پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۰۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۸    
کاهش ریسک ابتلا به سرطان روده با مصرف سیر و پیاز،برنامه ریزی برای تولید دارو در سال آینده و فواید پوست لیمو در پیشگیری از سرطان پوست را در بسته سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۲    
بازیکن اسبق پرسپولیس به شکلی زیبا روز مادر را به ننه علی تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۷    
منابع آگاه خبر دادند که پالایشگاه بزرگ ژاپنی، کوسو اویل، در اوایل ماه مارچ 900 هزار بشکه نفت سنگین از ایران بارگیری خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۷    
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به وجود 38 غرفه توزیع نهال، گفت: در این غرفه ها از ساعت 9 تا 13 کارشناسان برای مشاوره و پاسخگویی به شهروندان حضور خواهند داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۶    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال کشور به دلیل تأمین بخش عمده ای از برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حق بزرگی بر آن دارد و در مقابل نیز هیچ پولی از سوی رسانه ملی به فدراسیون پرداخت نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۹    
با آغاز جشنواره تئاتر روح الله تمرکز بر روی تئاتر های این جشنواره است اما کنسرت ها به قوت خود باقی است و همچنان صحنه ها را پر از صدا می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۲    
تعداد 19 نفر از سرشبکه ها، افراد شاخص و تأثیرگذار شبکه هرمی ورد واید انرژی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۱    
گمرک ایران دستورالعمل جدید خود درباره ارزش گذاری کالا را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت دو حوزه صادرات و معدن را در اولویت برنامه های دولت برای جلوگیری از رکود بیشتر و دستیابی به رونق تولید و حفظ اشتغال عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۹    
وضعیت گرم خانه امید اصفهان ، تیترهای مهم اقتصادی و واکنش کاربران توییتر در مورد استعفای وزیر امور خارجه ایران را می توانید زیر ذره بین رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۴    
اگر نبودند مادران شهدا، نه شهیدی خلق می شد نه بزرگ مردانی که تاریخ را با خون خود عوض کنند، روز مادر متعلق است به مادران سروهای بلند قامتی که ایستادند تا دشمنان کشور را به یغما نبرند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۸    
شهردار تهران گفت: استارتاپ ها می توانند در شرایط تحریم به تامین تجهیزات آتش نشانی کمک کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۷    
روستای بارده در فاصله 40 کیلومتری شهرکرد،و در شهرستان بن قرار دارد، این روستا معروف به روستای سنگی که بیش از 90 درصد ساختمان های این روستا با سنگ ساخته شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۲    
پردیس هنر آبشار در حاشیه زاینده رود به دنبال ایجاد نشاط و شادابی در شهر با رویکرد خانواده محور احداث شده ؛ در این بوستان تمام خدمات رفاهی- تفریحی مورد نیاز شهروندان پیش بینی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۶    
شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه پردیس هنر مخاطب محور است، گفت: قرار است در پردیس مردم در کنار یکدیگر گرد هم آیند و در برنامه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۱    
رییس بیمارستان کودکان امام حسین (ع) گفت: در شرایط فعلی تحریم که مشکلات اقتصادی در جامعه زیاد است، کمبود شدید شادی در جامعه موج می زند و شبکه های بیگانه به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۰    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین از دستگیری یک شکارچی قبل از اقدام به شکار در پناهگاه حیات وحش عباس آباد خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلفیق فضاهای طبیعی و فضاهای فرهنگی و هنری شهر را برای افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار قرار داده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۲    
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: مراسم ویژه ای در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران در پردیس هنر اصفهان تدارک دیده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۵    
رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساختار شکل گیری وروش طراحی ارگانیک پردیس هنر اصفهان که در مجاورت رودخانه زاینده رود قرار گرفته در نوع خود بی نظیر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۵    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه پردیس هنر می تواند به مکان دائمی برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف تبدیل شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۲    
گلنوش سبقت اللهی، تیرانداز اصفهانی در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی رقابت های تیراندازی جام جهانی هند صاحب رتبه نوزدهم شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : اخذ معاینه فنی از الزمات رانندگی می باشد و پلیس با رانندگان خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند برخورد قاطع و قانونی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۰    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شادی و شعفی که فضاهایی همچون پردیس هنر می تواند برای مردم ایجاد کند و برگزاری برنامه های شاد می تواند در افزایش نشاط جامعه بسیار موثر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آبخیزداری شهری و گفت: با همکاری شهرداری اصفهان در حال بررسی طرح مدیریت روان آب های شهری هستیم که پس از بارندگی ها با تبخیر شدن از دسترس خارج می شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
رییس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان گفت: یکی از اولویت های مدیریت شهر اصفهان افزایش نشاط و شادی در بین شهروندان این شهر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۹    
گلپایگان- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان با بیان اینکه وجود مافیای پلوس مانع راه اندازی این شرکت در گلپایگان است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۶    
