یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۱۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 12 بهمن 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 بهمن 1395 خانه ملت 2 بهمن 1395 خانه ملت 3 بهمن 1395 خانه ملت 4 بهمن 1395 خانه ملت 5 بهمن 1395 خانه ملت 6 بهمن 1395 خانه ملت 7 بهمن 1395 خانه ملت 8 بهمن 1395 خانه ملت 9 بهمن 1395 خانه ملت 10 بهمن 1395 خانه ملت 11 بهمن 1395 خانه ملت 12 بهمن 1395 خانه ملت 13 بهمن 1395 خانه ملت 14 بهمن 1395 خانه ملت 15 بهمن 1395 خانه ملت 16 بهمن 1395 خانه ملت 17 بهمن 1395 خانه ملت 18 بهمن 1395 خانه ملت 19 بهمن 1395 خانه ملت 20 بهمن 1395 خانه ملت 21 بهمن 1395 خانه ملت 22 بهمن 1395 خانه ملت 23 بهمن 1395 خانه ملت 24 بهمن 1395 خانه ملت 25 بهمن 1395 خانه ملت 26 بهمن 1395 خانه ملت 27 بهمن 1395 خانه ملت 28 بهمن 1395 خانه ملت 29 بهمن 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۰    
هفته گذشته با حضور رئیس جمهوری در استان البرز چند طرح صنعتی و تولیدی به بهره برداری رسید و همچنین با آغاز دهه فجر سفر 8 وزیر و 31 مدیر ارشد قوه مجریه برای افتتاح طرح های مختلف به استان های مختلف سفر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۸    
رییس شورای فرهنگ عمومی کشور، تعیین اولویت های سال 96 این شورا و نیز درج تاریخ ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در تقویم رسمی کشور را از جمله موضوعات مطرح شده در ششصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۶    
نمایندگان ملت در تحلیل تبعات دیوار مکزیک از قحطی نیروی کار در ایالات متحده ، فروپاشی پیمان نفتا به عنوان قوی ترین قرارداد اقتصادی آمریکا سخن گفته و فروپاشی دیوار مکزیک همانند دیوار برلین را مطرح ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران رفتارهای جنایتکارانه منافقین هرگز از حافظه ملت ایران پاک نشده و هر نوع حمایت از این گروهک تروریستی موجب انتقال پیام های غیر دوستانه به جمهوری اسلامی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برجام باعث شد اقتصاد و اقتدار جمهوری اسلامی جایگاه خود را در دنیا پیدا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری چِک در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: در جریان سفر هیات اقتصادی ایران به جمهوری چک ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۴    
معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه در مساله برجام نگران بدعهدی ها نیستیم، گفت: انتقاد از برجام در کشور نشان از سلامت سیاسی در بیان نظرات است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۶    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل فرمان اجرایی ترامپ علیه چند کشور مسلمان از جمله ایران را ناشی از سردرگمی و بهم ریختگی سیاستمداران آمریکا دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۶    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با صدور پیامی دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به تشریح گزارش انجمن چشم پزشکی ایران در جلسه روز گذشته کمیسیون متبوع خود پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۹    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک نمایندگان استان کرمان در مجلس با معاون اول رئیس جمهور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۷    
رئیس فراکسیون گمرک مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست مشترک اعضای فراکسیون گمرک مجلس با مسئولان سازمان گمرک مسائل و مشکلات بخش گمرکات در مناطق مختلف کشور بررسی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۶    
سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به مناسبت آغاز دهه فجر یادداشتی با عنوان "به انقلاب برگردیم" در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبق گفته وزیر به طور میانگین روزانه 180جلد کتاب منتشر می شود که از این تعداد تنها حدود 250 کتاب در تمام دوره چهارساله دولت با مشکل ممیزی رو به رو شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از گزارش مدیرعامل پالایش و پخش در خصوص برندسازی جایگاه های سوخت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم کرمان و جهرم، قانع شدن از پاسخ وزیر صنعت، معدن و تجارت را به به برگزاری جلسه با مسئولان این وزارتخانه در روزهای آینده منوط کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۴    
مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت ارشاد روند تدوین و امضای تفاهم نامه میان دو وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه چاپ، را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۴    
دبیرکل ناتو امروز طی اظهاراتی اعلام کرد این سازمان به دنبال پی بردن به ماهیت و جزئیات آزمایش موشکی اخیر ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۳    
