پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۲۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در بانک سرمایه برای تعدادی از بازیکنان و مربیان باشگاه پرسپولیس که از حسین هدایتی وجوهی را دریافت کرده اند پرونده در کمیته اخلاق تشکیل شده و دستور احضار برخی از آنها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۹    
در بسته خبری امروز از کمک پرحاشیه شهرداری به مصلی جم تا تزریق داخل چشمی آواستین در بوشهر با تعرفه دولتی و تقابل دست فروشان و اتاقاصناف هرمزگان را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۹    
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران با دربی تبریز در ورزشگاه یادگار امام شروع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:امسال طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تحت عنوان طرح ملی خدمات نوروزی به اجرا در می آید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۴    
نطنز- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: در ایام عید نوروز سفره هفت سین در میادین شهرها و روستاها چیده می شود و با همکاری مردم و شهرداری آیین های بومی و محلی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره برداشت نادرست از پاسخش به سئوال نماینده یکی از خبرگزاری ها در نشست خبری دوشنبه توضیحاتی ارائه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۷:۰۳    
مدیرکل منطقه ای وزارت خارجه آلمان در دیدار با عراقچی گفت: برلین از برجام و برنامه هسته ای ایران حمایت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
کاپیتان تیم ذوب آهن معتقد است فشار روی ارکان این تیم از بازیکنان تا مدیر عامل بسیار زیاد است و این تیم با کسب برد از زیر این فشار خارج خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
کارشناس ماهیان زینتی سازمان شیلات گفت: براساس آخرین آمار بیش از 240 میلیون قطعه ماهیان زینتی در کشور تولید می شود که نسبت به گذشته با روند روبه رشدی روبروست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۰    
بازیکن تیم ذوب آهن گفت: موقعیت های زیادی داشتیم ولی بخاطر بدشانسی به گل نرسیدیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۰    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه سقوط بالگرد در بعد ظهر امروز در شهرکرد و شهادت پنج نفر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
بازیکن تیم ذوب آهن معتقد است که فشار زیادی روی ذوب آهن و مجموعه این باشگاه می باشد
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۲    
افزایش سن و توجه کافی نداشتن به عارضه شانه نابرابر، این مشکل تبدیل به دردهای دائمی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می دانستیم تیم عراقی در اصفهان برای کسب یک امتیاز می آید. این یک امتیاز برای آن ها به اندازه سه امتیاز بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۸    
دروازه بان تیم فوتبال الزوراء گفت: بازی بسیار دشوار و سختی را مقابل ذوب آهن ایران داشتیم و کسب تساوی در خانه حریف نتیجه خوبی به حساب می آید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال الزوراء عراق گفت: ذوب آهن بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما ما با دفاع خوب توانستیم یک نتیجه مناسب بگیریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۸    
تیم ملی شطرنج ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی تیمی جهان راهی آستانه قزاقستان شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۶    
تیم فوتبال ذوب آهن در اولین دیدار آسیایی خود در مرحله گروهی به مصاف الزوراء عراق رفت که با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
یک مقام ارشد نظامی در روسیه گفته است که ایالات متحده آمریکا فضای خارج از کره زمین را نیز تبدیل به عرصه جنگ افروزی و نظامی خود کرده است و روسیه به زودی پاسخی محکم به آمریکا در این زمینه خواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
رییس جمهور به وزارت نیرو دستور داد ضمن در نظر گرفتن نیازهای زیست محیطی، به گونه ای برنامه ریزی کند که طی ایام نوروز نسبت به رهاسازی آب در زاینده رود اقدام نماید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
در بسته خبری امروز از خانه تکانی کاغذی منابع طبیعی بیجار تا سایه مرگ بر سر جنگل های لرستان و دست آقازاده ها در مافیای قاچاق بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۸    
به علت لغزش یک دستگاه موتور سیکلت در اتوبان شهید صیاد شیرازی و برخورد آن با چندین خودرو این اتوبان در مسیر رفت و برگشت درگیر ترددترافیکی سنگین شده است، خوشبختانه این حادثه مورد جرحی نداشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۰    
