پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۳:۱۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 30 فروردین 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 22 فروردین 1395 خانه ملت 23 فروردین 1395 خانه ملت 24 فروردین 1395 خانه ملت 25 فروردین 1395 خانه ملت 26 فروردین 1395 خانه ملت 27 فروردین 1395 خانه ملت 28 فروردین 1395 خانه ملت 29 فروردین 1395 خانه ملت 30 فروردین 1395 خانه ملت 31 فروردین 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۶    
دکتر علی لاریجانی, رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه 30 فروردین 1395 به منظور شرکت در اجلاس سران مجالس اوراسیا در روسیه با بدرقه رسمی محمدرضا باهنر تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی به منظور سخنرانی در نشست سران مجالس کشورهای اوراسیا و مذاکره با مقام های روسیه دوشنبه شب در رأس یک هیات پارلمانی وارد مسکو شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۰    
عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه افزایش مالیات بر سیگار داخلی منجر به کاهش مصرف نمی شود، معتقد است چنین تصمیمی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از سفر به مسکو به منظور شرکت در اجلاس سران مجالس اوراسیا، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه و به منظور رشد و توسعه تجارت و حل بحران های منطقه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه اعضای این کمیسیون بر اجرای قانون سهم 25درصدی معدل در کنکور تاکید دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۹    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت افزایش مالیات سیگار، گفت: این مصوبه در کمیسیون تلفیق تصویب شده و فردا در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۹    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از اتمام بررسی طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها خبر داد وگفت: طرح برای تعیین مدت اجرای آزمایشی در نوبت رسیدگی صحن قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه خوی تجاوزگری در بدنه رژیم صهیونیستی نهادینه شده است، گفت: به نظر من اشغال جولان از سوی این رژیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه کارشکنی آمریکا در اجرای کامل برجام غیرقابل قبول است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
نائب رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور با انتقاد از بی توجهی به رفع تبعیضات در پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت، گفت: نظام هماهنگ پرداخت حقوق بازنشستگان و شاغلان را توأمان شامل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از عدم تعیین تکلیف تعرفه های حوزه سلامت انتقاد کرد و گفت: درصورت تاخیر ادامه دار تعیین تعرفه های پزشکی، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ورود پیدا خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با مطرود دانستن موضع عربستان در قبال محل برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۸    
معاون پارلمانی ارشاد معتقد است با تقویت موسسه حمایت از پیشکسوتان و صندوق اعتباری هنر می توان بخش اعظمی از مشکلات قشر هنرمند کشور را حل کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: چطور می توان به مردم توصیه کرد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند ولی خودروهای کم مصرف در دسترسشان نباشد؟
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت مقابله با بیماری های غیرواگیر، گفت: بی توجهی به درمان دیابت، 6 میلیون تخت بیمارستانی را اشغال می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مبنای ارائه گزارش برجام از سوی وزارت امور خارجه روز اجرای آن است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۵    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه بودجه قوه قضاییه پاسخگوی حداقل نیازها دراین دستگاه نیست، گفت: انتقادهای بسیاری به دولت به جهت تصویب بودجه پایین قوه قضاییه وارد است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح آخرین وضعیت مذاکرات ایران و عربستان در مورد حج پرداخت و گفت: متاسفانه در طول چند ماه گذشته دولت عربستان کارشکنی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
براک رئیس مجلس سنای بلژیک چهارشنبه هفته آینده به دعوت دکتر لاریجانی رئیس مجلس به تهران سفر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
معاون اول رییس جمهوری گفت: سال 95 برای دولت جمهوری اسلامی ایران، سال فعالیت های مضاعف است تا بتوانیم با دسترسی به اهداف مورد نظر توطئه دشمنان در بخش های مختلف را خنثی کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
محمدرضا پورابراهیمی و غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگوی ویژه خبری بایدها و نبایدهای اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی را بررسی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس ارائه وام کم بهره بانکی را به صاحبان خودروهای فرسوده ضروری خواند وتصریح کرد: تسهیلات اندک بانکی موجب شده صاحبان تاکسی های فرسوده رغبتی به از رده خارج کردن خودروی خود نداشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
در جلسه هیات دولت، عرضه دو محصول جو و ذرت تولیدی کلیه استان های کشور در بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت که حاکی از اعتماد دولت به بازار سرمایه است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
یک عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: پیام صریح رییس کل بانک مرکزی در آمریکا تاکید بر باز شدن مسیر تعامل آزاد ایران با نظام مالی بین المللی و تضمین دسترسی ایران به این نظام مالی به عنوان یکی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور طی ابلاغیه هایی جداگانه به دستگاههای اجرایی، تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ناظر به پروژه های اولویت دار برنامه های ملی اقتصاد مقاومتی که در آن وظایف و تکالیف هر یک از ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از بازگشت از ایران گفت که این سفر زیربنای یک همکاری سازنده را که به نفع شهروندان ایران و اروپاست، ایجاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 30 فروردین ماه) در نوبت صبح به ریاست دکتر علی لاریجانی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
