پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۲۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۵    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند چهار نفره ای که به وسیله دستگاه "اسکیمر" موفق شده بودند کارت عابر بانک 10 هزار نفر را کپی کنند خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۸    
امروز روز جهانی حفاظت از رودخانه هاست. رودخانه هایی که به علت اجرای طرح های سدسازی ، تکه تکه شده اند و دیگر شباهت چندانی به رودخانه ندارند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
بعد از شکست پرسپولیس، تیم ملی فوتبال، تیم ملی والیبال و تیم ملی بسکتبال مقابل ژاپنی ها، شکست و حذف فوتبال ساحلی ایران به دست ژاپن، کلکسیون شکست های ایران مقابل ژاپن را کامل کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۵    
فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران با سفر به باکو روز جمعه با الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۵    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: کارگروهی برای بررسی انتقال پایتخت فعال است اما تا کنون تصمیم خاصی گرفته نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۴    
پلیس بین الملل برای 20 تبعه سعودی مظنون به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی قرار تعقیب صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۹    
تیران-سومین جشنواره ربوترافیک با هدف آموزش فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات در تیران برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت، نخستین کشتی کامل 50 هزار رأس گوسفند وارداتی در چابهار پهلو گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۴    
تیران-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: دارو و اشتغال نیازجامعه امروز ایثارگران کشور است که این مشکل در استان اصفهان نیز وجود دارد و برای رفع آن در حال رایزنی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در چند سال اخیر بودجه ای که به دهیاری ها اختصاص داده شده است در مقابل بودجه شهرداری ها به سه برابر افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۸    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به افزایش حقوق کارکنان دولت، 400 هزار تومان به حقوق ثابت معلمان افزوده می شود که این مقدار با حفظ درصد افزایش حقوق به میزان 10 تا 20 درصد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بر ضرورت تاسیس و گسترش همکاری شرکت های مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد و این اقدام را برای تقویت روابط اقتصادی دو طرف کارآمد خواند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
در بسته خبری امروز از مخالفت نماینده اصفهان با طرح "استان اصفهان شمالی" تا شناسایی 100 منبع ایجاد آلودگی بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) و ورود 30 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۴    
شرکت بوئینگ با تعلیق پرواز همه هواپیماهای بوئینگ 737 مکس موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۱    
دکتر عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر "ایرج حشمتی" را به عنوان سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۴    
نطنز- رییس اداره آموزش و پرورش بادرود گفت: 14 واحد آموزشی بادرود جهت تأمین آسایش و رفاه زائرین و مسافران نوروزی آماده خدمات رسانی هستند
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
نزدیکان مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران از گفتگو و مذاکرات با هروه رنار مربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش خبر دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۴    
شهردار اصفهان گفت: بنا به وظیفه انسانی و قانونی خود این آمادگی وجود دارد تا هرگونه کمکی که از دستمان بر می آید برای شرق اصفهان انجام دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۲    
نطنز- رییس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف در 14 مسجد از شهرهای نطنز و بادرود برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۸    
رهبر انقلاب فرمودند: وقتی فلان کنوانسیون یا معاهده در کشور مورد بحث است و موافقان و مخالفان استدلالها و دیدگاههای خود را مطرح می کنند دو طرف نباید یکدیگر را به همراهی با دشمن متهم کنند و به جان هم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۶    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تاکید بر این که دولت و مسئولان باید بخش های تولیدی را دریابند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
باورتان بشود یا نشود، دسته ای از مردم هستند- در همین کشور - به این فکر می کنند که؛ ((برای عید چه بخریم و کجا برویم؟)) به گزارش ایمنا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
صدوپنجاه و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: هماهنگی مناسبی برای همکاری با دادستان اصفهان صورت گرفته است تا افرادی که در چهارشنبه پایان سال با رفتارهای نامناسب امنیت مردم را به خطر می اندازند تا پایان تعطیلات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
رهبر انقلاب فرمودند: وقتی فلان کنوانسیون یا معاهده در کشور مورد بحث است و موافقان و مخالفان استدلالها و دیدگاههای خود را مطرح می کنند دو طرف نباید یکدیگر را به همراهی با دشمن متهم کنند و به جان هم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: مدیرانی که کرامت مردم را خدشه دار می کنند، لیاقت نشستن بر کرسی یاست را ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۴    
لاک پشت پرنده فهرستی از کتاب های ادبیات کودک و نوجوان است و رمان کاپیتان بابک که نخستین رمان از سوی اداره فرهنگ شهروندی تولید شده است سه لاکپشت را از سوی منتقدان این مجموعه کسب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۴    
