چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۴    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش درباره خبر حذف شرط معدل در رشته تجربی توضیح داد و گفت: رای دیوان عدالت اداری درباره حذف معدل در رشته تجربی برای یک استان و مربوط به سال 94 بوده و هیچ ارتباطی به هدایت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۶    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در جلسه اخیر شورای عالی بیمه، پوشش های بیمه ای مورد بررسی قرار گرفت و پروتکلی به انجام رسید که براساس آن علاوه بر خدمات دارویی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۲    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی، دهلی و سائوپائولو به عنوان ناامن ترین کلانشهرهای جهان برای زنان شناخته شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۱    
معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی و با هدف کمک به ارتقای جایگاه زبان فارسی، هر سال با برگزاری جشنواره درست نویسی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۸    
عملیات نظامی آزادسازی ارتفاعات میمک که با نام عملیات خوارزم و عملیات ضربت ذوالفقار هم شناخته می شود در نوزدهم دی ماه 1359 شروع شد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۱    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تکمیل ظرفیت دوره های کارشناسی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از شنبه 29 مهر 96 آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۵    
یک نماینده کرد اعلام کرد که با میانجیگری قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران، مساله همه پرسی اقلیم کردستان خاتمه یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۶    
نطنز-مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان نطنز گفت: هدف از بزرگداشت هفته تربیت بدنی و برگزاری این برنامه ها را علاقه مند سازی مردم و به خصوص بانوان شهرستان به امر ورزش ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۳    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از روز چهارشنبه 26 مهرماه آغاز می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۳    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: "شبکه ملی مراقبت سرطان" برای اولین بار در کشور و منطبق بر استانداردهای جهانی در 3 سطح ارائه خدمت طراحی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۳    
جدول برنامه زمانی آزمون های سال 1397 شامل آزمون های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی منتشر شد و کنکور سراسری 97 در 8 تیرماه 97 برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۲    
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: با توجه به سرد شدن و افزایش آلودگی هوا در فصل سرما باید تردد خودروهای تک سرنشین در سطح شهر محدود شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۵    
هستند افراد بسیاری که با دیدن مهماندارهای هواپیما این سوال در ذهنشان خطور می کند که چگونه می توان مهماندار شد؟
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۹    
دادستان تهران:متهم با همکاری افراد دیگری 62 میلیارد تومان ارز با قیمت مرجع را از کشور خارج کرده بدون این که کالایی وارد کشور کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار با بیان اینکه در برنامه اشتغال فراگیر 970 هزار فرصت شغلی تعیین شده که قدری سنگین است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۷    
همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام قرارداد عمده فروشی ظرفیت شبکه مطابق با مصوبات 206 و 211 کمیسیون تنظیم مقررات با اپراتور سراسری خدمات ICT با سروکو پاناوان منعقد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۸    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: تا پایان مهرماه نتایج تکمیل ظرفیت دوره های کارشناسی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۵    
منوچهر هادی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که سریال عاشقانه فصل دومی ندارد و او قرار است با عوامل عاشقانه سریالی به نام دل را بسازد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۳    
شورای پول و اعتبار در جلسه شب گذشته (سه شنبه 25 مهر ماه) دو دستورالعمل بانکی به همراه اساسنامه قرض الحسنه مهرایران را تصویب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۱    
روز جهانی ریشه کنی فقر، حتی در قالب یک عنوان هم روز مبارکی است؛ شاید حتی دلخوشی به همین نام بتواند شیاری از ده ها چروک صورت پیرزن و پیرمرد دستفروش را التیام بخشد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۵    
همایش گرامیداشت روز جهانی آگاه سازی از لکنت با شعار جهانی که لکنت را درک می کند در پارک کوهستانی صفه اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۵    
روحانی تظاهر به عهدشکنی توسط روسای جمهور آمریکا را بی سابقه دانست و گفت: از یک سو لغو تعهدات ملی و دولت قبلی آمریکا مانند بیمه اجتماعی و از دیگر سو لغو تعهدات دوجانبه و بین المللی مثل پیمان آب و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۲    
یارانه نقدی مهرماه ساعت 24 امشب (چهارشنبه 26 مهر) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای مبلغ 10 میلیارد ریال به عنوان کمک به آوارگان مظلوم و بی پناه میانمار اختصاص دادند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۰۰    
