یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۴    
توافق نامه همکاری تخصصی بین وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت برای رسیدگی الکترونیکی اسناد بستری بیماران در استان اصفهان امضا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۷    
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در روزی که می توانستیم بهتر از این هم بازی کنیم با انجام یک بازی منطقی راحت به نتیجه رسیدیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۵۴    
سرپرست تیم فوتسال گیتی پسند گفت: قطع برق سالن پیروزی در بین دو نیمه به دلیل خارج کردن ژنراتور از مدار بود تا بتوانیم با برق شهری برق سالن را وصل کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۳۹    
پارلمان رژیم صهیونیستی امروز در رای گیری نهایی، لایحه تبعیض آمیز کشور یهود را تصویب و به قانون تبدیل کرد تا بدین ترتیب زمینه قانونی برای حذف اعراب و مسلمانان را فراهم کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۵    
لنجان-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنجان گفت:آموزش عمومی ترافیک، یکی از مناسب ترین ابزارها برای بهره برداری بهینه از شبکه ارتباطات شهری به شمار می آید از این رو در سال گذشته شاهد آموزش ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۶    
بازیکن تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: شرایط این فصل ما مساعد نبود و چون تمریناتمان را دیر شروع کردیم از لحاظ بدنی یک مقدار در نیمه دوم کم آوردیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۴    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تنها دو روز مانده به شروع فصل تیم را بستیم، تمریناتمان را دیر شروع کردیم و باید رفته رفته خودمان را جمع کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۰    
تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: امکانات بیمارستان بهنیا پاسخگوی نیاز منطقه و حوادث جاده ای در این شهرستان نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۵    
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در تیم ما مهم این است که گیتی پسند ببرد و مهم نیست که چه بازیکنی گل بزند یا هتریک کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۹    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازیکنانم روز به روز بهتر می شوند زیرا می دانند اگر خواهان پیروزی هستند با کارهای غیر فنی نمی توانند به آن دست پیدا کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۶    
سمیرم- مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور کمه_ سمیرم شش نفر مصدوم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۵۱    
تیران-رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: تمرکز بر بیمارستان سازی در کشور مردم و مسئولان را از رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری غافل کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۵    
اردستان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت ارزان ترین ارز را در اختیار صنعت طیور قرار داده و در تامین آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۶    
تیم گیتی پسند در هفته سوم لیگ برتر فوتسال موفق شد تیم شهرداری ساوه را شکست دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۵    
سهراب مرادی قهرمان دسته 94 کیلو گرم وزنه برداری جهان و المپیک پس از المپیک ریو از سوی اصفهانی ها مورد تقدیر قرار گرفت و سال گذشته شهردار وقت یک دستگاه آپارتمان به او اهدا کرد که با عدم واگذاری واحد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۹    
تیم هندبال امید دختران اصفهان با شکست تیم فارس بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور ایستادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۷    
کتاب صفر به یک بیکی از بهترین کتاب کارآفرینی دنیا است که نکاتی را درباره کسب و کارهای نوپا و چگونگی ساختن آینده ارایه می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۴    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که به کشاورزان، دامداران و پرورش دهندگان طیور از حوادث طبیعی آسیبی وارد شود، دولت جبران این خسارت را متقبل خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۵    
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اسامی باشگاه هایی که مجوز ثبت قرارداد بازیکن ندارند را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۳۹    
اینستاگرام به زودی ویژگی حذف فالوئر را ارائه می کند با کمک این ویژگی صاحب حساب کاربری می تواند پروفایل موردنظر خود را از فهرست فالوئرها حذف کند و اینستاگرام نیز به فرد مورد نظر اطلاع نمی دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۵    
کشورهای همسایه ایران در هفته ای که گذشت شاهد تحولات سیاسی، امنیتی و اجتماعی مختلفی بوده اند، اما اعتراضات مردم عراق به وضعیت بی برقی و معیشتی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۷    
یک تیم بین المللی از زمین شناسان به تازگی با استفاده از امواج صوتی موفق به کشف توده عظیمی از سنگ های قیمتی الماس در اعماق زمین شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی به هزینه نظامی هنگفت آمریکا برای بی ثبات سازی جهان اشاره کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۱    