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی روز جمعه -10 اسفندماه- به دیدار تراکتورسازی می رود که حریف از روز گذشته جنگ روانی عجیبی را علیه شاگردان امیر قلعه نویی آغاز کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۷    
پس از گذشت ژنج روز از اردوی تیم ملی فوتسال بانوان، مربی تیم در تمرینات حاضر نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییت خود نوشت: با 24 میلیون ظریف دیگر چکار خواهید کرد؟
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۲    
رییس دفتر رییس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: از نظر دکتر روحانی، جمهوری اسلامی ایران تنها یک سیاست خارجی و یک وزیر امورخارجه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۸    
با رای اعضای شورای شهر تهران، مشاغل مجاز به فعالیت در باغات شهر تهران مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور 19 هزار و 687 مجوز پرواز برنامه ای و فوق العاده تا کنون برای نوروز سال 1398 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان اینکه رویکرد سازمان این است که باید به استقبال مخاطب برویم نه اینکه منتظر مخاطب باشیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۶    
پس از اینکه سال گذشته اسکار با کاهش میزان تماشاگر تلویزیونی روبرو شد امسال برای جلب توجه مخاطبان برای کوتاه کردن این برنامه تلویزیونی برنامه ریزی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۶    
رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز حرکت خداپسندانه و ارزشمند در بیمارستان امام حسین(ع) اتفاق افتاد که نشان می دهد مدیریت شهری به همه اقشار نیازمند در جامعه توجه ویژه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۰    
عضو شورای اسلامی شهر تنکابن گفت: برای جلوگیری از تولید شیرابه زباله های تر، پویش "من از زباله تر خاک می سازم" پنج سال است که در شهرستان تنکابن فعالیت خود را در 206 مدرسه با 24 هزار دانش آموز این ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
دقایقی پیش پردیس هنر آبشار با حضور معاون وزیر کشور، شهردار اصفهان، اعضای شورای شهر و مدیران شهری به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
رییس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه دلیل استعفای ظریف هر چه باشد باید رفع شود گفت: عده ای می خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند در حالی که دود آن به چشم همه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۸    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: مهمترین ویژگی فضای سبز پردیس هنر اصفهان کاشت درختان کهنسال به جای نهال های دو ساله و استفاده از انواع درختان و درختچه های گلدار است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۰    
در سالروز ولادت با سعادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(س)، فضای حسینیه امام خمینی(ره) معطر به عطر فضائل و مناقب آن بانوی بزرگ اسلام بود و جمعی از ذاکران اهل بیت(ع) در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
کاشان - مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری جشنواره "آوای سلامت" به مناسبت هفته ملی سلامت مردان در مراکز فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
دبیر هنری جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله گفت: بسیاری از گروه هایی که در این جشنواره حتی رتبه نیاوردند به مرحله اجرای عمومی رسیدند و با حمایت هایی که جشنواره از ارگان های مختلف دریافت کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۲    
شریل سندبرگ نخستین زنی است که به سمت مدیریت ارشد فیسبوک دست یافت و پس از آن نظام تجاری این شرکت را متحول کرد. نه تنها در آمریکا بلکه در جهان او تبدیل به نمادی برای زنان کارآفرین شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
رییس جمهوری از برخورد با لوایح دولت درباره FATF انتقاد کرد و گفت: نمی شود کشور را به دست 10-20 نفر داد و هر تصمیمی گرفتند، بگوییم تابعیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۱    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بالادست 300 میلیون متر مکعب آب اصفهان برداشت می شود ولی وزارت نیرو به جای آنکه از این برداشت غیرقانونی جلوگیری کند و به وظیفه قانونی خود بپردازد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۱    
مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: اگر جشنواره برگزار شد بخاطر همت هنرمندان بوده است. امیدوارم جشنواره در سال های آینده بهتر شود و همچنان به قوت خود باقی بماند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۹    
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان انتظار داریم که هنگام خانه تکانی با قراردادن به موقع پسماندها خارج از منزل، هوای شهر را داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۶    
کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار بر روی استان از بعد از ظهر امروز است گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۲    
صد و چهل و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۰    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: خوانسار به عنوان مرکز پایلوت اجرای "تله مدیسین" در کشور انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
استاد دانشگاه اصفهان گفت: توسعه باید متوازن باشد، این به نوعی رشد کاریکاتوری است، خداوند هم رشد انسان ها در خلقت را متوازن قرار داده و همین طور که بدن سالم رشد متوازن دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تا افق 1400 تعداد ایستگاه های آتش نشانی که اکنون 24 عدد است به 48 ایستگاه می رسد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۱    
سرپرست دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان اصفهان گفت: اگر مدیریت مصرف آب نباشد، انتقال آب بین حوضه ای و استفاده از آب های نامتعارف بیهوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۹    
