چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۱۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۲    
شاخص کل بورس 0.46 درصد و سایر شاخص ها نیز در این بازار رشد مثبت داشته اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی گفت: بررسی آمار فروش فیلم ها در یازده ماهه سال 97 نشان می دهد که میزان فروش فیلم ها و تعداد مخاطبان سینما نسبت به مدت مشابه در سال 96 افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما در یک سال و نیمی که از عمر این دوره شورا سپری شد، در مسیر سرزنده سازی و نشاط و شادابی شهر حرکت کرده و هر چه در توان داشتیم به خدمت آوردیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه توییتر خود نوشت: اینکه دولت، سخت شدن معیشت مردم را به پالرمو و FATF منوط کند، نوعی فرافکنی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۰    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال از صدور ID کارت حضور رسانه ها در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۶    
در جلسه کمیته ثبت ملی میراث فرهنگی ناملموس هنر نگارگری مینیاتور در فهرست ملی میراث ناملموس ثبت شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۰    
فریدن- فرماندار فریدن گفت: اسکان مسافران نوروزی در شهرستان 30 درصد افزایش می یابد، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 57 هزار مسافر و گردشگر در شهرستان اسکان داده شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۹    
ذوب آهن، فردا (جمعه) میهمان سپاهان و هیئت نجف آباد در چهارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: ساز و کار مالی اروپا با ایران (اینستکس) امکان تجارت ایران با کشورهای دیگر را فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۹    
تولید جدیدترین داروی ضد لخته در کشور رژیم غذایی پرقند و چرب عامل افزایش احتمال عفونت شدید و راههایی برای داشتن استخوان های قوی از دوران کودکی را در بسته سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: اعتبارات آبخیزداری و آبخوان داری از محل صندوق توسعه ملی در سال 98 پایدار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۱:۰۵    
ماجرای موتورهای اسقاطی در پارکینگ ستاد فرمان امام(ره)، دستگیری خواننده ای که در کرج دزدی می کرد و درآمد بالای متکدیان یزدی از مهم ترین عناوین بسته خبری جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۳    
رییس کانون وکلای اصفهان گفت: قطعا وکیل وابسته، قادر به انجام رسالت خود نیست و برای انجام کامل وظایف در جامعه وکالت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس گفت: همه اذعان دارند که دولت اصلاحات از لحاظ اقتصادی و مسائل مالی پاکدست ترین دولت بوده است و کمترین مفاسد و اختلاس ها در آن زمان رخ داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۹    
هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی با الحاق بندی به لایحه بودجه سال 98 رایگان شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۶    
مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه های صدور ساختمانی، عوارض شهرداری و هزینه های انشعابات معاف شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۳    
سازمان امور مالیاتی ملزم شد که در سال آتی حداقل 30 درصد از مالیات های معوقه سال 97 را وصول کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
قطعات وارداتی که در ساخت و تولید محصولات صادراتی به کار گرفته می شود از حقوق ورودی گمرکی معاف است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف شد درآمدهای حاصل از صدور مجوز توزیع، تولید و واردات دخانیات را به خزانه کل کشور واریز کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۹    
اگر زندگی من به درد کسی یا چیزی خورده باشد، آن کس یا آن چیز، من نبوده ام. پس کدام چاه بی پایان یا کدام صحرای تمام نشدنی بوده است که زندگی من چون چشمه ای در آن فرو ریخته و سرنوشت آن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۴    
در اکثر خیابان های شهر به دلیل حجم بالای تردد خودروها، ترافیک سنگین و سرسام است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی دقایقی پیش در بندر عباس آغاز به کار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۷    
کارل لاگرفلد، طراح سرشناس مد فرانسه که روز سه شنبه 30 بهمن در سن 85 سالگی درگذشت، برای گربه اش میلیون ها یورو ثروت باقی گذاشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: قرارداد مطالعات پدافند غیرعامل برای 22 شهر امضاء شده که در آن مواردی همچون برنامه ریزی برای کاهش آسیب پذیری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
طبق اطلاعیه ای تیم مدیریت سیستم عامل اندروید ارائه کرده است، لازم است کاربران این سیستم عامل از دانلود فایل های نامعتبر با پسوند PNG خودداری کنند تا اطلاعات و امنیت حساب های کاربری شان حفظ شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۶    
جانشین رییس پلیس راهور کشور گفت: بیشترین آمار جانباختگان جاده ای به تربیت متعلق به استان های فارس، اصفهان و خراسان رضوی است و استان ایلام با کمترین تعداد کشته در جایگاه آخر قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۸    