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کول بران از سر ناچاری و برای تأمین معیشت خود اقدام به این کار می کنند گفت که در صورت ایجاد اشتغال در مناطق مرزی و سرمایه گذاری در این ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته قرارداد اجرای پروژه فاضلاب شهری کرمان به زودی نهایی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع تحقیق و تفحص از مناطق آزاد اقتصادی با حضور ترکان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی سند 2030 یونسکو در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: نمایندگان بر ضرورت تطابق اهداف سند 2030 یونسکو با اسناد بالادستی در حوزه آموزش و پرورش و نقشه جامع علمی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: اعضای این کمیسیون در سفری دو روزه برای بررسی شکایت های واصله درباره عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و حوزه میراث فرهنگی به استان فارس سفر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به دستورجلسه این کمیسیون گفت: طبق قانون باید تا سال 98 تعداد 40 نماینده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود که کمیسیون پیگیری طرحی با همین موضوع است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مبلغ 100 میلیارد تومان در قالب بودجه سال آینده برای تجهیزات آتش نشانی ها اختصاص دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس، گفت: با توجه به اینکه در نشست اخیر کمیسیون عمران برای بررسی استیضاح وزیر راه، دعوت نامه رسمی برای وی ارسال نشده بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۲    
رییس کمیسیون عمران مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش، گفت: مسئولان شهرداری تهران بر واگذاری املاک بر اساس تایید شورای شهر تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۷    
سخنگویی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی،گفت: تحقیق و تحفص در زمینه انتقال آب از سرشاخه های دز و کارون به استان های دیگر در کمیسیون متبوعش تصویب شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۹    
در روزهای اخیر در برخی رسانه ها اخباری مبنی بر محکومیت دو نفر با عنوان خبرنگار به جرم توهین به یکی از نمایندگان مجلس منتشر شد که بازتاب رسانه ای وسیعی داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۶    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: در این جلسه بررسی لایحه تعیین اختیارات وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی به پایان رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست ویژه کمیسیون برای بررسی اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از افتتاح بندر "کاسپین" در منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی و فرودگاه ماکو و همچنین بندر و فرودگاه در جزیره هندورابی خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۴    
نماینده مردم ملایر در مجلس معتقد است آمریکا همواره پروژه ایران هراسی را در دست داشته و احتمال استفاده از سلاح هسته ای یکی از بهانه های آنها بوده لذا طرح اجازه به رئیس جمهور جهت حمله نظامی به ایران را ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت:کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی علاوه بر ضربه به تولید داخلی،چرخه صادرات را نیز بامشکل روبرو می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۹    
وزیر امور خارجه فرانسه امروز سه شنبه 12 بهمن ماه، با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صدور ویزا نیاز ایران نیست، بهتر است فرانسوی ها سرمایه گذاری و روابط بانکی با ایران را دو برابر کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از وجود 200 برج ناشناخته به لحاظ ایمنی در تهران، گفت: باید قانون یکپارچه ایمنی برای ساختمان ها تصویب شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۸    
رییس کمیسیون اصل نودم مجلس با تشریح جلسه کمیسون اصل نودم قانون اساسی پیرامون ثبت سند خودرو گفت: نهایتا در صحن کمیسیون نظر اکثریت اعضا بر الزامی بودن مراجعه به دفاتر اسناد رسمی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۴    
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس از رئیس جمهور درخواست کرد به وعده های خود در مورد کنترل ریزگردهای خوزستان و احیای تالاب هورالعظیم عمل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است پاسپورت ایران جایگاه مناسب و رو به رشدی در جهان دارد و خوشبختانه مراودات بیشتری با جهانیان پیدا کرده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۷    
یک عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خسارت وارد شده بر اثر سیل و برخی از شهرستان های این استان را بیش از 260 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون و دولت موظف است شرایط نامناسب کولبران مناطق مرزی را که به خاطر ناچیزترین درآمدی دچار آسیب و گرفتاری می شوند، ساماندهی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه اصلاح فرمول های تعرفه ای به معنای افزایش تعرفه نیست علت خالی شدن جیب مردم در حوزه سلامت را تشریح کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفساریه قانون انتخابات مجلس، گفت: مرز کاندیداتوری، منتخبی و نمایندگی در روند بررسی صلاحیت کاندیداها باید مشخص شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اتهام زنی و بهانه گیری به راهبرد اصلی آمریکایی ها مبدل شده تا با اتکا به آن بتوانند سیاست های خصمانه خود علیه ایران را عملیاتی کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست از صدور مجوز انتقال دو قلاده ببر بنگال به باغ وحش بابلسر خبر داد وگفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: افق نگاه انقلاب اسلامی ایران قطع زنجیره متحد استکباری و ایجاد نظم نوین جهانی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۲    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت ساماندهی صرافی ها گفت:باید پذیرفت نظارت جدی در حوزه صرافی ها وجود نداشته و این موضوع در مشکلات بازار ارز تاثیرگذار بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی رسیدگی به شکایت ها از میراث فرهنگی وعلوم پزشکی شیراز را از وظایف قانونی کمیسیون دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۴    