شهرضا - شهردار شهرضا گفت: مردم باید نتیجه خدمات شهرداری را در زندگی روزمره خود احساس کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
شهردار اصفهان پیش بینی کرد: آمار ورود مسافران در نوروز امسال نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل هم زمان بودن کنفرانس بازی و ساعت پرواز تیم به اهواز، قلعه نویی نمی تواند در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۸    
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: 29 ویلای ساخته شده غیرمجاز در بستر رودخانه زاینده رود تخریب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: بیکاری بدترین آسیب اجتماعی کشور است که در کنار سایر معضلات به اقتصاد کشور صدمه می زند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
در دیدار رییس مرکز تمدن اسلامی ازبکستان با استاندار اصفهان بر گسترش تعاملات فرهنگی و گردشگری تاکید شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۸    
دهاقان_آب و هوای لطیف و خنک دهاقان باعث توسعه پوشش گیاهی گون این شهرستان شده است و آن را به گونستانی در جنوب غربی استان اصفهان تبدیل کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مقامات آمریکایی با طرح ادعاها و اتهامات ساختگی و غیرواقعی به دنبال حفظ شرایط فعلی غرب آسیا به صورت محیطی تنش زا با بحران های متعدد و پیچیده و در ظاهر غیر قابل حل ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: طرح محدوده ترافیکی شهر سال آینده اجرایی شده و به موجب آن تردد در محدوده مرکزی شهر مدیریت می شود در نتیجه شهروندان به راحتی سفر خود را به مناطق مرکزی شهر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی - رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام الی بیت المقدس 1 در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار و با طلوع قدرت هوایی جدید کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از سمت خود کناره گیری کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
فشار خون بالا (Hypertension) یکی از فاکتورهای خطرناک برای ابتلا به بسیاری بیماری ها نظیر امراض قلبی عروقی، دیابت و مشکلات متابولیکی محسوب می شود. اما آیا فشار خون بالا همیشه نگران کننده است؟
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۸    
خرید شیرینی و گز برای پذیرایی از میهمانان در ایام نوروز از سنت های قدیمی این جشن کهن ایرانیان است که امسال با افزایش قیمت ها بیشتر موجب تلخی کام شده است تا شیرینی آن.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۵    
کمیته استیناف رأی خود را درباره درخواست قائم مقام باشگاه گیتی پسند صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۲    
نخستین سامانه بانک اطلاعات جامع زیست محیطی استان اصفهان به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۲    
در پایان هر سال می تواند خبرهای داغی وجود داشته باشد که در این بین کتاب ها نیز خبرهای تازه و داغی را برای شما به ارمغان آورده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۸    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: با نصب المان های دائم و موقت و نورپردازی ها با شعار فصل نوبهار به استقبال سال نو می رویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
یک کارشناس تربیت بدنی گفت: نوع تمرین، نحوه سرد کردن، آرامش روانی، استراحت، تغذیه و خواب عوامل مهمی است که در ریکاوری سریع بدن نقش زیادی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۸    
جدیدترین قیمت ها از برند تلفن همراه "سامسونگ" نشان می دهد که قیمت بیشتر مدل های این برند افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
خوانسار- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: بخش خصوصی نسبت به ثبت کالاهای خود اقدام کنند در غیر این صورت مشاهده اقلام در انبارها به عنوان احتکار کشف و ضبط می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۲    
طبق مصوبه شورای عالی شهرسازی، بافت فرسوده به بافت های حاشیه شهرها گفته می شود که در اثر توسعه شهر به شهر ملحق شده و فاقد هرگونه طراحی شهری است و بافت تاریخی فرهنگی به هسته اولیه تشکیل شهرها گفته می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۸    
تیران-فرماندار تیران وکرون گفت: کمترین توجه توسط مردم، خیران و متولیان بهداشت و درمان کشور به حوزه بهداشت و پیشگیری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با تصمیم گیری از راههای صحیح تری غیر از تقسیم استان بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۴    
چالش بسیار ساده است: یک مکان را انتخاب می کنید، تمیز می کنید و تصاویر این مکان را قبل و بعد از تمیز شدن در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۸    
شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) ساعت کار زیرمجموعه های گردشگری خود را از 25 اسفندماه 97 تا 25 فروردین ماه 98 اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۸    
بررسی های جدید محققان فرانسوی که به تازگی در مجله اروپایی "Endocrinology" منتشر شده است نشان می دهد که محیط کار استرس زا ممکن است در زنان خطر ابتلا به دیابت نوع دوم را افزایش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۸    
یک روزنامه نروژی از احضار سفیر ایران در این کشور در اعتراض به حکم قضایی صادره برای نسرین ستوده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۶:۵۷    
مادورودام، شهری مینیاتوری در هلند است که در آن تمام بناها، خیابان ها و آدم ها در مقیاس 1به 25 (1:25) شبیه سازی شده و یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری در جهان محسوب می شود.