جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۱    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش روحانی دلچسب نبود و نتوانست شنونده را چندان مجاب کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از روند صعودی قیمت کالاها در ماه های اخیر انتقاد کرد و گفت: سیگنال های جدید تورمی سمی مهلک برای اقتصاد خانوارهاست و تیم اقتصادی دولت نباید اجازه دهد روند صعودی قیمت کالاها در ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۷    
زلزله 5.5 ریشتری هجدک کرمان را باز هم لرزاند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۸    
رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: مسابقات اسلالوم قهرمانی استان اصفهان به مناسبت هفته وحدت و با شرکت 30 خودرو برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۳    
در حالیکه قرار بود از چهارم آذر ماه قیمت انواع نان در پایتخت و از ششم آذر ماه در استان ها با افزایش 15 درصدی فروخته شود در نهایت با دستور رییس جمهور جلوی این تصمیم گرفته شد اما اعضای این صنف ممانعت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۰    
بیشتر از 10 سال است که سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با ماموریت بررسی میزان تاب آوری شهر تهران در مقابل زلزله وسایر بلایای طبیعی کار خود را شروع کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۰    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 و لغو تحریم های ناعادلانه و فضای سیاسی و بین المللی پسابرجام، به رغم برخی کارشکنی ها و بدعهدی های دولت آمریکا، ظرفیت ها ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۸    
فریدن- امام جمعه داران گفت: وحدت به معنای پوشاندن حقیقت به دلیلی ترس از افشاء نیست بلکه وحدت به معنای تبیین حقایق است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۰    
چادگان - امام جمعه موقت چادگان گفت: لازمه حفظ اسلام وحدت بین مسلمانان است و این نکته ای است که دشمنان همواره در پی نابودی آن بوده و هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۰    
فریدونشهر - امام جمعه موقت فریدونشهر گفت: اطاعت از رهبری موجب نزول برکت است و نمونه این را در پیروزی های اخیر سرداران و مدافعان حرم در منطقه دیدیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۰    
گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: وحدت یک سرمایه برای امت اسلامی است و امام خمینی همواره مردم را به وحدت تشویق می کرد تا جایی که احیای واجب فراموش شده وحدت مسلمین از هنر و ابتکار ایشان بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۵    
نیل پاپورث برنامه نویس انگلیسی که نخستین پیامک را در 1992 میلادی فرستاد، به طور نمادین پیام کریسمس مبارک خود را با ایموجی ارسال کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۲    
بانک مرکزی اروپا برای مقابله با جذابیت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، به بانک های مرکزی اعلام کرد تا اجرای سیستم پرداخت فوری را عملیاتی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۹    
فدریکا موگرینی نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سومین نشست بین المللی گفت و گوهای مدیترانه در رم، ضمن دفاع از توافق هسته ای، تاکید کرد: برجام غیر قابل مذاکره است و نمی توان آنرا تغییر داد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۰    
رئیس جمهور، امروز در نخستین سفر استانی در دولت دوازدهم به سیستان و بلوچستان می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: مشکل کدورت آب روستاهای مناطق زلزله زده کرمان برطرف شد و شرایط آب شرب شهرها و روستاها عادی (نرمال) است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۱:۵۴    
تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه، 25 خردادماه 97 به مصاف مراکش می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۶    
آنچه در بسیاری از کتب و آثار دینی و آموزشی در کلاس های اخلاق و سخنرانی ها و موعظه های مذهبی در حوزه ارتباط صمیمی با خدا رایج است، نماز، روزه، حج، امر به معروف و نهی از منکر، خمس، زکات، ذکر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۶    
شرکت های اینترنتی شنبه جلسه بررسی جداول تعرفه های جدید اینترنت نامحدود را در رگولاتوری خواهند داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۰    
در بازار مصرف خودروهای سدان بسیار زیادی وجود دارد، اما اگر به دنبال یک خودروی سدان محبوب و منحصربه فرد می گردید، قطعا محصولات دو شرکت خودروسازی مرسدس بنز و BMW را باید در اولویت های خود قرار دهید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۳    
تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه، 25 خردادماه 97 به مصاف مراکش می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۹    
در هفته ای که پرسپولیس جای خود را در صدر جدول بیش از پیش مستحکم نمود، نتایج ضعیف تیم های اصفهانی به قیمت حضور توأمان آنها در نیمه پایینی تمام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۱    