عضو هیات رئیسه مجلس، از اتمام بررسی لایحه بودجه 95 کل کشور در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: بررسی لایحه فردا با رسیدگی به موارد ارجاع شده به کمیسیون پایان می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس بابیان اینکه تصمیم مسئولان مبنی برحذف رشته نقاشی، پایه های هنر را متزلزل می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عربستان برای مقابله با افزایش سهم تولید ایران در بازار نفت خیز برداشته است، گفت:تصمیم جدی کشور برای رسیدن به سطح تولید قبل از تحریم ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری های هسته ای بین ایران و اتحادیه اروپا نکته مثبتی است و اتحادیه اروپا پس از برجام پذیرفت که جمهوری اسلامی ایران یکی از اعضای ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان جلسه علنی امروز را دقایقی قبل به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ریاست ایران بر کمیسیون دائمی حقوق بشر اسلامی، برای تهران برد سیاسی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس خواستار بررسی گزارش برجام در صحن علنی مجلس شد و گفت: گزارش ارائه شده از سوی وزارت خارجه به کمیسیون امنیت ملی کپی متن برجام بوده و در آن به مشروعیت اجرای برجام مورد تاکید رهبر ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هر تلاشی از سوی دستگاه دیپلماسی ایران که بتواند انشقاقی را بین آمریکا و اتحادیه اروپا ایجاد کند، به نفع جمهوری اسلام ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح عملیات بانکی بدون ربا را اعلام وصول کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت بنیاد شهید را مکلف کردند با تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد و یا مراجع قانونی حسب مورد به والدین و همسران شهدا که به دلیل کهولت سن و یا بیماری صعب العلاج نیاز به نگهداری دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را ملزم به هزینه 30 میلیارد ریال از اعتبارات معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از زنان و دختران آسیب دیده کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
دکتر لاریجانی رئیس مجلس عصر امروز برای شرکت در اجلاس سران مجالس اوراسیا به روسیه سفر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
نایب رئیس مجلس در پاسخ به اخطار توکلی آن را وارد دانست و گفت: نمی توان از بودجه شرکت های دولتی به بودجه عمومی کشور اضافه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حقوق بازرسان وزارت صنعت، مانند سال 94 پرداخت شود، گفت: مجلس طرح ها و لوایح فوریت داری که ضرورت دارد را نیز می تواند در هنگام تصویب لایحه بودجه بررسی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه علت توقف ساخت جایگاه های عرضه بنزین دستور وزیر نفت بوده است، بنابراین در این رابطه از وزیر نفت سوال خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر تابش مبنی بر ایراد در شمارش آرا گفت: نتیجه نهایی را با استناد به شهادت دبیران اعلام کردیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در نتیجه وقوع سیل در برخی استان ها را عاملی برای گرانی گوجه فرنگی در بازار دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اردوغانی که همیشه در مورد سوریه و بشار اسد مواضع تندی را اتخاذ می کرد در اجلاس استانبول سخنی را مطرح نکرد که این سکوت گواه تغییر رویکرد ترکیه است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
به دلیل پیشرفت های فناوری، تا پنج سال آینده ممکن است پنج میلیون شغل از بین برود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه جامع قانون انتخابات که دولت به دنبال تدوین آن است، موضوعات مهم باید مرود توجه قرار گیرد، که یکی از موضوعات مهم پیرامون انتخابات ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: امسال از نظر اقتصادی سال بسیار مهمی محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین گزارش از اجرای برجام در صحن مجلس قرائت نمی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۵    
رئیس مجلس با تبریک حضور گسترده مردم سوریه در انتخابات پارلمانی این کشور به رئیس جمهور این کشور گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی، نشان از حمایت قاطع مردم سوریه از جنابعالی به عنوان نماد مقاومت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را موظف به تعیین تکلیف فرآیند تسویه بدهکاران ارزی از محل حساب ذخیره ارزی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مجلس نمایندگان برزیل طرح استیضاح دیلما روسف، رئیس جمهوری این کشور را تصویب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از نابسامانی بازار اجاره بها، گفت:در سایه نبود نظارت ها درحال حاضر بسیاری از سودجویان با معاملات مسکن و همچنین سودجویی از اجاره نشینی سودهای کلانی به جیب می ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف کردند از محل اعتبار بنیاد شهید و امور ایثارگران ماهانه کمک معیشت معادل حقوق کارکنان دولت را به جانبازان و آزادگان فاقد شغل بپردازد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر پرداخت سهم صندوق توسعه ملی به صورت ماهانه از عایدات نفت و گاز گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اختصاص 10 درصد از محل فاینانس به صنایع دفاعی و تقویت بنیه دفاعی کشور موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت به دستگاه های اجرایی اجازه دادند تا 2 درصد از اعتبارات خود را برای فرهنگ سازی در بنیان های اقتصاد مقاومتی و مقابله با آسیب های اجتماعی- فرهنگی از طریق صداوسیما هزینه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۶    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی با بیان اینکه بورس باید متاثر از فعالیت شرکت های تولیدی باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۱    
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت اختصاص حداقل 2 هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی برای اشتغالزایی در سال 95 ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۱    
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر معتقد است سازمان سینمایی باید برای طرح سینمای سیار که قرار است به صورت پایلوت از این استان آغاز شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۶    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه نظارت بر قاچاق سیگار، گفت: حذف هولوگرام از سیگار اقدامی غیرقانونی و غیرمنطقی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۱    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با دستور کار ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه 95 کل کشور آغاز شد.