پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۵۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۲۴    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۲    
در بسته خبری امروز از سرویس رایگان 19 هزار کولر آبی در برق تبریز تا حذف 105 نقطه حادثه خیز در استان اردبیل و حراج آثار تاریخی توسط شهرداری رشت را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۱    
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز، از آغاز طرح "استقبال از سال نو" در مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
مدافع ذوب آهن در روزهایی که تیمش با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند، از لیست کنار گذاشته شده است البته احتمال زیادی وجود دارد تا به زودی شاهد یک مراسم آشتی کنان بین محمدی و منصوریان باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالی به مصاف حریفان خود می روند که طبق اغلام کمیته مسابقات فدراسیون، بازیکن محرومی در این هفته ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۹    
صد و پنجاه و هفتمین شماره رسانه الکترونیک " فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۸    
فریدونشهر- رییس جمعیت هلال احمر فریدونشهر گفت: در طرح ملی دادرس به 240 دانش آموز دختر و پسر آموزش های لازم برای مقابله با حوادث طبیعی ارائه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
آسیب های کمبود ویتامین B12، آسیب های چشمی حوادث چهارشنبه سوری و لزوم آشنایی والدین عوارض احتمالی واکسن سه گانه را در بسته سلامتی ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۵    
توییت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور درباره توافق ایران و عراق برای صدور ویزا بین دو کشور، آخرین خبر از قربانیان مشروبات الکی تقلبی و عیدی هلال احمر به خانواده بیماران ضایعه نخاعی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
رئال مادرید به طور رسمی با زیدان قرارداد امضا کرد تا از نتایج بد خود فاصله بگیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۹    
در بسته خبری امروز از آغاز مرحله دوم توزیع برنج وارداتی در بجنورد تا اعتبارات 30 میلیارد تومانی آبخیزداری خراسان شمالی و افزایش 100 درصدی نرخ شکر در بازار آزاد بیرجند را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۸    
خوانسار- رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت خوانسار گفت: 93 تن شکر احتکار شده از دو انبار به ارزشی بالغ بر 500 میلیون تومان در خوانسار کشف و ضبط شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کل آب های فسیلی ما که از صدها هزار سال پیش شکل گرفته 500 میلیارد مترمکعب برآورد شده بود ولی ما در 25 سال گذشته بیش از 110 میلیارد مترمکعب آن را مصرف کرده ایم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۳    
سمیرم- مدیر پژوهش سرای دانش آموزی سمیرم گفت: دانش آموزان سمیرمی در مسابقات جشنواره علمی - پژوهشی زاینده رود موفق به کسب مقام های برتر استان اصفهان شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۹    
در جلسه علنی شورای شهر شیراز و با نظر موافق اعضای شورا، کلیات بودجه سال 98 شهرداری شیراز با رقم 3 هزار و 228 میلیارد تومان به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۲    
مسئول کمیته امور بین الملل هیئت گلف استان اصفهان گفت: در صورت امکان در سال آینده جام دیپلمات را با حضور چند تیم خوب بین المللی در اصفهان برگزار می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۱    
رییس هیئت گلف استان اصفهان گفت: در سند 2020 گردشگری اصفهان، ورزش گلف را به عنوان یک شاخص جذب گردشگر گنجانده ایم و بنا داریم گردشگرانی را برای گلف جذب کنیم و از طریق آنها درآمدزایی برای استان و کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۲    
مانده تا مرغ سرچینه هذیانی اسفند صدا بردارد پس چه باید بکنم من که در لخت ترین موسم بی چهچهه سال تشنه زمزمه ام؟
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۷    
در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن در دوبی به مصاف النصر عربستان رفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
مدیر کل فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی گفت: نسخه های الکترونیکی جایگزین دفترچه درمانی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۵    
ترکیب اولیه تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار برابر النصر عربستان مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۰    
مراسم افتتاح شبکه رادیویی جدید به مناسبت ایام نوروز با شعار با شما همسفریم در معاونت صدای جمهوری اسلامی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با اشاره به موفقیت آمیز بودن سفر رئیس جمهور سوریه به تهران از احتمال سفر حسن روحانی به دمشق خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۲    
ایجاد خط شرق به غرب اتوبوس اصفهان، دریافت اسکناس نو، قیمت پراید و عوارض خطرناک پسته را می توانید زیر ذره بین رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۷    
شهردار اصفهان گفت: شهرها و فضاهای شهری تجلی گاه ظهور و بروز مسائل تاریخی، اجتماعی و سیاسی و دفتر خاطره جمعی در طول تاریخ هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۹    
سرپرست اداره آموزش و پژوهش سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: آموزش چهره به چهره برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در 24 ایستگاه آتش نشانی شهر اصفهان در حال انجام است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل دفتر محصولات علوفه ای و جالیزی معاونت امور زراعت گفت: سه میلیون و 270 هزار تن سبزی و صیفی به ارزش 935 میلیون دلار در 10 ماهه امسال از کشور صادر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
