یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۵۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 16 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۹    
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی اصلاح طلبان بعد از فوت آیت الله هاشمی تغییری نکرده است، ما در هر صورت اقدامات، فعل و انفعالات ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۴    
برای حمایت از آسان کردن خدمات رسانی به معلولان جامعه، سامانه خدمات بانکی روشندلان راه اندازی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۶    
با ثبت لایحه تفصیلی جمهوری اسلامی ایران علیه ایالات متحده آمریکا در دیوان بین المللی دادگستری توسط مرکز حقوق بین الملل نهاد ریاست جمهوری، گام موثر دیگری برای بازگرداندن اموال ملت ایران برداشته شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: به زودی 2 خط اعتباری به مبلغ 175 میلیون یورو برای واردات مواد اولیه کارخانجات با 2 بانک کره جنوبی و ترکیه امضا می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۵    
فرماندار تهران از تخریب کامل طبقه هفتم پاساژ علاءالدین در روزهای آتی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۳    
مصوبه هیات دولت برای پرداخت عیدی کارمندان دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون محاسبات عمومی کشور به مبلغ 770 هزار و 500 تومان برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۳    
گمرک ایران تاکید کرد که درباره موضوع اخذ عوارض از فرش های صادراتی مرجوعی به کشور، تابع قانون است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۲    
سفیر عراق در ایران با بیان این که تاثیر اشغال بخش هایی از عراق توسط داعش در ایجاد محدودیت و مانع جهت مهار کانون های گرد و غبار بسیار کم بوده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مراحل مختلف کار احداث بیمارستان هسته ای در جریان است، گفت: امیدواریم در آینده شاهد شروع عملیات احداث این بیمارستان باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۳    
رئیس جمهور با صدور پیامی، درگذشت مادر گرامی شهیدان صدرالله، محمد و ابراهیم بیگی را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۵    
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : رونق تولید و افزایش اشتغال در کشور با اراده پولادین دولت تدبیر و امید و همیاری سرمایه گذران بخش خصوصی حاصل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۳    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی میزان کل بودجه سال آینده کشور را حدود 230 هزار میلیارد ریال نسبت به لایحه تقدیمی آن توسط دولت افزایش داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۸    
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی دولت جمهوری آذربایجان برای سرمایه گذاری در احداث بارانداز راه آهن این شهرستان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران از افزایش 50 میلیون دلاری ارزش صادرات محصولات شیلاتی تا پایان امسال خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی، دولت نگاه مالیاتی و درآمدزایی به بخش هنر و فرهنگ ندارد و نباید به هنر به عنوان منبع تامین درآمد دولت فکر کنیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۵    
نماینده ی مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس گفت: حکومت ابزاری برای خدمت به مردم است و نباید از آن به عنوان ابزاری برای قدرت بهره برد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۲    
نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان پزشکی قانونی باید مستقل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۹    
نماینده مردم رشت در مجلس، ضمن انتقاد از بی توجهی وزارت نیرو به فرسودگی شبکه برق استان گیلان،گفت:حال حاضر حدود 80 هزار خانوار پس از 48 ساعت همچنان برق ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۲    
حسین امیرعبداللهیان مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل امروز شنبه 16 بهمن ماه، با محمد احمد الشرقابی یکی از فعالان فرهنگی کشور اردن دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۷    
نماینده مجلس دهم، گفت: متأسفانه در میان نهادهایی که از سوی خزانه داری آمریکا مورد تحریم قرار گرفته، چند شرکت داروسازی نیز دیده می شود که قطعا این مسئله مغایر با قوانین حقوق بشری است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام حسینی گفت: برگزاری همزمان 5 مسابقه بین المللی، به نوعی مسابقات قرآن کریم ایران را به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی و عظیم ترین جشنواره قرآنی در جهان اسلام مطرح خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۴    
نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش و امنیت دستاورد انقلاب اسلامی برای اقلیت های دینی است و پیروان این ادیان، انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ می دانند و به آن افتخار می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۲    
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون هفته آینده در مورد تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و مواضع این کشور در مورد برنامه موشکی و گزارش چهارم وزارت امور ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس مجمع نمایندگان تهران بر ضرورت حل موانع تمرکززدایی در مدیریت شهری تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۲۸    
نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس با بیان این که ترامپ نظم تدوین شده آمریکا در نظام سلطه را نقض کرده است ، گفت: اروپا در مقابل ترامپ دچار سرگیجه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۲۷    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این مطلب که مشکل قانون ارزش افزوده فقط مختص صنف طلا و جواهر نمیست و گریبان گیر بیشتر اصناف است اظهار کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۲۵    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال زایی از مراکز فنی و حرفه ای شروع می شود، گفت: برای اشتغال جوانان به مراکز فنی و حرفه ای نیاز داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۲۳    
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: من از مردم عذرخواهی می کنم که به خاطر بارش پنجاه سانتی متر برف، زندگی شان مختل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۲۰    
اصولگرایی، حزب گرایی نیست، اگر اصولگرایان یک حزب واحد داشتند این قبیل کارها و راه اندازی چنین جبهه هایی بی معنی بود اما در شرایط فعلی چنین نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۶    
نمایندگان مجلس معتقدند باتوجه به روابط حسنه میان ایران و عمان این امید می رود که با مذاکره ای که مسئولان دستگاه دیپلماسی با عمان صورت داده اند، دارایی ایران به کشور بازگردد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است تا زمانی که عربستان از زیر بار پذیرش مسئولیت فاجعه منا و سقوط جرثقیل در مکه شانه خالی کند، امکان اعزام حجاج به عربستان وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: قطعا دخالت های ایالات متحده در اقدامات و فعالیت موشکی ایران یک اقدام غیرقانونی بوده و قطعا این رویکردها محکوم به شکست است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۰    
نماینده مردم محلات در مجلس با پیش کشیدن طرح منطقه آزاد ممنوع ترامپ در آسمان سوریه گفت: رئیس جمهوری جدید آمریکا به دنبال اجرای طرح های قدیمی اوباما در جنگ سوریه است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۵    
عضوکمیسیون تلفیق بودجه 96 مجلس شورای اسلامی تنها عامل کسری بودجه دولت در سال آینده را کاهش قیمت نفت عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران بعد از انقلاب به صادرکننده سیمان تبدیل شد،گفت:در بخش توسعه آموزش عالی نیز پیشرفت کشور بعد از انقلاب قابل تحسین است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۰    
رییس کمیته ارتباطات مجلس،با اعلام این خبر که بهره برداری از دولت الکترونیک تا پایان سال جاری انجام می شود،گفت:رتبه ایران در کاهش قیمت اینترنت در دنیا از حدود 110 به 38 رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نادیده گرفتن پزشکان عمومی در طرح تحول سلامت موجب اعتراض آنها شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۲    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مسئولان باید بررسی کنند که جامعه به چه رشته هایی نیاز دارد و منطبق بر نیازها رشته ها ایجاد و تقویت شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۷    
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان همدان مقرر شده تا شهرستان های بهار و کبودرآهنگ 2 نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۳    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با تقبیح برنامه ترامپ برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۷    
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ترامپ با تحریم تجهیزات پزشکی نشان داد به اصول انسانی پایبند نیست اما ایران با دیپلماسی قوی مقابل این اقدامات می ایستد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۹    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس با یادآوری تعیین تکلیف لایحه اصلاح قانون مدیریت بحران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۲    
بحث"ساماندهی صرافی ها" معمولا بعد از نوسانات شدید ارزی و ایجاد مشکلاتی برای اقتصاد کشور مطرح می شود اما تاکنون اجرایی نشده این در حالی است که یکی از لازمه های جلوگیری از فعالیت کاذب در بازار ارز ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۹    
نماینده مجلس دهم گفت: در شرایط کنونی و با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، تغییر رویکرد و سیاست های عربستان در قبال منطقه و ایران بسیار دور از ذهن است و حتی واسطه گری کشورهای دیگر نیز در این عرصه تأثیر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۶    
عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است اگرچه نمی توان از قانون نظام رتبه بندی معلمان انتظار حل تمامی مشکلات فرهنگیان را داشت اما تا زمانی که اعتبارات لازم جذب نشود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس، با بیان اینکه تصویب و اعمال هر گونه تحریم جدید علیه جمهوری اسلامی به معنای مغایرت با برجام است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نقش شهروندی در مواقع بحران به شهروندان آموزش داده نشده است، گفت: ناآگاهی و عدم آموزش شهروندان، در زمان وقوع بحران ها امدادرسانی را با مشکل مواجه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که ایجادمنطقه پرواز ممنوع اتفاقی است که تنش های روسیه و آمریکا را در آسمان سوریه تشدید می کند گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۰    
رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه اکثر تالاب های کشور به ویژه هورالعظیم و شادگان آخرین نفس های خود را می کشند، گفت: وجود قوه مدیریتی محرکه لازمه احیا تالاب هاست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۵    
