جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۸    
مدیریت بخش آب کشور در راستای راهبرد شایسته گزینی و ایجاد فرصت های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی، برای سمت مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان دعوت به همکاری می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۲    
کاشان - فرماندار کاشان گفت: سرمایه گذاری و رونق گردشگری در شهر کاشان در گرو حفظ ابنیه و بافت تاریخی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۸    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: نور ورزشگاه وطنی آماده است و فردا پس از بازدید از شرایط کلی ورزشگاه، نتیجه نهایی را اعلام می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۳    
رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است تا لیست پروژه های دارای اثرات منفی شدید در قالب لیست قرمز شناسایی شود .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۶    
دو نمایشگاه در حوزه های مسکن و انبوه سازی و ایمنی و حفاظتی طی روزهای دوم تا پنجم مردادماه در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس آخرین آمار، میزان درجه حرارت هوا در ماه آینده افزایش خواهد یافت. لذا باید گفت که تا دو هفته اول شهریور ماه شرایط خوبی پیش روی صنعت قرار ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۹    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه عشق رها شدن از خود است، گفت: عشق صادقانه ترین بازی است که در جهان وجود داشته و به زبان ها و صداهای مختلف ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۰    
توقیف پژو 405 با 223 کیلوگرم تریاک در اصفهان، کشف عتیقه های سفالی عصر آهن در کاشان، واژگونی ال 90 با یک کشته و 4 مجروح در اصفهان و دستگیری 16 نفر از محکومان فراری و سارقان در اردستان از مهم ترین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۲    
این روزها در بیشتر خیابان های شهر پارک دوبل خودروها که باعث افزایش و حتی قفل ترافیک شده را به خوبی می توان مشاهده کرد و این موضوع امری کاملاً طبیعی به نظر می رسد تا آنجایی که کمتر کسی به آن اعتراض می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۶    
شهرضا – معاون فرماندار شهرضا از تلاش مدیران اجرایی این شهرستان برای کاستن از زمان خاموشی ها و استمرار برق رسانی و توسعه روش های نوین تولید برق خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۳    
شهرضا - رییس اداره برق شهرضا از تلاش کارشناسان برای پایان قطعی های برق در این شهرستان از نیمه مردادماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۵    
رویترز از تلاش آمریکا برای ایجاد جنگ روانی در ایران به منظور ناآرام کردن اوضاع خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: 400 پزشک در تهران داریم که همزمان با کار طبابت، در حوزه واسطه گری ملک نیز فعال هستند و مجوز بنگاه معاملات املاک دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۲    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: بنا به درخواست آتش نشانی شهر تهران 10 تیم ( 20 نفر) جهت پشتیبانی و تخلیه اضطراری برج آرامیس دریاچه چیتگر به محل حادثه اعزام شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۳    
هفته گذشته هفته ای آرام در دنیای باج افزارها بود ! در این هفته متوجه شدیم که هکرها بزرگ ترین آزمایشگاه تست خون امریکا را با باج افزار هدف قرار داده بودند...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۵    
رییس قوه قضاییه گفت:برخی بست نشینی کردند، دشمنی کردند، علیه دو رییس قوه حرف زدند و ما هیچ توجهی نکردیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۱    
در دیدار مدیران باشگاه ذوب آهن با شهردار اصفهان، پیراهن شماره 100 تیم فوتبال این باشگاه به نوروزی اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۶    
شهردار اصفهان گفت: اصلاح طلب یا اصولگرا بودن مدیر اهمیتی ندارد و تا جایی که مقدور است برای انتصاب مدیران از نیروهای داخل مجموعه استفاده خواهیم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۹    
فرماندار ثلاث باباجانی گفت: زلزله تازه آباد 15 مصدوم برجای گذاشت و فقط تعدادی از خانه ها در بافت قدیمی دچار خسارت شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰    
تازه آباد از توابع استان کرمانشاه از ساعت 14 و 37 دقیقه تا ساعت 15 و 27 دقیقه 15 بار به لرزه درآمد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۴    
