شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 2 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 3 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 4 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 6 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 7 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 8 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 9 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 10 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 11 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 12 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 13 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 14 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 15 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 16 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 17 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 19 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 20 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 21 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 22 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 23 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 25 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 26 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۷:۰۵    
سمیرم-سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق جای خالی حمایت مالی از بیماران خاص سرطانی را با بودجه ریزی باید پر کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۰    
آشنایی با بیماری های خطرناک مردان، تهدیدات زمستانه برای سلامتی گوش کودکان، آشنایی با سبزی های زمستانی و روش های مقابله با سفیدی موها را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۶    
تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در مهم ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر تن به تساوی داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۵    
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم 97-98 دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از فردا شنبه 6 بهمن ماه آغاز شده و تا 11 بهمن ماه ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۵    
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان جمعه پنجم بهمن ماه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۱    
شهید حاج یدالله کلهر، قائم مقام لشکر 10 سیدالشهدا در روز یکم بهمن ماه سال 65 در جریان عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۳    
محمدعلی اسدی گفت: اسرای عراقی که می خواستند از روی پلی بر روی رود قله چولان رد شوند به عربی می گفتند ما را بُکشید، ولی از روی پل عبور ندهید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۳    
در پایان هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال آقایان، تیم ذوب آهن مقابل حریف خود در خانه به برتری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای رونق کسب و کارهای فضاپایه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سه کار مهم انجام داده که یکی از آنها "پارک اقتصاد دیجیتال" است که در دهه فجر افتتاح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۸    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران دومین تولیدکننده و پرورش دهنده شترمرغ پس از آفریقای جنوبی در جهان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۶    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان و موظفین این صندوق از ابتدای بهمن ماه به مدت یک ماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۷    
سخنگوی طالبان در بیانیه ای از آغاز مذاکره این گروه با آمریکا در دوحه قطر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۱    
معاون وزیر خارجه لهستان در گفت و گویی با خبرگزاری فرانسه دیدار با عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه را سازنده توصیف کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۳۲    
تیم ملی امارات با برتری سه بر دو برابر جمهوری قرقیز به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۳    
گوگل قابلیت جدیدی را به برنامه نقشه موسوم به گوگل مپ خود اضافه کرده است تا سرعت مجاز رانندگی در بزرگراه ها و خیابان ها را برای کاربران نمایش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۰    
از امروز با بسته خبری خبرگزاری ایمنا همراه باشید در این بسته هر روز مهم ترین رویدادهای یک هفته گذشته تعدادی از شهرهای ایران بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۸    
حضور ریما رامین فر و محمد احسانی در میان داوران بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر جالب توجه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۸    
تیم ملی استرالیا با گذر از سد ازبکستان به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۰    
غلامحسین کرباسچی گفت که برای اجرای حکم محکومیتش دستگیر شده بود اما به خاطر درخواست اعاده دادرسی به دیوان عالی کشور، تعهد داد و آزاد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۴    