کسی که میاد زباله ها را میبره اسمش پیک بهداشت است. چطوری دلمون راضی میشه بگیم آشغالی. این عزیزان خیلی زحمت می کشند برای اینکه نون حلال ببرن سر سفره خانواده شون. به خدا که بوسیدن دستشون واجبه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
مقامات بلژیک روز دوشنبه اعلام کردند از آنجایی که شهر بروکسل در سال 2018 بیشترین تعداد برگزاری تظاهرات و اجتماعات اعتراض آمیز را به خود اختصاص داده، "شهر تظاهرات" لقب گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۴    
تیم فوتبال ذوب آهن در اولین دیدار آسیایی خود در مرحله گروهی به مصاف الزوراء عراق رفت که با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۸    
مقام معظم رهبری به نامه رئیس قوه قضائیه مبنی بر معرفی زودهنگام رییس جدید قوه قضائیه پاسخ دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
ششمین همایش اقتصاد مقاومتی با حمایت از کالای ایرانی چهاردهم اسفندماه در شش محور با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دانشگاه امین فولادشهر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۸    
ترکیب اولیه تیم علیرضا منصوریان برای جدال امشب برابر الزوراء عراق مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسه عصر امروز سه پیام روشن برای شهروندان داشت و تأکید شورا بر کاهش هزینه های شهرسازی، استفاده از سرمایه های لجام گسیخته در سطح جامعه و تأکید بر توسعه فضای سبز بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۸    
تیم مدیریت شرکت لوازم دیجیتال اپل تصمیم گرفته است تا با محدودسازی برخی از اپلیکیشن ها بر روی پلتفرم های خود، کاربرانی که از این نرم افزارها استفاده می کنند را تحت فشار بگذارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
نمایشگاه فروش و عرضه محصولات مددجویان استان اصفهان در چهلستون برپا است، مدیر کل کمیته امداد هدف این نمایشگاه را توانمندسازی و نکریم عزت نفس مددجویان عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: درصورتی که کمیته انضباطی رأی به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر دهد ما این رأی را می پذیریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان اصفهان گفت: سال جاری 321 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح استان اصفهان با اعتبار 50 میلیارد تومان اجرایی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
طرح، رنگ و نقاشی دریچه ایست به درون روح انسان ها، از همان رنگی که انتخاب می شود، همان طرحی که نقش میبندد روی سفره های سفید قلمکار و حسی که رنگ میبخشد به این سفره ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۴    
وزیر امور خارجه، ساخت موشک را تنها یک نمونه از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: به لطف انقلاب اسلامی در هیچ زمینه ای وابسته به دیگران نیستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
اعضای شورای شهر تهران با انتشار توییتی مشترک اعتراض خود را نسبت به لایحه بودجه سال 98 شهرداری تهران اعلام کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با توجه به ممنوعیت نمایندگی در سه دوره مجلس، تشکیل مجلس سنا را یک ضرورت دانست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۵    
مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان گفت: به منظور آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با گیاهان دارویی و ترویج فرهنگ استفاده از این گیاهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه انفجار ترقه در حال ساخت در محدوده خیابان دشتی و مصدومیت جوان 23 ساله خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
شهرضا - رییس اداره کتابخانه های شهرضا گفت: 85 اثر از نویسندگان این شهرستان در سومین همایش "فروغ صبح دانایی" رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
استاندار اصفهان تاکید کرد: باید تمام هم و غم کمیته امداد امام خمینی(ره) برای کمک به مددجویان، مستضعفان و محرومان باشد و تلاش شود که شائبه دخالت کمیته امداد در مسائل سیاسی از بین برود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۴    
مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک ایران گفت: در سال 97 واردات انواع پوشاک، چرم و کفش به کشور 38 درصد کاهش و صادرات آن 18 درصد افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از کسب عناوین برتر در مسابقات جهانی توسط ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: استعفای وزیر امور خارجه شخصی نبود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۳    