ماموران گمرک ایران در بازرسی از یک بسته پستی که حاوی هدیه و سوغات بود مواد مخدر از نوع تریاک را از داخل پیراهن کادویی کشف کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۴    
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: به دنبال ثبت جهانی کتاب مثنوی مولانا هستیم تا این اثر ارزشمند در سطح دنیا به عنوان یک منبع در حافظه مردم جهان ثبت شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۲    
معاون امور بازرگانی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با توجه به شیوه نامه جدیدی که از ستاد تنظیم بازار کل کشور ابلاغ شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۷    
تیران-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پیشگیری از بیماری ها و سرمایه گذاری در این بخش مورد توجه خیران و مجمع های خیران سلامت قرار گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی، هنری شورای شهر قزوین گفت: احیای هنر و فرهنگ اصیل قزوین در سیاست های فرهنگی شورای شهر مورد توجه است و به طور ویژه به دنبال احیای مکتب تعزیه در قزوین هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر نماینده تهران به نطق محمد مهدی زاهدی وارد است و رییس جمهور دولت اصلاحات ممنوع الملاقات نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۴    
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: برنامه ای پنج ساله در این منطقه تدوین شده تا هر سال با تخصیص بودجه، پیاده روهای دو یا سه خیابان بر اساس اولویت اصلاح و مناسب سازی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۱    
رییس جمهور با بیان اینکه احساس ما در عراق احساس بودن در وطن خودمان است، گفت: روابط دو ملت ایران و عراق هزاران ساله است و ما علاقه مندیم که این روابط دینی ، فرهنگی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
شرکت کنندگان راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره کارتون حمل و نقل و ترافیک مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
همایش بزرگ انتخاب رشته ویژه نهمی ها با هدف ایجاد راه حل برای انتخاب صحیح رشته های درسی در محل خانه نوجوان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: عملیات عمرانی پیاده راه چهارباغ عباسی از یک هفته گذشته به منظور رفاه حال کسبه، شهروندان و مسافران نوروزی به حال تعویق درآمده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
درخت کهنسال تجیکو با عمری بیش از 9 هزار و پانصد سال واقع در کشور سوئد، ریشه در هفت هزار و پانصد سال قبل از میلاد مسیح دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۵    
فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان گفت: مراحل درمانی ایران پوریان تمام شده و از لحاظ پزشکی برای بازی مقابل فولاد مشکلی ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
ننه سرما در انتظار عمو نوروز خوابش می برد و... حتماً پیش خود می گویید این داستان تکراری است و حتماً در انتها مثل همیشه ننه سرما و عمو نوروز همدیگر را نمی بینند!
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۷    
رییس قوه قضاییه گفت: خدمت رسانی عظیمی در دستگاه قضایی صورت گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از روند استانداردسازی جاده ها انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۱    
یک مشاور خانواده گفت: ازدواج یک قرارداد است و حتی اگر زمانی هم فرد در ازدواج اول شکست خورده و بعد از مدتی به ازدواج دوم منجر شود، می تواند با یک انتخاب آگاهانه به خوشبختی دست پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
رییس اداره فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان از استقرار خودروهای ثابت آتش نشانی در حدود 25 نقطه پرتردد شهر اصفهان در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۷    
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره تاریخ دربی اصفهان مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۱    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: بیش از 14 هزار و 800 نفر در سال جاری در تصادفات جان خود را از دست داده اند و در همین مدت 315 هزار نفر در تصادفات ، دچار نقص عضو شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۵    
طرح مشارکت مستقیم شهروندان در امور قوه مقننه و طرح تشکیل استان اصفهان شمالی اعلام وصول شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۹    
کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار بر روی آسمان استان است که احتمال بارش پراکنده باران برای مناطق جنوبی پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
ملی پوش یخ نورد اصفهانی گفت: با وجود تمام اختلافات از نظر شرایط مسابقه نسبت به کشورهای دیگر و همچنین نا داوری ها، اما تمامی بچه ها تیم تلاش کردند تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
یک کارشناس طراحی شهری گفت: با توجه به توسعه افقی شهر و از بین بردن اکوسیستم محیط طبیعی بر ما لازم است حداقل یک درخت برای جبران این همه خسارت به نسل آینده بکاریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
مراسم تودیع و معارفه رییس قوه قضاییه دقایقی پیش با حضور مقامات و مسئولان عالی کشوری، لشکری و قضایی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