وزیر خارجه آمریکا و سفیر واشنگتن در آلمان خیلی سریع به خبر لغو مجوز شرکت هواپیمایی ماهان در آلمان واکنش نشان داده و از برلین بابت این اقدام تشکر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۸    
ارتباط چاقی شکمی با کوچک شدن مغز، چرایی توصیه های بهداشتی در خصوص استفاده نکردن از روغن جامد و دلیل تضعیف ریشه موها را در بسته سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۶    
شهرضا - رییس اتاق اصناف شهرضا گفت: در چندماه اخیر پرونده تخلف 276 واحد صنفی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۶    
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرضا گفت: نرخ گذاری خوسرانه برخی کسبه در کالا و خدمات، باعث افزایش بی نظمی بازار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۰    
شهرضا – دادستان عمومی و انقلاب شهرضا گفت: از این پس با تشکیل کمیته نظارت بر فرایند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم، با گرانفروشی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۱    
حجم انبوهی از خودروها را می توان در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی مشاهده کرد، در بین انبوه خودروها متأسفانه تعداد زیادی موتورسوار آن هم بدون استفاده از کلاه ایمنی و بر خلاف قوانین و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۱    
گلپایگان- مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان گفت: پخت حلیم شهر گلشهر با قدمت حدود 300 سال در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
این هم یک خبر خوب از سوی بر و بچه های سال دوم دانشکده من برای شما . . . بازگشایی زاینده رود قطعی شد. معاونت شرکت آب منطقه ای اصفهان در جلسه شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده رود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۹    
از هفته گذشته تا کنون برخی از انواع خودروهای سایپا افزایش قیمت داشته اما نرخ سایر خودروها ثابت مانده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۶    
دولت ونزوئلا با شایعه خواندن خبر کودتا در ونزوئلا خبر از بازداشت تعدادی از سربازان شورشی داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۲    
خبرها را از توزیع نامحدود گوشت، کیف پول الکترونیک و پایان قصه آدم و هوا زیر ذره بین چهل و هفتم بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۲    
نماینده اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح تشکیل ⁧‫سازمان ملی جوانان‬⁩ گامی مهم برای پاسخگویی به مطالبه جوانان کشور است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۳    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: از تعداد 6 میلیون نفری که قرار بود بسته حمایتی دریافت کنند سه میلیون نفر این بسته را دریافت کرده و مابقی نیز تا پایان روز یک شنبه گذشته بسته خود را دریافت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۶    
پویش ملی مبارزه با سرطان با شعار سرطان قابل پیشگیری و درمان است با خودمراقبتی و امید همزمان با سراسر کشور در شیراز آغاز به کار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۷    
از آنجایی که شهرداری نهادی قانونی، عمومی و مردمی است و جزء موسسات دولتی محسوب نمی شود، لیکن باتوجه به وظایفی که قانون بر عهده شهرداری محول کرده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۸    
صد و شانزدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۵    
تیم ملی ژاپن با پیروزی برابر عربستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه جمعی از وزرا به رهبری پیرامون CFT و پالرمو خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۵    
رییس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: زمانی که سالن خوراسگان را تحویل گرفتیم، هیئت دو و میدانی استان متولی این سالن نبود اما هر زمان که اداره کل ورزش و جوانان دستورتخلیه دهند ما اطاعت می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۸    
"بخاطر جسمم به من کار نمی دادند و کاری پیدا نمی کردم. نقاشی به من آرامش خاصی می دهد" همین جمله کافی است که بلندای همتشان را درک کنید افرادی که به چشم ناتوان نگاهشان می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
شهرضا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: پس از تلاش بسیار مسئولان این شهرستان، شهرضا به عنوان شهر ملی سفال معرفی شد، اما همچنان در مغازه های آن سفال همدان به فروش می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
با وجود تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و جدلها پیرامون این طرح همچنان ادامه دارد و موافقان و مخالفان با استدالهایی متفاوت این طرح انتخاباتی را به چالش می کشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
رییس کمیسیون فرهنگی شورا شهر گفت: محدودیت یک فرصت است، وقتی محدودیت ها به وجود می آیند باعث می شود انسان از توانایی خود بهتر استفاده کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
معده عضو اساسی و لوبیایی شکل دستگاه گوارش است که می تواند در اثر نوعی عفونت باکتریایی زخمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: کودک پنج ساله در آتش سوزی منزل مسکونی در دیزیچه طعمه حریق شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
