پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۴    
گربه ها در تاریخ سینما و ادبیات نقش های مختلفی داشته که برای خود تاریخی قدیمی را به جا گذاشته اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۴    
رییس جمهور کشورمان در پیامی به آقای "شی جین پینگ" رییس جمهور چین، فرا رسیدن شصت و هشتمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۱    
فرماندهی علیات الفرات الاوسط اعلام کرد که کربلا در عاشورای امسال، میزبان شش میلیون زائر عراقی و 400 هزار زائر خارجی بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۳    
داوود میرباقری خسته از تلاش های زیاد و بی نتیجه برای ساخت سلمان فارسی در تلویزیون گلایه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حملات تروریستی روز یکشنبه در مارسی فرانسه و ادمونتون کانادا که چند کشته و مجروح برجای گذاشت را محکوم و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان از وقف های جدید در زمینه کمک به زوج های جوان و خانواده های بی سرپرست، روضه خوانی حضرت سید الشهدا(ع) ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۷    
جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی مجمع جهانی اقتصاد نشان می دهد که شاخص رقابت پذیری ایران در میان کشورهای جهان هفت رتبه بهبود یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۰    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه باید از جذابیت بخش دلالی کاذب در اقتصاد کاسته شود، گفت: هدف از کاهش نرخ سود بانکی فراهم شدن شرایط برای سوق نقدینگی به بخش تولید است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۶    
مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولان و هزاران نفر از دلسوختگان شهیدان و آزادگان کربلا در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۵    
فریدن - شام غریبان ترسیم آن لحظاتی است که شمع وجود سید الشهدا در راه هدایت خلق آب گشته بود و جسم عریان و آغشته به خونش بر خاک کربلا افتاده بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۵    
شهرضا - در شب دهم محرم، مردم شهرضا به یاد غربت اهل بیت امام حسین(ع) مراسم شام غریبان را برگزار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۲    
فریدن - مراسم شام غریبان در فریدن برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۱    
نطنز - تجمع بزرگ عاشورائیان حسینی با حضور پرشور عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهر بادرود برگزار شد
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۴    
لنجان_محرم که می شود حال عجیبی به تو دست می دهد،خواهی نخواهی دلت پرمی کشد بروی به تکیه ها وحسینیه ها،همصدا بادیگران زمزمه کنی وهمپای آنان درکوچه پس کوچه های شهربا دسته ها بروی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۴    
فریدن- عاشورا بود و اشک و ترافیکی از دل های آشفته؛ که در عزای حسین(ع) به لرزش افتاده بود..
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۱    
لنجان_امام جمعه باغبادران گفت: آرمان خواهی و دفاع از شرف و اعتقاد تا پای جان در شهادت حضرت سید الشهدا(ع) در روز عاشورا به نحوی است که بیداری و آگاهی امّت اسلامی و ظلم ستیز را به همراه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۵    
اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۳    
لنجان_ مردم زرین شهر همراه بای دیگر مردم استانف نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۰    
شهرضا - مردم شهرستان شهرضا در ظهر روز عاشورا با اقتدا به سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۰    
شهرضا – یکی از گونه های عزاداری در شهرضا سنگ زنی است که در هیئت بنی اسد این شهر با پیشینه 250 سال برگزار می شود، این گونه عزاداری در سایر مناطق روستایی این شهرستان نیز برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۰    
مبارکه- مراسم عزاداری روز عاشورا همزمان با سراسر کشور در شهرستان مبارکه برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۴    
لنجان_ آیین و مراسم عزاداری محرم در بخش باغبهادران از گذشته تا کنون از شور و هیجان معنوی خاصی برخوردار بوده است و همه ساله دل های مشتاقان امام حسین (ع) را بیشتر و بیشتر به خود جذب می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۴    
برخوار - عاشورا روزی که در طول سال غبطه آن و گریه، سوگواری و ناله در سوگ نوه پیامبر اکرم (ص) حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و 72 تن از یارانش را می خوریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۴    
لنجان_همزمان با طنین انداز شدن نوای ملکوتی اذان ظهر عاشورا در خیابان های شهر زاینده رود عزاداران حسینی با شنیدن نغمه حی علی الصلوه به ندای عجلوا بالصلاه لبیک گفتندوبا متوقف کردن دسته های عزاداری و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۱    
لنجان_امام جمعه فولادشهر گفت: روح ایستادگی و استقامت در برابر استکبار جهانی و استعمارگران زیاده خواه و تأکید بر شعار نه شرقی نه غربی و حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۱    
