سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۳:۲۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از آمادگی شهرداری ها و دهیاری ها برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۴    
در نهایت بعد از چندین ساعت چانه زنی میان شرکای اجتماعی جلسه شورای عالی کار به اتمام رسید وادامه مذاکرات به جلسه بعدی موکول شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۸    
دستور مقام معظم رهبری درخصوص بوی نامطبوع مسیر فردگاه امام(ره)، بازنشستگی همسران شهدا، جانبازان و آزادگان با 25 سال سابقه کار و مرگ یک کولبر نوجوان در سقوط از کوه مهم ترین عناوین بسته خبری اجتماعی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۴    
شهید دفاع مقدس در وصیت نامه خود آورده است: اگرچه ما بدن خود را مانند سپر در مقابل تیرهای کفر قرار می دهیم و سوراخ سوراخ و تکه تکه می شود، ولی باز از پای نخواهیم نشست و ندای الله اکبر سر می دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۴    
سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با العین صحبت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۶    
لنجان-سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: در راستای رفع مشکلات شهرستان لنجان افزایش تعاملات با رعایت حدود و احترام و استفاده از پشتوانه عظیم مردمی خصوصا جوانان که محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۳    
ضرورت آمادگی جهانی برای مقابله با بیماری آنفلوآنزا، راهکارهایی برای کاهش پوسیدگی دندان در کودکان و مواد غذایی بهبود بخش علائم آلزایمر را در بسته سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۴    
رئیس جمهوری، پیوند دو ملت ایران و عراق را بسیار مستحکم خواند و تاکید کرد: اینکه میلیونها ایرانی در طول سال به عراق و بویژه کربلا و نجف سفر می کنند و میلیون ها عراقی نیز برای زیارت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی خانگی پشت سرگذاشته بود، در دومین دیدار برابر تیم السد قطر شکست خورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۲    
تیم فوتبال استقلال که نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را برابر الدحیل قطر واگذار کرده بود، در دومین دیدار نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و برابر العین متوقف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۲    
با توجه به گزارش منتشر شده از بازی دو تیم ذوب آهن ایران و النصر عربستان که در بخش عربی توئیتر فیفا، النصر مقابل ذوب آهن پیروز شد!
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۶    
لنجان-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مسئولان از ظرفیت بزرگ مردمی برای حل مشکلات و توسعه زیرساختها و آبادانی شهرستان لنجان بهره مند شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۹    
در این روزها که صدای پای بهار به گوش می رسد می توانید هنوز هم صدای موسیقی و نور صحنه را بشنوید و ببینید و با موسیقی و تئاتر روی صحنه های اصفهان همراه باشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۴    
رییس قوه قضاییه می گوید تحول به این معنا نیست که متنی ابلاغ و بخشنامه شود و آقایان هم بنویسند: "بسمه تعالی- ملاحظه گردید؛ به نظر همکاران برسد."
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه 19 اسفندماه به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان ذوالفقار اهدا کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: عرضه 20 هزار میلیارد ریال اوراق منفعت این شرکت با هدف تامین بخشی از منابع مالی طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که انتخاب ایران و عراق، روابطی بر پایه حسن همجواری و مناسباتی راهبردی است، گفت: قطعا دو کشور برای تداوم این روابط از کسی اجازه نمی گیرند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۸    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۰    
تکلیف پرونده متهمان اقتصادی 6 میلیون یورویی، مسیر یابی الکترونیکی در ایام نوروز، عرضه گوشت و مرغ ارزان را می توانید زیر ذره بین رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۴    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۸    
رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه 46 حادثه ویژه طی 24 ساعت گذشته در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، گفت: این حوادث، 122 مصدوم و 10 مورد فوتی داشت که از این تعداد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۱    
رییس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان گفت: طی روزهای اخیر تاکنون شش نفر به دلیل حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) مراجعه داشتند که تعداد پنج نفر درمان سرپایی شدند و یک نفر هم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: قرار است در حدود 600 تن گوشت منجمد تا عید توزیع شود که قیمت آن هم پایین تر از قیمت الان بازار است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بازگشایی مرز رسمی خسروی برای تردد زوار عتبات عالیات منوط به رفع یک سری دغدغه های امنیتی است که هم اکنون توسط نهادهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در حال بررسی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۵    
العین و استقلال در حالی امشب باید به مصاف هم بروند که هر دو تیم بازی های قبلی خود را در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به حریفان خود واگذار کرده اند و امیدوار هستند تا از این بازی حداکثر امتیازات را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۸    
برنامه جامع شهر اصفهان برای نخستین بار در کشور و به صورت پایلوت در اصفهان با رویکرد مشارکتی تدوین خواهد شد به این معنا که در تدوین این برنامه همه افراد و گروه هایی که مثبت و یا منفی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