رییس جمهور ارتباطات و فناوری اطلاعات را نماد تحول جوامع در حوزه تکنولوژی دانست و با بیان اینکه مقاومت در برابر فناوری ها و تحولات نوین، رویکردی قدیمی است، تاکید کرد: شناخت درست و فرهنگ سازی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
نماینده کاشان در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امروز از مبانی توسعه اقتصاد سبز روستاها غافل شدیم و دلیل مهاجرت روستاییان را بررسی نمی کنیم که یکی از دلایل آن سلب بسته های حمایتی از روستاهاست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
رییس هیئت مدیره جامعه معلولان گفت: بازخوردی که اجتماع به افراد معلول می دهد ناتوانی است اما زمانی که آثار هنری این قشر در معرض نمایش گذاشته می شود، بازخوردهای مردم به آثار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد از نیاز دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خطوط آب و فاضلاب شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
نمایشگاه نقاشی 12 هنرمند معلول اصفهانی را که به همت شهرداری اصفهان افتتاح شده است را می توانید تا تاریخ 8 بهمن ماه در عمارت هنرمند واقع در خیابان ابن سینا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: سارق منازل شرق اصفهان با 4.5 میلیارد تومان سرقت دستگیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
نماینده کمیسیون اجتماعی مجلس در تلفیق بودجه 98 مجلس، از تغییر رویه توزیع قیر در کشور با توجه به مصوبه امروز تلفیق خبر داد و گفت: توزیع قیر در کشور استانی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
عضو فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس پیرامون استانی شدن انتخابات در صفحه توییتر خود نوشت: مجلس شورای اسلامی را تبدیل به مجلس سنا نکنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: نباید هدف انقلاب اسلامی را دستیابی به اهداف اقتصادی جلوه دهیم، فرهنگ زیربنای قیام ملت ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۶    
پلیس اصفهان در بازرسی از منزل و مخفیگاه های این متهم 135 عدد سکه تمام بهار آزادی، 74 عدد نیم سکه، 195 عدد ربع سکه، 13 هزار و 200 دلار آمریکا، هشت هزار و 500 یورو، 20 تخته فرش دستباف ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تا پایان امسال دو ایستگاه به تعداد ایستگاه های سازمان آتش نشانی که در حال حاضر 24 ایستگاه است، اضافه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان از آغاز روز شمار افتتاحیه مجموعه فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) واقع در شهرک کوثر خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدتی است در پی شایعات و اطلاعات نادرست، نگرانی برخی مردم از آلودگی هوا فقط به خاموشی تابلوهای نمایشگرمیادین شهری و اعداد و ارقام کیفیت هوا ختم شده است و انگشت اتهام همواره مسئولان محیط زیست را نشانه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه درصدد هستیم معوقات اول فروردین تا پایان آبان ماه امسال بازنشستگان این شرکت را در شش ماه نخست سال آینده پرداخت کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
در آستانه برگزاری نشست ضد ایرانی ورشو که با اعتراض جدی ایران مواجه شده است، صبح امروز (دوشنبه) هیئتی از دیپلمات های لهستانی به ریاست، ماچی پرز میلاولانگ ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
یک کارشناس شهرسازی گفت: با توجه به تراکم جمعیتی در شهر اصفهان توجه به مباحث مربوط به عدالت محوری و عدالت زیست محیطی در توزیع کاربری ها با توجه به صنایع موجود و فعالیت های بازرگانی و اقتصادی مهم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: با وجود اینکه بازیکنانی را برای اضافه کردن به ترکیب تیم درنظر داشتیم اما باشگاه گفت با همان نفرات قبلی مسابقات را ادامه دهید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان اصفهان گفت: امسال حدود 258 هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان اصفهان درطرح علمی جابر بن حیان مشارکت کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نارسیسم، مفهومی از خودشیفتگی است؛ خودشیفتگی که امروزه در فضاهای مجازی رو به افزایش است و افراد سعی دارند آنچه را نیستند به نمایش بگذارند و رضوان جنتی پور در آثار خود این خودشیفتگی را به نمایش گذاشته ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در چهارمین جلسه کارگروه استانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان 68 هکتار از ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
تیران-فرمانده انتظامی تیران وکرون از افزایش 63 درصدی دستگیری مجرمان در این شهرستان طی 9 ماهه گذشته در مقایسه با زمان مشابه سال قبل خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: طی سه روز آینده جو نسبتاً ناپایدار بر روی آسمان استان حاکم خواهد شد و میانگین دمای هوا سه درجه سانتی گراد افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
سه تیم فوتبال آکادمی سپاهان به منظور کسب تجربه راهی ترکیه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
یک کارشناس شهرسازی گفت: با کنترل پیامدهای منفی حاصل از توسعه های پیرا شهری و به کارگیری راهکارهای ساختاری و قانونی می توان به بهبود کیفیت حیات شهرها کمک کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۰    
