شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۳    
ورودی های شهر ارومیه از ضایعات فروشان پاک سازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۶    
آزمایشگاه مجهز علوم شناختی در اصفهان با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی وبا هدف توسعه و گسترش دانش علوم شناختی در دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان و نیز استفاده از ظرفیت و پتانسیل های ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۵    
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید کسی از آنلاین بودنتان مطلع شود،خبر خوب اینکه اینستاگرام از روز پنجشنبه مانند خیلی از شبکه های اجتماعی دیگر این قابلیت را اضافه کرده و به کاربران ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۳    
هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، حمایت همه جانبه خود را از "سعید آذری" مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۱    
گونه گیاهی چمن سال ها است که در فضاهای شهری برای ایجاد فضای سبز استفاده می شود در حالی که این نوع گیاه آب بر و ناسازگار با شرایط اقلیمی کشور است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۱    
متقاضیان شرکت درفراخوان جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی آن تا 15 مرداد ماه فرصت دارند آثار علمی خود را در حوزه های مرتبط به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۹    
واژگونی پژو با 2 کشته و یک مجروح ، تصادف 2 پراید با 2 کشته و یک مجروح و دستگیری 28 نفر از محکومان فراری و سارقان در تیران و کرون از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۲۹    
عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس با تاکید بر اینکه قانون فعلی درخصوص ممنوعیت ازدواج فرزند خوانده با سرپرست از بازدارندگی کافی برخوردار نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۰۴    
حجم بالای تردد خودروها در بزرگراه شهیدخرازی باعث قفل ترافیک در این بزرگراه به ویژه حوالی رمپ های خروجی آن شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۵    
دکتر بهزاد رضایی و دکتر حسن حداد زاده، دوعضوهیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان شیمی دان برجسته کشور را به خود اختصاص دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۳۴    
میزان سود اعطایی به سهامداران پالایشگاه اصفهان 300 ریال تعیین شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۰    
راهکارهای کنترل و مدیریت نقدینگی در پنجمین نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی بررسی و مصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۰۰    
دفتر سخنگوی دولت، با انتشار اطلاعیه ای خبر ارائه بسته پیشنهادی دولت به مجلس برای بازنگری در بودجه سال 97 را قویا تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۲۲    
میزگرد خبری بررسی فرصت های اشتغال و کارآفرینی صنایع دستی با رویکرد راهکارهای نوین برندینگ و بازاریابی و صادرات صنایع دستی، برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از خداحافظی با ذوب آهن خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۵۶    
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: سال گذشته 250 هزار کودک در استان اصفهان در طرح غربالگری بینایی و شنوایی شرکت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۶    
معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تنها 18 درصد از فعالیت های بهزیستی استان اصفهان برون سپاری شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۷    
فرهنگ شهروندی مجموعه ای از ارزش ها، نگرش ها، قوانین مشترک بنیادی است که در بردارنده احساس تعلق، احترام به میراث مشترک و همچنین تشخیص حقوق و تعهدات شهروندی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۷    
گلپایگان- عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نباید رقیب بخش خصوصی در زمینه اجرای طرح هایی ملی بزرگ مانند راه سازی، جاده سازی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۸    
دو بانوی اسکواش باز تیم پیوند اعضاء اصفهان موفق به کسب مدال طلا و برنز مسابقات قهرمانی کشور شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۰    
عضو شورای شهرتهران با اشاره به صدور بخشنامه ای جدید از سوی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از ممنوعیت کاشت چمن در تهران خبر داد و از شهروندان خواست تخلفات را از طریق سامانه 137 و 1888 اطلاع ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۷    
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به وقوع 9.2 درصد طلاق ها در سال اول زندگی گفت: 40 درصد طلاق ها در استان اصفهان در پنج سال اول اتفاق می افتد که این امر باعث کاهش فرزندآوری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۹    
نخستین جلسه از سلسله جلسات حافظ خوانی با حضور "لیلا معصومی نائینی" در خانه تاج محل اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۹    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری نیروهای اورژانس اجتماعی استان اصفهان در 558 مورد کودک آزاری مداخله کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۱    