رییس انجمن اولیا ومربیان اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: اتاق انجمن اولیا و مربیان به منظور همکاری بهتر والدین با آموزش و پرورش در مدارس استان اصفهان راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۵    
تیران-مدیر کمیته امداد شهرستان تیران وکرون گفت: مردم تیران وکرون در جشن نیکوکاری امسال بیش از یک میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۵    
داغی بازار نوروز امسال از رونق بازار یا داغی و تازگی آجیل ها نیست بلکه بحث قیمت های سر به فلک کشیده این دست اقلام است که مغز خریداران از شنیدنشان داغ می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
قیمت خودرو در هفته گذشته کاهش نامحسوسی را تجربه کرد اما افزایش قیمت های مجدد در این بازار باعث شد که پراید باز هم به خود 50 میلیون تومان را ببیند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۳    
کتاب "سارا سلام" به نویسندگی مصطفی مهرآیین، مشکلاتی که این روزها زوج ها با آن روبرو هستند و مسائل بنیادی مانند زندگی در رؤیا و مسائل ریشه ای در عشق را بیان می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب 20 المان نوری در سطح شهر اصفهان خبر داد و گفت: این المان ها در آستانه فرارسیدن سال نو در محورهای اصلی شهر نصب خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
هیاهویی خاموش در وجود آدمی ایجاد می کند، بی سر و صدا به گوشت، پوست، خون و استخوان رخنه کرده و همه سیستم بدن را درگیر حضورش می کند تا جایی که مرگ را به میزبانش هدیه دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۵    
سرپرست پارک ملی و پناه گاه حیات وحش کلاه قاضی گفت: کودکان دوستدار محیط زیست پول قلک خود را برای خرید علوفه نذر آهوان این پناهگاه کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رییس جمهور و نخست وزیر عراق، روز دوشنبه در صدر یک هیات عالیرتبه سیاسی و اقتصادی وارد بغداد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سال جاری کل 245 قرارداد پروژه های عمرانی به مبلغ 547 میلیارد تومان در شهر اصفهان اجرا شده یا در حال اجرا است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 30 سال 9 نقطه اصفهان عنوان سکونتگاه غیر رسمی داشته و حس تعلق ساکنان آن از بین رفته و امروز با امکانات ضعیفی که ایجاد شده نمی توان احساس ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۹    
صد و پنجاه و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۰    
پارک های جیبی یا مینی پارک ها، فضاهای سبز کوچک با تأثیرات بسیار بزرگ در ساختار شهری هستند که امروزه وجودشان یک نیاز محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: سال آینده با ایجاد دو پایانه در محلات عاشق آباد و صفه، سطح تبادل مسافر بین خطوط اتوبوسرانی و مترو افزایش قابل توجهی خواهد یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۵    
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان گفت: هدف ما کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بود تا بتوانیم در سه مسابقه سال 97 عنوان های قهرمانی را در تابلو افتخارات خود به ثبت رسانیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۴    
قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در پیامی عروج ملکوتی جانباز سرافراز حاج رحیم انصاری را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۵    
یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچکس نبود، در سالهای دور، در شهری زیبا یه خاله سوسکه قشنگی بود که یه روز پیراهنی از پوست پیاز، روسری از پوست سیر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۳    
دهاقان –رییس اداره ثبت احوال شهرستان دهاقان گفت: تاکنون 15 هزار و 758 نفر در این شهرستان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۲    
رییس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان گفت: در ایام نوروز و تعطیلات واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و شناسنامه دار که قابل رصد باشند، در اختیار مسافران قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۰    
باند دوم جاده اصفهان- علویجه به طول تقریبی 10 کیلومتر صبح امروز - 20 اسفند- افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۰    
محققان اسپانیایی به تازگی دریافته اند که کنترل منبع استرس، راهکار مهمی برای کاهش اثرات منفی آن محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۲    
تیران-همزمان با سفر استاندار اصفهان به شهرستان تیران وکرون و بازدید از ظرفیت های گردشگری و صنعتی، 30 پروژه عمرانی مدیریت شهری تیران افتتاح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۵    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز دوشنبه 20 اسفند ماه با میانگین عدد 84 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۱۱    
خوانسار- دلالی و سوداگری دو عاملی است که در هرجا راه می یابد شیب قیمت ها را پیش از پیش تندتر می کند و نتیجه آن هم چیزی به جز تورم و گرانی نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۳۲    
"میبد" به عنوان دومین شهر پرجمعیت یزد جاذبه های پرشمار گردشگری را در خود جای داده است. سفال ها و کاشی ها و البته زیلوی این شهر 7 هزار ساله شهرت جهانی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۲۵    
معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از 346 هزار تن پسماند تر و خشک از سطح شهر اصفهان جمع آوری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۴:۵۹    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: FATF بالاخره در مجمع تصویب می شود، زیرا مجبور هستند این کار را انجام بدهند ...