استاندار هرمزگان گفت: دستگاه های دولتی برای اجرای پروژه های مختلف با قوانین دست و پا گیر درگیر هستند، نمی توان گفت دستگاه های دولتی جهادی عمل نمی کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۹    
دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار استقلال مقابل پارس جنوبی جم آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر توجه به لایروبی رودخانه ها گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته تا اردیبهشت ماه بارش های خوبی پیش بینی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
جاسم غضبانپور گفت: استمرار جشنواره عکس آب در میان عکاسان سراسر کشور و بویژه استان هایی مثل جنوبی و مرکزی می تواند ما را با عکس های بسیار خوب و تأثیرگذاری در سالیان آتی روبرو کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
پس از گلزنی کریستین اوساگونا برای ذوب آهن مقابل الغرافه، سایت نیجریه ای شروع خوب این بازیکن در تیم ذوب آهن را ستود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بافت های فرسوده به دلیل شکل گیری های غیررسمی در شرایطی هستند که بیشترین مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی را در دل خود جای داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: افزایش قیمت دلار بیشترین فشار را به دولت وارد می کند و دولت هرگز با منافع کشور و معیشت مردم بازی سیاسی نمی کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: 40 هزار پروژه عمرانی در سال آینده در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد تا کمکی برای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای کشور باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
رییس جمهور با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و پیروزی مداوم ملت ایران در برابر توطئه ها، زورگویی ها و قلدر مآبی آمریکا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۴    
جلسات نهایی فاز طراحی پروژه راه اندازی پردیس نمایشگاهی زیست محیطی شهرداری اصفهان به پایان رسید؛ پس از تصمیم گیری در مورد طرح های پیشنهادی این تیم ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۹    
رهبر انقلاب با اشاره به تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی زاهدان در شهر اصفهان فرمودند: درود خدا بر این جوانهای اصفهانی، درود ملائکه الهی بر آنها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: با وجود گستردگی جمعیت دام سبک و سنگین به منظور جلوگیری از قاچاق دام در استان ها از جمله اصفهان اجرای طرح "هویت گذاری دام" از سوی وزارت جهاد کشاورزی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۴    
نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت :سارق حرفه ای خودرو پراید کمتر از 24ساعت توسط پلیس نطنز دستگیر شد
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
گیتی پسند در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا از ملی حفاری میزبانی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
تیران-فرماندار تیران و کرون افزایش تیم های امدادی و پایگاه اورژانس 115 این شهرستان را به سبب ماموریت های این منطقه خواستار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
دهاقان – رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهاقان گفت: در 11ماه گذشته 811 نفر در سامانه رصد اشتغال دهاقان ثبت نام کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
مدیر مرکز اصفهان شناسی گفت: همایش آرایش بافت مسکونی شهرها از منظر تئوری شکل و فرم خوب محله (با تکیه موردی بر شهر اصفهان) با همکاری مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بازآفرینی شهری در دولت تدبیر و امید با هدف کمرنگ کردن نقش دولت در اجرای آن انجام شده تا مردم دانشگاه ها، سرمایه گذاران نیز در این راستا پای در عرصه میدان بگذارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
سعید ابراهیمی فر، کارگردان و فیلم نامه نویس سینمای کشور گفت: وابستگی به بودجه های دولتی سبب می شود دولت در همه مراحل ساخت فیلم دخالت کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
رییس اداره قرآن و عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: طرح کشوری ارزیابی نماز از حدود یک ماه پیش در تمام مقاطع تحصیلی به اجرا در آمده است تا بر این اساس فعالیت های هر مدرسه در این ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: تلاش می کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه های مقام معظم رهبری که در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۴    
امروزه حجم بالای تردد خودروها مشکلی اساسی در سراسر دنیا به حساب می آید چرا که بخش عمده ای از آلودگی هوا در اثر این امر به وجود آمده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل سابق سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: نقش شهرداری ها در بازآفرینی شهری انکارناپذیر است، اما به همین نسبت دولت نیز در این زمینه نقش دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۷    