رییس جمهور با بیان اینکه ایران و عراق نقش مهم و تأثیرگذاری در منطقه ایفا می کنند، گفت: باید متناسب با شرایط ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۵    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون جنجال های تندروهای مجلس در صفحه توییتر خود نوشت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۵    
در شرایط فعلی ایران، ملک حالت بورس دارد. مردم ملک می خرند تا پس انداز کرده باشند. اگر عوارض بهره برداری و داشتن ملک سنگین باشد، مردم بی جهت ملک نمی خرند و شاید قیمت ملک پایین بیاید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۸    
کودکان روز گذشته در کنار آثار گونتر اوکر جمع شدند تا از آثار او الهام بگیرند و در پوست نقاشانی بزرگ بروند و آثاری مدرن را خلق کنند آن ها خالق آثاری شدند که از دل شهر اصفهان و حافظ بیرون آمده بود و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۲    
جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بوق زدن غیرضروری برای سلام و خداحافظی 30 هزار تومان جریمه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۸    
گزارش ها حاکیست افزایش توزیع داروهای تقلبی به مرگ و میر شماری از کودکان در سطح جهان منجر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای رضایتمندی مردم و مهمانان تصمیم گرفته شد مترو در تعطیلات نوروز بر خلاف دیگر روزهای تعطیل سال فعال باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و عراق در کنار دیگر کشورهای دیگر منطقه مانند ترکیه نقش تأثیرگذاری در منطقه ایفا می کنند، گفت: باید تلاش کنیم تا علاوه بر روابط دوجانبه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: تیم وزنه برداری بانوان این شهرستان هشت عنوان برتر را در رقابت های استان کسب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۵    
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همسران شهدا، جانبازان و آزادگان می توانند با 25 سال سابقه کار و 30 روز حقوق یعنی با پنج سال سنوات ارفاقی از خدمات بازنشستگی بهره مند شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امکان عزل نماینده ای با اعلام هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حکم دیوان عالی کشور درصورت از دست دادن شرایط نمایندگی در طول دوره مجلس شورای اسلامی مخالفت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
در تمام دنیا تفاوت بین رشته فوتبال و دیگر رشته های ورزشی وجود دارد اما در ایران تا حد زیادی این تفاوت ها و تبعیض ها بیشتر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
رییس شورای شهر تهران در مورد مصوبه شورا پیرامون وضعیت 62 باغ گفت که در خصوص این موضوع کم لطفی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۶    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده بر روی آسمان استان است اما همچنان شاهد افزایش میانگین دمای هوا هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
تخصیص اعتبار هوشمندسازی برای شهر اصفهان اتفاقی جدید است که در بودجه سال 98 مورد توجه قرار گرفته و 40 میلیارد تومان برای این بخش تخصیص یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور با قدردانی از میهمان نوازی گرم دولت و ملت عراق از هیات ایرانی و بویژه مردم عراق به خاطر پذیرایی از زائران اربعین حسینی، گفت: در مذاکرات فشرده با مقام های عراق ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۱    
هر چقدر فناوری پیشرفت کند، هر چقدر زندگی مردم با تلفن همراه و رایانه گره بخورد و هر چقدر فضای مجازی مردم را سرگرم کند، همچنان کتاب، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان از افزایش دو برابری حجم پسماندهای شهری در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: در ایام معمولی سال حجم پسماندهای تر روزانه 800 تن بوده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
بنابر اعلام سازمان بهداشت جهانی سالانه صد میلیون تن پلاستیک در طبیعت و اقیانوس ها رها می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۲    
مسئول کمیته اطلاع رسانی و سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در نوروز 98 سعی دارد میراث ناملموس شهر را به مسافران معرفی کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۵    
چین به منظور ترویج مزایای زیست محیطی و اقتصادی اقدام به طراحی شهری جنگلی کرده که در سال 2020 افتتاح خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
چادگان- شهردار چادگان با اشاره به آمادگی 14 دهکده تفریحی ویلایی برای پذیرایی از مسافران نوروزی گفت: با توجه به تخمین حضور بیش از 100 هزار گردشگر نوروزی در شهر چادگان و روستاهای اطراف حدود سه هزار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
پرسپولیسی که در هفته نخست لیگ قهرمانان 2019 بازی ناامید کننده ای ارائه داد وحاصلش توقف در خانه بود، امروز در بازی دوم خود باید به مصاف السدی برود که یک غایب بزرگ دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
نمایشگاه خودروهای کلاسیک، مدرن و آفرود، چهل و نهمین عنوان و آخرین نمایشگاهی است که امسال در اصفهان برپا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۸    
حجة الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری و جایگزین مرحوم آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۸    
نایب رییس فراکسیون حمایت از قطعه سازان مجلس گفت: مصوب شد که سیستم بانکی چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات به خودروسازان پرداخت کند اما رقم تسهیلات در اختیار خودروسازان قرار نمی گیرد و به طور مستقیم به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۰    
