شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۳May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 17 اردیبهشت 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 اردیبهشت 1396 خانه ملت 2 اردیبهشت 1396 خانه ملت 3 اردیبهشت 1396 خانه ملت 4 اردیبهشت 1396 خانه ملت 5 اردیبهشت 1396 خانه ملت 6 اردیبهشت 1396 خانه ملت 7 اردیبهشت 1396 خانه ملت 8 اردیبهشت 1396 خانه ملت 9 اردیبهشت 1396 خانه ملت 10 اردیبهشت 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 12 اردیبهشت 1396 خانه ملت 13 اردیبهشت 1396 خانه ملت 14 اردیبهشت 1396 خانه ملت 15 اردیبهشت 1396 خانه ملت 16 اردیبهشت 1396 خانه ملت 17 اردیبهشت 1396 خانه ملت 18 اردیبهشت 1396 خانه ملت 19 اردیبهشت 1396 خانه ملت 20 اردیبهشت 1396 خانه ملت 21 اردیبهشت 1396 خانه ملت 22 اردیبهشت 1396 خانه ملت 23 اردیبهشت 1396 خانه ملت 24 اردیبهشت 1396 خانه ملت 25 اردیبهشت 1396 خانه ملت 26 اردیبهشت 1396 خانه ملت 27 اردیبهشت 1396 خانه ملت 28 اردیبهشت 1396 خانه ملت 29 اردیبهشت 1396 خانه ملت 30 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 اردیبهشت 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدگاه قرآن نسبت به امنیت و تطبیق آن بر اوضاع کنونی جهان اسلام، گفت: استخراج و ارایه نظریه قرآن در باره امنیت یک ضرورت فوری است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقتدار و حضور ناجا در جامعه، نشانی از آرامش و تجلی امنیت اجتماعی است. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تبیین برخی حرکت های اشتباه در مسیر مدیریتی کشور، گفت: حق نداریم با هر بهانه ای به کسی بی احترامی کرده و نگاه خود در مسائل مختلف را به دیگران تحمیل کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در بخش اقتصادی نگاه ما پروژه محور نیست بلکه اقتصاد محور است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: باید تمام قوانین دست و پاگیر در ادارات و بانک ها برداشته شده تا زمینه اشتغال فراهم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۰    
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات مهمترین وظیفه ما است، گفت: باید سرنوشتمان را به دست خودمان رقم بزنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۷    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت:مردم باید آگاهانه انتخاب کنند و برای این انتخاب باید اطلاعات کافی در اختیار داشته و از عملکرد مسئولان با خبر باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: هم آمریکای اوباما و هم آمریکای ترامپ تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم در منطقه نکرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۷    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار، با تاکید بر همکاری های جمعی گفت: آموزش و پرورش با تعبیه جشن سرنوشت باید دانش آموزان را تشویق کند تا با خانواده و بستگان خود در پای صندوق های رأی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقای مهارت دانش آموزان گفت: توجه به شأن و منزلت فرهنگیان و ارتقای جایگاه آنها ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همکاری های جمعی گفت: آموزش و پرورش با تعبیه جشن سرنوشت باید دانش آموزان را تشویق کند تا با خانواده و بستگان خود در پای صندوق های رأی حاضر شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
بی شک مناظره باید صریح، شفاف، صادقانه و نمادی از جدال احسن باشد و کاندیداها باید در فرصت محدود هم به پرسش های اصلی مردم پاسخ داده و به نقد و بررسی منصفانه و بدور از حاشیه دیدگاه های یکدیگر بپردازند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت:تداوم شانه خالی کردن بانک ها از اجرای صحیح بخشنامه قانونی در زمینه بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی قابل پذیرش نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بررسی اولیه محروم کردن استفاده کنندگان VPN از تخفیف ترافیک ملی خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۰    
رابطه با یک دولت اروپایی به ظاهر خوب بود و آن دولت از ایران تجلیل می کرد اما همان دولت اروپایی، در جریان داستان رستوران میکونوس ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به ضرورت جدی گرفتن تاکیدات رهبر انقلاب در جمع معلمان، تحقق این مهم را منوط به همکاری و همت تمامی دستگاه ها دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اخلاق در 2 مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رعایت نشده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی باید اصلاح قانون کپی رایت را دست گیرد، افزود: نباید بیش از این شاهد نحیف شدن بدنه اقتصادی فرهنگ و هنر باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است هر دو نظام آموزش عالی و آموزش و پرورش از یک بیماری رنج می برند و آن بیماری مدرک گرایی بدون داشتن مهارت و تخصص است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران مذاکرات مجدد هسته ای را قبول ندارد، عنوان کرد: آمریکا تلاش دارد با لابی صهیونیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر لزوم همگرایی اوپکی ها و غیراوپکی ها برای کاهش تولید نفت، گفت:ایران باید فعالانه به دنبال ارائه راه حل بنیادی برای مدیریت بازار بر اساس کاهش تولید عرضه نفت باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل ،امروز با سفیر ویتنام دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۴    
