شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 3 مهر 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 مهر 1396 خانه ملت 2 مهر 1396 خانه ملت 3 مهر 1396 خانه ملت 4 مهر 1396 خانه ملت 5 مهر 1396 خانه ملت 6 مهر 1396 خانه ملت 7 مهر 1396 خانه ملت 8 مهر 1396 خانه ملت 9 مهر 1396 خانه ملت 10 مهر 1396 خانه ملت 11 مهر 1396 خانه ملت 12 مهر 1396 خانه ملت 13 مهر 1396 خانه ملت 14 مهر 1396 خانه ملت 15 مهر 1396 خانه ملت 16 مهر 1396 خانه ملت 17 مهر 1396 خانه ملت 18 مهر 1396 خانه ملت 19 مهر 1396 خانه ملت 20 مهر 1396 خانه ملت 21 مهر 1396 خانه ملت 22 مهر 1396 خانه ملت 23 مهر 1396 خانه ملت 24 مهر 1396 خانه ملت 25 مهر 1396 خانه ملت 26 مهر 1396 خانه ملت 27 مهر 1396 خانه ملت 28 مهر 1396 خانه ملت 29 مهر 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با عزم جدی پیگیری مشکلات کارگران هپکو و آذرآب اراک را دنبال می کند و در نشستی که با مسؤولان و نمایندگان استان مرکزی داشت تقسیط بدهی آذرآب به تأمین اجتماعی و امور مالیاتی و ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۴:۰۱    
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: تاکنون 70 درصد بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۳:۰۱    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اساس کار دشمن بر پیمان شکنی است، گفت: گره گشایی کارمان دست بیگانگان نیست و نیروی انقلابی باید به دشمن سوءظن داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۱    
دبیر کل سازمان ملل متحد روز دوشنبه در خصوص پیامدهای همه پرسی اقلیم کردستان عراق ابراز نگرانی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۶    
شهردار تهران تاکید کرد: عهد کردم لحظه ای از منفعت و مصلحت مردم غافل نشوم و زندگی و عمرم را طی این دوره4ساله وقف مردم و شهرداری خواهم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۷    
پیکر پاک شهید محسن حججی با استقبال خانواده شهید، چند تن از فرماندهان عالیرتبه نظامی و همرزمانش به میهن اسلامی بازگشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۶    
دبیرکل سازمان ملل متحد، بمب گذاری بر سر راه کاروانی از صلحبانان این سازمان در مالی را که به کشته شدن سه صلحبانان بنگلادشی منجر شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۹    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در پنجمین شب عزاداری ماه محرم تاکید کرد که باید در مواضع اتخاذ شده در قبال مسائل سرنوشت ساز و حساس ثابت قدم بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم پاسخگویی سریع به درخواست رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به کالاهای با بیش از 20 درصد افزایش قیمت، گفت: باید به تنظیم بازار محصول برنج توجه جدی کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۰    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در واکنش به اجرای طرح ساماندهی کودکان کار طی هفته های اخیر گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۴    
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمدرضا غروی را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۹    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: بیشترین نیاز مسلمانان آواره میانمار ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۲    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازدید هشت ساعته کمیته هسته ای این کمیسیون از مرکز هسته ای کرج گفت که اعضای این کمیته در این بازدید در جریان کارهای تحقیقاتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۷    
نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز از جلسه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با معاونین وزارت نیرو و مسئولین آبفا استان خراسان رضوی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۹    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور اجتماعی زن، از وی مادر بهتری خواهد ساخت و این امر باعث رشد جامعه و فرزندان می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۸    
عضو کمیسیون اجتماعی خواستار ارائه لایحه اصلاح قانون کار برای جلوگیری از برخوردهای خشن با کارگران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۱    
عضو فراکسیون ورزش مجلس علت بی تفاوتی مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس نسبت به جریمه های کلان فیفا و AFC را دولتی بودن این باشگاه ها عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۹    
دبیر کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس با حکم رئیس هیئت والیبال استان تهران به سمت رییس کمیته انضباطی این هیئت منصوب شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق را طرح صهیونیستی- آمریکایی دانست و گفت که این اقدام قطعا به ضرر ملت کرد و اقلیم کردستان خواهد بود و برای نابودی ملت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۵    
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان اسدآباد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۳    
وزیر سابق علوم گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران تاریخچه زیبایی دارد، چراکه این دانشگاه، دانشگاه انقلاب است و قبل از انقلاب اسلامی ایران، وجود نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه درحال حاضر آمریکا ناجوانمردانه رفتار می کند و نه ترامپ ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۵    
