سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۶    
ریحانه مبینی دوومیدانی کار آران و بیدگلی نایب قهرمان مسابقات پرش طول لیگ طلایی دوومیدانی بانوان شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۳    
مجری بازسازی شبکه فاضلاب استان اصفهان گفت: هم اکنون چهار اکیپ از کشورهای چین، سنگاپور و ایران به طور شبانه روزی عملیات رسوب زدایی از شبکه فاضلاب شهر اصفهان را در دستور کار قرار داده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۹    
پوشیدن لباس سیاه بنا بر مشهور بین علما چه در حال نماز یا غیر آن مکروه است و اختلافی در این حکم نقل نشده است اما پوشیدن لباس سیاه در عزاداری سیدالشهدا علیه السلام از این کراهت مستثنی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۹    
سینماهای سراسر کشور از روز جمعه هفتم مهر تا پایان روز سه شنبه 11مهر تعطیل هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۲    
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: همایش رهروان زینبی در بقاع متبرکه کاشان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۷    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان از کشف انواع قرص و کپسول مکمل دارویی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 878 میلیون و 250 هزار ریال در اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۱    
شرکت آکامای به تازگی گزارشی را منتشر کرد و در آن به معرفی کشورهای دارای سریع ترین اینترنت جهان پرداخت. طبق این گزارش، کره جنوبی صدرنشین اینترنت دنیا است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۹    
با انعقاد تفاهم نامه ای، دانش فنی تولید نانو کامپوزیت های پلیمری از یک شرکت دانش بنیان در اصفهان به یک شرکت ارمنستانی منتقل خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۷    
کاشان - معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری در آیین سنتی مذهبی قالیشویان در مشهد اردهال خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم گفت: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات، اولویت اصلی ما حفظ و نهادینه سازی دستاوردهای طرح تحول سلامت است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم پاسخگویی سریع به درخواست رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به کالاهای با بیش از 20 درصد افزایش قیمت، گفت: باید به تنظیم بازار محصول برنج توجه جدی کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۵    
نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: حلقه وصل مقاومت ها و نهضت های منطقه با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در باورهای دینی است که این باورها نیز ریشه در نهضت عاشورا دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر این که هر 10 درصد افزایش مالیات بر سیگار می تواند 4 تا 5 درصد مصرف سیگار را کاهش دهد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۶    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: در چند سال اخیر به دستاوردهای خوبی در عرصه زیرساخت های دریایی دست پیدا کرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۰    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه علت تاخیر انتقال پیکر شهید حججی به کشور را تلاش برای پیدا کردن اجزای جدا شده از پیکر این شهید عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۷    
شبکه حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از زیرساخت های شهری در توسعه و افزایش کیفیت حیات شهری نقشی ویژه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۹    
آمار دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه های خارجی در رشته های علوم پزشکی در 5 سال اخیر نشان می دهد که بیشترین تعداد در کشور هند و پس از آن ترکیه تحصیل می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۴    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در پنجمین شب عزاداری ماه محرم تاکید کرد که باید در مواضع اتخاذ شده در قبال مسائل سرنوشت ساز و حساس ثابت قدم بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۵    
استاندار اصفهان گفت: روند بررسی پرونده های ثبت نام شده در سایت بهین یاب برای پرداخت تسهیلات به واحدها توسط بانک ها در طرح رونق واحدهای کوچک و متوسط باید تسریع یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۹    
امام جمعه و نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان گفت: اموال آستان قدس از سوی حضرت رضا(علیه السلام) متعلق به فقرا است و باید به سمت اقدامات بیشتر برای رفاه حال فقرا برویم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۴    
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال با ابراز گلایه از باشگاه های معتبر، گفت: این باشگاه ها نگاه ضعیفی به تیمداری در والیبال بانوان دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۸    