وزیر نفت از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره با همه شرکت های نفتی از جمله شرکت های آمریکایی به منظور مشارکت در پروژه های نفت و گاز خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۷    
تنیسورهای صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس جایزه بزرگ جام موتوسل مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۳    
تیم فوتبال الهلال عربستان با پیروزی 6 بر 2 در مجموع برابر پرسپولیس راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۶    
هفته دهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی نفت تهران برابر استقلال خوزستان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۷    
تیم ملی نوجوانان ایران با پیروزی برابر مکزیک حریف اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۹    
در حالی که برخی تیم های لیگ برتری هنوز توفیق بازی در نقش جهان را پیدا نکرده اند تیم تازه وارد پارس جنوبی در آستانه تجربه سومین دیدار خود در این ورزشگاه قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۰    
به مانند اولین بازی سپاهان در نقش جهان پس از بازگشایی مجدد، ذوب آهن نیز در اولین تجربه میزبانی خود در این ورزشگاه پارس جنوبی را به عنوان میهمان پیش روی خود می بیند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۷    
فتح الله معین در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان با اشاره به اظهارات غیر متعارف و زشت رییس جمهور امریکا در مورد ایران اظهار کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۴    
رییس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور در رابطه با نقش و تأثیر زن در جامعه گفت: از آنجایی که مدیریت خانواده بر عهده زنان است، هر پیشرفتی که جامعه پیدا کند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۵    
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از برگزاری همایش پایش سلامت سازه ها در هنرسرای خورشید خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران هیچ نقشی در عملیات کرکوک ندارد و اکثریت مردم کرد عراق با کار جاه طلبانه آقای بارزانی مخالف هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۷    
تیران-سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: کار در فضای مجازی نیازمند هوشیاری، دقت و تعهد است که اگر بی دقتی شود این فضا زمینه ساز انحراف و بدبختی افراد می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۴    
جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز ایران به قدرت بازدارندگی و اعتبار رسیده است، خاطرنشان کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۸    
شهرضا – این روزها بی آبی به چالشی بزرگ در بخش های مختلف منطقه ای که کشور ما در آن قرار دارد تبدیل شده است، در چنین شرایطی آبرسانی به مناطق مختلف به ویژه روستاها که از مراکز شهری فاصله دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۵    
داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 96 تا ساعت 24 سه شنبه 25 مهر فرصت دارند در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری انتخاب رشته کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۲    
مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از شروع فرآیند تدوین بودجه سال 97 در شهرداری اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۹    
وزیر امور خارجه ژاپن در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ایران، حمایت توکیو از برجام را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۶    
معاون اداره کل پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: با اجرای برنامه غربالگری شنوایی در 6 ماه اول سال جاری با معاینه 34هزار و 654 نوزاد از ناشنوا شدن 183 نوزاد در استان اصفهان پیشگیری شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
وزیر دارایی برزیل با تاکید گسترش روابط اقتصادی با ایران، گفت: از افتتاح شعب بانک های ایرانی در کشور برزیل استقبال می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۴    
مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی استان اصفهان گفت: ظهر امروز در اثر تصادف یک خودروی وانت نیسان با خودروی پژو در جاده سمیرم به یاسوج 6 سرنشین مصدوم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
رییس اداره هواشناسی استان اصفهان گفت:نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار همراه با افزایش وزش باد شدید و احتمال توفان لحظه ای در سطح استان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: برای آزاد سازی فاز اول کمربندی شمالی خوراسگان 36 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در صورت تحقق بودجه آزاد سازی این پروژه ادامه می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۸    
مبارکه- شهردار مبارکه گفت: شعرا و هنرمندان می توانند با تفکر و ایده خود شهرداری را در جهت پیشبرد و اجرای فعالیت های فرهنگی یاری دهند و در راستای ارتقای فرهنگ و زیبا سازی شهر مبارکه از طرح ها و ایده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به محمدجواد ظریف: حساب توییتری خود را پاک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۸    
