یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۴۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 23 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در برنامه "صبح و گفت و گو" رادیو گفت و گو با بیان اینکه مسئولین امر خطرات جدی بحث قاچاق را درک نکرده اند،گفت:تا زمانی که قاچاق به شکل فراگیر باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۷    
مجمع نمایندگان استان کرمان در پیامی از حضور پرشورو با شکوه مردم و حضور رییس قوه مقننه در راهپیمایی 22 بهمن امسال در کرمان تقدیر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم رفع ایرادات شورای نگهبان درکمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۲۰:۴۵    
بر اساس یک ضرب المثل معروف فارسی یکی را توی ده راه نمی دادند، سراغ خانه کدخدا را می گرفت! معنا و مفهوم این مثال نغز فارسی گویای حال اشخاص متوهمی است که واقعیت جایگاه خویش را بر نمی تابند و همواره در ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۳۱    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از معضلات برخی از کشورهای منطقه، فرار از دموکراسی و بی توجهی به اهمیت نقش آن در ثبات و قدرت کشورهاست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۸    
نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با خدمت رسانی مطلوب از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدردانی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۷    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز شنبه 23 بهمن ماه با استفان لوون، نخست وزیر سوئد دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۸    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: با توجه به پرورش 70 درصد ماهیان زینتی کشور در راوند کاشان موافقت اصولی برای احداث شهرک ماهیان زینتی راوند اخذ شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۱۹    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۰۲    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده تمام ملت ایران در مجلس از وزیر نیرو می خواهم تا تمام توان خود را برای رفع مشکل آب وبرق استان خوزستان به کار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۵    
رییس کمیسیون انرژی مجلس،از سفر وزیر نیرو به خوزستان در پی خاموشی های اخیر این استان خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۲    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن درمجلس شورای اسلامی،گفت: مسئولان باید بدانند مردمی که حاضرهستند با تمامی مشکلات اقتصادی،درصحنه حمایت از نظام حضور یابند، شایسته بهترین خدمت هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: میزان صادرات روزانه نفت خام به اروپا حدود 600 تا 700 هزار بشکه در روز است که پیش بینی می کنیم با توجه به ابراز تمایل برخی کشورها برای خرید نفت خام از ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، از ورود این کمیسیون به پرونده چگونگی و نتایج طرحهای تحقیق و تفحص در ادوار مختلف مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۱    
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از قول مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز برای حفظ تیم دوچرخه سواری این باشگاه خبر داد و گفت: تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز برند ورزش آذربایجان است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۳    
رییس جمهوری اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه را بسیار تحریک کننده دانست و گفت: همه باید به عنوان یک مسئولیت بزرگ درک کنیم که اعمال و رفتار رژیم صهیونیستی یکی از ریشه های اصلی ایجاد ناامنی و تنش در ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند اقدام بازاریان تبریز راه اندازی پویش حمایت از کفش چرم ایرانی می تواند به سایر شهرها و کالاهای درجه یک ساخت ایران تسرّی یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم از ایرادات شانزده گانه مجمع تشخیص مصلحت نظام به برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت که مغایرت های اعلام شده از سوی مجمع با سیاست های کلی نظام همزمان با رفع ایرادات شورای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۹    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه کنترل و مدیریت ریسک بازار وارداتی و صادراتی محصولات کشاورزی نیازمند توسعه مرکز آمار ایران است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق 604 میلیارد تومان برای اعتبارات تملک دارائی های استان ایلام در سال 1396 در نظر گرفته شده که این رقم در بودجه ی سال جاری 315 ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری اصلاح بند مربوط به بازنشستگی قانون مدیریت خدمات کشوری، گفت: به موجب اصلاح صورت گرفته ایثارگران همانند کارمندان با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر تا سی و پنج ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۳    
درب شمالی ساختمان پلاسکو برای وورد کسبه به داخل ساختمان باز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۶    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادغام بیمه سلامت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را گامی مهم به منظور تامین سلامت بیماران دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۰    
متن ایرادات و مغایرت های برنامه پنجساله ششم توسعه کشور با سیاست های کلی نظام،منتشر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۶    