مدیرمنطقه 10 شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه روز درختکاری به یاد شهدای مدافع حریم امنیت جمهوری اسلامی ایران با عنوان هر نهال یک امید در این منطقه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۶    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای اصفهان یک تا دو درجه سانتی گراد افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
کارگردان مجموعه تلوزیونی محله گل و بلبل از پخش مجموعه بالش ها در 15 قسمت در ایام نوروز خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۶    
شهردار اصفهان در صفحه توییتر خود نوشت: به منظور صیانت از میراث فرهنگی که وظیفه جمعی همه ما است، خط دو مترو اصفهان از میدان نقش جهان عبور نمی کند
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۸    
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان گفت: با آمادگی کامل در مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شرکت می کنیم تا بتوانیم پنجمین قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را برای استان اصفهان به دست آوریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
مدیر شیلات و امور آبزیان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: شرط اول و اصلی ایجاد یک شهرک آبزی پروری در هر نقطه ای تامین منابع آبی مورد نیاز آن است و با توجه به اقلیم نامناسب بیابان برای این اقدام ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۸    
"روما" اثر جدیدی از آلفونسو کوآرون، کارگردان برجسته مکزیکی است که در این فیلم از نوستالژی و میل به تصویر کردن کودکی و مکزیکِ دهه هفتادی که در آن زندگی کرده حرف می زند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با بیان اینکه احداث بندهای ذخیره آبخیزداری خلاف قانون است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۵    
نماینده گلپایگان در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: صدور مجوز برای بهره برداری معادن در کنار روستاهای هدف گردشگری ظرفیت های این روستاها را تهدید می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
نجف آباد- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نجف آباد گفت: در آستانه نوروز و به مناسبت هفته نجف آباد، بازارچه خیریه ای برگزار شده که تمامی سود آن صرف آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۸    
جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: عملیات اجرایی ستاد به طور رسمی از تاریخ 28 اسفند آغاز خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۳    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بخش هایی از بیانات رهبر انقلاب را در نماهنگ معطل اروپا نمانید منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۲    
فست فودها غذاهای پرطرفدار و خوشمزه ای هستند که معمولا از ارزش غذایی پایینی برخوردار هستند و برای بدن انسان ضرر دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) از اجرای طرح مهر بسیج در اصفهان خبرداد و گفت: این طرح در طول سه ماه رجب، شعبان و رمضان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: مسئولان استان باید برای نجات تالاب مغفول بین المللی گاوخونی و احقاق حقابه آن در شورای عالی آب اقدام کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
با تغییراتی که در برنامه برگزاری مسابقات ایجاد شد، بیش از اینکه به تیم ها کمک کنند برای آن ها دردسر ایجاد می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
لطافت هوا، نوازش گلبرگ ها، آفتاب دلنشین؛ بوی شب بوهای بنفش، سفید و زرد و جنب و جوش اردک های برکه باغ گلها همه و همه از آمدن بهار خبر می دهد در این باغ مصفا...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۷    
دومین مجموعه غزل لیلا مهذب با عنوان "روزهای بعد از این" توسط انتشارات فصل پنجم منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
افزایش روز افزون قیمت آجیل در بازار باعث شده تا سودجویان فعال در این عرصه به زور رنگ های مصنوعی، به محصولات بی کیفیت و درجه چندم خود جلا دهند و با سلامت شهروندان بازی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
شهرضا - بخشدار شهرضا از برپایی کمپ ویژه عشایری در این شهرستان در ایام نورز امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۲    
آشنایی با علوم و قوانین شهری نقش بسزایی درعمران و آبادی شهرها دارد؛ علومی که شناخت آن ها منجر به اعمال قوانینی در راستای طراحی ساختمان ها و چشم اندازها در فضای شهری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۹    
