دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۸    
زندان "ریتز کارلتون" جایی است که بسیاری از نخبگان ثروتمند و مقامات قدرتمند پادشاهی عربستان در آن زندانی شده و دوره محکومیت خود را سپری می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از صدور فیش حقوقی جدید با ریز کسورات بازنشستگان از آذرماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۴    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، روز چهارشنبه، در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت علمی، فناوری و نوآوری کشور، برنامه های این هفته را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه تاکید کرد: در حال حاضر، در توافق هسته ای با ایران، زمان خاصی برای مذاکرات بعدی مشخص نشده و این توافق محدود نیست، درباره آن باید بعدا صحبت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۹    
ابرماه امسال از 12 آذر آغاز می شود و در صبح روز بعد فاصله ماه تا زمین به کمترین حد می رسد. طی این رویداد ستاره آلدباران در سایه ماه می ماند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۱    
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان از برگزاری همایش و اردوی تربیتی طلیعه حضور برای بیش از 900 نفر از طلاب جدیدالورود سال تحصیلی 97- 96 این مدیریت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۶    
مدیر کل سیاستگذاری امور پژوهشی وزارت علوم داشتن طرح پژوهشی را شرط اصلی رقابت در جشنواره پژوهشگران برتر عنوان کرد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۷    
دبیر فن بازار جمهوری اسلامی ایران گفت: بالغ بر 200 مرکز آموزش عالی علمی و فناوری از بخش های دولتی و خصوصی حضور خواهند یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۴    
دادگاه بین المللی جنایات جنگی در لاهه تأیید کرده که یک سیاستمدار کروات بوسنیایی که به اتهام ارتکاب جنایت جنگی علیه مسلمانان محاکمه می شد، پس از سر کشیدن جام زهر در دادگاه جان باخته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، گفت: برنج های وارداتی به زودی برچسب اصالت دریافت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۰    
مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: تجویز داروهای خارج فهرست دارویی مصوب کشور زیاد است که خود تخلف محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۲    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تقدیم لایحه بودجه 1397 از سوی دولت به مجلس در روز 19 آذرماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۶    
نطنز- کارشناس فضای مجازی گفت: باید نقشه های دشمن در برهم زدن امنیت روانی در فضای مجازی و تلاش آن ها برای آسیب رسانی به قشر جوان و نوجوان را خنثی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۴    
گزارش متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب در مناطق شهری کل کشور برای دوره آبان ماه 1396 از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به قتل یک جوان ایرانی در آمریکا، تاکید کرد: وزارت امورخارجه در اسرع وقت از مجاری رسمی موجود در جهت استیفای حقوق شهروند ایرانی اقدام می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۲    
نطنز-رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: مردم نوع دوست شهرستان نطنز و بادرود مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون ریال وجه نقد به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه کمک کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۷    
گلپایگان-فرماندار گلپایگان گفت: باید جوانب کار برای دامداران در نظر گرفته شود تا تولید شیر در گلپایگان مقرون به صرفه شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش برای تامین امنیت کاروان های تجاری جمهوری اسلامی موظف به حضور در آب های آزاد و به خصوص منطقه شمال اقیانوس هند و تنگه باب المندب است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۳    
رئیس بانک مرکزی با اشاره به اینکه اخیرا بین قیمت سکه و طلا حبابی ایجاد شده بود که این حباب از طریق بانک ملی و بانک کارگشایی به سمت تخلیه شدن پیش می رود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۰    
دبیر کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: شاید تا 10 سال آینده ساخت و ساز مسکن به شکل سابق بازنگردد و باید راهکار جدیدی برای تولیدکنندگان این بخش اندیشیده شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۸    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه به مناسبت روز همبستگی با مردم فلسطین گفت: بحران سازی آل سعود در منطقه و ایجاد ایران هراسی در کنار جنگ افروزی در یمن و عادی سازی روابط با اسرائیل باعث شده مسأله فلسطین در ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۳۸    
یازدهمین نشست از سلسله نشست های اصفهان فردا باحضور شهردار اصفهان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و جمعی از اهالی سینمای اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۴۱    
در این پادکست جزئیات جلسات شورای عالی برنامه ریزی شهرداری اصفهان با حضور کارشناسان را از زبان شهردار اصفهان و مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گوش کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۴    