نجف آباد- رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در آخرین دوره رقابت های قهرمانی کونگ فوی استان که به میزبانی فلاورجان برگزار شد، نجف آباد موفق به کسب دو طلا و یک نقره تیمی در رده های مختلف سنی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۸    
مدیر کل طرح تفصیلی و توسعه شهرداری اصفهان گفت: پروژه های محرک توسعه یکی از سیاست های نوین در بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری است که با هدف تسریع و تسهیل فرایند تحول در این بافت ها به بازآفرینی مداوم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۴    
5 مرداد، ماه گرفتگی مهمی اتفاق می افتد که تمام مراحل آن در ایران هم قابل مشاهده است. در اصفهان نیز مردم می توانند از میدان نقش جهان با راهنمایی کارشناسان نجوم این ماه گرفتگی را ببینند .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۴    
تمام درآمد حاصل از فروش فیزیکی و دیجیتال آلبوم "تمام شد" در حمایت از زنان بی سرپرست مبتلا به سرطان، به خیریه فرهاد اهداء خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۲    
رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی بخش اصلی سیاست خارجی کشور و نمای بیرونی نظام جمهوری اسلامی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۴    
کلنگ احداث ساختمان جدید پزشکی قانونی آرامستان باغ رضوان با حضور جمعی از مسئولان شهری، استانی و خیران به زمین زده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۲    
قدرت الله نوروزی در مورد عدم واگذاری واحد مسکونی به سهراب مرادی، اظهار کرد: برای حفظ و شأن جایگاه نام آوران و قهرمانان شهر از مسیرهای قانونی این موضوع را پیگیری می کنیم زیرا روش های غیرقانونی را در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۹    
نشست دوم از سلسله نشست های "در محضر مولانا" با حضور "محمدرضا نصر اصفهانی" در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۶    
کودکانی که مادران شاغل دارند، در آینده از مزایای بیشتری برخوردار هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از حمله تروریست های ضد انقلاب و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی در روستای دری منطقه مریوان و شهادت10 تن از رزمندگان اسلام خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: سیاست شهرداری اصفهان حذف سرعت گیرها در سطح شهر و افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۲    
رییس شورای شهر یزد گفت: سپنتا نیکنام با رای حداکثری نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت نظام به شورای شهر یزد بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۱    
نائب رییس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر با اشاره به برنامه های جمهوری اسلامی ایران در حوزه کنترل بیماری های غیرواگیر گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۲    
معاون دفتر بهداشت وتشخیص بیماری های سازمان دامپزشکی گفت: براساس آخرین آمار تاکنون 50 نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شدند که 7 نفر از آن ها جان خود را از دست داده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۶    
دانشگاه هنر اصفهان برای دومین دورۀ پیاپی در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در دو شاخص پژوهش و وجهۀ بین المللی رتبۀ اول در بین دانشگاه های هنر کشور را کسب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۳    
ایجاد ارزش افزوده اقتصادی از مجتمع های ایستگاه های مترو با رویکرد توسعه حمل و نقل محور در چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از بررسی پرونده معدن تراورتن موته در کمیته حفظ حقوق بیت المال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اتاق مراقبت از کودک در پروژه های در دستور کار شهرداری راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۲    
کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به تصویب قانون کشور یهودی در رژیم صهیونیستی، گفت: اگر ملت های اسلامی و عربی، به سکوت خود ادامه دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۳    
شعار "محرومیت زدایی و توزیع عادلانه خدمات" چند سالی است که از سوی مسئولان شهر مطرح می شود، اما هنوز مناطقی هستند که از امکانات خدماتی، فرهنگی و ورزشی محروم اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۷    
رییس جمهور آمریکا در حالی سخت ترین مواضع و تحریم ها را علیه ایران اتخاذ کرده که بعد از کرنش هایش در مقابل پوتین در نشست هلسینکی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: هزینه تأمین آب پالایشگاه به ازای هر مترمکعب هزارتومان است، اما در برهه هایی از سال های اخیر هزینه تأمین آب به هر مترمکعب 9 هزار تومان نیز رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۸    
تابستان فرصت مناسبی برای بازدید از نمایشگاه های مختلفی است که در سطح شهر برگزار شده اند و اکنون در آخرین روزهای تیرماه گالری های اصفهان با نمایش هنرهای تجسمی میزبان علاقه مندان هنر خواهند بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
تیتان، قمر زحل یکی از جالب ترین اجرام منظومه شمسی است که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست. در شرایط نور عادی، ماه زحل شبیه یک توپ زردرنگ که دارای ظاهری نامشخص است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