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پیامی درگذشت همشیره عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیرکشور را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حکم دادگاه استیناف آمریکا گفت: اگرچه ترامپ تا حدودی مورد تطمیع سیستم حکومتی ایالات متحده قرار گرفته است اما طبیعتا نمی تواند خصلت های رفتاری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اسناد محرمانه هسته ای بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی منتشر شود، دیگر با آژانس همکاری نخواهیم داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس، گفت: قطعا این مسئله اوج بی انصافی است که مسئولان از منیت های خود نگذشته و مدام به دنبال دعواهای سیاسی باشند، بنابر این مسئولان باید هم راستا با مردم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران موضوعی برای مخفی کردن در زمینه فعالیت صلح آمیز هسته ای ندارد اما انتشار اسناد محرمانه ایران بازی سیاسی ترامپ است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای هیئت های نظارت بر انتخابات، نظارت بر هزینه های کاندیداها کار بسیار سختی است زیرا قانون شفاف و روشنی وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۵    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: مناقشات سیاسی به هر شکل ممکن و با هر تشخیصی از سوی افراد، به نفع کشور و نظام اسلامی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی شورای نگهبان درباره وظیفه این نهاد پیرامون بحث رجل سیاسی با توجه به سیاست های کلی انتخابات، گفت: کارهای کارشناسی مقدماتی انجام شده، سعی داریم تا قبل از انتخابات بررسی ها را نهایی کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینکه در راستای افزایش ایمنی ساختمان ها اعم از کارگاهی و مسکونی سازمان نظام مهندسی و شهرداری مسئولیت دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۴    
نماینده مردم آبادان در مجلس بحث واگذاری پالایشگاه آبادان را به طور کلی منتفی عنوان کرد و گفت: در پی قراردادی که با شرکت چینی منعقد شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۲    
نماینده اهواز با اشاره به قطعی آب و برق در برخی از شهرستان های استان خوزستان در پی بروز پدیده ریزگردها گفت که این اتفاق دومین بار به فاصله کمتر از دو هفته رخ داده که با توجه به انجام نشدن تمهیدات ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: جلوگیری از سدسازی غیرکارشناسی و رهاسازی آب در تالاب ها راه حل نهایی حل مشکل ریزگردها است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۹    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس با اشاره به مسئولیت خطیر مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم گفت:یکی از پیام های حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۵    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه صادرات دام زنده عاملی برای گرانی گوشت به شمار می آید،گفت: تعیین منصفانه حد فاصل نرخ میان کشتارگاه و قصابی نیازمند نظارت جامع است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۸    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: در جریان اصلاح قانون آیین دادرسی کیفری علاوه بر برگزاری علنی جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی به رسانه ها اجازه اعلام نام کامل مفسدان و حضور در جلسات داده می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشکل بنیادین کشور در حوزه فرهنگی است که باعث شده تا در دیگر حوزه های اقتصادی و سیاسی دچار چالش شویم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پذیرش پناهجویان در کشورهای اروپایی و آمریکا تازه آغاز مصیبتی جدید با استثمار در سیستم اقتصادی این کشورها است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از سلاح غیر مجاز در مراسم جان بسیاری را گرفته است تاکید کرد: انتظار می رود وزارت کشور نسبت به جمع آوری سلاح غیرمجاز اقدام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۱    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: کمک های انتخاباتی و هزینه های کاندیداها بسیار پراکنده است و با شرایط فعلی بسیار سخت است که بتوان هزینه های انتخاباتی کاندیداها را شفاف ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۹    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با هشدار نسبت به ورود 50 درصد فاضلاب تصفیه نشده به دریاچه ارومیه، از برداشت روزانه 500 تریلی نمک از سطح بستر این دریاچه انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۸    
عضوکمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه جایگاه تعاونی روستایی میان تولیدکننده و مشتری است،گفت:بازار شب عید با حضور شرکت های تعاونی تنظیم می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۱    
نماینده مردم تبریز،آذرشهر،اسکو درمجلس شورای اسلامی گفت:کمپین تولیدکنندگان کفش چرم در بازار تبریز می تواند الگوی خوبی برای سایر کالاهای تولید شده در داخل کشور باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۶    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نامزدی از منابع مالی نامشروع استفاده کند، هیئت نظارت بر انتخابات گزارش خود را به دستگاه قضائی ارائه و برخورد های لازم انجام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۵    
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با قدردانی از مدیریت اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از اوقاف حمایت می کنند و بنده هم حامی وقف و موقوفاتم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی کمیته فنی رسیدگی به حادثه ساختمان پلاسکو گفت: سهم قصور دستگاه های مرتبط در بروز این حادثه به زودی اعلام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲    
عضو هیئت رییسه مجلس، با تاکید برضرورت تعیین تکلیف بررسی اسناد نفتی طی سال های 87 تا 91 گفت:بررسی اسناد نفتی طی سال های مذکور حسابرسی ویژه است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۱    
نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس، خواستار تسریع در تکمیل پروژه خط انتقال گاز دامغان به مازندران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۹    