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: نظام رسانه ای کشور نتوانست توفیق بزرگ ایران و اهمیت توافق با کشورهای اروپایی و آمریکا در خصوص برجام را متناسب با این نبرد نامتقارن و نابرابر خوب بازتاب دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبق قوانین بین المللی مذاکراتی که نهایی و به امضای طرفین رسیده است قابل مذاکره و تغییر نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه نباید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را پشت گوش انداخت، گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند دغدغه رهبری را پاسخ دهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هرگروهی که وارد فضای سازش با رژیم صهیونیستی شود به حاشیه رانده خواهد شد اما مقاومت علیه اشغالگران قدس در متن باقی می ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
نمایندگان مجلس معتقدند ورود مجدد نیروهای نظامی عربستان به بحرین حکایت از قطعیت صدور حکم آیت الله شیخ عیسی قاسم و به دنبال آن الحاق بحرین به عربستان دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش در مواجهه با سند2030 یونسکوکوتاهی کرده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
نماینده مردم ایذه و باغملک با تاکید بر اینکه باید این رفتارها و مسائل در مناظره سوم اصلاح شود و برگزار کنندگان به کاندیداها اجازه وارد شدن به مسائل غیر مرتبط را ندهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۷    
رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، از نشست فراکسیون متبوعش در روز سه شنبه با حضور روسای کمیته امداد و بهزیستی برای بررسی گزارش عملکرد آنها در حوزه توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مجموعه تحت پوشش خویش ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۴    
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه جولان شکرهای خارجی دربازار با عدم پرداخت دسترنج چغندرکاران همخوانی ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: بنیاد برکت برای محرومیت زدایی، توانمندسازی اقتصادی، تولید و اشتغال، طی سال های اخیر نزدیک به 1400 میلیارد ریال در آذربایجان غربی سرمایه گزاری کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی حوزه انتخابیه خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: توسعه هر منطقه ای نیازمند توسعه راه و محورهای ارتباطی آن است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۱    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد از اینکه 90 درصد تالاب هورالعظیم خشک است، گفت: منشا 50 درصد ریزگردهای خوزستان داخلی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از توجه به ظرفیت های معدنی استقبال می کند، گفت: باید سرمایه گذاری در بخش معادن کشور تسهیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدها از بیان وعده های عوام گرایانه و نجومی بپرهیزند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۵    
نماینده مردم آمل، گفت: برخی کاندیداها هیچ پاسخ دقیق و قانع کننده ای به مردم بابت پرسش ها نمی دهند و به بیان موضوعات غیر مرتبط و غیر واقعی می پردازند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
عضو هیات رئیسه مجلس از فارغ التحصیلی سالانه 800 هزار دانشجو از دانشگاه ها خبر داد و گفت: کیفی سازی، صدور خدمات آموزشی، متناسب سازی رشته های تحصیلی با بازارکار و توازن محیط آموزشی و بازار کسب و کار ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است عربستان از ابزار سختی برای سرکوب قیام مردمی بحرین استفاده می کند که صرفا در کوتاه مدت جواب می گیرد اما در بلندمدت گرفتار اتفاقات سختی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از تشکیل جلسه فوق العاده کمیسیون صنایع و معادن مجلس با موضوع بررسی حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۲    
رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: وضعیت زنان جامعه در دوره های مختلف ریاست جمهوری چندان تغییری نکرده است. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تاکید بر توجه به توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به جای پرداخت نقدی، گفت: رفع همپوشانی ها در پرداخت مستمری مددجویان ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
