جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۰May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 2 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 3 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 4 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 6 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 7 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 8 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 9 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 10 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 11 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 12 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 13 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 14 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 15 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 16 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 17 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 19 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 20 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 21 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 22 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 23 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 25 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 26 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۰    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از اضافه شدن پیشنهادی به آیین نامه جدید معاینه فنی کشور خبر داد و گفت: در صورت تایید آن در دولت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: صنایع بزرگ در کشور باید به عنوان یک اصل اساسی، پیوست سلامت را رعایت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد لایحه ای را ارائه داده است که تعطیلی بخشی از دولت را به مدت سه هفته لغو می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد: قابلیت های موشکی ایران بخشی از توان مشروع دفاعی و ضامن امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است که بر دکترین بازدارندگی استوار است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۶    
تیم ملی امارات با پیروزی برابر استرالیا به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۸    
بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: نیمه نخست به گیتی پسند خیلی فشار آوردیم و به نظر من موقعیت های زیادی هم داشتیم اما تجربه گیتی در نیمه دوم بر جوانی ما چربید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۷    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با همتای ونزوئلایی خود، بر حمایت جمهوری اسلامی از دولت قانونی نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در برابر توطئه ها تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۴    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشورگفت: در سال جاری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش ساماندهی پسماند شهرها در کشور اختصاص داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۶    
دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: من همه تلاشم را برای ثبت کیلین شیت در بازی امروز انجام دادم و خوشحالم توانستیم پیروز میدان باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۷    
فرمانده هوانیروز ارتش از به کارگیری 60 فروند بالگرد تهاجمی، ترابری و شناسایی این یگان در رزمایش بزرگ اقتدار 97 نزاجا در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۱    
وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به تراز تجاری مثبت 900 میلیون دلاری کشور در سالجاری، گفت: در 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با وجود تحریم ها علیه ایران ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از مردم ایران می خواهد تا برای برگشتن تیم ملوان انزلی و تیم های بزرگ دیگر به سطح نخست فوتبال دعا کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۶    
وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای از برگزاری نشست لهستان با موضوع آینده صلح و امنیت در خاورمیانه خبر داد و ترجیح داد اسمی از ایران در این بیانیه نیاورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۶    
تیم ملی قطر با پیروزی برابر کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۷    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در هر دو نیمه کیفیت لازم را نداشتیم و شاید تجربه بازی های بینی المللی بچه ها کمک کرد تا این دیدار را پیروز شویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۹    
چند ماهی می شود که فیس بوک به عنوان یکی از ابر شرکت های فناوری در دنیای دیجیتال، به صورت آزمایشی قابلیت جدید خود یعنی کاهش حجم تصاویر را در اختیار بعضی از کاربران نسخه ios گذاشته است و اکنون این ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۰    
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیم فوتسال گیتی پسند افتخار ما است و در خارج از کشور به اعتبار این تیم است که ما هم می توانیم خودمان را نشان دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۳    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از اجرای موفقیت آمیز ماموریت یگان های زرهی، هوابرد، متحرک هجومی، هوانیروز، جنگال در رزمایش نزاجا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۸    
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان برای دختران هندبالیست اصفهان با پیروزی مقابل حریفان خود به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۳    
تیم فوتسال گیتی پسند در مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ برتر فوتسال مقابل مقاومت البرز پیروز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۸    
چادگان- امام جمعه چادگان گفت: حمایت از کالای ایرانی رونق اقتصاد را در کشور فراهم می کند و سبب ایجاد اشتغال جوانان می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۸    
گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: به برکت انقلاب روند رو به رشد علمی کشور به حدی پیشرفت داشته است که مراکز ارزیابی علمی بین المللی اعلام کردند که متوسط رشد علمی ایران از متوسط رشد علمی جهان 14 برابر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۱    
مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه پیش از ظهر امروز جمعه پنجم بهمن ماه با حضور در گلستان شهدای رهنان پیش از ادای فریضه نماز جمعه به ایراد سخنرانی درباره اهم خدمات این شرکت پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۵    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 15 امروز جمعه پنجم بهمن ماه با میانگین عدد 95 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۱    
تیران-امام جمعه تیران وکرون گفت: کشور نیازمند برنامه با ثبات و متناسب با ظرفیت ها و توانمندی های کشور است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۰    
نطنز- امام جمعه بادرود گفت: حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه اولویت نخست مسئولان باید باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۰    
خطیب جمعه اصفهان تصریح کرد: نمی گوییم سختی و تحریم نداشته ایم اما این مردم راه خود را فهمیدند و پای دینِ خود ایستادند چرا که به گفته امام این انقلاب ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۰    
نطنز- امام جمعه نطنز گفت: امروز دشمن با روی آوردن به جنگ روانی در صدد است تا با جوسازی، تخریب، دروغ و شایعه جوانان و مردم را از امید به آینده مایوس سازد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۳    
به دنبال پخش یک ویدیو جنجالی در فضای مجازی، رامبد جوان واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۶    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر عبور امواج ناپایدار از اواخر روز شنبه از روی آسمان است که بر این اساس برای اکثر نقاط استان افزایش ابر پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک بار دیگر بانوان اصفهانی افتخار آفریدند و نام این شهر و دیار بوسیله تیم والیبال بانوان باشگاه ذوب آهن بر صدر نشست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۳    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: بخشی از مشکلات و مسایل مربوط به شهرداری ها بر خلاف ظاهر سخت افزاری و فیزیکی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۸    
در آخرین روز هر هفته، خلاصه ای از مهمترین اتفاقات فرهنگی و هنری هفته ای که گذشت را در ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۸    
بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: از همان ابتدا گفتم هرتیمی زیباتر بازی کند و لیاقتش را داشته باشد قهرمان می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۸    
برای دومین بار ایران توانست به عضویت هیئت مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری درآید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۷    
رزمایش نیروی زمینی ارتش با نام اقتدار97 و با اعلام رمز یا زهرا سلام الله علیها آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۲    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرف همیشگی ما این است که اصفهان مرکز ثقل توسعه است؛ رشد اقتصادی اصفهان مقارن با تحرک اقتصاد کشور است و برای همین کم توجهی به اصفهان در بودجه 98 هیچ محلی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۳    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از ارائه لایحه طرح ترافیک 98 به شورای شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
منابع آمریکایی می گویند که دولت این کشور به منظور مقابله با حملات "هکرهای وابسته به حکومت ایران" در زمانی که بخشی از دولت فدرال آمریکا تعطیل شده است، یک دستور امنیتی اضطراری برای ادارات صادر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت یک سامانه بارشی جدید از یکشنبه (7 بهمن) در نوار غربی کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۵    
به دنبال ضرب الاحل 72 ساعته ونزوئلا به دیپلمات های آمریکایی برای ترک خاک این کشور، وزارت خارجه آمریکا به برخی از دیپلمات هایش در سفارت دستور داد ونزوئلا را ترک کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۸:۱۱    
مرکز ماهر از شناسایی چند نقطه آسیب پذیر امنیتی در سیستم عامل ویندوز خبر داد و از کاربران این سیستم عامل خواست تا با به روز رسانی سیستم عامل خود از آسیب های احتمالی دور بمانند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۳    
با بسته خبری خبرگزاری ایمنا همراه باشید؛ در این بسته هر روز مهم ترین رویدادهای یک هفته گذشته تعدادی از شهرهای ایران بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۰    
نمرات بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی برابر چین و صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا مشخص شد. سردار آزمون بالاترین نمره را از این بازی گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از حل مشکل رایگان بودن آب و برق مدارس خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته نهایتاً وزارت نیرو به اجرای قانون تن داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۸    
بویین میاندشت- مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین میاندشت گفت: در اثر گاز گرفتگی، 12 نفر در شهر افوس از توابع این شهرستان دچار مسمومیت شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۳    
طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی چهار هزار و 732 مرتبه با اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۱:۱۵    
سرمربی والیبال ذوب آهن بانوان گفت: بازی سختی بود اما با اراده بالای بازیکنان توانستیم با نتیجه خوبی قهرمان شویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۷    
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: دیدار تیم والیبال بانوان ذوب آهن مقابل نامی نو اهمیت زیادی برای من داشت و به سالن آمدم تا در کنار تیم باشم.