زلزله ای 6.1ریشتری در ساعت 6 و 2 دقیقه صبح امروز بخش هایی از استان کرمان را لرزاند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۲    
در روزی که ذوب آهن با چهار گل قافیه را به پرسپولیس واگذار کرد، پارس جنوبی برای سومین هفته پیاپی موفق به پیروزی نشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۹    
ارزیابی اولیه از مدارس مناطق زلزله زده کرمان نشان می دهد به فضاهای آموزشی این مناطق آسیب چندانی وارد نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۰    
تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت و با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۰    
مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان (جام اصفهان سیتی سنتر) با قهرمان فرشته اقتداری به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۲    
مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت: مذاهب شیعه و سنی از یک امت واحد هستند و اشتراکات و شباهت های بسیاری با هم دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۷:۰۹    
ذوب آهن در یک بازی عجیب در استادیوم آزادی چهار گل از پرسپولیس خورد تا اعتبار چند ساله ذوب آهن تحت تأثیر قرار بگیرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۳    
شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: شعارهای ما نشانه بصیرت و اعتقاد ما است وقتی می گوییم مرگ بر آمریکا یعنی به بخشی از شعئر انقلابی خود عمل کرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۹    
نطنز- امام جمعه نطنز گفت: عربستان سعودی به عنوان کشوری که مهد حکومت الهی و پاک ترین سرزمین بوده است از صهیونیست ها دعوت می کند تا با هم علیه شیعه بجنگند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۹    
رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر گفت:14 روستا در بخش هجدک شهرستان راور آسیب دیده است که 9 تیم و 45 نیروی عملیاتی برای ارزیابی به منطقه راور کرمان اعزام شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۹    
تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: قانون گذاری و اصلاح قوانین باید مطالبه مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد و نمایندگان نیز به رسالت خود بپردازند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۳    
لنجان_امام جمعه ورنامخواست گفت: رئیس جمهور محترم در گزارش اخیر خود مدام واژه باید بشود و نباید بشود را بیان می کردند، نمی دانیم این بایدها و نبایدها را چه کسی باید اجرائی کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۳    
لنجان_امام جمعه شهر چرمهین گفت: یگانه نسخه درمان دردها و مشکلات امروز مسلمانان بازخوانی سیره واقعی پیامبر(ص) است و بزنگای سیره پیامبر نیز اعتدال است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۰    
نطنز-امام جمعه بادرود گفت :بیکاری و تجمل گرایی به عنوان موانع ازدواج مردم را به ستوه آورده است
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۰    
دهاقان – امام جمعه دهاقان گفت:حضرت محمد(ص) ثمره هستی وبهترین اسوه برای زندگی انسانهاست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۷    
تیم فوتبال ذوب آهن در حالی که می توانست نیمه اول را با شکست حداقلی به رختکن برود پنالتی خودش را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۷    
لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: گزارش 100 روزه ریاست محترم جمهور را همه شنیدید ما از ارائه گزارش کمال سپاس را داریم و از انجام خدمات بسیاری که انجام گرفته از دولت و سایر نهادها سپاسگزاریم اما هنوز مردم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۴    
سمیرم- امام جمعه سمیرم با اشاره به شهادت آیت ا... مدرس گفت: درخشش بیش از پیش مجلس باعث نا امیدی دشمنان می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۱    
لنجان_نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت خطوط سیاسی در امور شورا و شهرداری ها مطلقا ممنوع است واگر خدایی ناکرده شهردار ویا عضوی از شوراهای اسلامی شهر وروستا ارتباطی با هر یک از جناح ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۱    
فریدن - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت: 16 آذر یادآور سابقه مبارزه و مقاومت جبهه توحید در برابر جبهه کفر با محوریت دانشجویان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۰    
سمیرم- پس دو زلزله 3,3 ریشتری و 2,1 ریشتری چند روز گذشته زلزله ای دیگر با قدرت 2,1 ریشتر بامداد امروز کمه را لرزاند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۸    
لنجان_امام جمعه باغبادران گفت: ضمن تقدیر از دولت در جهت خدمت به مردم خواهشی که از ریاست محترم جمهوری داریم این است که بداند امار دادن درد مردم را دوا نمی کند اماراهای کاغذی با واقعیت زندگی مردم تناسب ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۷    