نماینده ویژه رییس جمهور روسیه گفت: اعمال تحریم های یکجانبه علیه ایران مغایر با توافقنامه بین المللی برجام است و رییس جمهور روسیه در گفت وگوهای اخیر با رییس جمهور آمریکا بر غیر سازنده و زیانبار بودن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۵    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوای سه شهر استان اصفهان طی 24 ساعت آینده به بیش از 40 درجه می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۵    
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان به بیکاری 35 درصد از فارغ التحصیلان استان اصفهان اشاره کرد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۷    
معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان از اجرای27 عنوان برنامه سلامت محور شهری در سال جاری خبر داد و گفت: این برنامه ها که بیشتر در اماکن عمومی و فضاهای پُر تردد شهر اجرا می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۸    
برخوار- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: بیش از دو هزار 700 محله در بیش از 141 هکتار از بافت شهری کشور نیازمند بازآفرینی شهری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۳    
طی احکام جداگانه ای از سوی شهردار اصفهان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و دبیر ستاد شهر هوشمند منصوب شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۴    
تیران-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: کمبود امکانات و فضای ورزشی در مقابل پتانسیل ورزشی شهرستان تیران و کرون قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۱    
کنسرت موسیقی "امیرعباس گلاب" در سالن سیتی سنتر برگزار می شود. وی که در رشته موسیقی تحصیل کرده است با اجرای آهنگ تیتراژ سریال ستایش به شهرت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۵    
لنجان-شهردار زرین شهر گفت:با تصویب لایحه متمم شهرک حمل و نقل انتظارات مردم و همچنین صنف کامیون داران از شهرداری زرین شهر دو چندان شده است و بر همین اساس امیدواریم با امضاء موافقتنامه اصولی شهرک و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۶    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصلاحات قانون مالیات بر ارزش افزوده و اشکالاتی که بر شهرداری ها وارد بود بررسی و در قالب لایحه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی ارایه شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۲    
محققان از ترکیب فلفل قرمز یا چیلی به عنوان یک داروی ضد چاقی استفاده می کنند.درمان با داروی حاوی ترکیبات فلفل قرمز برروی موش ها آزمایش شده ونتیجه کار موفقیت آمیز بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۰    
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سازمان لیگ هنوز به ما اعلام نکرده که مسابقه در مقابل نساجی مازندران در چه ورزشگاهی برگزار می شود و این باعث بدبینی ما به سازمان لیگ شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۰    
کاشان - مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، عامل آتش سوزی اخیر در انبار خانه طباطبایی ها را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۶    
سمیرم- معاون فرماندار شهرستان سمیرم گفت: مقابله با بحران اعتیاد تنها وظیفه یک دستگاه اجرایی نبوده و موفقیت در این زمینه نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی و مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۴    
مبارکه - معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های نیمه تمام است و تا تکمیل پروژه های نیمه تمام نباید هیچ پروژه جدیدی آغاز شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۱    
رییس شورای شهر تهران گفت: مجموعه مدیریت شهری کلانشهرها و مراکز استان، به جای برخود منفعلانه با بحران های بالقوه و محتمل پیشرو و قرار گرفتن در فضای امنیتی پلان های مختلفی برای مقابله با بحران آماده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۲    
رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از اول سال جاری تاکنون بیش از 5000 جلد قرآن، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه و... در استان اصفهان وقف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۵    
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از تخلیه نخاله های ساختمانی، مشکلات اتوبوسرانی در منطقه دهنو، معضلات پارک قلمستان و آسفالت بعضی از معابر به عنوان مهم ترین مشکلات منطقه دو شهرداری اصفهان نام برد که با ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۵    
رییس مرکز پژوهش های شورای شهر همدان با بیان اینکه راه اندازی "ایده شهر" در دستور کار است، گفت: این طرح رویدادی است که بر اساس آن دانشگاهیان و نخبگان طرح ها و ایده های فناورانه و نوآورانه خود در حوزه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در امور زیربنایی و ورزشهای ملی و توسعه امکانات کار کند و بقیه امور ورزشی را به مردم بدهد به ویژه ورزش حرفه ای که ورود دولت به آن ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۸    