هر قطعه سکه امامی امروز با 129، بهار آزادی با 70 و هر گرم طلای 18 عیار با 15 هزار تومان افزایش همراه شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
یک متخصص اعصاب و روان با بیان اینکه نمی توان همه فراموشی های روزانه را به آلزایمر نسبت داد، گفت: بسیاری از فراموشی ها به دلیل مشغله های زندگی و حجم زیاد کارهای روزمره اتفاق می افتد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۳    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر این که رفتار دشمن قابل پیش بینی نیست گفت: هرچند که دولت فعلی ظالم آمریکا در ظاهر حرفی از تهدید نظامی نمی زند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۳    
کنسرت موسیقی "مازیار فلاحی" در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود. آلبوم "قلب یخی" اولین آلبوم رسمی موسیقی فلاحی است که سال 1390 منتشر شد و در ادامه نیز آلبوم های "لعنت" ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۷    
تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: باتوجه به آمار بالای تصادفات جاده ای احداث بیمارستان تخصصی و مجهز مطالبه مردم شهرستان تیران و کرون است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۴    
ساختمانی مدور در 10 طبقه در نقطه توسعه و پیشرفت شهر به سمت شرق اصفهان کلنگ احداثش در سال 1386 به زمین خورد و در حاشیه رودخانه، نام زاینده رود را بر سر در خود حک کرد و بر گسل خشکی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۴    
روابط عمومی وزارت اطلاعات در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: این وزارتخانه به صورت مستقل عمل می کند و فارغ از بازی های سیاسی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۸    
فراخوان سی وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با مقدمه "نادر برهانی مرند" در خصوص رویکردهای متفاوت جشنوارۀ امسال منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵    
رییس جمهور با بیان اینکه ما نه اهل تجاوز، بلکه به دنبال بازدارندگی هستیم، تاکید کرد: توان ایران اسلامی، توان بازدارندگی است، ما با هیچ کس دعوا و جنگ نداریم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه هر وقت نقدینگی از میزان رشد تولید ناخالص بالاتر برود تورم بالقوه ای ایجاد می کند گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶    
شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به حضور سرمایه گذاران نیاز است و در این زمینه باید موانع تولید و کارآفرینی برطرف شود زیرا بخش زیادی از ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶    
کمیته مسابقات اسامی محرومان فصل 98-97 را در لیگ برتر اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۷    
توییتر باشگاه آپوئل قبرس از سفر رضا قوچان نژاد به قبرس برای مذاکره با این باشگاه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: بسیاری از بیماری هایی که در سنین مختلف انسان ها را درگیر می کند به مشکلات حوزه دهان و دندان ارتباط دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۵    
گزارش امروز قیمت خودرو نشان از نوسان افزایش2 تا 3 میلیون تومانی قیمت 207 اتوماتیک و دنا پلاس دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد در مهلت 3 تا 4 ماه آینده بانک هایی که بیشتر از میزان متعارف اضافه برداشت دارند مکلف باشند نسبت به تأدیه آن به بانک مرکزی اقدام کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تا پایان سال 97 در تمام مادی های ناژوان شبکه لوله گذاری آب انجام می شود تا در صورت مساعد شدن شرایط آب، آبیاری درختان حاشیه مادی ها با سهولت بیشتری انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۱    
اگرچه زباله ها بخش جدانایی پذیری از زندگی روزمره انسان هستند اما بسیاری از کشورهای جهان راهکارهای جالبی برای بازیافت مواد زائد و هدر رفتن منابع سودمند در پیش گرفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
رییس اداره تحقیقات هواشناسی کاربردی استان اصفهان گفت: شاخصuv در اصفهان بر روی عدد 10 قرار گرفت و ضروری است که شهروندان از قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید تا ساعت 16 خودداری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۸    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان اینکه امسال 11 شهر و روستا برای ثبت ملی انتخاب شده اند، از ثبت کاشان به عنوان شهر ملی نساجی سنتی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۵    
