بر اصلاح کل قانون مبارزه با موادمخدر دانستند و از این رو با ماده واحده آن در کمیسیون قضایی و حقوقی موافقت کردند هرچند همچنان میزان موادمخدر حمل ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۱    
رییس کمیسیون عمران مجلس، از پیگیری کمیسیون متبوعش از وزارت راه و شهرسازی برای ارسال گزارش نهایی سقوط هواپیمای آنتونوف 140 به مجلس خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۷    
نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه گفت که مصوبه مجلس شورای اسلامی در اختصاص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش، به تحول در ورزش ایران منجر می شود .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۴    
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : اختلاف نظرها و نقدهای غیرمنصفانه احزاب و جریان های سیاسی به اقتدار و پایداری نظام جمهوری اسلامی ضربه می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که قرار است هیأتی از سوی این فراکسیون برای بررسی مسائل اخیر خوزستان به اهواز سفر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف به جبران هزینه خدمات پزشکانی کردند که از فعالیت در بخش خصوصی محروم شده اند؛ این امر در بودجه های سنواتی و از طریق اعمال تعرفه های خاص صورت خواهد گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۸    
عضو هیات رئیسه مجلس اسامی مهمانان نشست علنی امروز مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۷    
نوبت صبح جلسه علنی امروز مجلس در حالی به پایان رسید که جلسه نوبت عصر برای رسیدگی به برنامه ششم تشکیل خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
چگونه پرباران ترین استان و قلب توریستی کشور از بی آبی رنج می برد و در بدترین شرایط از گاز محروم می شود؟
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۵    
عضو کمیسیون شوراها معتقد است، فعالیت هیئت نظارت بر انتخابات شوراها باید پس از برگزاری انتخابات تداوم یابد .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۳    
نماینده مردم سردشت وپیرانشهر در مجلس با بیان اینکه افزایش نرخ محصول از مزرعه تا رسیدن به دست به مصرف کننده نتیجه عدم نظارت و حضور واسطه ها در صنعت کشاورزی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۱    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از نظر مثبت این کمیسیون در خصوص لایحه اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته، عشایری و مرزی خبر داد.
  • ۱