جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۹May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 2 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 3 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 4 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 6 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 7 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 8 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 9 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 10 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 11 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 12 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 13 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 14 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 15 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 16 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 17 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 19 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 20 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 21 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 22 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 23 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 25 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 26 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۱    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: قبل از انقلاب وضع به این گونه بود که توسعه در مناطقی از کشور اتفاق می افتاد که دارای افراد با نفوذ بود و توسعه بر اساس مطالعه استعدادها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۳    
اسامی داوران هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۵    
کاویدن اندیشه و بررسی تجربه های درونی و بیرونی اشخاص و تعیین منزلت و نقش آنها در سیر تحولات تاریخی و اجتماعی، بیش و پیش از تجلیل، منطق تحلیل گفتمان را می طلبد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۸    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: مراسم سراسری میهمانی لاله ها و گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در دهه مبارک فجر نمادی از تجدید میثاق ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از فعال شدن دوباره کارت سوخت در کشور خبر داد و گفت: در جلسه با وزیر نفت مقرر شد سال آینده بدون هیچ گونه اعمال تغییر قیمت و سهمیه بندی فقط از کارت سوخت استفاده شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این که حتما نیاز داریم که اقتصاد جدیدی در کشور صورت گیرد گفت: به طور حتم این اقتصاد جدید می تواند گردشگری باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۹    
موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین دزفول امروز -پنجشنبه، 18 بهمن- در کارخانه زیرزمینی تولید موشک های بالستیک سپاه رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۵    
دیدار تیم های فوتسال هایپر شاهین شهر سفیر گفتمان با نتیجه 7 بر دو به نفع هایپر شاهین شهر به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۲۷    
فریدونشهر- امام جمعه فریدونشهر گفت: شایسته نیست با گذشت چهل سال از انقلاب هنوز به دلیل صعب العبور بودن جاده در روستاهای پشت کوه فریدونشهر بیماران را با بالگرد به بیمارستان منتقل کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۱۵    
فریدونشهر- فرماندار فریدونشهر گفت: مطالعات و فاز یک پروژه سد میدانک دوم اجرا شده، اما به دلیل ممنوعیت بارگزاری جدید در حوضه های آبی این پروژه متوقف شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۸    
پدر رفتار حرکتی ایران گفت: سابقه تربیت بدنی در ایران به معلمان ورزش و مدارس باز می گردد و این کافی نیست. زیر ساخت های ما به اندازه کافی وسعت نیافته است و معلمان ورزش از این بایت دستشان کوتاه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۲    
در بسته خبری امروز از کلنگ زنی مرکز بزرگ تحقیقات ژنتیکی بانوان در گرم دره تا بازگشایی پیست شمشک و افزایش شمار گردشگران خاجی را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۳    
در محور شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، شرق به غرب اتوبان چمران و مسیر رفت و برگشت بزرگراه صیاد شیرازی ترافیک سنگینی وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۹    
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موقعیت مکانی مناسب باعث انتخاب سرای "عباسی" و "هشت بهشت" به عنوان گذر فرهنگی بود تا علاوه بر ایجاد کسب و کارهای فرهنگی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۸    
یادبود 500 شهید دفاع مقدس و شهدای سادات رهنان با عنوان لاله های فاطمی امروز 18 بهمن ماه در گلزار شهدای رهنان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۱    
مناسب ترین زمان برای پیاده روی، رژیم غذایی مناسب برای مبارزه با افسردگی و تاثیر تماشای تلویزیون در ابتلا به سرطان روده را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۳    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۸    
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فعالان اقتصادی خواستار همکاری در توسعه برندهای معتبر جهانی شدند تا بدین وسیله هویت سازی شهری برای این برندها اتفاق افتد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۰    
جدید ترین قیمت ها از برند گوشی تلفن همراه "سامسونگ" گویای قیمت بیشتر مدل های آن ثابت مانده اما برخی با رشد مثبت قیمتی همراه بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۴۵    
معاون رییس جمهور از پرداخت عیدی کارمندان دولت قبل از 22 بهمن ماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۳    
آلبر کامو در "طاعون" به سان "افسانه سیزیف" و "بیگانه" به شرح پوچ بودن جهان نمی پردازد، بلکه پس از پذیرش آن، به دنبال یافتن راهی برای زندگی کردن در این پوچی بی پایان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۸    
ششمین دوره رویداد کشوری "از ایده تا اجرا"در تاریخ 24 و 25 بهمن ماه در دانشگاه شیخ بهایی با همکاری شتاب دهنده هاب اصفهان برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۲    
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و 22 بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۹    
شهرضا – فرماندار شهرضا از بهره برداری از 80 پروژه عمرانی، خدماتی و جهاد کشاورزی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۰    
نطنز-در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار اصفهان شش طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی در شهر نطنز افتتاح و به بهره برداری رسید
