چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۰۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۷    
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به بهمن ماه 1397 برای خانوارهای کشور به عدد 23.5 درصد رسید. شکاف نرخ تورم دوازده ماهه استان ها در بهمن ماه 9.1 درصد است که نسبت به ماه قبل 0.6 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
بازیکن ملی پوش ایرانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ناراحتی اش را از صحبت های رییس فدراسیون سوارکاری بیان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۴    
حسن یزدانی آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان با برتری مقابل حریفی از بلاروس به مدال طلا دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۴    
متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان کلنگی 79,3 درصد، متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی 60.3 درصد و متوسط مبلغ اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی 25 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۱    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: خوشبختانه روند تحویل واحدهای مهر در چند ماه اخیر شتاب خوبی گرفته است و با این سیر صعودی انتظار می رود تا پایان سال بتوانیم تحویل 150 هزار واحد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۲    
فریدن- فرمانده انتظامی فریدن گفت: بیش از 23 هزار نخ سیگار قاچاق در فریدن کشف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۲    
نخست وزیر هند از برگزاری مراسم افتتاح کارخانه تولید کلاشنیکف در هند در روز یکشنبه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۰    
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: با اجرای مصوبه شورای شهر مشهد برای ارائه تخفیف 24 درصدی به شهروندان در خصوص پرداخت نقدی بدهی ها و دریافت پروانه درآمد نقدی شهرداری مشهد با افزایش 15 درصدی نسبت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۴    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: با توجه به آمار مراجعات مردم به سیستم بهداشت و درمان، برای جلب رضایتمندی شان، اهمیت و ضرورت توجه به مقوله نظارت بر ارائه خدمات درمانی، بیش از پیش افزایش پیدا می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۱    
به گفته رییس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس ز حدود 260 هواپیما موجود در آشیانه ایرلاین ها، تنها حدود 150 فروند فعال هستند و تقریبا 50 درصد از هواپیماها از رده خارج شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۱    
بیش از دو هزار نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور در اسفند ماه امسال به جمع بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر پیوستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۲    
معاون شهرسازی و معماری شهردار یزد گفت: ارائه راهکارها و سیاست های تشویقی جهت حفاظت باغات یزد در کنار قوانین موجود ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۱    
نزدیک به 300 هزار پاکستانی با امضای طوماری از بنیاد نوبل خواستند نام عمران خان، نخست وزیر این کشور را در فهرست نامزدهای دریافت جایزه صلح نوبل قرار دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۵    
عضو هیأت رییسه مجلس از نامه رییس سازمان برنامه و بودجه به رئیس مجلس خبر داد و گفت: نوبخت در این نامه عنوان کرده که مصوبه افزایش 400 هزار تومانی تمامی حقوق ها قابلیت اجرا ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۰    
مصرف خودسرانه ویتامین ها چه آسیبی به بدن می زند و چرا درد در شب بیشتر می شود؟ و راهکارهایی برای غلبه بر پیری را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۴    
سرپرست معاونت سیاسی استانداری اصفهان گفت: مسئله ای مهم و انسانی که در بانوان ایران قابل مشاهده و در همه عرصه های مختلف ورزشی و فعالیت های اجتماعی نیز بارز است، نجابت زنان ایرانی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۳    
گلپایگان- رییس سازمان نظام مهندسی گلپایگان گفت: ساختمان های دارای زیر بنای 600 متر مربع مجریان ذی صلاح خواهند داشت این قانون در استان اصفهان مغفول مانده بود اما از فروردین ماه سال 98 به صورت پایلد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۲    
سرپرست دفتر ثبت آثار تاریخی از ثبت 22 پرونده از استان های کرمانشاه، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی و کرمان در فهرست میراث ملی و طبیعی کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۰    
یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری اظهارات یک نماینده مجلس درباره شنود شدن استعفای ایمیلی وزیر امور خارجه به رییس جمهور را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۱    
در بسته خبری امروز از رکورد در جاده هشتگرد - طالقان تا جعل گزارش رادیولوژی در بیمارستان شهید رجایی البرز و کشف دو تن مرغ فاقد مجوز در مهدی شهر را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۹    
ما با واژه واژه ات زندگی کردیم، با نگاهت نگاه کردیم، با نگرانی هایت نگران شدیم، دلشوره گرفتیم و به پوچی های مردان توهم و هزار چهره خندیدیم. ما تا همیشه تو را کم داریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۲    
ترکیه برای میانجیگری میان هند و پاکستان اعلام آمادگی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۰    