دهاقان – بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان گفت:هرگونه پرنده فروشی به صورت دوره گرد در این شهرستان ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۲    
تیم فوتبال جوانان سپاهان به لطف توقف البدر بندر کنگ برابر ذوب آهن به صدر جدول لیگ جوانان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شایعه مذاکره سپاهان با مهدی رحمتی صحت ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۸    
تیران-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: رفع چالش های زیرساختی فرهنگی تیران به همکاری سایر بخش ها نیازمند است و همکاری های فعلی کارساز نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۲    
همه ی ما در زندگی در مقابل تصمیم گیری های بزرگی قرار گرفته ایم، تصمیماتی که گاهی می توانند روند زندگی مان را به طور کلی تغییر دهند، ما را به اوج موفقیت برسانند یا با شکست مواجه کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی فردای سپاهان و استقلال خوزستان یک دیدار مهم و حساس برای هر 2 تیم است چون جایگاه مناسبی برای نیم فصل ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی فردای سپاهان و استقلال خوزستان یک دیدار مهم و حساس برای هر 2 تیم است چون جایگاه مناسبی برای نیم فصل ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۵    
سپیان کاشچیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران و رییس مجمع نمایندگان ارامنه اصفهان و جنوب ایران به همراه هیاتی از اعضای جامعه ارامنه و خلیفه گری اصفهان با قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان دیدار ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۰    
بازیکن سال فوتسال آسیا گفت: این جایزه را به هموطنان عزیزم، زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم می کنم و امیدوارم مرا در غمشان شریک بدانند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش از انتشار فهرست اسامی پذیرفته شدگان رشته های بورسیه و یا شرایط خاص در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 96 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۷    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: حالا که در قله آسیا هستیم، باید از هم اکنون برنامه هایمان برای حفظ این جایگاه و تداوم آن باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شایعه مذاکره سپاهان با مهدی رحمتی صحت ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۶    
ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2017 را از آن خود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۶    
دهاقان – رییس اداره حدنگاری امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از اجرای طرح ملی کاداستر برای نخستین بار در دهاقان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۴    
از دیدگاه علمی یک زمین شناس، آشکار شدن 340 ذخیره معدنی پنهان پس از رویداد زمین لرزه رودبار به هیچ وجه صحت ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۲    
حضرت خدیجه (س) از جمله بانوان مسلمانی است که، تمام ثروت خود را در عشق به حضرت محمد رسول الله (ص) خلاصه کرده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۰    
در شرایطی که چند تیم لیگ برتری نگران نیم فصل و انتقال اجباری بازیکنانشان به تیم تراکتورسازی هستند، گفته می شود پیشنهاد مالی خوب تراکتورسازی این بازیکنان را مصمم تر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۳    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: ممنوعیت واکسیناسیون آنفلوآنزا در کشورهای اروپایی صحت ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۹    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به برگزاری نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس اصفهان گفت: در این مانور شش تیم آنسپ ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۵    
نطنز-مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن گفت: هم زمان با میلاد رسول اکرم (ص) قطار گردشگری تهران – بادرود راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۶    
رئیس فراکسیون امید با تأکید بر اینکه مسائل حاشیه ای نباید مطرح شود گفت: انقلاب اسلامی در راستای حذف این موضوعات انجام شد. هیچ فردی بر دیگری مزیت ندارد. به جای پسرم بودم موضوع ژن خوب را مطرح نمی کردم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۳    
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: مدیریت شهری باید در کنار نقاط قوت و محدودیت های خود از توان دستگاههای اجرایی استفاده کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۳    
بنابر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران شایعه پیش بینی وقوع زلزله بین 9 تا 10 ریشتر در بازه 5 تا 10 آذرماه 1396 در ایران صحت ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۴    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تمام اعضای خانواده باید آموزش در مخاطرات را ببینند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۸    