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر نمایندگان مردم در مجلس به افزایش اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی در بودجه سال 96 شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۷    
معاون حقوقی قوه قضائیه از ارسال نظرات دستگاه قضا پیرامون اصلاح قانون مجازات جرائم مواد مخدر به مجلس خبر داد و گفت: پیشنهاد داده ایم میزان مواد مخدر مشمول اعدام از 30 گرم افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۳    
نظام مراقبت های اولیه کشور که وظیفه ارائه خدمات پیشگیری از بیماری و کاهش بار آن را بر عهده دارد، از مردم دعوت کرده که برای غربالگری و بررسی وضعیت ابتلا به چهار بیماری مهم به پایگاه های سلامت و خانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۰    
رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس گفت:کلیات طرح برداشت 1.5 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی بری اشتغال روستاییان در کمیسیون برنامه و بودجه به تصویب رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۷    
تندگویان گفت: هیچ اطلاعاتی درباره بسیاری از برج های تهران نداریم و خیلی از آن ها را نمی توانیم اطفا کنیم چراکه حدود 40 درصد از برج ها اصلا سیستم اطفای حریق داخلی ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۷    
کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 24 بهمن ماه استیضاح وزیر راه و شهرسازی را پس از رفت و برگشت ها در مجلس، در در دستورکار خود قرار داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۴    
سازمان حج و زیارت نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام عتبات عالیات را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پیگیری بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی درکمیسیون متبوع خود خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
معاون مخابرات با اشاره به آغاز نخستین مرحله ساده سازی ارایه خدمات در مراکز مخابراتی، گفت: تغییر نام تلفن ثابت بدون حضور مالک اولیه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۹    
فرماندار تهران از آغاز طرح جمع آوری متکدیان از امروز خبر داد و گفت: در این طرح با کمک بهزیستی و شهرداری به جمع آوری متکدیان خواهیم پرداخت این برنامه به مدت 10 روز ادامه می یابد و از مردم می خواهیم که ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۹    
پنج سند همکاری در زمینه های فناوری، علوم تحقیقات، امور جاده ای، ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور زنان و خانواده میان جمهوری اسلامی ایران و سوئد در حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر سوئد امضا ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی، روابط و همکاری جمهوری اسلامی ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم را کاملا راهبردی دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۲    
نایب رییس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با تاکید بر ضابطه مندکردن استفاده از سلاح برای نیروهای مسلح، گفت: قانون فعلی استفاده از سلاح تنها شامل نیروی انتظامی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۷    
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی از رسیدگی به موضوع اختلاس یک هزار و 66 میلیارد ریالی در بانک ملی حوزه انتخابیه اش و باز گرداندن وجوه اختلاس شده به حساب ها خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۱    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،گفت: تجمیع محصولات مرغداری ها برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی تدوام صادرات در بازار جهانی مرغ را دربردارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۷    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: تفکرات قرون وسطایی با برخوردهای نژادپرستانه دولتمردان غربی مسئله ای است که نمود آن را در رفتار ترامپ و بازداشت خشن کودک پنج ساله ایران مشاهده می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۶    
عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است تدبیر مسئولان برای افزایش نرخ رشد توسعه، کاهش تورم و کاهش نرخ بیکاری حداقل پاسخ مسئولان در برابر حضور تاریخی مردم در راهپیمایی 22بمهن است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۰    
نماینده مردم تبریز،اسکو،آذرشهر درمجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل کمپین حمایت از کفش ایرانی در بازار تبریز مردم را به استفاده از تولیدات داخلی تشویق می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۹    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است احزاب فعال و مسئولیت پذیر شکل بگیرند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۶    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: جنجال ها و دعواهای سیاسی هیچ نفعی را برای کشور به دنبال ندارد و قطعا مسئولان باید تنها به منافع ملی توجه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۱    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه نمی شود پول پزشک خانواده جای دیگری باشد، اما ما پاسخگو باشیم اظهار کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با بیان اینکه تشکر از حضور مردم در راهپیمایی تنها راهکار قدردانی نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۸    
اواسط دی ماه امسال بود که رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش محدودیت های بیشتر برای رانندگان نوگواهینامه خبر داد، محدودیت هایی که احتمالا از ابتدای سال 96 در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از ارائه گزارش مربوط به آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۲    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت که زمان ثبت نام انتخابات شوراها در شهرهای بالای 200 هزار نفر زودتر از موعد مقرر و احتمالا اوایل اسفندماه خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۷    