مدیر کل حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: یکی از روش های ادامه راه شهدا وقف اموال برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نشر ارزش های دفاع مقدس و سیره شهدا است که این روش سفارش شده شهداست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۲    
کارگردان فیلم های گشت ارشاد 1 و 2 اعلام کرد ترجیح می دهد فیلمش را در اکران مردمی به نمایش بگذارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۹    
ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر مهمان مجله شبانگاهی شبکه چهار سیما می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۶    
آتش سوزی گسترده انبار ضایعات کارتن، واقع در منطقه خوراسگان خیابان آیت الله خاتون آبادی بدون هیچگونه خسارات جانی توسط ناجیان آتش نشانی مهار و اطفاء شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به زمان باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو، گفت: تغییرات سایت ثبت سفارش خودرو به هیات دولت ارائه و پس از آن در کمیسیون زیربنایی مطرح شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۴    
با توجه به مشکلات دانشگاه ها چالش امروز دولت انتخاب وزیری است که با نگاهی غیر سیاسی و با توجه به مشکلات عدیده آموزش عالی کشور انتخاب شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۴    
ارتقاء کیفیت کالبدی و منظر شهری، تجدید حیات چهارباغ عباسی در محور دولتخانه صفوی از تأثیرات مهم پروژه بدنه سازی شرق چهارباغ است چراکه از 400 سال پیش محور چهارباغ عباسی به عنوان یکی از با ارزش ترین ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۱    
معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان گفت: رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و رسیدن به توسعه همه جانبه اهمیت بسیاری دارد و تمامی دستگاه ها باید در زمینه حفاظت از میراث فرهنگی که ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۲    
حمایت باشگاه سپاهان از زلاتکو کرانچار در کنار تشکیل یک کمیته فنی می تواند مشکلات کرانچار را در ادامه لیگ کم کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه آموزشی ویژه اولیای دانش آموزان تا دوماه آینده خبر داد و گفت: در حوزه سنجش شایستگی مدیران که امسال آغاز خواهد شد یکی از شاخص هایی که مرتب اندازه گیری می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۹    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از بیمه یک میلیون و 100 هزار کارگر ساختمانی خبر داد و گفت: در صورت انصراف و یا حذف بیمه تعدادی از این کارگران افراد جدید جایگزین می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۶    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۳    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم تا اجازه دهند استخدام در آموزش وپرورش از طریق آزمون باشد و نسبت به تصویب کلیات طرح استخدامی حق التدریسی ها گلایه داریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۳    
مدیریت حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 حامل مهاجران غیر مجاز خارجی در مسیر نایین به اردستان موجب کشته شدن 2 تن و مصدومیت 10 نفر دیگر از ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۳    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، امروز 25 مهرماه در نشست شورای ثبت ملی آثار تاریخی استان اصفهان از تهیه پرونده ثبتی 7 اثر تاریخی در روستای ابیانه و یک اثر تاریخی در شهرستان چادگان جهت ثبت ملی این ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۷    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از معضلات شهر اصفهان مباحث ترافیکی است که مدیران و برنامه ریزان شهری باید نسبت به ارایه راهکارهای متناسب با آن اقدام کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی دولت درباره بودجه سال آینده در صورت تحریم های جدید، گفت: در بودجه سه طرح و سناریو از جمله استمرار وضع موجود، در نظر گرفتن شرایط مطلوب و در نظر گرفتن شرایط نامطلوب را در نظر داریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۵    
باشگاه سپاهان به تصور آنکه اعمال محرومیت بازیکنان از سوی سازمان لیگ طبق روال سال قبل است به بازیکن اخراجی خود در جام حذفی در لیگ برتر بازی نداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۵    
شهردار اصفهان طی احکام جداگانه ای مشاوران خود در حوزه های مختلف را منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۴    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر لزوم گسترش روابط اقتصادی و انتقال دانش بین ایالت بلوچستان و شهر مشهد تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۶    
قبل ترها رسم بود آموزشگاه های آرایشگری زنانه و مردانه، برای آموزش و تمرین هنرجوها، مدل رایگان می پذیرفتند، اما حالا از ماساژ تا مدلینگ نیز آگهی چاپ می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۴    
نشست هماهنگی تشکیل خانه محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور دکتر گلمکانی رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و دکتر نوروزی معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۹    
سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اصفهان گفت:حریق منزل مسکونی واقع در خیابان زینبیه مصدومیت و سوختگی سطحی مالک آن را به همراه داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۰    
بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر نیمۀ اول اردیبهشت 1397 در شهرهای خرمشهر و آبادان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۷    
نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه موج دوم سفر هیات های تجاری و سرمایه گذاری خارجی به ایران آغاز شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۹    
برگزاری دیدار خانگی جایی بیرون از خانه وضعیت نامتعارفی بود که احتمال داشت پس از لیگ قهرمانان در لیگ برتر نیز شامل حال ذوب آهن شود اما این اتفاق در نهایت برای تیم اصفهانی نیفتاد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۶    
ملی پوش اصفهانی والیبال نشسته ایران گفت: چون معلولیتم از بدو تولد با من همراه بود مشکلی با آن ندارم و از این موضوع برای پیشرفت بیشتر در زندگی ام استفاده می کنم. آرزویم کسب مدال طلای پارالمپیک است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۳    
وزیر ارتباطات از حمله شب گذشته به تعدادی از وب سایت های ایرانی خبر داد و در عین حال گفت: این حملات شناسایی و دامنه آنها کنترل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۷    
دهاقان - مسئول واحد مبارزه با بیماری ها شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان از غربالگری 5 هزار شهروند دهاقانی در طرح ایراپن خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۴    
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: با اتصال خیابان صاحب روضات به کندرو شهید خرازی، بار ترافیکی خیابان کاشانی کاهش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۸    
مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: در صورت تحقق بودجه ساماندهی بلوار پرستار در سالجاری اجرایی می شود
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۵    
رامبد جوان در صفحه رسمی خود در اینستاگرام درباره حضور خود در دو شهر شیراز و اصفهان برای اکران مردمی فیلم نگار از مردم نظر خواهی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سخنان اخیر ترامپ علیه ایران، گفت: طبیعتا پس از سخنرانی ترامپ و به دلیل تاثیرگذاری آمریکا در اقتصاد دنیا ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۳    
سریال پلیسی نوار زرد به مناسبت هفته نیروی انتظامی از 14 مهر ماه از شبکه دو سیما در ساعت 21:30 پخش می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به حادثه ای در کشور چین و جنگ 22 روزه، گفت: امروزه افکار عمومی در جنگ ها نقش بازدارنده و کنترل کننده دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۴    
کارگاه هنر احمقانه 25 مهرماه با حضور وحید شریفی، در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۸    
نرخ انواع میوه، سبزی و صیفی جات میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان در بیست و پنجم مهر ماه اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی گفت: دامن زدن به مسائل مربوط به اسنپ به کل اکوسیستم استارت آپ ایران ضربه خواهد زد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۷    
باشگاه ذوب آهن از برگزاری دیدار دیدار 2 تیم فوتبال ذوب آهن و پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش جهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۴    
سفیر آمریکا در سازمان ملل گفت: رویکرد دولت ترامپ در قبال برجام برای جلوگیری از شرایطی شبیه به کره شمالی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
همایش یک روزۀ خوشنویسی با موضوع کتابت اشعار حافظ، 27 مهر ماه در شهرستان شهرضا برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۸    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (سه شنبه) 25 مهر را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۲    
بازیگر اسپانیایی فیلم همه می دانند درباره این فیلم و همکاری با اصغر فرهادی گفتگو کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۸    
فیلم مستند کایه دو فیلم امشب ساعت 19 در سینما سوره اصفهان اکران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۵    
رییس کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سیاست یکسان سازی نرخ ارز تبعاتی خواهد داشت که بانک مرکزی نمی تواند از عهده آن بر آید که باید در برنامه ریزی های اقتصادی خود به آن توجه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۲    
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از برگزاری همایش بزرگ سلامت روانی پاکبانان و کارگران اداره خدمات شهری اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۳    
تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: نقش انجمن اولیا و مربیان و سایر خانواده ها تنها جذب کمک مالی نیست بلکه مشارکت در تمامی فعالیت های فرهنگی و پرورشی است تا اینکه با این مشارکت مردمی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۳    
با بخشنامه سازمان مالیاتی نحوه رسیدگی مالیات ارزش افزوده پرداختی مودیان به عنوان اعتبار مالیاتی مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۷    
میدانی در رقه که داعش، بیشترین اعدام ها را در آن انجام می داد توسط نیروهای دموکراتیک سوریه آزاد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۷    
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: مناسب سازی و پیاده روسازی خیابان استقلال جنوبی و شمالی برای تردد آسان معلولان در دست اجراست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا: فسخ کامل برجام محتمل است و این یک احتمال قوی است.
  • ۱