سرپرست اورژانس کشور وضعیت مصدومان زلزله کرمان را تشریح کرد. تا این لحظه بیشتر مصدومان به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۴    
رئیس بیمارستان افضلی پور گفت: علاوه بر ظرفیت کامل اورژانس حدود 50 تخت اضافه برای درمان مصدومان احتمالی زمین لرزه در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران وضعیت خطوط ارتباطی مناطق زلزله زده کرمان را پایدار اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۷    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: منظور از هفته وحدت این نیست که اهل سنت شیعه شوند چون این کار به انجام بحث های علمی نیاز دارد؛ بلکه هدف از وحدت شیعه و سنی، متحد بودن در برابر آمریکا ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۵    
ترکیب اولیه 2 تیم پرسپولیس و ذوب آهن برای بازی در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۹    
شهردار اصفهان گفت: نازک کاری ایستگاه متروی میدان انقلاب بیش از 50 درصد رشد داشته که امیدواریم براساس زمانبندی جدید تا 29 اسفند سال جاری به پایان برسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۹    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان گفت: اگر منازل مسکونی روستایی راور مقاوم سازی نشده بود، زمین لرزه 6.1 ریشتری هجدک خسارت های گسترده جانی و مالی بر جای می گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۰    
معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح اشتغال فراگیر با تاکید بر توسعه روستاها ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۰    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش می کنیم تا پیشرفت قطار شهری به صورت هفتگی کنترل شود تا خط یک را در پایان سال جاری، تقدیم شهروندان اصفهانی کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۱    
اسکواش بازان راه یافته به دیدار نهایی مسابقات اسکواش نَشنال کلوز بانوان مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۹    
در پی وقوع زلزله امروز صبح در استان کرمان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، گفت: مردم نگران کمبود سوخت در منطقه نباشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت زلزله استان کرمان در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی، دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۰    
روابط عمومی دانشگاه آزاد کرمان اعلام کرد که تمامی امتحانات این هفته لغو و به هفته آینده موکول شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: در پی زلزله 6.1 ریشتری امروز استان کرمان وضعیت برق در شرایط نسبتا پایداری قرار دارد و برق 250 مشترک که اکنون با قطعی مواجه شده اند تا غروب امروز وصل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۳    
با نوسانات بهای دلار و اونس جهانی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار اصفهان یک میلیون و 337 هزار تومان معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۲    
رئیس مرکز اورژانس کرمان از بررسی 70 درصد منطقه زلزله زده هجدک خبر داد و گفت: بیمارستان های کرمان در حالت آماده باش هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۱    
مدیرعامل سایپا گفت: هیچ محصولی از این گروه خودروسازی بدون انجام تست های کیفی و ایمنی، طراحی و به بازار عرضه نخواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۱    
تخم مرغ یک ضداشتهای طبیعی، سرشار از ویتامین D، ضد سرطان سینه، مفید برای قوه ی بینایی و تقویت کننده ی حافظه است. اگر کلسترول خونتان بالا نیست می توانید برای صبحانه تخم مرغ میل کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۶    
تیم هیأت هندبال اصفهان در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان به نخستین برد خود در این فصل رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۷    
تیم های اصفهانی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان به پیروزی رسیدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۷    
وزیر کشور در تماس تلفنی با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار کرمان دستورات لازم به منظور هماهنگی و امدادرسانی به موقع و سریع به زلزله زدگان استان کرمان را صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۲    
معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به خالی بودن90 درصد حجم سد زاینده رود، گفت: در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود 152 میلیون متر مکعب است که نسبت به متوسط بلند مدت حدود 75 درصد کاهش ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۶    
رئیس جمهوری در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان آخرین وضعیت زلزله استان کرمان قرار گرفت و دستورات لازم را به منظور امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی ارتش از ابلاغ دستور آمادگی یگان های مستقر در استان کرمان از سوی فرمانده کل ارتش برای هرگونه کمک رسانی در مناطق زلزله زده این استان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۴    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش کمبود دبیر تربیت بدنی را از جمله مشکلات حوزه ورزش دانش آموزی دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۹    
