سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۷    
قائم مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مصطفی سالاری به عنوان عضو هیأت رئیسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۱:۲۸    
آپنه خواب در افراد دیابتی و بروز نابینایی، مشاهده چربی در ریه افراد چاق، ریشه کن شدن فلج اطفال از 19 سال پیش در ایران، استعمال دخانیات در بارداری عامل فشار خون در کودک ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۸    
مهم ترین اخبار و تحولات سیاسی امروز جهان را در بسته خبری "بین الملل ایمنا" بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۵    
شهردار کلانشهر اراک گفت: امروز اراک در آستانه دورانی تازه قرار دارد که در آن عقلانیت و مشارکت شهروندان در تعیین سرنوشت شهر تاثیر بسزایی خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در صورت بازگشت به شرایط طبیعی اقتصادی، بانک مرکزی نیز سیاست های اصلاحی و احتیاطی خود را ادامه داده و از تکرار تجربه های تلخ گذشته، حتی الامکان پرهیز خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۵۱    
عصر امروز _شنبه 27 مهر 98_ در اربعین حسینی بازسازی واقعه عاشورا در امامزاده شاه کرم اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۷    
فیلم سینمایی "مسخره باز" به کاگردانی همایون غنی زاده موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران سی و پنجمین جشنواره فیلم ورشو لهستان شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۲    
مراسم اربعین حسینی امروز با حضور میلیون ها نفر از مسلمانان و زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کشورهای مختلف جهان در بین الحرمین برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۷    
مراسم اربعین حسینی با حضور پرشور عاشقان ابا عبدالله(ع) در شهرستان نجف آباد برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۶    
سازمان بهداشت جهانی WHO در گزارشی تازه اعلام کرد که در سال 2018 میلادی حدود هفت میلیون نفر درمان های حیات بخش سل را دریافت کرده اما سه میلیون نفر از دریافت این خدمات محروم مانده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران عزت و بزرگی خود را در این سال ها به خوبی حفظ کرده استد، تاکید کرد: امروز هیچ راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر فشار و توطئه دشمنان نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۱    
یم فوتبال نساجی مازندران هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دوشنبه_ 29مهرماه _ از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فوتبال تراکتور تبریز خواهد بود که علاقمندان برای تهیه بلیط ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۸    
سرمربی تیم لیورپول گفت: من کاملا از قدرت و توانایی منچستر یونایتد آگاهم. ما با احترام، مقابل همان یونایتد بزرگ بازی می کنیم، نه آن یونایتدی که شما تعریف کرده اید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۰۲    
در حالی که کمتر از 24 ساعت به دیدار پرسپولیس و پیکان باقی مانده است سایت بلیط فروشی این دیدار در دسترس نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۹    
روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام خبر تعویق مراسم روز ملی صادرات، گفت: با تدابیر انجام شده این مراسم در زمان مناسب و پس از ماه صفر، ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۵    
فهرست فیلم های اول بیست و سومین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین با حضور فیلم جهان با من برقص به نمایندگی از سینمای ایران اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۵    
طراحان در مرکز کلانشهر کپنهاگ، پایتخت کشور دانمارک، با استفاده از کاغذهای باطله پاویونی بسیار بزرگ ساخته اند که نظر بسیاری از مردم شهر و حتی معماران را به خود جذب کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۲    
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در صفحه شخی خود از سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن حمایت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۲    
تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف شهر خودرو می رود که در 80 درصد رویارویی های قبلی در فولادشهر برابر این تیم پیروز بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۵    
معاون کمیته امداد گفت: امسال تسهیلات بانکی به 10 هزار زن سرپرست خانوار پرداخت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۹    
مراسم اربعین حسینی امروز شنبه _27 مهر 98_ با حضور آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، قدرت الله نوروزی شهردار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۹    
هزاران نفر از جا ماندگان قافله اربعین در اصفهان، امروز شنبه به رسم 23 ساله در امام زاده شاه کرم اصفهان گرد هم آمدند و به عزاداری یکپارچه برای سیدالشهدا (ع) پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۵    
نماینده وزارت خارجه آلمان و معاون نمایشگاه کتاب فرانکفورت با حضور در غرفه ملی ایران، برای حل مشکل روادید ناشران ایرانی در فرانکفورت قول مساعد دادند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۲    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت اربعین امام حسین (ع) در سخنانی به مسائل داخلی لبنان به خصوص اعتراضات اخیر در این کشور پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۸    