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه اقدامات خوب و مطلوبی برای انعکاس اقدامات دولت در صدا و سیما انجام شده است، گفت: سالانه باید 700 هزار شغل در کشور ایجاد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، با بیان اینکه 35 درصد بنزین داخلی کشور یورو 4 است،گفت:در اواسط اجرای برنامه ششم توسعه بنزین یورو 4 در تمامی جایگاه های سوخت توزیع می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۸    
سفیر استرالیا در تهران گفت: ایران باثبات ترین کشور منطقه است و مهار فعالیت های گروه های تروریستی مانند گروهک منافقین، مرهون تلاش ها و اقدامات موثر جمهوری اسلامی ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۵    
معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی از اختصاص بودجه ای قابل توجه برای خرید نسخ خطی و اسناد ارزشمند و نفیس به این سازمان باهدف جلوگیری از خروج آن ها از کشور و با دستور رئیس جمهور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های گوناگون بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: توسعه صنعتی و عمرانی بعد از انقلاب محسوس است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۳    
عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تشکیل سازمان نظام صنفی هنرمندان به معنای واگذاری برخی تصمیم گیری ها در عرصه هنر به فعالان این حوزه است که می تواند زمینه رشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۰    
عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق به تشریح مهمترین موانع اجرایی شدن قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پرداخت و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۵    
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت که بحران افت فشار و قطعی احتمالی گاز مشترکان خانگی کشور با مدیریت جهادی مدیران و همکاری مردم پایان یافته است .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۰    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کارخانه های کشور از سوی کارشناسان خارجی اداره می شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از 2برابر شدن زمان بررسی صلاحیت ها توسط هیئت های اجرایی انتخابات شوراها خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۷    
بروجردی تاکیدکرد:اعمال تحریم های جدید علیه ایران نقض فاحش برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۴    
نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان ستاد بحران در برف و کولاک استان گیلان، گفت: با توجه به پیش بینی این کولاک و برف ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۴    
در پی فرمان یک قاضی فدرال در شهر سیاتل واشنگتن برای بی اثر کردن فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای منع ورود اتباع هفت کشور به آمریکا ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۱    
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه عدم صرفه اقتصادی و کاهش فروش محصولات کشاورزان از پیامدهای منفی کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی به شمار می آید ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت برادر سید ابوالفضل موسوی نماینده یزد و اشکذر را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۸    
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به ترامپ خواهند زد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور معتقد است که طرح افزایش تعداد نمایندگان به حل مشکلات کمکی نخواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۲    
بازگرداندن نخبگان هجرت کرده از کشور و به کارگیری رافت بیشتر برای تسهیل شرایط بازگشت افرادی که به دلایل کم اهمیت و غیرسیاسی مجبور به ترک کشور شده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۰    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خلاء قانونی در خصوص مدیریت بحران گفت که لایحه دولت درباره مدیریت بحران سریعا در دستور کار مجلس قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۸    
شهردار تهران گفت: همه ایستگاه های خط 3 تا پایان سال به افتتاح می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۴    
نماینده نقده و اشنویه در مجلس با بیان اینکه کولبرها قربانی نبود اشتغال در مرزهای کشور هستند، گفت: جان باختن کولبرها موجب فقیر شدن خانواده و سپس جامعه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی صرافی ها از جهت حداقل کفایت سرمایه،چه کسانی بتوانند مجوز تاسیس صرافی داشته باشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه اعمال تحریم های جدید علیه ایران نقض صریح برجام است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
رئیس کل بانک مرکزی از ارائه فهرست جدید بدهکاران کلان بانکی به قوه قضائیه در آینده نزدیک خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در واکنش به بهانه جویی آمریکایی ها پیرامون آزمایش های موشکی ایران با تأکید بر اینکه دشمنان امنیت ما را هدف قرار داده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۴    
وزیر نیرو با بیان اینکه صنعت برق درسالهای اخیر تحولات بسیار بزرگی را تجربه کرده که مهمترین آن روی آوردن به تولید برق ازمنابع تجدیدشونده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۹    
مدیر عامل بانک مسکن ضمن اعلام آخرین گزارش از تامین مالی مسکن مهر شروط امکان استفاده از افزایش وام این پروژه به 40 میلیون تومان را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۷    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به وجود 19 میلیون خودرو در کشور، گفت: حداقل انتظار این است که استانداردهای لازم در تولید و نحوه استفاده از خودرو رعایت شود و تکالیفی که دولت برای رعایت استانداردهای لازم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۵    