کلاس توجیهی داوران فوتسال استان اصفهان با حضور بیش از 80 داور بانوان و آقایان پس از 10 سال وقفه با تدریس مسئول داوران فوتسال کشور برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
تیران-رییس بهزیستی شهرستان تیران و کرون گفت: بسته فرهنگی و آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان تیران وکرون تدوین شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوای اصفهان امروز در گرم ترین ساعات به 38 درجه سانتی گراد بالای صفر افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
کنسرت موسیقی "فرزاد فرزین" در سالن سیتی سنتر برگزار می شود. شراره عنوان نخستین آلبوم وی است و پس از آن نیز آلبوم های شوک، شانس، شلیک، شخصی، شش و شانزلیزه را نیز منتشر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۸    
عضو شورای نظام روانشناسی استان اصفهان بخشی از افسردگی نوجوانان را ناشی از ارث و ژنتیک دانست و گفت: همچنین عوامل فردی مانند خودپندار بودن و یا داشتن تصویر منفی از خود و عزت نفس پایین در نوجوانان از ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۵    
شهرضا –اعتیاد پدیده زندگی مدرن و مسئله اجتماعی بزرگی است که دامنه آسیب زایی آن گروه سنی خاصی را نمی شناسد اما قشر جوان که نیروی مولد جامعه محسوب می شود بیشتر در معرض ابتلا به آن قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۲    
تصویرسازی شامل لایه ها و اجرای مختلف است و یکی از نکات مهم در تصویرسازی، شناخت مخاطب است؛ در این میان تصویرسازی داستان یکی از انواع آن است که داستان و شعر در قالب تصاویر ارایه می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۹    
شهردار اصفهان گفت: لایحه بسته تشویقی عوارض نوسازی، عمران شهری و ساخت و ساز از سوی شهرداری تهیه و به شورای شهر ارسال شده است و پس از تصویب و تأیید در فرمانداری اجرا خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۹    
شهردار اصفهان در گفتگو رادیویی صبح امروز (شنبه) از اضافه شدن 50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی، راه اندازی چندین خط BRT ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۳    
سرمربی تیم والیبال جوانان استان اصفهان گفت: می دانیم کار سختی در پیش داریم اما تمام توان خود را به کار می گیریم و اتفاقات خوبی رقم می زنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۲    
استادم که از مرگ پدر با خبر بود، تمام خوابم را با دقت گوش داد، بعد با طمأنینه خاصی گفت شما در میان خانواده و فرزندانت یک شهید خواهی داشت...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۲    
المپیاد کشوری دانشجویی در شش حیطه مختلف، از جمله حیطه های علوم پایه، رشته بالینی، آموزش پزشکی، کارآفرینی، مدیریت و فلسفه پزشکی از 13 مرداد آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
مسیر دروازۀ دولتخانه صفوی را به مقصد موزه هنرهای معاصر اصفهان طی می کنیم. مکانی با قدمت صفویه که در دوران قاجار تجدید بنا شد و مسعودمیرزای قاجاری، همان ظل السطان ویرانگر بناهای اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:در آینده نزدیک مساله هیئت علمی های دانشگاه پیام نور حل خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
زنانی که سابقه پنج و یا تعداد بیشتری زایمان داشته اند در مقایسه با سایر زنان، در خطر 70 درصدی ابتلا به آلزایمر قرار دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
شهردار اصفهان گفت: بخش نامه ابلاغی وزارت کشور و استاندار اصفهان، ممنوعیت واگذاری رایگان املاک متعلق به شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی را به صراحت اعلام کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۵    
استاد حقوق بین الملل دانشگاه ایلینوی پیش بینی کرد دیوان دادگستری بین المللی بتواند با دستور توقف موقت تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۵    
مدیر طرح شهرسازی الکترونیک و برون سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی شهروندان خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه که به زودی رونمایی خواهد شد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۳    
لنجان-شهردار زرین شهر گفت: مسئولان شهرستان باید تمامی امکانات را در جهت ساماندهی گلزار شهدا به کار گیرند و بستر لازم را برای ساماندهی گلزار شهدا با مشارکت مردم مهیا سازند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: ذخایر گروه های خونی منفی به ویژه AB- در ذخایر خونی اصفهان کم است و کسانی که دارای این گروه های خونی هستند باید بیشتر نسبت به اهدای خون مراجعه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۰۳    
بازیکن ایرانی و پیشین تیم هامبورگ مجدداً به این باشگاه بازگشت و به عنوان مربی زیر 21 ساله های تیم آلمانی معرفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۶:۰۰    
یک کارشناس مسائل بین المللی گفت: ایران تا کنون چندین بار تهدید به بستن تنگه هرمز کرده است که این تهدیدات نه تنها هیچ ثمره سیاسی برای ایران نداشت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۰:۳۹    
افت شدید فشار آب، در هفته های اخیر به میزانی بوده که آب در بسیاری از منازل به حالت قطعی در آمده است. حتی در تعدادی از مناطق در ساعات پایانی شب هم با قطعی آب روبرو هستیم ...