یک متخصص اورولوژی و ناباروری مردان گفت: در هفته ملی سلامت مردان ویزیت و مشاوره رایگان مردان در زمینه های کلیه ومجاری ادراری، ناباروری و اختلالات جنسی در محل شهرک سلامت صورت می پذیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند طرف های برجام از پذیرش خواسته نامشروع آمریکا امتناع کرده و به حفظ برجام اهتمام ورزیده اند، اما از آنها انتظار داریم در حفظ این توافق و رعایت چندجانبه گرایی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
یک روانشناس و مشاور خانواده گفت: خانواده ها باید فرزندان را از نوجوانی به کسب درآمد تشویق کنند که این باعث می شود آنان با این دیدگاه در دوران دانشگاه بسیاری از علایق خود را کشف کرده و به دنبال اشتغال ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
اسامی شرکت کنندگان در جشنواره کارتن حمل و نقل و ترافیک ترافیکاتور منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری گفت: سرریز جمعیتی شرق کشور به سمت غرب حرکت می کنند، این افراد ثروتمند نیستند و این امر منجر به ایجاد حاشیه نشینی و آسیب هایی از این دست شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: طرح های برتر مسابقه طراحی المان های سبز شهری از سوی شهرداری اصفهان در مناطق مختلف اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۹    
تیران-رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: توسعه امکانات اورژانس 115 با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست و به مشارکت خیران و اعتبارات محلی نیاز دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
هر یک از وزارتخانه های نفت و نیرو مجاز شدند تا از هر واحد مسکونی ماهانه 300 تومان و هر واحد تجاری ماهانه 100 تومان روی قبوض برق و گاز اخذ کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شیراز برای ارزیابی وزارت کشور درخصوص شهر دوستدار کودک، برنامه های لازم را با سرعت بالایی پیگیری می کند با این وجود اعتقاد ما بر این است که شهر دوستدار کودک باید به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
یکی از بندهای های لایحه بودجه سال 98 که درباره افزایش قیمت سیگار است؛ برای بررسی های بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
10 هزار میلیارد ریال در اختیار سازمان شهرداری ها قرار می گیرد تا با این بودجه اثرات پسماند کالاهای مخرب را رفع کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۹    
طبق الحاق بندی به لایحه بودجه سال 98 تمامی پزشکان از ابتدای سال جدید باید از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
شهردار اصفهان گفت: دریافت نقطه نظرات بخش های موفق مدیریت شهری می تواند در اداره بهتر شهرها و رسیدن به شهری ایده آل نقش مؤثری داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
رییس و دبیر سازمان لیگ فوتسال برای تماشای دیدار گیتی پسند و ملی حفاری اهواز در دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتسال، به اصفهان سفر می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۳    
تداوم افزایش نرخ ها در بازار سکه و ارز باعث شد که سکه تمام طرح جدید از مرز چهار میلیون و 500 هزار تومان بگذرد و دلار و یورو به ترتیب در مرز 13 هزار تومان و 15 هزار تومان قرار بگیرند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۳    
صدای موسیقی همیشه دلنواز خواهد بود و در سالیان دراز خاطره سازی خواهد کرد حتی امروز که جای خالی بسیاری از آنان که بودند و خاطره سازی کردند حس می شود یاد کسانی که ساختند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: تا 24 ساعت آینده شرایط جوی نسبتا پایدار است اما در روز جمعه پدیده افزایش ابر را در سطح استان خواهیم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
نجف آباد- رییس کمیته امداد شهرستان گفت: در حال حاضر بیش از 8500 خانواده با جمعیت بالغ بر 20 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که ماهیانه در مجموع بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک معیشت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۹    
چهار بانوی فوتبالیست اصفهان از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در تورنمنت بین المللی کوبان اسپرینگ 2019 روسیه دعوت شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
عضو شورای نظام روانشناسی استان اصفهان گفت: میزان مصرف نوجوانان از فضای مجازی و اینترنت حدود 12 درصد و دو برابر بزرگسالان است در حالی که میزان مصرف در افراد بزرگسال تنها 5 درصد بوده و کاستن از سطح آن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۹    
یک کارشناس برنامه ریزی شهری گفت: فضاهای سبز شهری نقش مؤثری در ارتقاء کیفیت زندگی شهری و دستیابی به توسعه پایدار ایفا می کند؛ بنابراین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
یافته های جدید نشان می دهد مردانی که می توانند حرکت شنای بیشتری انجام دهند، کمتر از سایرین به بیماری های قلبی عروقی دچار می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۳    