جامعه دامپزشکان ایران وابسته به جامعه جهانی دامپزشکی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش، اعمال نظارت های بهداشتی و در صورت امکان جلوگیری از ذبح دام در مدرسه های کشور را خواستار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۴    
مقام معظم رهبری و رییس جمهور در پیام هایی جداگانه درگذشت حضرت آیت الله سید محمدرضا غروی از چهره های تأثیرگذار نهضت امام خمینی(ره) را تسلیت گفتند و برای آن فقید رحمت واسعه الهی و علو درجات را مسألت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۸    
نطنز- مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: در دهه اول محرم و همزمان با شهادت حضرت قاسم بن الحسن (ع) " سوگواره احلی من العسل "با حضور پرشور دانش اموزان و معلمان شهرهای نطنز و بادرود برگزار می شود
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: زمان بازپرداخت تسهیلات 80 میلیونی خرید مسکن از 12 سال به 20 سال و نرخ سود تسهیلات یک تا دو درصد کاهش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۵    
شهردار تهران تاکید کرد: عهد کردم لحظه ای از منفعت و مصلحت مردم غافل نشوم و زندگی و عمرم را طی این دوره4ساله وقف مردم و شهرداری خواهم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در نهمین روز حضور خود با معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل و وزیران خارجه الجزایر و اندونزی دیدار و گفت و گو ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۵    
بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، مهلت تسویه باقیمانده بدهی اقساط مشمولان سهام عدالت به مدت یک ماه تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۹    
لنجان_رییس شورای اسلامی شهر زاینده رود گفت: امروز شهرداری زاینده رود همانند دیگر شهرداری های 9 گانه شهرستان لنجان دست به گریبان مشکلات متعددی است و برای عبور از این دوران سخت نیازمند نگاه ویژه و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۹    
لنجان_مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: شوراها با بیش از 300 وظیفه پروظیفه ترین سیستم در کشور به شمار می ایند که تنها در ماده 71 قانون اساسی 34 وظیفه حاکمیتی برای اعضای شورای ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۹    
شهرضا – عضو کمیته تفحص شهدا گفت: اگر بانوان از همسران و پدران و برادران خود حمایت و آنان را به حضور در جبهه تشویق نمی کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۳    
لنجان_امام جمعه شهر زاینده رود گفت: بزرگترین جهاد معنوی که از جمله رموز پایداری، بقاء و تداوم انقلاب اسلامی بوده مسئولیت پذیری و خدمت رسانی به مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۳    
شهرضا – فرماندار شهرضا از وجود 5 بانوی شهیده و یک بانوی جانباز در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۷    
لنجان_ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجانگ فت:به دنبال سرقت طلاهای یک پیرزن در شهرستان لنجان مأموران نیروی انتظامی شهرستان لنجان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و کارهای تخصصی موفق شدند سارق را ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قانون مربوط به جذب بازیکنان خارجی برداشته شد و امیدوارم بتوانیم در بازی با سایپا از کی روش سوارز استفاده کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دیدار با ذوب آهن به کسب سه امتیاز فکر می کنیم نه تساوی.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قانون مربوط به جذب بازیکنان خارجی برداشته شد و امیدوارم بتوانیم در بازی با سایپا از کی روش سوارز استفاده کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۹    
بقعه شیخ ابومسعود رازی ازبناهای معروف دوره تیموریان دراصفهان است بازسازی و مرمت شد و در بهمن ماه 1390 به عنوان خانه انقلاب اسلامی و ولایت به بهره برداری رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۳    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دیدار با ذوب آهن به کسب سه امتیاز فکر می کنیم نه تساوی.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۸    
زمان و مکان مسابقه دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و توگو اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۶    
دوره های آمادگی المپیاد فیزیک ویژه پایه های نهم و دهم برای افرادی که می خواهند فیزیک را مفهومی تر فراگیرند، برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۶    
تیم ملی فوتسال بانوان ایران با شکست تیم چین در دیدار رده بندی بازی های داخل سالن آسیا، عنوان سومی این مسابقات را کسب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۷    
با اضافه شدن مهدی رجب زاده و محمدرضا عباسی به تمرینات گروهی، علی حمام و قاسم حدادی فر تنها نفرات باقیمانده در لیست مصدومان ذوب آهن هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل بانک BPI گفت: بانک سرمایه گذاری دولتی BPI فرانسه پروژه های سرمایه گذاری شرکت های فرانسوی در ایران را از سال 2018 تامین مالی خواهد کرد و حداکثر 500 میلیون یورو (598 میلیون دلار) اعتبار سالانه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۲    
همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی با عنوان ایرانی پهلوان، ایرانی قهرمان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس میزبان بازنشستگان، ایثارگران و جانبازان نیروهای مسلح و خانواده های آنها بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۳    
در تماس تلفنی روز دوشنبه روحانی با پوتین دو طرف بر حفظ تمامیت ارضی در منطقه و اتمام طرح های ناتمام روسیه در ایران تأکید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۱    
مشاور مناسب سازی معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به نیازهای معلولان در سطح شهر و نگاه مثبت شهرداری ، بودجه مناسب سازی سالجاری 50 درصد افزایش پیدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور با ارسال نامه ای به وزارت امور خارجه قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۲    
نمایش خیابانی در انتظار گودی به کارگردانی هاشم شمس تا 6 مهر ماه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، پل خواجو، سی و سه پل و میدان نقش جهان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۸    
اولین اطلاعیه وزارت نیرو در رابطه با خاموشی ها پس از حمله هواپیماهای متجاوز عراقی به فرودگاه ها در تاریخ اول مهر ماه 1359 صادر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۴    
برای دیدن اطلاع نگاشت در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۲    
اولین حضور نیروهای غواص در دوران دفاع مقدس در عملیات خیبر رقم خورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۲    
حجت الاسلام زائری گفت:در جامعه کنونی ما با دشمن راحت تر کنار می آییم، حاضریم با دشمن مذاکره کنیم اما با رفقا و دوستان خود که همه در جبهه انقلاب هستند تنها به دلیل اختلاف سلیقه حاضر به مذاکره نیستیم و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۹    
رییس دانشگاه اصفهان با اشاره به چاپ 41 عنوان کتاب از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت: سال گذشته تعداد 976 مقاله آی اس آی از دانشگاه اصفهان به چاپ رسیده است که نشان از رشد 16 درصدی در بخش مقالات ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۶    
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با بیان اینکه در مقابل زیاده خواهی های دشمن باید قدرت خود را حفظ کنیم، گفت: تنها راه مقابله در برابر طمع دشمنان و ایجاد بازدارندگی افزایش توان دفاعی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۶    
یک روز مانده به دیدار سپاهان با نفت تهران پخش مستقیم این مسابقه در هاله ای از ابهام قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۶    
حوزه هنری اصفهان در اواخر سال 95 و بهار 96 فیلم داستانی نیمه بلند برف می بارید را به کارگردانی رضا قاضی، دانش آموخته دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۱    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت تشییع شهید حججی در بیانیه ای ایثار دلیرمردان ایران را در تمامی دوران، الهام بخش و الگویی ماندگار برای ملل آزادی خواه و مستقل جهان برشمرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۱    
اسامی داوران قضاوت کننده از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۵    
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صدا و سیما نمایشگاه پوستر شهید حججی را در آستانه تشییع این شهید برگزار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طول موشک خرمشهر را 13 متر اعلام کرد و گفت موشک بالستیک خرمشهر توانایی هدفگیری چندین هدف را دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۲    
لنجان_حجت الاسلام فخرالدین اسماعیلی گفت:خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث ماثور، از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند متعال محسوب می شود و خدمت به مردم باید از دو شرط خلوص و صداقت برخودار ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۹    
کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور کشورمان که در المپیک ریو 2016 با کسب مدال برنز و در مسابقات قهرمانی جهان 2017 با کسب مدال نقره تاریخ سازی کرد، روز گذشته مچ پای راست خود را به تیغ جراحی سپرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۶    
با افزایش بهای دلار هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار اصفهان نسبت به روز گذشته اندکی گران و یک میلیون و 201 هزار تومان معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۶    
گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: یکی از دلایل ماندگاری مکتب عاشورا ترویج حماسه حسینی به زبان شعر است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۳    
فریدن - اینجا عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) آداب خاص خود را دارد..