اردستان-مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: هفته فرهنگی شهرستان اردستان جهت معرفی این خطه موثر است و توسعه و رونق گردشگری می تواند چشم انداز خوبی را برای شهرستان اردستان به همراه داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۲    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اتحادیه های صنفی باید در جهت ترویج و توسعه شهر هوشمند و ارتقای ظرفیت خدمات حفاظتی و مراقبتی تلاش کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۶    
نمایندگان مجلس در جلسه امروز کلیات طرح عضویت اقلیت های دینی در شوراها را تصویب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۶    
یک ماه پس از اعلام خروج نام قاسم حدادی فر از لیست ذوب آهن این بازیکن از احتمال عجیب پیوستن به یک تیم دیگر خبر داده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۳    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه باید اطلاعات آموزشی کارشناسان فضای سبز بروز باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۳    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۰    
اولین تفاهم نامه آموزشی فی مابین سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان منعقد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس گفت:امروز با حجم مشکلات کشور در ابعاد مختلف نیازمند همگرایی و هم افزایی هستیم و حل مسائل اصلی کشور در گرو این راهبرد است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۹    
ورم پا و قوزک پا مشکل شایعی است که در افراد مسن بیشتر دیده می شود. در واقع ورم پا به دلیل تجمع مایعات و اختلال در نگهداری آب و نمک در بدن رخ می دهد که به نام ادم نیز خوانده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۳    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اعلام خبر مضروب شدن دو محیط بان کشور بر ضرورت تأمین تجهیزات نوین همچون تجهیزات پایش از راه دور، دوربین دید در شب و جلیقه ضدگلوله برای محیط بانان تأکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۰    
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حوادث طبیعی که در دنیا رخ می دهد، طبیعی بوده و همیشه اتفاق می افتد و نمی توان آن را به بی دینی افراد نسبت داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۰    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از اتمام مرحله ششم مرمت قلعه تاریخی قمیشلو در شهرستان تیران و کرون و در ورودی محور گردشگری غرب استان اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۱    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۸    
تیم های اصفهانی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان در خرم آباد و فارس به میدان می روند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۵    
وزیر کشور در پاسخ به سؤال نماینده فلاورجان در خصوص بی برنامگی وزارت کشور نسبت به توسعه روستاها گفت: در حال حاضر من در اکثر مشکلات روستاها به عنوان وزیر کشور مسئولیت و وظیفه ای ندارم چون برنامه ریزی و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۶    
معاون پرورشی آموزش و پرورش کسری پست در مدارس کم جمعیت را دلیل اجرا نشدن برخی برنامه ها از جمله مانور زلزله اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از قبولی 37 هزار آموزش دهنده نهضت سوادآموزی در آزمون مربیگری و اخذ گواهی دوره خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی با اشاره به دیدار روز گذشته فرماندهان نداجا با فرمانده معظم کل قوا بر ضرورت دستیابی به اقتدار دریایی در سایه هدایت های رهبری تاکید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۰    
فرمانده ناجا گفت: با توجه به همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی جرایم خشن و عمده در سراسر کشور کاهش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۹    
کارشناس مسوول هواشناسی استان اصفهان از کاهش محسوس هوا از روز جمعه تا اوایل هفته آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از الحاق جدیدترین ناو ایرانی به ناوگان نیروی دریایی ارتش در هفته آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۱    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۸    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با ارائه گزارشی در مورد فعالیت خط ملی اعتیاد در نیمه نخست امسال گفت: زنان 80 درصد از تماس گیرندگان با این خط بودند و حدود 2.9 تا 4 ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: امام خمینی(ره) مانند متنی است که نیاز به خوانش دارد اما نه خوانشی توام با نظریات شخصی.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۶    
رفتار هیجانی مردم در مسائل و مصائب کشور در برخی موارد به حدی است که حتی گاهی مانع از رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه می شود و کارشناسان آن را نوعدوستی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۳    
جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی بخش بین الملل جشنواره فیلم ترکیه به کارگردان روتوش اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۲    
