سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۳    
کتابخانه کنگره آمریکا، مجموعه ای از کتاب های خطی نفیس فارسی را برای مشاهده آنلاین و دانلود، در وب سایت خود قرار داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2284 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 9.9 درصد کاهش را نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۹    
روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد: به مناسبت بزرگداشت دوم فروردین روز جهانی آب، امکان بازدید از تاسیسات تامین آب شامل سدها و شبکه های آبیاری و زهکشی کشور در ایام نوروز برای علاقه مندان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۱    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در اطلاعیه ای از احتمال بروز اختلال در ترافیک محورهای شمالی کشور به دلیل مداخلات جوی و یخ زدگی محورهای استان های البرز، مازندران، سمنان و گلستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۳:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سال نو، مطلبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۷    
شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 300 و هشت میلیون تومان به شهرداری های این حوزه انتخابیه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۸    
آنگونه که آدم های لباس پوشیده اینجا می گویند، ماجرا بازمی گردد به یک همکاری خوب برای شاد کردن دل پر امید کودکان این سرزمین، به بهانه نواختن موسیقی و اجرای آیین های سنتی.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۶    
افزایش ارزش دلار آمریکا در بازارهای جهانی موجب شد تا قیمت طلا بار دیگر با کاهش روبه رو شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
در بسته خبری امروز از انهدام 37 باند قاچاق مواد مخدر در هرمزگان تا آغاز عملیات اجرایی لایروبی کانال داخلی و خارجی بندر بوشهر و آغاز فعالیت رسمی ریل باس در اهواز را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۸    
به علت حجم بالای ورود مسافران نوروزی به اصفهان در ورودی شهر از طرف خیابان کاوه ترافیک سرسام آور است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۳    
رییس جمهوری ترکیه با انتشار پیامی به مناسبت نوروز، ابراز امیدواری کرد این عید در تمامی مناطق جغرافیایی دارای فرهنگ مشترک و جوامع برادر بعنوان عید دوستی و عشق و محبت جشن گرفته شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۸    
رییس جمهور موقت قزاقستان دقایقی پس از انتصاب پیشنهاد کرد که نام آستانه، پایتخت قزاقستان به افتخار رئیس جمهور مستعفی نورسلطان نام گذاری شود. پارلمان نیز بلافاصله این پیشنهاد را پذیرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
اگر شب عید آجیل برای مردم گران شد،گوشت برای مردم گران شد، سفر برای مردم گران شد، قطعاً رفتن عادل برای تلویزیون و مدیران موقت گران تمام خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
آغاز هر سال نوعی قرارداد است، برای مثال می توان قرارداد کرد تقویمی داشت که آغازش روز تولد دانشمند یا فرد بزرگی باشد و یا روز یک پیروزی ملی و... این قراردادی است که هرکس می تواند به نوعی تنظیم کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۳    
لنجان-شهردار باغبادران گفت: شهر باغبادران دارای 12 هزار نفر جمعیت بوده، اما به دلیل گردشگرپذیر بودن این شهر در ایام مختلف سال شهرداری باید چندین برابر جمعیت شهری به گردشگران و مسافران خدمات ارایه کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
سفیر انگلیس در تهران روز چهارشنبه با تبریک فرارسیدن سال جدید شمسی تصریح کرد که از هر موقعیتی برای بهبود رابط بین دو کشور استفاده خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
وزیر امور خارجه به مناسبت 29 اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت ایران نوشت: ایرانی ها هرگز اجازه نمی دهند که دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۹    
به صفر رساندن صادرات نفت ایران که به هدف ترامپ تبدیل شده است، اولین بار 67 سال پیش از سوی انگلستان به منظور مقابله با ملی شدن صنعت نفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۹    
موسیقی و تئاتر ها می توانند در کنار هوای بهاری روزهای خوشی را برای شما رقم بزنند و اوقات فراغت شادی را برای شما به ارمغان بیاورند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان امکان اسکان 400 هزار نفر در شبانه روز فراهم شده است و امروز 45 ستاد امنیت و سلامت برای تسهیل این امر به طور همزمان افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۹    
با توجه به تعطیلات و سفرهای نوروزی که هموطنان دارند، خبرگزاری ایمنا مسابقه ای طراحی کرده که به صورت ویژه به شهرگردی و عکاسی شهری توجه می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
جشن چهارشنبه سوری پایان سال در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) با سبکی متفاوت برگزار می شود. مانند تمام شهر اینجا سکوت در فواصل کوتاه میهمان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
کتیبه سنگی مسروقه دژ تاریخی بهمن سمیرم که پس ازسه سال از سارقان میراث فرهنگی باز پس گرفته شده بود، در مجموعه جهانی کاخ چهلستون به یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان تحویل داده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
بقعه باباقاسم اصفهان در روزهای گذشته خبرساز شد. یکصدمین اثری که به ثبت ملی رسیده است اینک حال چندان خوبی ندارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اعلام کرد: شب گذشته 28 اسفند ماه 39 هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
کارشناس مسئول کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ساعات پایانی سال 97 با میانگین عدد 55 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۴    
با فرارسیدن عید نوروز و ورود به فصل بهار بهتر است افراد یک بازنگری کلی در الگوی غذایی و عادات تغذیه ای خود داشته باشند و غذاهای سالم را جایگزین مواد غذایی ناسالم کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۹    