برای به حداقل رساندن سر و صدای مزاحم ناشی از ماشین آلات با صدای بلند مانند اتومبیل، کشتی ها و هواپیما، پژوهشگران از بسیاری از استراتژی ها استفاده می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۲    
به علت اجرای عملیات عمرانی در مسیر شمالی پل فردوسی تا پل خواجو شاهد ترافیک سنگین از محدوده شمال پل میر تا جنوب خیابان فردوسی هستیم به طوری که این ترافیک سه راه هتل پل را هم درگیر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت کشور گفت: به همت همکاران در ورزش کارگری و با همکاری فدراسیون ورزش کارگری دبیرخانه دائمی را تشکیل دادیم تا هرساله این برنامه برگزار شود و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۱    
اخبار را زیر ذره بین ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۶    
رییس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یک مصوبه مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری روی ورزش و شادابی بانوان باعث شادابی کل کشور می شود چراکه بانوان در تربیت فرزندان این جامعه نقش بسزایی دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۳    
عضو هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی گفت: برای بیماری ای ال اس درمان قطعی وجود ندارد، البته درمان هایی مانند مصرف داروها انجام می شود اما هنوز صد در صد نتیجه بخش نبوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۶    
شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: تیم "شهید همت" قهرمان رده بزرگسالان مسابقات فوتسال جام دهه فجر شهرستان شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۲    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: ورزش یکی از پرهزینه ترین مسائل در حوزه اجتماعی است اما تأثیر زیادی در جامعه می گذارد و می تواند حالت پیشگیرانه داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۶    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نخستین دیدار دوستانه مقابل بلاروس شکست خورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند: حقوق همه کارکنان دولت و بازنشستگان در سال 98 ، 400 هزار تومان افزایش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سال گذشته تصویب بودجه به خردادماه رسید که مجبور شدیم بودجه را به صورت یک دوازدهم تصویب کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۶    
دبیر جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نورپاتی کشور گفت: حدود چهار هزار بیمار ای ال اس و نورپاتی در کشور شناسایی شدند که تعداد 400 نفر در اصفهان تحت پوشش این جمعیت هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۴    
جزییات ویژه برنامه های روز درختکاری از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۸    
آثار ارسال شده به سیزدهمین جشنواره تصویرگری ملی رضوی توسط مهدی تمییزی و امین مویدی داوری شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
از اوایل دهه 80 تاکنون، زاینده رود تبدیل به رودخانه ای فصلی شده که هربار به سبب باز و بسته شدن های مقطعی آب، شاهد کوچ غم انگیز پرندگان مهاجر و مرگ حیات زیستمندانش است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۶    
بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی(سران سه قوه) در ارتباط با ادغام بانک ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۶    
رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای تحقق مدرسه محوری و بهبود کیفی نقش تربیتی مدارس باید تصمیمات برای مدیریت مدارس در مدرسه اتخاذ و به بدنه آموزش و پرورش منتقل شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت شدید اقدام دولت انگلیس در قرار دادن حزب الله لبنان در لیست تروریستی، این کار دولت لندن را به معنای نادیده گرفتن عامدانه بخش وسیعی از مردم لبنان دانست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۰    
حجم بارش های فصل پاییز کشور از ابتدای سال آبی 98-97 (اول مهرماه) تاکنون به 193.3 میلی متر رسید که در مقایسه با میانگین 10 ساله اخیر از 134 میلی متر رشد برخوردار بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۷    
سمیرم- رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: برخورد خودروی سواری و پیکاپ در سمیرم سه مصدوم برجای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۴    
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: طبق پیش بینی های انجام شده در ایام نوروز بیش از 90 هزار مسافر از طریق پایانه های اصفهان جابه جا می شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۲    
پاسگاه محیط بانی کویر مصر در شهرستان خور و بیابانک در منطقه شکار ممنوع کلاته به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۲    
شهرضا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا گفت: هیچ مبلغی از صدقات مردم ایران به کشورهای خارجی کمک نمی شود و طبق فتوای مراجع به نیازمندان همین شهرستان داده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۷    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: مراسم روز درختکاری با عنوان " به یادت سروی می نشانم" روز سه شنبه چهاردهم اسفندماه ساعت 10 صبح در بوستان شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهدا برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در طرح های انتقال آب شرب دنبال توجیه فنی و اقتصادی نمی گردیم زیرا وظیفه حاکمیت تامین آب شرب مورد نیاز شهرها با کمیت و کیفیت مطلوب است با این حال در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۱    
دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن در دوئل مستقیم با نمایندگان فوتبال تبریز حاصلی به جز یک امتیاز به اندوخته خودشان اضافه نکردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
درعمارت هنرمند در حالی که خاک نم دارد و بوی آخر سال به مشام می رسد دیدن بوم های خطاطی شگفت زده ات می کند آثاری که در آن ها خط های خوشنویسی با رنگ های نقاشی بهم گره خورده اند و درعین بی نظمی بانظم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۴    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: برای پیشگیری از وقوع حادثه در شب چهارشنبه سوری نیز هماهنگی های لازم با فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، جهت انتظام بخشی در پارک و مراکز گردشگری ناژوان انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۸    
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: جلسه امروز شورای تأمین مربوط به بازی های استقلال و پرسپولیس در آسیا است، تعیین تکلیف دربی هم هفته گذشته انجام شده و دربی در تاریخ مقرر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در موضوع CFT و پالرمو کسی از برگزاری رفراندوم هراسی ندارد ولی تا زمانی که مراجع قانونی وظایف خود را انجام نداده اند اصل همه پرسی موضوعیتی ندارد زیرا هم اکنون مجمع تشخیص مصلحت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پشتیبانی و حمایت از مستضعفین در حکومت های سکولار جایی ندارد و ارزش انسان در این جوامع به میزان سرمایه ای است که دارد و آن را در اقتصاد جهانی به کار می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: میوه های نوروزی با قیمت مناسب از 25 اسفند سال جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده در بازارهای روز شهرداری اصفهان توزیع می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
امام جمعه شهر گز گفت: اگر کسی توانمند باشد شرعا موظف است سرمایه خود را در شهر خود هزینه کند همچنان که صدقه یا فطریه اول به شهر خود انسان تعلق می گیرد همچنین افراد توانمند مالی اگر این کار را نکنند در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۶    
مقبره بابا قاسم اصفهان، در تاریخ 15 دی 1310 با شماره ثبت 100، به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده اما این روزها به دلیل ساخت و ساز و گودبرداری غیراصولی اطراف آن در مرکز نگرانی و توجه فعالان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 دانلود|صوت هفتگی یازده اسفندماه
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
گشت و گذار در خیابان های رنگی شهر "شفشئون"، روحیه تازه ای به شهروندان می بخشد؛ هر سال گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان برای دیدن این شهر به مراکش سفر می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۶    
شهرضا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی شهرستان های شهرضا و دهاقان با حضور هزار و 100 فعال قرآنی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۳    
مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با وجود اینکه دلم با تیم ملی است اما به خاطر دفاع از حقوق مربیان زن، از حضور در تیم ملی خودداری می کنم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: 2500 نفر از رانندگان سرویس مدارس شهر اصفهان در قالب برنامه بانوی شاد، جامعه شاد آموزش های لازم را در قالب برنامه های متنوع و شاد فرا گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر عبور سامانه بارشی از آسمان استان است که بر این اساس آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهردار اصفهان گفت: آتش نشانی با برگزاری مراسم چهارشنبه سوری مخالفتی ندارد بلکه برای مقابله هر بیشتر با حوادث تلخ چهارشنبه پایان سال کمپینی را تحت عنوان " نه به چهارشنبه سوری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که اعلام رای مجمع در ارتباط با پالرمو به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۲    
شهردار شهر گز گفت: موضوعات قابل سرمایه گذاری در شهر گز متعدد است و انتظار داریم خیران شهرساز بیشتری داشته باشیم چرا که کمک به ساخت شهر و شهرسازی کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰    
احساسات در رنگ ها در آمیخته اند تا مسائل اجتماعی را بر دیوار گالری نگاه نو به رخ بکشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: پروژه ساخت فاز نخست نمایشگاه بین المللی اصفهان 47 درصد پیشرفت دارد که با عملیاتی شدن تعهدات مالی سهامداران آن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۲    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور آغاز عملیات اجرایی تالار شهر مذاکراتی با حوزه هنری داشته ایم که در ازای واگذاری سینما همایون به شهرداری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۹    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: بانوان نیمی از جمعیت فعال کشور هستند و مهمترین رسالت آنان، تحکیم مبانی خانواده، به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: سالانه حدود 600 هزار زوج جوان به نیاز کشور برای تامین مسکن افزوده می شود که باید برای تامین مسکن آنها راهکارهایی اندیشیده شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
سمیرم- رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: به بیش از 30 خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم امدادرسانی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به راه اندازی سیستم BIS در اتوبوس های شهر گفت: با استفاده از این سیستم بر نحوه عملکرد رانندگان اتوبوس نظارت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