نماینده رییس جمهور آمریکا در امور ایران در واکنش به سفر روحانی به بغداد مدعی شد که ایران می خواهد عراق را به یکی از استان های خود بدل کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی نباید عجله کرد ولی در مجموع فکر می کنم برای تیم ملی فوتبال سرمربی خارجی خیلی بهتر از سرمربی داخلی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
میرمحمد بن حسین حسنی سیفی قزوینی ملقب به عمادالملک و مشهور به میر، خوشنویس بزرگ ایرانی در دوران شاه عباس اول بود که خود را از سادات حسنی می دانست و رقمِ امضایش میرعماد حسنی بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: 30 واحد متخلف از ابتدای اسفند ماه در برنامه سلامت بسیج نوروزی به مراجع قضایی معرفی و 17 واحد نیز به دلیل نواقص بحرانی پلمب شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۵    
افعی دم عنکبوتی که تنها زیستگاه آن در ایران است، از سال 2006 میلادی به عنوان یکی از شاخص ترین گونه افعی جهان شناسایی شد. طی سالهای اخیر تجارت غیرقانونی، بقای این گونه بی نظیر را تهدید می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۵    
امروز نرخ ها در بازار ارز دیجیتال کاهشی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
هفت سال از تصویب سند "تحول بنیادین آموزش و پرورش" می گذرد در حالی که هنوز زیرساخت های اجرای آن در مدارس استان اصفهان فراهم نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۱    
بررسی های جدید محققان نشان می دهد که "آپنه خواب" یک فاکتور خطرناک برای ابتلا به بیماری آلزایمر محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۱    
"جادوگر شهر از" را یادتان می آید و دخترکی که به سفری جادویی رفت سفری که دوروتی قصه را با خطراتی روبرو می کند و او با مهربانی بر آن ها غلبه می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان از ساماندهی معابر دسترسی شهروندان و گردشگران به ناژوان در نوروز 98 خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: آب باید برای کشاورزی به مدت 75 روز رهاسازی شود. امسال آب برای کشت کشاورزان دیر بازگشایی شد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس مجلس خبرگان رهبری، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله مومن از اعضای تازه درگذشته این مجلس، گفت: مصیبت درگذشت این دو بزرگوار برای ما غیر قابل جبران بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۱    
نایب رییس اتحادیه فروشندگان کباب و بریان اصفهان گفت: حجم زیاد و بهداشتی بودن گوشت مصرفی این واحد های صنفی موجب می شود آن را با قیمتی بالاتر از نرخ بازار دریافت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۸    
تیران-استاندار اصفهان گفت: توسعه اقتصادی نیازمند نگاه چند جانبه و کار کارشناسی است و در بسیاری از پروژه های اقتصادی مسائل فرهنگی و اجتماعی در راس کار قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۵    
رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: ورزشکاران ملی پوش می توانند به صورت رایگان از خدمات آکادمی علوم ورزشی لوافان استفاده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۵    
نظامی گنجوی با "خمسه" خود از عشق، عرفان، سلوک و غنا سخن گفت و داستان سرایی را در ادب فارسی بر قله نشاند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۳    
ششمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز - سه شنبه - به ریاست آیت الله احمد جنتی آغاز به کار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
روز گذشته اولین بخش از مطالبات دولت ایران به حساب بانک مرکزی کشورمان واریز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۱    
سفر استراتژیک روحانی به عراق، امضای پنج سند همکاری در بین النهرین، جنجال تندروها در بهارستان و پایان روزهای خوش اختلاسگران در کانادا از مهم ترین عناوین روزنامه های امروز سه شنبه- 21 اسفندماه- است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۲    
محققان مؤسسه "ویک فارست" در شمال کالیفرنیا به تازگی کشف کرده اند که با پرینت لایه های پوست می توان زخم های مزمن و سوختگی ها را التیام بخشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با بخش عربی شبکه بی بی سی در بغداد پیرامون موضوعات مختلف اظهارنظر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۸    
جواد ترک آبادی در گفت وگو با پایگاه العهد لبنان از احتمال سفر قریب الوقوع حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به سوریه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که FATF ساز و کاری است که در صورت استفاده لازم از آن می توان جلوی خیلی از اختلاس ها و جرایم سازمان یافته بین المللی به خصوص در بعد مالی را گرفت و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۱    
یک استاد علوم سیاسی گفت: یکی از ابعاد اهمیت سفر روحانی به عراق فعال شدن مجدد وزارت امور خارجه در مسائل منطقه ای بعد از استعفای اخیر ظریف و اعتراض سر بسته وی به این موضوع که وزارت امور خارجه در مسائل ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۲۸    
چادگان_سال 97 را در حالی آغاز کردیم که شعار سال حمایت از تولید و اشتغال عنوان شد، اما واقعا این حمایت تا چه اندازه ای محقق شد؟ متاسفانه در بسیاری موارد امنیت نداشتن سرمایه گذاران سبب شد تا سرمایه آن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۶:۴۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی برای سال 98 خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۶:۳۵    
در واپسین روزهای سال جمعیت زیادی از مردم را در خیابان های شهر می بینیم که برای خرید کالاهای مورد نیاز شب عید در رفت و آمد هستند ...