رئیس قوه قضاییه، دفاع مقدس و مجاهدت ملت ایران در این دوران را بهترین الگو برای پیروزی در همه میدانها و جبهه های نبرد دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان و دست اندرکاران صنعت دارو و اعضای این کمیسیون بهداشت برای بررسی و پیگیری مشکلات تولید و عرضه دارو خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از تمدید قانون ضد مهاجرپذیری ترامپ، گفت: چالش محدودیت مهاجرت باید به فرصت بازگشت نخبگان به کشور تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۶    
رییس جمهور در گفت وگو تلفنی رییس جمهور روسیه ، با استقبال از گسترش روابط همه جانبه تهران – مسکو تاکید کرد که روابط دو کشور با پیشبرد طرحهای در دست اجرا بیش از پیش مستحکم خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رییس سازمان نظام پزشکی به جای گفت و گو در مورد ویزیت ارزان پزشکان، برای مدیریت هزینه های طرح تحول سلامت راهکاری بیاندیشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از روند رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۶    
جلسه شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۴    
زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس روستایی و عشایر استان کرمان به صدا درآمد و دانش آموزان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه واکنش مقامات اروپایی و ابزار نگرانی از رونمایی سامانه موشکی خرمشهر بیشتر جنبه بهانه گیری دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مصوب ستاد کل نیروهای مسلح که ابلاغ هم شده است با سرعت منطقی برای اجرا در حال جلو رفتن است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی وضعیت به وجود آمده در سه شرکت هپکو، آذراب و ماشین سازی اراک در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۰    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید دارد که سخنان ترامپ در مورد بازنگری برجام و اظهارات تند وی در مجمع عمومی سازمان ملل شعاری بیش نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از اثرات خطرناک همه پرسی در اقلیم کردستان عراق می توان به تحریک سایر قومیت ها در منطقه برای استقلال اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفته است که با بی برنامه گی دولت در بخش مسکن امیدی به خروج از رکود این بخش وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بارزانی به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از همه پرسی به عنوان یک ژست سیاسی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۳    
نماینده مردم دماوند در مجلس از ارائه گزارش برگزاری حج تمتع به رئیس مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه احضار سرکنسول ایران در اربیل را نادرست عنوان کرد و گفت: ایران به تمامیت ارضی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۶    
عضو کمیسیون صنایع مجلس،گفت:مشارکت در تولید خودرو با خارجی ها نیازمند سرمایه گذاری مالی و انتقال تکنولوژی به کشور است تا اگر تحریم های اقتصادی تحمیل شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، از تکذیب قاچاق 90 درصدی کالاهای وارداتی توسط شریعتمداری خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۶    
نشست کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با حضور برخی از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۱    
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی و آمریکا پشت صحنه برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان قرار دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۴    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تشکیل جلسه ای برای بررسی میزان برداشت دولت از تنخواه بودجه برای پرداخت یارانه ها خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر ضرورت توجه به رویکرد اقتصادی در گسترش ارتباطات دیپلماتیک ایران با کشورهای دیگر تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی بانک ها دستورالعمل کاهش نرخ سودها را دور می زنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۹    
با وجود تهدید و ادبیات سخیف ترامپ در سازمان ملل، قراردادهای مختلف بین بانکی ایران و اروپا بار دیگر نشان داد دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران موجب شکست پروژه ایران هراسی آمریکایی ها در جهان شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۰    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد دولت در سایه می تواند مشاور خوبی برای دولت حاکم باشد اما به شرطی که از تخریب مسئولان پرهیز و به دنبال منافع عمومی کشور باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
مراسم زیارت عاشورا و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) صبح امروز با حضور جمعی از نمایندگان ، مدیران و کارمندان مجلس برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۷    
رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، از واردات بیش از یک میلیارد دلاری خودروهای سواری به داخل کشور در پنج ماهه نخست سال 96، انتقاد و خواستار شفاف سازی نهادهای ذی ربط شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدامات غیرعلنی ایران در قبال همه پرسی اقلیم کردستان ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: استقلال اقلیم کردستان سبب، ایجاد تنش قومی و طایفه ای در منطقه و بر افروختن آتش جنگ در خاورمیانه خواهد شد.