نماینده مردم اهواز با اشاره به قطعی آب و برق و تعطیلی مدارس و ادارات بسیاری از شهرهای خوزستان، درخواست تشکیل ستاد مبارزه با بحران را مطرح کرد و از کابینه دولت خواست جلسه ای در خوزستان تشکیل دهند و ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۳    
عضو هیات رئیسه مجلس با یادآوری حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حال زمان آن فرا رسیده تا مسئولان با برنامه ریزی های دقیق خود به رفع نیازهای اقتصادی و اجتماعی مردم بپردازند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۲    
رییس کمیته مهارتی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه حجم واردات اسباب بازی و تبلیغات آن از کشورهای تولیدکننده خارجی بسیار زیاد است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با هشدار نسبت به آمار تولد نوزدان معلول، گفت: یکی از ملزومات انجام اقدامات پیشگیرانه مشاوره های ژنتیک است که در صورت شناسایی افراد در معرض خطر می توان آزمایش های ژنتیک ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۰    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی فیلترهای جذب گرد و غبار از نانو مواد شدند که میزان جذب آن 99 درصد است. از این فیلترها می توان در تولید انبوه ماسک های مورد نیاز بهره برد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۸    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه ذخیره سازی محصولات کشاورزی درفصل های پرمحصول به تنظیم بازار شب عید کمک می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۵    
فقر امکانات فرهنگی در استان خوزستان علیرغم ظرفیت بالای فرهنگی و کم توجهی مسئولان ادوار مختلف به این موضوع، زخم های متعددی بر پیکره فرهنگی این استان نشانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تعداد یوزهای موجود در کشور را کمتر از 100 قلاده دانست و بر لزوم ایجاد محدوده ای هوشمند برای حفاظت و احیای نسل یوز ایرانی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۴    
نماینده مردم تبریز،اسکو،آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار از دولت اتخاذ سیاست های پولی و مالی در حمایت از تولید داخلی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۰    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اهمیت پیگیری فاجعه منا گفت: دستگاه دیپلماسی و قوه قضاییه به تفاهم های اولیه با برخی وکلای سعودی جهت طرح دعوی در دادگاه عربستان دست پیدا کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۹    
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس گفت: طبق برنامه مصوب شده توسعه باید بودجه آموزش و پرورش نسبت به سایر وزارتخانه ها در اولویت قرار گیرد که ما این اولویت را در بودجه سال 96 ارائه شده دولت مشاهده نمی کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در کنکور سال 96 گفت: داوطلبان تا روز پنجشنبه 28 بهمن فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، در آزمون ثبت نام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۶    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بهتربودن کالای خارجی نسبت به کالای ایرانی در برخی محصولات توهم تبلیغاتی است
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۲    
استقبال رسمی از نخست وزیر سوئد صبح امروز با حضور رئیس جمهور در مجموعه فرهنگی سعدآباد انجام شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۹    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اخذسود 25درصدی از وام گیرندگان در شرایط کاهش نرخ تورم و رکود اقتصادی انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۸    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت تامین اعتبار لازم برای پرداخت بیمه بیکاری به تمامی بیکاران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۴    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به منفی شدن رشد بخش مسکن در کشور، گفت: بخش مسکن در سال های 1390 تا 1392 رونق داشت ، اما پس از آن با رکود بازار ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۲    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: ایران بر اساس برجام برای دریافت کیک زرد، محموله ای 11 هزار و 800 کیلو گرمی از اورانیوم غنی شده خود را به روسیه تحویل داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۸    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس بااشاره به تاخیر در ابلاغ بخشنامه بخشودگی سود و جرایم وام های تاصد میلیون تومان ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
با آمدن ترامپ،دلهره های مراوده بانکی ایران با دنیا هم بیشتر شده؛اما اکنون پدافندها برای مقابله باتحریم بانکی فعال گشته ویورو و ارزهای محلی جایگزین دلار در مراودات مالی و گشایش ال سی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۳    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی جزییات حادثه ریزش دیواره بیرونی تونل متروی قم راعنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۱    
نماینده مردم تبریز،آذرشهر،اسکو درمجلس شورای اسلامی گفت: کمپین بازاریان تبریز برای حمایت از کفش ایرانی می تواند در سایر شهرها و کالاهای ساخت داخل تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۰    
معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت اجرای مقررات ملی ساختمان، گفت: متاسفانه 256 برج مسکونی در معرض خطر در تهران وجود دارد که اطلاع کاملی از وضعیت اجرای مقررات و ایمنی آنها در ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۰۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تشکیل سازمان جدید رسانه ای در مراحل پایانی است و جزئیات لایحه تهیه شده در این باره یکشنبه آینده در کمیسیون فرهنگی دولت بررسی می شود.
  • ۱