نایب رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و صنایع دستی مجلس اعتقاد دارد واگذاری و مرمت بناهای تاریخی به بخش خصوصی زمینه توسعه گردشگری، افزایش حضور گردشگران و حتی افزایش اشتغالزایی را فراهم می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر درمجلس شورای اسلامی گفت: مرز مشترک جنوب غربی استان آذربایجان غربی 200 کیلومتری با اقلیم کردستان عراق فاصله دارد و می تواند ظرفیت خوبی برای صادرات کالا به مصرفی ترین ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر استحکام ابنیه روستایی با هدف کاهش خسارت های ناشی از وقوع حوادث طبیعی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: روحانی نباید در مناظره ها درگیر پاسخگویی شود بلکه باید صرفا دیدگاه ها و برنامه های خود را ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه ضعف دستگاه های مسئول علت کاهش نرخ ازدواج است از پیگیری علت عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به کاهش هزینه دارو و درمان بیماران سرطانی و ام اس، گفت: تقویت بیمه ها و اجرای کامل طرح تحول سلامت تنها راهکار افزایش حمایت های مالی و درمانی از بیماران خاص ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران تنها برای مسیر اجرای برجام، پای میز مذاکرات هسته ای می نشیند نه برای ایجاد باب جدیدی در این مذاکرات.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۲    
رییس کمیسیون عمران مجلس با تعیین عوارض ارزانتر و افزایش تعداد خودروهای عبوری نرخ بازگشت سرمایه بالا می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۷    
نایب رییس فراکسیون زنان مجلس، با انتقاد از بی توجهی به سهم زنان از اشتغال در کشور، گفت: بخشی از آسیب های اجتماعی مربوط به زنان ناشی از مشکلات قانونی و راهکارهای اجرایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۹    
قاضی زاده هاشمی می گوید در صورتی که ستاد نامزدها به اصلاحیه های مدنظر کمیسیون مذکور به برنامه های انتخاباتی ترتیب اثر ندهند، اصلاحیه های اعلامی توسط سازمان صداوسیما صورت می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق جهانی برجام موجب اتحاد جامعه و رفع مشکلات هویتی در مرزهایمان شد گفت: افزون بر این دنیا بداند علاوه بر توانایی نظامی توانایی مذاکره هم داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه تصمیم پرداخت یارانه تنها تا سقف مبلغ تعیین شده امکان پذیر است افزود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس آخرین وضعیت و مراحل رسیدگی به تقاضای تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه را بیان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شعار چهار درصدی و 96 درصدی مخالف بیانات رهبر معظم انقلاب است، گفت: طبق بیانات ایشان نباید جامعه را دوقطبی کرد، مردم ایران صد درصدی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۳    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد آقای قالیباف درباره ارائه لیست اموال نامزدها یک مطالبه عمومی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران گفت: 60 تا 70 درصد از معترضین به رد صلاحیت انتخابات شوراهای شهر استان تهران که به رد صلاحیت خود اعتراض دارند، تایید خواهند شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است عربستان درحالی حضور نظامی در بحرین پیدا کرده که سوریه از از دریافت کمک های خارجی منع می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دیگر مطالبات معلمان مانند رسوبات روی هم انبار نمی شود، از طرح ایجاد منابع درآمدی جدید برای آموزش و پرورش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۲    
نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: انسجام کاندیداهای جریان انقلاب در مناظره دوم بسیار بهتر از مناظره قبل بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه تشکیل نهاد داوری هیچ مغایرتی با شوراهای حل اختلاف و دستگاه قضا ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۹    
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس از پرداخت تمام مطالبات کشاورزان گلستانی خسارت دیده از برف و یخبندان سال گذشته و فروش محصول جو خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۷    
جمعی از مدیران دیوان محاسبات کشور صبح امروز یکشنبه از تحریریه خبرگزاری خانه ملت بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز یکشنبه 17 اردیبهشت مهمان برنامه تا پاستور می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: از آنجایی که تعدادی از قربانیان حادثه معدن آزادشهر جان خود را در راه امدادرسانی از دست دادند باید همانند شهدای پلاسکو شهید قلمداد شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تایید صلاحیت بیش از 50 درصد افراد رد صلاحیت شده قبلی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۴    
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس با بحرانی خواندن وضعیت آلودگی خلیج فارس، گفت: حدود 700 لیتر در ثانیه پساب های حاصل از فاضلاب های خانگی و صنعتی به خلیج فارس سرازیر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در روز سه شنبه و ارزیابی آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی در حوزه نفت و گاز در این نمایشگاه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به مردم بگویند برای تولید، اشتغال، آسیب های اجتماعی و یا برجام چه می خواهند بکنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: اگر دولتمردان ما بر اساس برنامه ریزی دقیق و به دور از حاشیه حرکت کنند تمام نیازها و مشکلات کشور ما حل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بیش از 3 هزار نقطه حادثه خیز در معادن و کارگاه های صنعتی و بخش های دیگر کشور وجود دارد که از شرایط ایمنی کاری برخوردار نیستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۷    