کادرفنی تیم ملی بسکتبال پنج نفره ایران برای نخستین اردوی آماده سازی خود از 24 بازیکن دعوت کرده است که از این تعداد، چهار نفر اصفهانی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: رمز پیروزی جنبش ملی شدن صنعت نفت، بدون تردید درایت، پایمردی و غیرت ملی رهبران آن و همچنین حمایت مردمی و اجماع فراگیر نخبگان سیاسی بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به دلیل رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان در آئین چهارشنبه آخر سال از همه مردم فهیم اصفهان قدردانی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
رقابت های تنیس روی میز اوپن چلنج پلاس عمان از امروز (چهارشنبه) با حضور نمایندگان ایران آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
چالش های اجتماعی و روانی جامعه امروز بیش از هر زمانی باعث شده تا مردان که نیمی از همان جامعه را تشکیل می دهند، در سایه نگاه های افراط گونه و کلیشه های غلط رایج، مورد غفلت قرار گیرند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۹    
همه شاخص ها افزایش بیش از یک درصد داشته و به نظر می رسد بورس رکورد افزایش در این سال را شکسته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۶    
سال 97 در ورزش جهان اتفاقات مهمی مثل جام جهانی فوتبال به همراه داشت. نگاهی به مهم ترین اتفاقات ورزش جهان می اندازیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
شهرستان سمیرم در سال 97 بستر حوادث مختلفی بود؛ از فرونشست زمین در ونک همچنین جهانی شدن روستا مهرگرد تا وضعیت بحرانی سد حنا و ... را می خوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
چهارشنبه 29 اسفندماه برابر با 13 رجب مصادف با ولادت حضرت امام علی(ع) است که در تقویم به عنوان روز پدر نام گذاری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۴    
در تعطیلات نوروز به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از افزایش وزن به افراد توصیه می شود کالری دریافتی از شیرینی های مصنوعی را کاهش دهند تا از تجمع مواد قندی در بدن آن ها جلوگیری شود و دچار چاقی و بیماری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۵    
مردم اصفهان همچون مردم سایر نقاط کشور در این روزها خود را برای فرا رسیدن سال جدید آماده می کنند. یکی از رسم ها و آیین های این روزها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: با اجرای طرح مطالعات سد باغکل خوانسار برای رفع مشکل آب گذری سد 12 میلیارد تومان بودجه درخواست کرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۹    
لنجان-سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: امروز شاهد ارتباط تنگاتنگی بین مدیریت شهری باغبادران و ساکنان محلی هستیم که این مسئله استحکام و پایداری رابطه حوزه مدیریت و گردشگری را رقم زده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
لنجان-رییس شورای اسلامی باغبادران گفت: مردم انتظار دارند حضور گردشگر تراکنش های مالی برای تمامی مردم و نهادهای خدمت رسان داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
رییس جمهور ترکیه با انتقاد از سکوت کشورهای غربی در برابر اسلام ستیزی و بیگانه هراسی، تاکید کرد که عامل حمله به مسجدی در نیوزیلند، تفاوتی با اعضای گروه تروریستی داعش ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه برخی NGOها دچار ناهماهنگی هستند و راه را کج می روند، گفت: NGO هایی که موفق باشند خودشان را نشان می دهند چراکه آنها خلاقیت دارند، فکرهای جدید می آورند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۸    
نصف جهان لقب شایسته در وصف اصفهان است، شهری که در هر گوشه آن طرحی چشم نواز نقش بسته تا این شهر وام دار نیمی از زیبایی های جهان شود! میدان نقش جهان در مرکز اصفهان، قلب این شهر است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۲    
رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان بزرگترین معضل امروز را ناتوانی در مهارت ها دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۲    
در نشست آموزشی توجیهی نیروهای اطلاع رسانی ستاد اجرایی سفر شهر اصفهان گردشگری پایدار به عنوان یکی از اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان مطرح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
بررسی های جدید محققان نشان می دهد یک روش درمانی نوآورانه که ترکیبی از نوردرمانی و صدا درمانی است، نقش موثری در افزایش عملکردهای مغز دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۷:۰۳    
اصفهان را به این جهت نصف جهان خوانند که هر گوشه و کنارش حکایت از تاریخی کهن دارد و هزار حرف نگفته...در بهار 98 قصد داریم تا با معرفی آثار تاریخی و طبیعی سوغات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۸    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا به سی ان بی سی گفت دولت ترامپ معافیت عراق از تحریم های آمریکا برای خرید انرژی از ایران را 90 روز دیگر تمدید می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۲    
تارنمای المانیتور در گزارشی نوشت: نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا وعده داده اند در صورت پیروزی بدون هیچ پیش شرطی به توافق هسته ای با ایران بازگردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۶:۱۹    
چشمه حیوان ندارد آب و تاب زنده رود/ خضر و آب زندگانی، ما و آب زنده رود
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۶:۱۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: دوربین های طرح زوج و فرد خودرو از ساعت 24 -سه شنبه 28 اسفندماه 97- تا ساعت 24 روز جمعه- 16 فروردین 98 -غیر فعال است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۴:۵۹    
یک عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: رییس جمهور ایالات متحده آمریکا با برهم زدن برجام مهم ترین اتفاق سیاسی سال 97 را برای جمهوری اسلامی ایران رقم زد و حکومت ایران هیچ نقشی در مهم ترین اتفاق سیاسی که برای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۳    
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های شهر از جمله دوچرخه سواران راهنما، کیوسک های راهنمای گردشگران، دفترچه به اصفهان رو ، نقشه های راهنمای گردشگری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۰:۱۵    
حضور پر شور گردشگران در ایام نوروز از دیرباز مایه رونق کسب و کارهای موجود در نقاط گردشگر پذیر اصفهان به ویژه میدان نقش جهان بوده و تقریبا هر رهگذری از دیار نصف جهان، تحفه ای با خود به یادگار برده است.