"بخاطر جسمم به من کار نمی دادند و کاری پیدا نمی کردم. نقاشی به من آرامش خاصی می دهد" همین جمله کافی است که بلندای همتشان را درک کنید افرادی که به چشم ناتوان نگاهشان می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
بر خلاف آنچه اغلب مردم تصور می کنند ژنتیک تنها دلیل با هوش بودن کودکان نیست و عواملی مانند محیط اجتماعی نیز در پرورش هوش انسان نقش بسزایی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۸    
درخت گلابی وحشی هفتمین فیلم بلند سینمایی نوری بیلگه جیلان، فیلمساز سرشناس ترک تبار است که در جشنواره ی کن حضور داشت و به عنوان نماینده ی ترکیه به اسکار معرفی شده بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۶    
این روزها به جای تلاش برای نابودی عوامل خطرساز محیط زیست، از آن ها در جهت تولید انرژی سبز (پاک) استفاده می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۰    
شهرضا – بخشدار شهرضا از اختصاص یکصد تن سهمیه قیر یارانه ای به 22 دهیاری این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت تاکید کرد: ممنوعیت واردات پوشاک، کفش و سایرکالاهای نهایی حوزه صنایع نساجی و پوشاک که درشرایط حاضر ضرورتی به واردات آنها وجود ندارد، به قوت خودباقی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۲    
یک کارشناس برنامه ریزی شهری گفت: توجه به نیازهای کودکان معلول نیز شهر را تبدیل به شهر دوستدار کودک می کند که از مهمترین نیازهای این دسته از کودکان، مناسب سازی فضای شهری و جذابیت و سرزندگی شهر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۶    
با مشخص شدن صعودکنندگان به نخستین مرحله حذفی جام ملت های آسیا 2019، در روز دوم مرحله یک هشتم نهایی، شش تیم به مصاف یکدیگر می روند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از رونمایی طرح استفاده از لجن های نفتی برای تولید سیمان برای نخستین بار در کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۳    
رییس جمهور صبح دوشنبه با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۳    
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: تاسیس نظام مردم سالاری دینی از مهم ترین دستاوردهای سیاسی 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۵    
لایحه اصلاحات عوارض ارزش افزوده بر تراکم های ساختمانی و برقراری این لوایح برای نقاط فاقد تعرفه به تصویب شورای شهر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۶    
گلپایگان- بخش کشاورزی محور توسعه است و بیشترین تولید و اشتغال مربوط به این حوزه بوده و نقش مهمی نیز در رونق اقتصادی ایجاد می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۳    
مدیر آموزش، تشکیلات و بهبود روش های معاونت برنامه ریزی شهرداری اصفهان گفت: در مجموعه شهرداری اصفهان بر اساس تصمیم مدیریت ارشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با توجه به کمبود منابع آبی، توسعه گونه های گیاهی با توجه به آلایندگی هوای شهر در دستور کار سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان قرار گرفته ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۱    
تا شهریورماه امسال نام "اندوان" و "جاده خاتون آبادی" برای مسئولان غریبه بود و صدای اهالی این منطقه به گوش هیچ کسی نمی رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۱    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه رانندگی در شهرستان شهرضا و مصدومیت پنج سرنشین این خودرو خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۱    
دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با اشاره به کسب درآمدهای پایدار از راه تبلیغات تجاری، گفت: عوارض از محل تبلیغات تجاری در بسیاری از شهرها به عنوان یک منبع درآمد پایدار شناخته می شود و سهم بسزایی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
در سراسر دنیا از هر 10 نفر ، 9 تن هوای آلوده استشمام می کنند ولی ساکنان فنلاند، استونی، سوئد، کانادا و ایسلند در این میان جایی ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
شاهنامه یکی از بزرگ ترین آثار ادبیات کهن پارسی است که در همه جهان مورد توجه قرار گرفته و به بسیاری از زبان های زندۀ جهان بازگردانده شده و بدون شک بر نام فردوسی به عنوان احیاگر زبان پارسی تاکید می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۸    
پدافند هوایی سوریه تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایتخت این کشور را دفع کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
تیران-دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: کم کاری برخی مسئولان کارآمدی نظام را هدف قرار می دهد و دشمنان در چنین وضعی برای تحقق اهداف خود یعنی ناکارآمدی نظام تلاش می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر احضار کاردار ایران به وزارت خارجه آلمان گفت: من این خبر را تأیید نمی کنم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۱۱    
سمیرم-خشکسالی سال های اخیر شهر ونک را با کاهش میزان آب های ذخیره شده زیر زمینی رو به رو کرده و زنگ خطر زلزله خاموش را در این منطقه به صدا در آورده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۲    
معاون برون مرزی صداوسیما و رییس شبکه پرس تی وی گفت: هر رسانه ای که خلاف حرف دولت آمریکا حرف بزند، منتقد سیاست های آمریکا و متحدانش و یا افشاگر جنایات رژیم صهیونیستی و سعودی باشد ...