بازار انیمیشن ایران هشت اثر آماده برای اکران دارد که اکران تک تک این آثار برای انیمیشن ایران مهم خواهد بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: مهلت چهار ماهه برای مشخص شدن تکلیف پالرمو مانند چشم برهم زدنی تمام خواهد شد و این مباحث باید در راس نظام و فارغ از تصمیم گیری های احساسی بررسی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۶    
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت با استانی شدن انتخابات موافق است و شرایط عمومی و اختصاصی آن در لایحه جامع انتخابات پیش بینی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: تعداد اجساد معاینه شده با علت سوختگی از ابتدای سال جاری تاکنون 137 نفر بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۴    
صد و پنجاهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۱    
همانگونه که تنوع لباس قومیت های مختلف و دوره های تاریخی را با وسواسی ویژه در موزه ها نگهداری می کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۶    
قیمت خودرو تیبا دو، ابتدای امسال در 27 میلیون تومان بود اما با افزایشی چشمگیر و متداوم روزهای پایانی سال را با قیمت 57 میلیون و 900 هزار تومان می گذراند البته این مهم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
معاون رییس جمهور گفت: اگر مصوبه مجلس برای افزایش ⁧‫حقوق کارمندان به قانون تبدیل شود، دولت با جدیت آن را اجرا خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برخی با یک هدف خاص قبل از بازی های حساس تیم خود مصاحبه های جنجالی انجام می دهند که اگر این کار تأثیر گذار است، سپاهان هم از این به بعد از این روش استفاده می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۴    
سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در خصوص آخرین وضعیت تصویب سند زیست بومی تالاب گاوخونی گفت: در روزهای آتی پیگر تصویب نهایی این سند در شورای عالی استان خواهم بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۵    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: سی و یکمین نشست راهبردهای شهرسازی و معماری با موضوع بازآفرینی و مدیریت شهری در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده شاهین شهر اعلام کرد: مصوبات مجلس درخصوص قانون انتخابات مجلس نیاز به دو سوم رای نمایندگان ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۸    
ابراهیم رییسی بر صندلی قاضی القضات، پایان ژنرال های بهارستان، تراز مالی مثبت بانک های ادغامی و گسترش اعتیاد زنان از مهمترین عناوین خبری امروز دوشنبه- 13 اسفند ماه- روزنامه های کشور است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز دوشنبه 13 اسفند ماه با میانگین عدد 54 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان از 15 اسفندماه به صورت همزمان میزبان چهارمین نمایشگاه منسوجات خانگی، سرویس و کالای خواب و نخستین نمایشگاه کالا و محصولات ایرانی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی در منطقه سگزی منجر به قطع هر دو دست و سوختگی سر و صورت و آسیب به چشم های نوجوان 19 ساله شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۳    
حنا یک گیاه دوست داشتنی است که با افزایش خاصیت کشسانی پوست، چین و چروک را کاهش می دهد و نقش موثری در جوان سازی پوست دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۰    
دهاقان – مدیر امور باغبانی اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان از اشتغالزایی بیش از 34 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در گلخانه های استان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت های اروپایی و سرویس های امنیتی آنها حتماً بخوبی می دانند امنیتی که امروز در اروپا وجود دارد، مرهون تلاش های ایران بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۲    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال 99 بخش شرقی حلقه حفاظتی شهر را تکمیل کنیم تا شرق اصفهان از ترافیک نجات پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۶    
سامانه پایش برخط وضعیت کمی تالاب بین المللی گاوخونی صبح امروز به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۰    
صادق زیبا کلام، فعال سیاسی اصلاح طلب و استاد دانشگاه تهران و محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در مناظره ای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۵:۴۲    
شهرضا - ماجرا بر سر سفره ای است با دو صاحب، انگار بالا و پایینش را به هم وصله کرده اند، اما حقیقت چیز دیگری است...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۱۴    
رسم و رسوم به یادگار مانده از ایام نوروز بسیار است و شب عید که می شود در هر کوی و برزن ایرانیان را می بینیم که در تکاپو برای به جا آوردن این رسومات در حد توان خود هستند ...