تا روز یکشنبه 20 اکتبر (28 مهرماه) تعداد بیت کوین های استخراج شده توسط ماینرها به 18 میلیون بیت کوین خواهد رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۶    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه، گفت: ناپایداری های جوی از فردا تا روز سه شنبه در بیشتر مناطق به ویژه مناطق غرب و جنوب استان به صورت رگبارهای ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۲:۲۷    
دبیر کمیسیون حفظ و گسترش سازمان فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: طبق قانون، قطع درختان در سطح شهر باید دارای مجوز باشد که این مجوز طی هماهنگی با این سازمان صادر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۵    
یک استودیوی بین المللی در کلانشهر پورتو، نمادی ساختار شکن را برای پارک علم و فناوری دانشگاه پورتو طراحی کرده است که پیام آن افزایش تبادل ایده ها و در عین حال ایجاد سمبلی برای یادآوری تعهد مؤسسه نسبت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۲    
معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه خط قرمز ما در حوزه دارو عدم افزایش پرداخت از جیب مردم است، گفت: نیروی انتظامی در مرزها با حساسیت بیشتری درباره خروج دارو از کشور برخورد می کند و از خروج داروها به ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در جلسه اخیر مجلس شورای اسلامی، نمایندگان طرح استیضاح وزیر نیرو را امضا کردند. نمایندگان اصفهان نیز پشتیبان استیضاح وزیر نیرو هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۸    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: تحقق حق زندگی شایسته نابینایان در شهر، عزم بیش از پیش مسئولین را می طلبد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۶    
مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هیئت های دانشجویی و حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۳    
شهردار ساری در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: چه بسیار دلدادگان و دلباختگانی که برای همنوایی با زینب کبری(س) و ابراز ارادت به خاندان رسول خدا(ص) از سراسر جهان در تجمع بزرگ اربعین در کربلای معلّی حضور ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به روابط مستحکم دو کشور و دو ملت، بر نقش مراسم معنوی راهپیمایی اربعین در افزایش تفاهم و دوستی ایران و عراق یاد کرد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۰    
اربعین به معنای چهلم است و بیستم صفر را که چهل روز بعد از شهادت امام حسین(ع) در روز عاشورا است؛ "اربعین حسینی" یا "روز اربعین" می نامند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۴    
تارانتینو فیلم جدیدش را تدوین مجدد نمی کند و به همین دلیل چینی ها روزی روزگاری در هالیوود را نمی بینند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۰    
از کنایه سیاسی بحرینی ها و موضوع کیروش تا پست جدید مدیرعامل پرسپولیس مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۷    
مراسم قرعه کشی رقابت های ووشوی قهرمانی جهان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۱    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به پیام های شهروندان در سامانه 137 پیگیری پاسخ دهی به پیام ها و بازخورد آن در اولویت اقدامات این منطقه قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۸    
فضای عمومی، ساختاری اجتماعی است که دارای ویژگی هایی چون قابلیت دسترسی، جامعه پذیر بودن، شکل ظاهری مناسب و جذاب است؛ در صورت طراحی صحیح و علمی، فضاهای شهری می تواند ضامن سلامت اجتماعی شهروندان باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۵    
بابونه دارای خواص دارویی بی شماری مانند پیشگیری از بروز سرطان، بهبود کیفیت خواب، بهبود عملکرد سیستم گوارش و کاهش استرس است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۶    
پروتئین، مهم ترین ماده مغذی برای کاهش وزن و تناسب اندام است؛ جالب است بدانید که مصرف زیاد این ماده غذایی باعث افزایش متابولیسم، کاهش اشتها و تغییر هورمون های تنظیم وزن می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۵    
جایتان خالی بود تا ببینید اینجا زائران روی سر میزبان جای دارند، تا از آرمانشهر شیعه لذت ببرید تا در جو انسانیت متبرک به بوی حسین(ع) نفس بکشید تا شما هم اربعینی باشید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۵    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی علائم و پیشگیری های مورد نیاز برای درمان بیماری اگزمای پوستی کودکان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۸:۳۱    
نماینده شهرستان اصفهان در شورای اسلامی استان گفت: باید زمینه ای در سطوح مختلف روستاها و شهرها ایجاد شود تا ارتباطات بین شوراها و دستگاه های اجرایی تقویت شود تا شوراها بهتر بتوانند نظرات و خواسته های ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۷:۲۸    
کاروانی از عشق در میان موکب ها، چهل منزل و هزاران عمود را طی میکنند تا ارادت خود را به امام حسین (ع) نشان دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۸:۰۷    
شهردار باغشاد از اجرای طرح احداث پل جایگزین به جای پل تاریخی "کله" در این شهر خبر داد و گفت: این پل تاریخی به پیاده راه تبدیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۸:۰۱    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر فضای سبز شهر با کود کمپوست تیمار می شود و تأثیر رضایت بخش این کود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۶:۵۸    
سرپرست روابط عمومی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته برای کشت گلخانه ای سالجاری در کشور پنج هزار و 800 هکتار زمین در نظر گرفته شده که از این مقدار 300 هکتار سهم اصفهان است.