سهم محیط زیست در بودجه سال 98 شهرداری اصفهان می تواند مرهمی بر زخم آلاینده های زیست محیطی در این شهر باشد و با تحقق 80 درصدی این بودجه می توان گفت که موفق عمل کرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۲    
اتفاقات از یک "تحقیق" شروع می شود ، صحنه آماده است تا گذشته و حال را در هم تلفیق کند تا اندیشه هایی را معرفی کند که جوانان امروز کمتر آن ها را می شناسند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۳    
عربستان سعودی تصمیم به سلب تابعیت عربستانی حمزه پسر اسامه بن لادن، رهبر سابق تشکیلات تروریستی القاعده گرفت. حمزه بن لادن در سال 2017 از سوی آمریکا به عنوان یک تروریست جهانی معرفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۹    
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شاهین شهر گفت: باید بخش خصوصی را فعال کرد و امنیت سرمایه آنها را تامین کنیم تا به میدان مشارکت وارد شوند و از ورود سازمان های غیرانتفاعی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
فریدن- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین مطالبه گری مردم فریدن آب شرب بوده است که با تلاش های انجام شده در آبان ماه سال گذشته 6 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۳    
استادیار اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: باید از کشورهای غربی که سامانه های مختلفی برای مدیریت کالاهای قاچاق اکتشافی طراحی کرده اند، الگو بگیریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۲    
هر ساله با فرارسیدن فصل بهار گردشگران زیادی از فرصت استفاده کرده و به نقاط مختلف کشور سفر می کنند، شهر اصفهان نیز در این ایام میزبان تعداد قابل توجهی از گردشگران است لذا لزوم ارائه اهم خدمات مورد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۸    
معاون پارلمانی و امور حقوقی وزارت ورزش با استعفا از مسئولیت خود در این وزارتخانه راهی وزارت کار شد تا حضورش به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی ریاست فدراسیون کشتی منتفی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۶    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور حداکثر اعضا برای بررسی پالرمو در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
یافته های جدید حاکی از آن است که تماشای زیاد تلویزیون، سلامت روان افراد سالخورده را نشانه می گیرد و نقش موثری در کاهش حافظه آن ها دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
نرخ برخی انواع میوه و تره بار در بازارهای روز کوثر با تغییرات جزئی همراه بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
فیلم سینمایی آنها نگاه جدیدی به معضلات زنان در جامعه ایران دارد. در خلاصه فیلم آمده است: "آن ها می خواهند به گونه ای رفتار کنند که شبیه دیگران نباشند! "این خلاصه در جهت معرفی داستان فیلم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
یک مربی بدنساز گفت: نحوه اخذ کارت مربی گری تا حدی آسان شده که اشخاصی با خواندن یک کتاب و رفتن به یک دوره مربی گری در عرض یک هفته ، می توانند کارت مربی گری دریافت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۶    
سالانه هزاران ماهی به علت باز و بسته شدن های مقطعی آب زاینده رود تلف می شود و این در حالی است که هنوز دغدغه ای برای نجات آن ها در بین مسئولان ذی ربط دیده نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۲    
شهردار اصفهان گفت: عملیات حفاری تونل خط دو مترو اصفهان از آخرین روز هفته گذشته آغاز شده که امیدواریم با وجود شرایط سخت اقتصادی بتوانیم این پروژه را به نتیجه برسانیم تا هم محرک بزرگ توسعه در نقاط ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
شهرضا - عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات اساسی زنان، افزایش سهم آنان در سمت های مدیریتی در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۵    
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان با بیان اینکه کنجاله سویا و ذرت که از عمده ترین نهاده های دامی مورد استفاده کشور است از خارج وارد می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۲    
لامپ های هوشمند علاوه بر مزایای بسیاری که دارند، می توانند وارد حریم شخصی کاربران شوند و اطلاعات شخصی آن ها را لو دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۳    
شکست معامله گر در هانوی، نامه اصلاح طلبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام، دو راهی یارانه ارزی و وضعیت متروی اصفهان از مهمترین عناوین خبری امروز شنبه- 11اسفند ماه -روزنامه های کشور بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۱    
به دلیل انجام عملیات عمرانی مسیر غرب به شرق خیابان کمال اسماعیل حد فاصل پل فردوسی تا میدان خواجو تا 48 ساعت آینده مسدود است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۳    
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: ناکارآمدی و عدم تامین معیشت و رضایت مردم، امروز مساله اول نظام است و همه باید برای حل این معضل، متمرکز شویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۲    
سازمان عفو بین الملل جمعه شب در واکنش به خبر ارجاع پرونده فعالان حقوق بشری عربستان به دادگاه اعلام کرد که اقدام مقام های سعودی نشان از افزایش سرکوب فعالان حقوق بشری در این کشور دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۷:۰۶    
در هفته گذشته شهروندان اصفهانی چهار هزار و 662 مرتبه با اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند.
  • ۱