مشاور امور فرهنگی و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: همانطور که در وقوع حوادثی مانند ریزش ساختمان پلاسکو دست همه گروه های اجتماعی را صرف نظر از عقاید و گرایش های آنان به ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۸    
مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه پژو پارس در کمربندی محور داران پنج سرنشین مجروح بر جا گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۸    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از توسعه کانون ها و شبکه های اردوگاهی کشور برای تقویت برنامه های فوق برنامه دانش آموزان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۵    
سپاهان برای چهارمین مرتبه در فصل جاری در دقایق پایانی یک مسابقه از لیگ برتر امتیاز از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲    
رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه خوشبختانه طبق گزارشات منازل تخریب شده خالی از سکنه بودند، خاطرنشان کرد: تیم ارزیابی بهداشت و مبارزه با بیماری ها به مناطق زلزله زده اعزام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۶    
شهید منصور رئیسی در وصیت نامه خود چنین می نویسد منافقین و مزدوران داخل وخارج مثال گندآبی هستند که سیلاب انقلاب آن را با خود خواهد شست؛ اما اسلام ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۶    
شعارهای عده ای از هواداران سپاهان علیه سرمربی و بازیکن سابق در ورزشگاه نقش جهان تازه ترین افتضاح هواداری سپاهان در فصل جاری بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۰    
محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران صنایع دستی ایران را به رییس و دبیر کل فیفا، معاون رییس جمهوری روسیه و رییس فدراسیون فوتبال روسیه اهدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه مردم نباید به شایعه های فضای مجازی و مجاری غیررسمی توجه کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۱    
رییس سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر گفت: 30 تا 70 درصد مناطق زلزله زده استان کرمان دچار آسیب و تخریب شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۸    
معاون اول رییس جمهور بر لزوم کمک رسانی فوری به زلزله زدگان منطقه هجدک شهرستان راور واقع در استان کرمان تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۵    
نمایشگاه تولیدات ملی زمستانه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار نشد!
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۳    
هفته وحدت اسلامی که با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام به روایت اهل سنت آغاز می شود و با پایان سالروز این مناسبت فرخنده به روایت اهل تشیع پایان می یابد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۳    
بیش از 36هزار مبتلا به ایدز در ایران شناسایی شده اند، تنها 34 درصد از مبتلایان رسمی هستند؛ 60 درصد از ابتلایشان به ایدز بی اطلاعند و انتقال بیماری در حال افزایش است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۳    
زلزله ای 6.1ریشتری در ساعت 6 و 2 دقیقه صبح امروز بخش هایی از استان کرمان را لرزاند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۰    
مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای به عنوان یکی از ابرپروژه های شهر اصفهان در زمینی به وسعت 70 هکتار طبق با تکنولوژی خاص طبق استانداردهای روز دنیا در حال احداث است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۴    
بیماری ایدز تا کنون جان میلیون ها انسان را گرفته است و در سرتاسر جهان هر ساله میلیون ها انسان به ویروس اچ آی وی آلوده می شوند. اما تاکنون هیچ راهی برای درمان قطعی آن پیدا نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۳    
زلزله ای 6.1ریشتری در ساعت 6 و 2 دقیقه صبح امروز بخش هایی از استان کرمان را لرزاند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۸    
خانه شهید سید حسن مدرس در محله عودلاجان از محلات محدود حصار ناصری شهر تهران قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۷    
صبح امروز حوالی هجدک کرمان هشت بار لرزید که خوشبختانه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۱    
سید حسن مدرس یکی از شخصیت های برجسته تاریخ تحولات سیاست اجتماعی ایران است که همگان با نام او آشنا هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۰۰    
سنگربان ملی پوش ذوب آهن برای دومین هفته پیاپی در قالب یک مسابقه لیگ برتری با یکی از رقبای خود در تیم ملی روبرو می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۷:۰۷    
تیم فوتبال پانیونیوس در شبی که ایرانی های خود را در اختیار نداشت تن به شکست داد.