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۰    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۰    
وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آنچه در جبهه در مقابل قدرت ها آموختیم این بود که باید در زمینه هایی گام برداریم که برای کشور ایجاد قدرت و توان دفاعی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۷    
ملی پوش اصفهانی و بازیکن تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد گفت: رییس فدراسیون روی استعفای خود پافشاری دارد و شرایط اغما را برای جامعه هندبال و به خصوص بازیکنان به وجود آورده است و خبرهای خوبی از هندبال به ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۷    
جمعی از رزمندگان، اسرا و جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس از خبرگزاری ایمنا بازدید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۴    
مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: امسال آزادسازی رینگ چهارم حفاظتی شهر از محدوده منطقه 15 با اعتباری حدود 60 میلیارد تومان انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نیروهای این سازمان تمامی آموزش های لازم برای عملیات را دیده اند و این سازمان به تجهیزات روز دنیا مجهز است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۶    
حمله عجیب روزنامه صدای سپاهان به شماره یک تیم ملی به مذاق هواداران اصفهانی خوش نیامد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۳    
لنجان_رییس شورای اسلامی شهر چمگردان گفت: امروزه در بسیاری از شهرهای کشور نحوه کسب درآمد به چالشی بزرگ تبدیل شده و این در حالی است که کسب در آمد از منابع پایدار در طول زمان موجب تقویت شهرداری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۰    
تیزر جدید فیلم رگ خواب که توانست در جشن منتقدان سینمای ایران خوش بدرخشد، رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۴    
افراد موفق و حرفه ای همیشه از این جمله پیروی کرده اند اما این تنها یک نصیحت دوستانه نیست که توسط برخی افراد معروف گفته شده باشد و طرفدارانش از آن پیروی کنند، بر اساس تحقیقات دانشگاه کنتاکی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۱    
بهرام قاسمی: کسانی که خارج از مسولیت خودشان درباره برجام اظهارنظر کرده و خود را قاضی برجام و آژانس می دانند، دچار مشکل خاصی هستند. بعضی ها قد و قواره شان در حد ورود به همه مسائل نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۱    
معاون رئیس جمهور با تأکید بر فراهم بودن زمینه های کاهش نرخ سود بانکی از اجرایی شدن این سیاست تا قبل از پایان سال 96 خبر داد و به بیان دلایل عدم کاهش نرخ سود طی چند سال گذشته پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۶    
تولیت آستان مقدس رضوی به منظور دیدار با علمای اصفهان آیت الله العظمی مظاهری، آیت الله ناصری و آیت الله طباطبایی نژاد و دیدار با اساتید بسیجی به اصفهان سفر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۰    
پیمان معادی بازیگر شناخته شده سینمای ایران دومین فیلم بلندش را ساخت. تصویر برداری بمب پایان یافته و به مرحله تدوین رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۴    
نمایش خیابانی روژدا به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی جلال مشتاقیان تا 6 مهر ماه در باغ غدیر، پل خواجو، پارک ناژوان، روبروی تالار سوره و میدان نقش جهان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۲    
مرکز آمار ایران، گزارش متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب را در مرداد ماه امسال منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۹    
بیژن زنگنه: میزان تعهد اعضای اوپک به توافق این سازمان در مجموع قابل قبول بوده و نتیجه تصمیم های اوپک در بازار نفت قابل مشاهده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۱    
مدیر کتابخانه های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس کلیه سالن های مطالعه و کتابخانه های شهرداری اصفهان برای میزبانی از دانش آموزان و دانشجویان در فضایی توام با آرامش و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۸    
فریدن - شهردار دامنه گفت: هیئت های مذهبی از سلامت دام های ذبح شده مطمئن شوند و هر گونه علامت مشکوک را جدی بگیرند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۲    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۲    
برای بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از افت قند خون، بویژه در وعده صبح، خوردن صبحانه از اهمیت زیادی برخوردار است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۶    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (دوشنبه) 3 مهر را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۶    
بچه ها دورش جمع شده بودند و با تمام وجود به حرف هایش گوش می دادند؛ باید کمی خودمان را اصلاح کنیم؛ باید به گونه ای باشد که هر کسی ما را ببیند به یاد خدا بیفتد؛ نه این که از یاد خدا غافل شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۶    
لنجان_مدیر آموزش و پرورش منطقه زرین شهر گفت: در حوزه هزینه های مدارس، طبق قانون دریافت هرگونه وجه و اخذ تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به سنجش سلامت، بیمه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۴    
مجلس داستان خوانی و تصویرگری کتاب سرپیچی از پیچ های هزار چم نوشتۀ محمد بکایی تا 7 مهرماه در اصفهان برپاست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۴    
کتاب درد بی خویشتنی نوشتۀ نجف دریابندری که برای اولین بار در سال 68 چاپ شده بود، اکنون با چاپ جدیدی از سوی نشر نو روانۀ بازار کتاب شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۱    
حسن کسایی سوم مهرماه 1307 در شهر اصفهان و در خانه ای به دنیا آمد که آن را بی گمان باید گهواره موسیقی ایران دانست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۶    
سپاهان اصفهان و نفت تهران در تقابل رو در رو با یکدیگر هدف مشترکی را دنبال می کنند: فاصله گرفتن هرچه بیشتر از قعر جدول!
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۲    
به مناسبت هجوم وحشیانه ارتش بعثی عراق به خاک میهنمان به بررسی تحولات روزهای آغازین جنگ تحمیلی خواهیم پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۴    
کتاب جامعه شناسی نخبه کشی به قلم علیرضا قلی نوشته شده و نویسنده در آن برخی از ریشه های تاریخی استبداد و عقب ماندگی در ایران را تحلیل جامعه شناختی کرده است.
  • ۱