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: در صورت موافقت شورای نگهبان 12 اسفند زمان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراها خواهد بود و پیش بینی های لازم برای این موضوع ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع صربستان، در نشست مشترکی بر تقویت همکاری های اقتصادی و افزایش حجم تجاری بین دو کشور تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۱    
خبرگزاری رسمی چین در گزارشی با اشاره به گسترش تبادلات تجاری کشورهای اروپایی با ایران خاطر نشان کرد که تهران به طور جدی درصدد جلب و جذب سرمایه گذاری کشورهای اروپایی در صنعت پتروشیمی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۷    
افتتاح بزرگترین مجتمع فرآوری غلات کشور با حضور رئیس جمهوری، رشد 2.5 برابری واگذاری به بخش خصوصی در دولت یازدهم و افزایش 9 درصدی معاملات مسکن در سال 95 از جمله مهمترین اخبار هفته گذشته در بخش اقتصادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۳    
معاون گردشگری کشور درباره مواضع رسمی در برابر سفر گردشگران آمریکایی به ایران با توجه به شرایط اخیر، اظهار کرد: این موضوع در حوزه وزارت خارجه است که براساس بیانیه های صادر شده، مواضع آن کاملا روشن است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۱    
نایب رییس هیات مدیره تامین اجتماعی با تاکید بر توجه به اجماع شرکای اجتماعی برای تغییر در قانون تامین اجتماعی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۷    
عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی اعلام کرد که تحریم های آمریکایی ها جنبه سمبولیک دارد و ما می توانیم نیاز خود را حتی اگر به تولید داخل نرسیم از سایر کشورها تامین کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۶    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت:بررسی صلاحیت منتخبین در اختیار شعب بررسی اعتبارنامه های مجلس است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۴    
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: مردم با حضور آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثابت می کند که ایران با اتحاد و انسجام، انقلاب اسلامی را با استقلال، عزت و شرف خود پیش می برند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بررسی تحریم های جدید ضدایرانی آمریکا در نشست هفته آینده کمیسیون امنیت ملی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۶    
قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور بین الملل با اعلام اینکه نمایندگان شرکت هواپیماسازی ای.تی.آر(ATR) امروز یا فردا به تهران می آیند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۲    
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر، نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی خلیج فارس در همدان که اولین و بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور است با حضور وزیر نیرو و به صورت ویدئو کنفرانس به دست رئیس جمهوری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۶    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود کمیته حقیقت یاب پلاسکو هر چه سریع تر زوایای این حادثه را بررسی و حقایق را بیان کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۴    
نخستین کشتی اقیانوس شناسی با نام کاوشگر خلیج فارس که توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برای اولین بار در کشورمان طراحی و ساخته شده است به صورت رسمی در مراسمی در بندر عباس به آب اندازی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: در حال حاضر 30 هزار نفر در سه شیفت در مترو کار می کنند و تا پایان امسال پرونده خط 3 مترو بسته خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۶    
یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر این که مهم ترین دغدغه مسئولان باید این باشد که گسست بین نسلی در انتقال آرمان های انقلاب به نسل های بعد ایجاد نشود گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۴    
عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: سعی می کنیم به زودی مبلغ یک میلیارد تومان دیگر به باشگاه استقلال خوزستان پرداخت کنیم ولی مشکلات تیم با این پول ها حل نمی شود و باید وضعیت مالکیت و ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات اخیر آمریکا خوی و خصلت واقعی قشر خاصی در آمریکا است که تاکنون امکان بروز نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی،معتقد است با ایجاد سیستم اطلاعاتی در مدت زمان کوتاه و با یک کلیک می توان دهک های پردرآمد یارانه بگیر را حذف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۰    
رئیس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تاثیر منفی ساختمان های بلندمرتبه در تهویه هوای شهری، گفت: تحقیقات نشان می دهد ساختمان ها در آلودگی هوا تاثیر دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تشریح معضلات اجرای قانون حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۶    
رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اگر یک هزارم اراده ای که برای انتقال آب از سرشاخه های کارون به استان های دیگر وجود دارد را در خصوص مقابله با پدیده گرد و غبار نیز داشتیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۶    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه خُرد بودن واحد های مرغداری مانعی برای رقابت با کمپانی های بزرگ در بازار جهانی به شمار می آیند ...
  • ۱