لایحه پیشنهادی راه اندازی اتاق های مراقبت کودک و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی از مجتمع های ایستگاه های مترو با رویکرد توسعه حمل و نقل محور در چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان مصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد شدید از کم شدن بودجه این باشگاه می گوید که کسی برای تلاش های او ارزش قائل نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۳    
رییس شورای شهر تهران گفت: پیش بینی می شود جمعیت تهران با شهرهای اقماری به 20 میلیون برسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۴    
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: زمینه های تقویت دو اصل مهم حقوق شهروندی و آزادی های مدنی در نظام جمهوری اسلامی ایران باید بیش از پیش فراهم شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۸    
داور برجسته فوتبال ایران میزان دستمزدش از رقابت های جام جهانی 2018 را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۹    
داستان "کوچه های خالی" نوشته "زهره زنگنه" در هشتاد و هشتمین نشست نقد و بررسی داستان کانون داستان نویسی بهانه روایت با حضور نویسندۀ آن بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۳    
برای دانلود اینفوگرافیک در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۸    
سپاهان اصفهان در چند فصل گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و از تیمی که همیشه در کورس قهرمانی حضور داشت، تبدیل به یک تیم متوسط در لیگ برتری شد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۳    
رویدر از توابع استان هرمزگان صبح امروز سه بار متوالی به لرزه درآمد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۹    
شهردار طالخونچه گفت: شهر قلعه ها مورد بی مهری قرار گرفته و در حال تخریب است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۹    
نطنز-مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: برخورد پژو با گاردریل در محور آزاد راه اصفهان-نطنز منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر از سرنشینان شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۹    
نظام رتبه بندی شانگهای در سال 2018 میلادی برای دومین سال، رتبه بندی موضوعی دانشگاه های برتر دنیا را منتشر کرد.در این رتبه بندی دانشگاه صنعتی اصفهان در اکثر بخش ها رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۶    
نظارت ویژه بر پیاده راه سازی چهارباغ عباسی، لزوم خاموشی آب نماها در مناطقی از شهر، تحقق شهرداری الکترونیک تا مرداد ماه و نگرانی از میزان درآمدهای شهرداری اصفهان از جمله دغدغه هایی بود که امروز اعضای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۳    
محققان دانشگاه شیکاگو دریافتند زنانی که در مقایسه با همسرانشان از درآمد بالایی برخوردار هستند، تمایل به مخفی کردن میزان حقوق شان دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از دستگیری تعدادی افراد مرتبط با پرونده قاچاق خودرو و صدور احکام قضایی در این خصوص خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
گلپایگان- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان گفت: از محل اعتبارات فراگیر 33 میلیارد تومان به شهرستان گلپایگان اختصاص داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۹    
رییس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: سعید آذری استعفا نداده و همچنان در سمت مدیرعامل باقی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
سرپرست سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: بیش از 9 هزار دستگاه تجهیزات مختلف شامل 3300 رایانه، 1500 دستگاه AVL، 1650 دوربین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۲    
کاشان - مدیر عامل آسایشگاه معلولان ذهنی جسمی امیرکبیر کاشان گفت: خدمات بهتر به معلولان، نیازمند مشارکت خیران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
آلبوم موسیقی "صورتگر" به خوانندگی سالار عقیلی و روایت "امین تارخ" در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: 11هزار و 463 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع در سه ماهه نخست امسال به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ملت ایران به دنبال ایجاد فضای ریاضتی برای اقتصاد کشور هستند، اما ملت و همه بخش های حکومت می توانند این فضا را تبدیل به دوره بازسازی درونی اقتصاد ملی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۸    
وزیر نیرو در سفر خود به سیستان وبلوچستان طرحی را افتتاح کرد که امکان افزایش صادرات برق به افغانستان را فراهم می کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۲    