نماینده مردم بروجرد گفت: : مناظره های پخش شده طی دو هفته گذشته بیشتر شبیه تریبون آزاد بود و برخی از کاندیداهای به هیچ عنوان پاسخ سئولات مردم و مجری را نمی دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۷    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: پوپولیسم از نشانه های سیاست های تعقل گریز است، در شرایط فعلی نمی توان تعقل گریز بود و با وعده های بی اساس مشکلات مردم را حل کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری وضعیت لوایح قضایی در مجلس را تشریح کرد و گفت: لایحه تجارت همچنان بلاتکلیف است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
دادستان دیوان محاسبات گفت:به دلیل اختلاف نظر دیوان محاسبات با شهرداری روی موضوع رسیدگی به املاک معروف به نجومی اظهارنظری نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تحلیل عزل خالدمشعل و روی کار آمدن اسماعیل هنیه گفت: در نگاه خوشبینانه تهران ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بر لزوم راه اندازی سامانه ساماندهی اشتغال در استان هرمزگان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
نماینده مردم ایلام معتقد است کاندیداها باید در مناظرات برنامه های خود را ارائه کنند و از تعریف مفاهیم کلی پرهیز کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی معتقد است قالیباف و رئیسی هر 2، کاندیدای اصلی جریان انقلاب هستند و تا آخر در صحنه انتخابات باقی می مانند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۰    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه ملاک تولید محصولات استراتژیک صرفه اقتصادی نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۳    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تاکید بر اینکه مهم ترین اولویت وزارت بهداشت ادامه اجرای طرح تحول سلامت است، گفت: واگذاری برخی از وظایف سازمان بهزیستی به وزارت بهداشت به صلاح نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۲    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین میزان اشتغال موجود در استان های شمالی کشور مقطعی و فصلی است،گفت: برای جوانان این منطقه اشتغال دائمی و پایدار وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه تخریب کردن از سوی کاندیداها نتیجه ای ندارد و به مصلحت هم نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۴    
یک نماینده اصولگرای مجلس به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد که در طرح وعده های خود صادقانه برخورد کنند و وعده های غیرقابل اجرا به مردم ندهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است بحرین تبدیل به جولانگاه عربستان در منطقه شده و ورود نیروهای سعودی به این کشور به معنای وقوع جنگ داخلی و سقوط رژیم آل خلیفه است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۱    
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با بیان اینکه سیاست استکبار محدود کردن و تحت فشار قرار دادن نظام جمهوری اسلامی است، گفت: آمریکا دنبال بهانه های جدید است. ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی کشور از رصد شرایط فرهنگی کشور بر اساس نظرسنجی ها و کارهای میدانی و پژوهشی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۷    
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه کل کشور دولت ، شهرداری ها و دستگاه های مسئول مکلف شدند از سال دوم برنامه سالانه 20 درصد از خودروهای فرسوده را جایگزین کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه روند مبارزات با فساد اقتصادی کُند است، گفت:در دولت یازدهم فساد و سوء استفاده از اراضی وجود نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،با اشاره به اینکه آنچه قیمت تمام شده کالای ایرانی را افزایش می دهد هزینه های سرباری است که در حوزه توزیع صورت می گیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی معتقد است کاندیداها در حال ارزیابی یکدیگر هستند و در مناظره آخر به صورت جدی وارد عرصه می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه ای که در سوریه حضور دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۹    
نماینده مردم شیراز در مجلس از برگزاری نشست هم اندیشی نمایندگان حامی روحانی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۲    
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد اعلام اموال و دارایی مسئولان، پیشنهاد خوبی است و پذیرفتن آن به جلوگیری از فساد کمک می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به اعلام لیست اموال مسئولان گفت: بهتر است که مردم بدانند که نامزدهای ریاست جمهوری خاستگاه اشرافی دارند یا مردمی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۶    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به وضع نامناسب معیشتی کارگران، گفت: عملکرد دولت نشان می دهد که عزمی برای حل مشکلات معیشتی کارگران ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کاندیداها اموال خود را اعلام کنند، گفت: کاندیداها باید تابع قانون اساسی باشند.
  • ۱