یک کارشناس حمل و نقل گفت: رویکردهای نوین در مباحث شهرسازی شهر دوستدار کودک و شهر دوستدار سالمند (شهر سبز) به توسعه حمل و نقل عمومی نگاه ویژه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۳    
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: میزبان یا مهمان بودن در این مرحله از بازی ها مهم نیست چراکه هر تیمی تلاش می کند بهترین نتیجه را بگیرد؛ ما هم تلاش می کنیم نتیجه خوبی به دست آوریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: مردم نگران تهیه داروها نباشند و به شایعه پراکنی ها توجه نکنند وزارت بهداشت داروهای مورد نیاز بیماران را تامین و از طریق داروخانه هلال احمر و دانشگاه در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۲    
سمیرم- فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع)اصفهان گفت: مسئولان و شورای عالی امنیت ملی باید دستمان را بازتر بگذارند، زیرا اگر مماشات و عقب نشینی کنیم، وضعیت روز به روز بدتر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۳    
آلودگی صوتی در سنین مختلف عوارض و پیامدهای گوناگونی دارد اما تا به حال برای کاهش میزان این نوع آلودگی فعالیت خاصی از سوی هیچ ارگانی انجام نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۴    
خواه از اندیمشک وارد شهر شوید یا از جاده شوشتر و شوش زیبایی این شهر را خواهید دید، دزفول از چهار طرف سرسبز و پایدار و با دز همیشه جاری در خوزستان می درخشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۴    
شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع امنیت شهرستان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۱    
گلپایگان- سال ها است که خشکسالی بسیاری از مناطق کشور را با مشکل روبه رو کرده است؛ روستای "فاویان" با دو هزار سال قدمت که در فاصله 30 کیلومتری گلپایگان قرار دارد نیز چند سالی است با خشکسالی دست و پنجه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
شهر کولمار فرانسه، معماری بی نظیر و منحصر به فردی دارد و خیابان های رنگارنگ آن چشم انداز بسیار زیبایی را برای شهروندان و گردشگران فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از پایان عملیات عمرانی بوستان پردیس هنر خبر داد و گفت: پروژه بوستان پردیس هنر یکی از پروژه های شاخص شهرداری اصفهان است که به واسطه نوع خاص طراحی آن در حاشیه زاینده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره اقدام دولت پاکستان برای مقابله با تروریست های عملیات انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
شاخص کل بورس 0.44 واحد و سایر شاخص ها نیز بیش از 0.4 واحد رشد داشته، البته این افزایش، هنوز کاهش واحد شاخص ها در هفته گذشته را جبران نکرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۷    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: فراخوان طرح های ویژه شهرسازی در اصفهان به منظور فرصت بیشتر به مشاوران حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت تا هفتم اسفندماه سال جاری تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۲    
صد و چهلمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۷    
ناکامی دلواپسان مجلس در استیضاح رییس جمهور، تهران - پکن در مسیر تعمیق رابطه استراتژیک ،مشاجره کیهان و حسام الدین آشنا و ایالات غیر متحده آمریکا از مهمترین عناوین خبری امروز چهارشنبه-1 اسفند - روزنامه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۲    
کیومرث پوراحمد گفت: شاید نمایشگاه صنعت سینما برای افرادی که بیایند و بشنوند جنبه آموزشی اندکی داشته باشد ولی باید این آموزش ها را بکار برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۹    
سنگ نگاره، نگاره ای نمادین است که بر روی سنگ تراشیده شده و کهن ترین آثار تاریخی به جا مانده از بشر است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۶    
خوانسار- رییس اداره ثبت احوال خوانسار با بیان اینکه 90 درصد جمعیت واجد شرایط در شهرستان موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۲    
رییس مجلس شورای اسلامی که در راس هیاتی پارلمانی به چین سفر کرده است تاکید کرد: هیچ کشوری نمی تواند بر روابط ایران و چین خللی وارد کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۱    
کارشناس اقتصاد شهری گفت: راهکار اصلی تصحیح نظام اقتصادی شهرداری ها بازنویسی آن بر اساس اتکا به درآمدهای پایدار است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۴:۵۹    
حضور گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل در خاک پاکستان و پاکستانی بودن حافظ محمدعلی ، عامل عملیات انتحاری حادثه تروریستی خاش- زاهدان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۴:۳۲    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: طی 11 ماه امسال حدود هزار و 284 مورد کودک آزاری به اورژانس اجتماعی استان اصفهان اعلام شده است که نسبت به سال گذشته 34 درصد رشد داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۴:۰۲    
رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 230 اتوبوس فرسوده شهر اصفهان در سال جاری بازسازی و به سیستم حمل و نقل عمومی اضافه می شود.