لنجان_نماز ظهر عاشورا فلسفه اصلی قیام روز عاشورا محسوب می شود و امروز همزمان با عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) مردم شهر باغبادارن نماز ظهر عاشورا را با شوری وصف ناپذیر برگزار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۸    
فریدن - نماز جماعت ظهر عاشورا با حضور دلدادگان درگاه دوست در فریدن اقامه شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۸    
لنجان_هیئت های مذهبی و عزادارن حسینی در فولادشهر هنگام ظهر عاشورا با توقف عزاداری به اقامه نماز ظهر ایستادند و با لبیک به ندای امام حسین(ع) حلاوت عبادت به درگاه الهی را به یاد آخرین نماز سیدالشهدا ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۸    
نطنز- نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز اباعبدالله الحسین(ع) با حضور عزاداران حسینی در میدان معلم شهر بادرود اقامه شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۵    
مبارکه- نماز ظهر عاشورا باشکوه خاص وبا حضور خیل کثیر عزاداران در شهرمبارکه اقامه شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۵    
لنجان_مردم عزادار سده لنجان که از صبح امروز با حضور در دستجات سینه و زنجیرزنی مشغول عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بودند با شنیدن بانگ اذان با اجتماع نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۶    
مراسم روضه خوانی و شرکت در هیات ها موجب هم ردیف شدن طبقات اجتماعی و افزایش وفاق اجتماعی می شود و هم اکنون این ویژگی بسیار خوب به همبستگی اجتماعی افراد جامعه در مراسم های ماه محرم کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۳    
اساسنامه فدراسیون کشتی به تایید اتحادیه جهانی و کمیته بین المللی المپیک رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
یکی از عبرتهای عاشورا در بررسی راز ماندگاری این واقعه بزرگ نهفته است، آنچه باعث ماندگاری این واقعه شده در واقع همان دلایلی است که باعث ایجاد قیامهای زیادی به تأثیرپذیری از آن رویداد شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۳    
شهرضا – یکی از مهمترین پدیده های اجتماعی در جامعه ایرانی پیری جمعیت و افزایش شمار سالمندان هستند، این مسئله اگر به درستی مدیریت شود سب افزایش نشاط اجتماعی و اگر مدیریت نشود معضلاتی را ایجاد می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۳    
لنجان_امام جمعه شهر زاینده رود گفت: عظمت و شکوه نهضت، نه بخاطر مظلومیت یا چکاچک شمشیرهاست، بلکه بخاطر بعد معنوی قیام است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۰    
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی فاز دوم مادی حاجی با اعتبار 50 میلیون تومان در دست اجراست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۱    
مقتل خوانی یکی از شعائری است که هر ساله در ایام محرم و به ویژه در روز عاشورا انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۸    
رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، از تماس مستقیم واشنگتن با کره شمالی خبر داده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۰    
دادگاهی در آمریکا حکم داده است که ایران باید به امیر حکمتی، نظامی سابق آمریکایی و ایرانی تبار، که چهار سال در ایران زندانی بود، 63 میلیون دلار غرامت بپردازد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۵    
فضاپیمای جونو توسط ناسا در مدار مشتری قرار گرفته است. این فضاپیما توسط شرکت لاکهید مارتین در ایالات متحده آمریکا ساخته و توسط پژوهشگاه پیشران جت ناسا کنترل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۲    
شهرضا - در روز عاشورای حسینی،گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی شهرستان شهرضا در آستان امامزاده شاهرضا برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۷:۰۳    
سالمندی دوره ای از زندگی است که از 60 یا 65 سالگی شروع می شود. در تعریف سالمندی نمی توان زمان خاصی را مشخص کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۷:۴۲    
شهرضا – رییس مرکز بهداشت شهرستان شهرضا گفت: بازرسان بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور مستمر در آشپزخانه هیئات مذهبی ، بر روند تهیه و توزیع غذا و نذورات نظارت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۷:۴۲    
شهرضا - فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: لازم است هریک از هیئات مذهبی برای معرفی همیاران پلیس به نیروی انتظامی اقدام کنند، این افراد با آموزشهایی که می بینند نقش مهمی نظم بخشی هیئات مذهبی دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۷:۴۲    
شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: هیئات مذهبی نقش تعیین کننده ای در انتقال معارف اسلامی ، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نشر فرهنگ انقلابی دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۷:۴۲    
لنجان_حرکت مردم فولادشهر در قالب اجتماع عظیم لبیک یا حسین به فریاد استغاثه و یاری اباعبدالله است که آن را امام حسین(ع) در روز عاشورا سردادند و امروز مردم این شهر با این حرکت با شور و شعور حسینی به ...