در میان تمام تصاویر تکان دهنده سینما، زنی وجود دارد که آغوشش بوی خستگی می دهد، بوی لحظه به لحظه مادرانگی هایی که تا انتهای فیلم در پس ذهن همراهت باشد زنی که پا برهنه با چادری خاکی در جنوب بدود یا یک ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
کاشان - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و یکی از بسته های خدمتی آن برای ارتقای خدمات ویزیت گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: باند غربی بلوار پرستار حدفاصل سه راه سعدی تا خیابان گلستان به طول 600 مترمربع تکمیل و آسفالت شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
دادستان کل کشور با بیان اینکه قوه قضاییه در رابطه با تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت است، گفت: قوه قضاییه تمام تلاش خود را به کار می بندد تا هیچ بنگاه تولیدی نباید تعطیل نشود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: روز گذشته گزارش حریق سه خودرو در شهر اصفهان گزارش شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۹    
وزیر امور خارجه گفت: امیدوارم استعفای بنده تلنگری برای بازگشت وزارت امور خارجه به جایگاه قانونی اش در روابط خارجی باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۶    
در سالروز ولادت با سعادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(س)، فضای حسینیه امام خمینی(ره) معطر به عطر فضائل و مناقب آن بانوی بزرگ اسلام بود و جمعی از ذاکران اهل بیت(ع) در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۳    
مدیران شهر توکیو به منظور تسهیل ترافیک صبحگاهی به مسافرانی که در ساعات کم تردد مترو سفر کنند، دو نوع غذای محلی به نام تمپورا و سوبا به عنوان پاداش ارائه می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۰    
معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در مورد مشکلات مربوط به کودهای دامی گفت: جمع آوری کودهای دامی در محدوده شهر اصفهان ساماندهی خواهد شد و با متخلفانی که با روش های غیراصولی نسبت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تهیه نامه ای در حمایت از ظریف خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد تنظیم بازار وظیفه و نقش مهمی بر عهده دارد و دغدغه هایی برای تامین کالاهای اساسی در آخر سال و ماه مبارک رمضان داشتیم و تلاش و برنامه ریزی می کنیم تا کالاها با قیمت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۲    
ارزهای دیجتال امروز با افزایش قیمت بالاتر از یک درصد همراه بوده البته استلار کاهش ارزش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
در تنها گرمخانه اصفهان که از سال 95 فعالیت خود را با کمک های مردمی آغاز کرد؛ کارتن خواب هایی را که تختی جز کارتن ندارند و سقفی جز آسمان را بالای سر خود تجربه نکرده اند پس از پذیرش حمام می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۸    
رییس هیئت کاراته استان اصفهان گفت: به دلیل اینکه از کاراته کاها حمایت مالی نمی شود، ورزشکاران پس از فعالیت تا رده سنی امید از این رشته خداحافظی می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
در دیدار استقلال و ذوب آهن حضور مرتضی تبریزی مقابل دروازه ذوب آهن و تقابل او با رشید مظاهری تبدیل به یکی از سوژه های جذاب تصویری این بازی شده بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۶    
معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: 843 هزار و 387 مشمول دریافت کارت ملی در استان اصفهان هنوز نسبت به دریافت کارت هوشمند اقدام نکرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۲    
کتاب زندگینامه سعید روانفر کار آفرین نمونه کشور با عنوان دعای مادر همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
دبیر کمیسیون سیاسی جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: اگر نگاهی به قرآن داشته باشیم متوجه نگاه مترقی و تبعیض مثبت در مورد زنان می شویم که در جامعه امروز هم نیازمند در نظر گرفتن تبعیض های مثبت در امر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
شهرضا - چشم ها نگران است و دل ها می لرزد؛ برای آن ها ماجرا به این سادگی ها نیست، چون همه زندگیشان به آب و زمین وابسته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: اگر در یک کشور آموزش دچار تبعیض شود، هیچ چیز در آن کشور درست نخواهد شد و باید از پیشرفت، ارتقا و برابری در آن جامعه دست شست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۹    
توسعه اقتصاد خلاق در جامعه در گرو فراهم شدن اِلمان های اکوسیستم کارآفرینی است و باید توجه داشت که فناوری، گردشگری و تقاضا پیشران توسعه اقتصاد خلاق است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۴    
عضو فراکسیون گردشگری مجلس خبر از رفع شدن ایرادات وارد شده به طرح وزارت شدن سازمان میراث فرهنگی داد و ابراز امیدواری کرد که این طرح تا پایان سال به تصویب نهایی می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۵    
مدیریت اجرایی در سال 2018 میلادی گوی سبقت را از مشاغل دیگر ربوده است و نخستین جایگاه را در فهرست پردرآمدترین شغل های زنان به خود اختصاص داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۹    
مدیرخلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان از تمدید ایده کاپ رسانه خبر داد و گفت: با توجه به درخواست اهالی رسانه و شهروندان علاقه مند مهلت ارسال ایده و طرح در ایده کاپ پنجم با موضوع "رسانه" تا 15 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۱    
متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری گفت: سرطان پروستات شایع ترین سرطان در مردان بالای 40 سال است. عامل ژنتیک، تغذیه نامناسب ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۶:۱۴    
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: ماشین آلات این سازمان برای رفت و روب، تمیزی گاردریل ها و جداول شهر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۱:۵۹    
رییس دفتر رییس جمهور در توییتی پذیرش استعفای وزیر امور خارجه از سوی حسن روحانی را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۹    
مهمترین عناوین بسته اجتماعی امروز را پلمب دو مرکز غیرقانونی در کاشمر، کشف مرغ های فاسد در تالار پذیرایی، مسمومیت دانش آموزان خوابگاهی در اسفراین و افزایش قربانیان مشروبات الکی در اهر تشکیل می دهد.