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری گفت: در قراردادهای جدید نفتی، استفاده حداکثری از توان شرکت های ایرانی و انتقال فناوری های جدید دنبال می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۲    
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور 16 نفر از مسئولان ارشد کشوری در طول هشت ماه اخیر در استان کردستان بیانگر توجه ویژه دولت دکتر روحانی به این استان است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۱    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه ثمرات انقلاب را باید به نسل بعدی سپرد، گفت: ثبت و ضبط آثار انقلاب تکلیف ما است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
دانشمندان و محققان ایرانی که در سال های اخیر با دستیابی به فناوری برخی از کاتالیست های خاص صنعت پتروشیمی نیاز داخلی را رفع و برای کشور ارزش افزوده ایجاد کرده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۷    
رییس فراکسیون کارگری مجلس بر ضرورت اصلاح قانون تامین اجتماعی با هدف افزایش اقدامات حمایتی از کارگران و افراد تحت پوشش این سازمان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۵    
نظر افضلی در برنامه "صبح و گفتگو" رادیو گفت و گو، با اشاره به قیمت متفاوت مرغ در استان های مختلف گفت: با توجه به شیوع آنفولانزا، حمل و نقل طیور تحت کنترل قرار گرفته و این امری لازم است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۹    
نماینده مردم آستانه اشرفیه درمجلس با بیان اینکه کمرمردم نباید زیر گرانی نرخ مواد غذایی بشکند،گفت:در شرایط رکود نباید شاهد فشارهای اقتصادی مبنی گرانی محصولات غذایی برمردم باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۴    
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در برنامه "بدون خط خوردگی" رادیو گفت و گو، با بیان اینکه این اقدامات در نهایت به ضرر آمریکا تمام خواهد شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی 9 بیست وهفتم بابت حق درمان از کارگران به صورت به روز دریافت می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۲    
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس گفت: تولید کلرید کلسیم در خور و بیابانک در آینده ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۲    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس، گفت: آخوندی وزیر راه در نشست امروز این فراکسیون گزارشی را درباره عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۵    
نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی می گوید قوه قضائیه درخواست مهلت کرده تا نظر خود را در خصوص طرح مجازات جایگزین اعدام در جرایم مواد مخدر ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۵    
غلامرضا اسداللهی قائم مقام معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی درخصوص جلسه نشست معاونت نظارت مجلس امروز نظارت بر اجرای قانون رفع موانع تولید گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۴    
دیدار عراقچی معاون وزیر امور خارجه با تعدادی از مراجع عظام تقلید و علما از صبح امروز در قم آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۴    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره با توفیقات بدست آمده در روابط دو کشور ایران و فرانسه گفت: زمینه های همکاری اقتصادی بین ایران و فرانسه فراهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۲    
نماینده مردم شوش دانیال در مجلس گفت: مسائل مطروحه درباره خودمختاری برخی مناطق سوریه در نهایت سنگ بنای تجزیه این کشور و جنگ داخلی دیگری را فراهم می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۹    
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در بررسی برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه 96 اصول و چهارچوب اقتصاد مقاومتی را ملاک عمل قراردادیم گفت:در چهار بخش کشاورزی آب ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در برنامه "صبح و گفت و گو" گفت: جامعه ای که فرهنگ اسلامی دارد پوشاک آنها هم باید مطابق با مبانی فکری و نظری باشد که در آن جامعه حاکمیت دارد و باید هنرمندان نیز به عنوان الگوی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عرف جامعه باعث کاهش فعالیت احزاب است بنابراین قانون فعالیت تشکل های سیاسی نیاز به اصلاح ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۲    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با پیش کشیدن اعتراض دبیرکل سازمان ملل متحد و سازمان های حقوق بشر دوستانه گفت: اقدام ترامپ دهن کجی به نظام بین الملل است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود اینکه در برخی موارد جمهوری خواهان با دموکرات ها علیه ترامپ همراه خواهند شد اما لغو دستور های رئیس جمهور تاثیر عملی نخواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۷    
رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران ارتقای همکاری های بانکی را با کشور فرانسه خواستار شد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر دو جریان آمریکا با ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع برخی کشورها مخالف هستند و برای لغو آن در مجلس سنا رای مثبت می دهند بنابراین ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۶    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران، به یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ساماندهی موتورهای دیزل با کاربرد زمینی، ماشین آلات عمرانی و ناوگان خدمات و حمل و نقل عمومی و خدمات شهری رای دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۶    