نطنز-رییس اداره بهزیستی نطنز گفت: بزودی 44 واحد منزل مسکونی در بادرود به خانواده های دو معلولیتی تحویل داده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۳    
مدیرگروه چشم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه آب مروارید در همه سنین اتفاق می افتد، گفت: چنانچه علایم اولیه لک سفید در دهانه مردمک نوزاد مشاهده شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۳    
شهردار اصفهان از امضای تفاهم نامه ای با وزارت دادگستری در خصوص مباحث حقوق شهروندی خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه در آینده ای نزدیک خانه حقوق در اصفهان برای آشنایی شهروندان با حقوق قانونی خود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۸    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به افزایش کنترل جاده های استان اصفهان در زمینه کشف مواد مخدر گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۸    
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور کارشناسی سراسری سال 97 تادوازدهم مرداد ماه ونتایج کنکور کارشناسی ارشد هفته اول شهریورماه اعلام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۸    
وزیر جهادی کشاورزی گفت: قرار است حداقل هزار هکتار اراضی شرق اصفهان زیر کشت گلخانه ای قرار گیرد و به مرور زمان آن را توسعه دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۳    
یکی از اهدافی که پارک علم و فناوری شیخ بهایی در شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان دنبال می کند، توسعه بازاریابی و معرفی محصولاتی است که کیفیت تولیدات داخلی را بالا ببرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۲    
کارگاه فرایند "نشانه و معناپردازی در سینما" با حضور "حمیدرضا شعیری" در کتابخانه مرکزی شهرداری برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۷    
لنجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: یکی از درخواست های صنف رانندگان و کامیون داران لنجان راه اندازی شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر بوده و امروز با امضای موافقتنامه اصولی شهرک از ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۸    
استاد روابط بین الملل دانشگاه آزاد شهرضا گفت: پخش مسابقات فوتبال جام جهانی به عنوان یکی از پر بیننده ترین وقایع تصویری جهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۰    
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته تعداد 168 شهروند اصفهانی بر اثر تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند که 59 نفر آنها معادل 35 درصد، عابر پیاده بودند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۶    
درحالی که رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان علت گرانی میوه را ناشی از گران فروشی خرده فروشی ها و کمبود میوه عنوان کرده، اما اسناد، داستان دیگری را حکایت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۳    
چهلمین رویداد "ایده شو" با موضوع صرفه جویی در آب در حوزه فضای سبز و خدمات شهری با معرفی ایده های برتر و تقدیر از آنها شب گذشته 27 تیرماه در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۲۰    
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در ادامه انتقادهای خود از رییس جمهوری این کشور، گفت: فکر می کنم ترامپ هدیه ای است که مواهب آن برای پوتین همچنان ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۴    
سفیر روسیه در تهران در مصاحبه ای با یک رسانه روس بر اینکه حضور ایران در سوریه قانونی است، تأکید کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۰    
یک کارشناس شهرسازی با بیان اینکه نگاه به زیباسازی شهر باید مفهومی باشد، گفت: هر اقدامی در جهت زیباسازی شهر باید منطبق با ویژگی های محله و هویت شهر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۸    
حوالی همه ما، چیزهایی برای دیدن وجود دارد. درست در لابه لای آشفتگی های خواب و بیداری، می توانیم لمس شان کنیم. داستان نیمه شب، پریشان حالی هایی را نشان می دهد که مسبب آن شاید نزدیک ترین هایمان باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۲    
تاسیسات نفتی آرامکو در ریاض هدف حمله پهپادهای ارتش یمن قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۸    
بنیان گذار سیتی سنتر اصفهان با بیان اینکه زمانی که توسعه به همراه آموزش نباشد دغدغه را همیشگی می کند، گفت: گردشگری یک صنعت است که می تواند موجب رونق اقتصاد یک ملت شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۰۰    
تماشای برنامه های سیمای مرکز اصفهان در نهادینه کردن فرهنگ شهروندی و ابعاد سه گانه آن اعم از مشارکت جویی، قانون گرایی و مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی موثر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۶:۰۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ایران منابع ارزی، انسانی و خدادادی فراوانی دارد، هر تحریمی بر ما روا کنند، می توانیم از آن عبور کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۴۹    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۰    
ضوابط و مقررات مربوط به تأمین فضاهای عمومی و خدماتی شهرها مصوب جلسه مورخ سوم دی ماه 1369 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران است.