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جوانان علاقه مند به روایت گری دعوت کرده تا تابستان امسال به صورت نیروهای افتخاری با این موزه همکاری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۲    
یک کارشناس طراحی شهری گفت: اگر هنرهای عمومی از جمله نقاشی دیواری در تمامی خیابان های شهر اجرا شود، شاهد زیبایی هرچه بیشتر اصفهان خواهیم بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان گفت: شب گذشته در اثر وقوع تصادف یک دستگاه ال 90 و تریلر پنج سرنشین خوردوی سواری مصدوم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان در خصوص قیمت میوه در میادین مستنداتی جدید به ایمنا ارائه داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
دانشمندان ژاپنی به تازگی موفق به درمان اختلالات شناختی با استفاده از امواج فراصوت شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
محققان اسپانیایی به تازگی ابزار جدیدی برای تشخیص عسل تقلبی ابداع کرده اند که مواد افزودنی موجود در عسل را با سرعت بالا تشخیص می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۴    
مدتهاست که حال اصفهان خوش نیست! طی حداقل یک دهه گذشته سومدیریت های کلان در زمینه آب، سبب خشکی زاینده رود در محدوده استان اصفهان، خشک شدن تالاب گاوخونی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۸    
تصاویر بر روی دیوار دست در دست هم داده اند تا اقلیم پهناور اصفهان را از کاشان تا شهرکرد در یک چشم برهم زدنی نشان دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۳    
تیران-رییس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: تمامی روستاهای استان اصفهان تحت پوشش طرح پزشک خانواده قرار دارند و از خدمات این طرح بهره مند می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از راه اندازی دومین مرکز معاینه فنی سیار کشور در اصفهان خبر داد و گفت: با دریافت مجوزهای لازم از دفتر فنی استانداری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۱    
جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی امروز یکشنبه- 31 تیر- در اعتراض به وضعیت استخدامی خود مقابل مجلس تجمع کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۱    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری به منظور تامین آب برای آبیاری فضای سبز از سال های گذشته اقدام به خرید پساب کرده است که علی رغم پرداخت همه هزینه های لازم هنوز پساب به صورت کامل به شهرداری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۵    
سهراب مرادی وزنه برداری لنجانی که توانست در المپیک ریوو 2016 مدال طلا را برای ایران و اصفهان به ارمغان آورد هنوز در کش و قوس گرفتن آپارتمانی است که به گفته خودش تنها کلیدش را دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۵    
تورلیدر، همیشه از این واژه بدم می آمده، اصلا در تلفظ هم سخت است. بیشتر به دردِ تقویتِ فنِ بیان می خورد. "10 بار پشت سر هم سریع بگو تورلیدر" شاید در بعضی جُنگ هایِ زرد هم هواخواهانی پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق در واکنش به جوسازی یک روزنامه کویتی درباره حمله احتمالی اسرائیل به اهدافی در عراق اعلام کرد: هرگونه حمله اسرائیل علیه عراق را حمله آمریکا قلمداد خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۹    
یک فعال بازارخودرو با بیان اینکه دلیل اصلی گرانی خودرو عرضه نکردن محصولات کارخانجات است، گفت: همین موضوع باعث شده تا حباب قیمتی در جامعه حکم فرما شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۴    
پیش نویس لایحه شفافیت که گام دیگر دولت در جهت پیشگیری از فساد و بهبود شفافیت سازمانی، اداری و اطلاعاتی است، بعد از بررسی و تصویب در کمیسیون ویژه ای در دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی با عنوان یک رأی، یک خبر و یک عکس البته بی ربط در مورد جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیح داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۱:۲۹    
لنجان-رییس هیئت والیبال لنجان گفت: این شهرستان از استعدادهای بالایی در زمینه ورزش بانوان به خصوص در رشته والیبال برخوردار است که در صورت حمایت بیشتر از ورزشکاران بی تردید شاهد درخشش بیشتر آن ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۱:۱۵    
شهرضا - مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از مرمت و بازسازی قنات هشت روستای این شهرستان با استفاده از اعتبارات ملی و استانی خبر داد.