ویگن سرکیسیان وزیر دفاع جمهوری ارمنستان که به دعوت رسمی سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در صدر یک هیئت عالی رتبه دفاعی وارد تهران شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۴    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پذیرش دانشجویانی که نمی توانند در آمریکا ادامه تحصیل دهند را نیازمند اقدامات کارشناسانه و در نظر گرفتن تناسب جایگاه علمی آن ها و کیفیت علمی دانشگاه ها دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۲    
قائم مقام معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروهی برای بررسی موضوع بهینه سازی مصرف سوخت در دستگاه های دولتی در راستای تهیه گزارش نظارتی، تشکیل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۱    
وزیر خارجه فرانسه از تسریع صدور ویزا برای سفر ایرانیان به فرانسه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۰    
وزیر کشور گفت: اگر تداوم انقلاب را می خواهیم باید در دفاع، تقویت و ترویج اعتقادات و آموزه های دینی و ارزش های انقلابی کوشا باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۷    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: خدمتگزاران دولت آبرویشان را طبق اخلاص گذاشته اند و با نقشه راهی که رهبری تعیین کرده اند و با سیاست های نرمش قهرمانانه راه خود را ادامه می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۶    
درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد، در مذاکرات حج 96، سیاست های نظام و حفظ حقوق زائر ملاک خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۶    
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه به دنبال ارتقای توان دفاعی کشور هستیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۵    
رییس اتاق اصناف کشور از منتفی شدن استقرار کسبه پلاسکو در فروشگاه های "قدس" و استقرار در "مجتمع نور" خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه زلزله تهران اجتناب ناپذیر است و ما اکنون در وقت اضافه آن قرار داریم، گفت: آخرین زلزله ای که در تهران اتفاق افتاد در سال 1209 در دماوند بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۴    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حمایت از محور مقاومت مرز برای ما مطرح نیست، گفت: حملاتی که به عراق و سوریه انجام می شود برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۲    
معاون توسعه امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور می گوید، در یک سال گذشته 11 میلیارد و 843 میلیون دلار سرمایه گذاری تصویب شده که بیانگر رونق سرمایه گذاری خارجی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۲    
جمعی از ناظران کشاورزی استان کرمانشاه مقابل مجلس تجمع کردند و خواستار استخدامشان توسط وزارت جهادکشاورزی شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تولیدکنندگان داخلی را حمایت کنیم و تسهیلات خوبی را برای آنان در نظر بگیریم بدون شک بسیاری از مشکلات کشور مانند رکود اقتصادی و بیکاری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه کرمانشاه به 4 نماینده افزایش می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در سال 92 حجم مطالبات معوق نسبت به کل تسهیلات 15 درصد و نزدیک به 90 هزار میلیارد تومان می شد ولی اکنون این نسبت به 11 درصد رسیده که نزدیک به 105 هزار میلیارد تومان است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت 11 طرح صنعتی که امروز حضور رییس جمهور در استان البرز به بهره برداری می رسد را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۶    
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با بیان اینکه اصلی ترین چالش های توسعه کشور تضعیف سرمایه ای اجتماعی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکاف اروپا و آمریکا به نفع ایران تمام می شود، گفت: افزایش صدور روادید برای ایرانی ها از سوی فرانسه عکس العمل به دستور ترامپ است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۴    
نماینده مردم شهربابک درمجلس گفت:حذف دلالان و واسطه گران غیرضروری، بدون شک موجب افزایش قیمت خرید از کشاورزان و کاهش قیمت فروش به خانوارها خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۸    
وزیر امور اقتصاد و دارایی در پاسخ به سوال نماینده مجلس مبنی بر عدم توجه گمرکات به قاچاق کالا گفت: گمرکات مرزبان کشور نیستند و وظیفه نظارت بر مرزها را ندارند با این حال میزان قاچاق کالا 10 میلیارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی درصحن علنی به نمایندگان غرب کشور جان باختن تعدادی از کولبران را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم مهاباد درمجلس از پاسخ وزیر امور اقتصادی و دارایی مشروط به تشکیل کمیته ای برای بررسی وضعیت کولبرها قانع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۹    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه فرصت های خاص و دریافت مجوزهای انحصاری یا توصیه نامه های انحصاری بدون ثبت سفارش در مرزها برای افراد محدودی است که در دولت و گمرکات دارای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۹    
در نشست علنی امروز سه شنبه 12 بهمن ماه 95 قوه مقننه عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور و علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی حضور داشتند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس با بیان اینکه برگه مالکیتی نیروی انتظامی اعتبار سند را ندارد، گفت: انتقال اسناد خودرو حتما باید در دفاتر اسناد رسمی صورت گیرد.
  • ۱