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از رونمایی رمان کاپیتان بابک در مرکز آفرینش های ادبی قلمستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۰    
عضو شورای شهر تهران گفت: به وسیله روش های سنتی نمی توان به جنگ غول فساد رفت و لازم است در راستای شفافیت، هوشمندسازی انجام شود تا هزینه ها کاهش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۸    
تیم فوتسال گیتی پسند اگر نتواند در بازی این هفته خودش سه امتیاز را از شهرداری ساوه بگیرد شانسش برای قهرمانی در لیگ نزدیک به صفر خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۸    
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان میزبانی چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از کاشان گرفته شد و سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۸    
مسئول سازمان بسیج اساتید کشور گفت: به منظور برطرف کردن شکاف میان نظر و عمل اندیشکده های راهبردی کانون بسیج اساتید در دانشگاه های کشور راه اندازی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۹    
نشست هم اندیشی ابعاد فرهنگی، اجتماعی و دینی محیط زیست و چشم انداز آن در تمدن نوین اسلامی دوشنبه (13 آذر ) در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۶    
کنسرت امید حاجیلی 11 آذر ماه در تالار رودکی اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۱    
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: نزدیک به 2300 بافت فرسوده در شهر وجود دارد از همین رو به منظور تشویق شهروندان به نوسازی منازل خود در این نوع بافت ها ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۲    
چادگان - فرماندار چادگان گفت: کسب مهارت و گذراندن دوره های فنی- حرفه ای زمینه را برای تحقق اشتغال پایدار فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۲    
مسابقات اسکواش رنکینگ بین المللی نشنال کلوز بانوان جام اصفهان سیتی سنتر از صبح امروز در اصفهان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۹    
پس از برگزاری دیدار سپاهان در هفته چهاردهم تنها یک تیم لیگ برتری باقی خواهد ماند که هنوز بازی در ورزشگاه نقش جهان را تجربه نکرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۶    
کارگاه یک روزۀ آموزش نمایشنامه نویسی و کارگردانی با حضور دکتر فارس باقری، 10 آذر ماه در نگارستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۳    
کارشناس پلیس فتای اصفهان گفت: والدین باید اطلاعات خود را در زمینه اینترنت و فضای مجازی ارتقا دهند تا بتوانند با تربیت صحیح فرزندان خود، آنها را برای مقابله با مسائل و مشکلات این حوزه آماده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۴    
صبح امروز اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان به همراه رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان دیداری به منظور توسعه منویات حضرت امام داشتند تا در این فضای غبارآلود تفکرات ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون فرهنگی شورا گفت: برای ترویج گفتمان امام(ره) تنها به المان ها بسنده کرده ایم درحالی که ایشان آثار زیادی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۶    
مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان تاکید کرد: باید به مبتلایان ایدز به چشم بیمار نگاه کنیم نه به دید یک مجرم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر لزوم نظر کارشناسی آموزش و پرورش برای چکش کاری طرح حق التدریسی ها تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۳    
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متاسفانه امروزه سیاست های اشتباهی برای نشر ارزش های امام (ره) مطرح شده که ممکن است اثر سوء داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۳    
دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم حسنات امروز اسامی اعضای هیئت انتخابی این جشنواره را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۰    
ماجرای ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س) را بارها شنیده ایم اما آیا به راستی به این اندیشیده ایم که پیامبر بودن چه رسالت بزرگی است و همسر یک پیامبر چه تفاوتی با دیگر زنان دارد؟
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۰    
نایب رییس شورای شهر اصفهان گفت: به نظر می رسد همکاری با معاونت فرهنگی آموزش و پرورش به منظور ترویج آثار و ارزش های امام(ره) بسیار مثمر ثمر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۷    
کاخ ثابت پاسال با مساحت بیش از 11 هزار و 543 متر مربع به ارزش 15 میلیون دلار گران و بزرگترین عمارت تهران در دوره ی پیش از انقلاب است که آن را به اسم های قصر سنگی و کاخ ورسای نیز می شناسند چرا که ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: مانور زلزله و ایمنی امروز(چهارشنبه 8 آذر ) همزمان با سراسر کشور در پنج هزار و 242 واحد آموزشی استان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۴    
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: طی 7 ماهه سال جاری بیش از 8 هزار اخطار و تذکر به صنوفی که در شهر اصفهان سد معبر ایجاد کرده بودند، ابلاغ شد.
  • ۱