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۲    
شهرضا – 30 پروژه جهاد کشاورزی شهرضا به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۴    
از مجوز بهره برداری تله سیژ ناژوان در راستای بهره برداری ایمن مورد تأیید شرکت ملی استاندارد رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: از سند گواهی استاندارد پس از هشت ماه فعالیت رونمایی می کنیم و تله سیژ را به صورت کاملاً ایمن را در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان گفت: معتقدم یک مجموعه استاندارد بهتر از ده ها مجموعه ای است که به لحاظ کمّی افزایش پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۹    
احسان کرمی مجری، بازیگر و خواننده کشورمان از ممنوع التصویری خود در صداوسیما خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۹    
ایران و کشورهای همسایه در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، نشست افغان ها در مسکو، سفر امیر قطر به کویت، پیام امیر کویت به عربستان، پیشنهاد انصار الله یمن برای آزادی 200 اسیر از هر طرف ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۱    
رییس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه کامیون کشنده بنز با دو خودروی سواری در اتوبان "معلم" و فوت سه نفر و مجروح شدن فرد دیگری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۶    
دانشمندان پیش بینی می کنند دمای پنج سال آتی زمین رکورد می زند، این در حالی است که 2018 میلادی چهارمین سال گرم متوالی در تاریخ است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۷    
فریدونشهر- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت با طرح این پرسش که راه کلوسه چه زمانی باز می شود؟ گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
کاشان - شهردار کاشان گفت: پروژه های مورد بهره برداری قرار گرفته در دهه فجر، مبتنی بر نظرات مردم و بر اساس نیازهای عنوان شده توسط معتمدان محلی در تمام نواحی کاشان بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۱    
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: در تقویم رسمی کشور روزهای تعطیل مختلفی وجود دارد و تقویم آموزشی نیز براساس این تعطیلات رسمی برنامه ریزی می شود بنابراین تحمیل هرنوع تعطیلی دیگر باعث خدشه به روزهای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۱    
فریدونشهر- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت با طرح این پرسش که راه کلوسه چه زمانی باز می شود؟ گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۱    
استاد دانشگاه امام حسین(ع) تهران گفت: اکنون همه دانش را دارند اما دانش تبدیل به رفتار نشده است. معلم باورش را عملیاتی می کند. وظیفه معلم پرورش و آموزش است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۶    
نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها با بیان اینکه پروژه راه آهن گرمسار و بادرود مصوبه سال 48 است، گفت: چرا فاصله راه آهن شمال - جنوب را که 400 کیلومتر خطوط ریلی را کاهش می دهد، اجرا نمی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۶    
کاشان - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، از افتتاح 22 هزار و 335 پروژه شاخص در کل کشور همزمان با دهه فجر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۱    
نطنز- صبح امروز(سه شنبه) در مراسمی با حضور استاندار اصفهان کلنگ ساخت پژوهش سرای دانش آموزی بادرود، به زمین زده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۹    
کاشان_ پارک شهید ابراهیم زاده کاشان و ساختمان جدید ایستگاه شماره یک آتش نشانی با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۲    
نطنز – همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار اصفهان کارخانه فرآورده های لبنی بادرود افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۹    
کاشان - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: شهرهایی رشد کرده اند که اعضای شورای شهر در آن انسجام درونی داشته اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۰    
کاشان - با حضور معاون وزیر کشور همزمان با بهره برداری از پروژه های شهری، تالار اجتماعات و محوطه فرهنگسرای علامه فیض کاشانی به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۲    
فریدونشهر- معاون مخابرات سیار استان اصفهان گفت: پهنای باند برای استان دو گیگابایت است و اکنون مصرف روزانه "ای دی اس ال" در استان یک هزار گیگابایت و مصرف روزانه اینترنت همراه 840 گیگابایت hsj که نسبت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در دوران تحصیل درس های بسیاری از نمازی زاده یاد گرفتم، درس هایی را از او آموختم که در هیچ کتابی نخواندم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۹    
در برهه حساس کنونی که همه بخاطر حذف تیم ملی ایران از جام ملت های آسیا و صحبت کردن جواد خیابانی به 263 زبان زنده و نیمه جان دنیا، اعصاب نداشتند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه بر روی آسمان استان است که بتدریج برای مناطق غربی استان بارش برف و باران همراه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۲    
نطنز- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهمترین آفت نظام آموزشی کنونی کشور تاکید بر حافظه محوری، حافظه پروری و فاصله گرفتن از سند تحول بنیادین است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۴    
در کوچه پس کوچه های محله علیقلی آقا زیر سقف یک مسجد مجموعه ای از عکس ها، کتاب ها، مقالات، وصیت نامه شهدا و اسناد تاریخی مرتبط با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن تا سال های اخیر را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
در طول تاریخ چند هزار ساله تمدن بشری، عادت معهود بر این بوده که نقشی نیمی از افراد جامعه یعنی زنان در تحولات مهم اجتماعی، سیاسی، علمی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱    
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: لوایح "زیست محیطی" و "عوارض اضافه تناژ" لایحه های بازدارنده ای در راستای رعایت حقوق شهروندی است که به منظور قانونمند کردن ناوگان حمل بار و کالا در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۶    
یک متخصص پزشکی اجتماعی گفت: اپیدمی انواع جراحی زیبایی در کشور دیده می شود و به شدت لازم است معیارهای افراد در جامعه تغییر یابد تا وقتی معیار اعتباری افراد زیبایی چهره و اندام باشد وضعیت همین است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۲    
شهردار کلیشادوسودرجان گفت: با توجه به ایام الله دهه فجر و سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی محفل شعر فجر از برنامه های هنری و فرهنگی شاخصی است که در این شهر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۲    
مدیرکمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان گفت: اجرائیات شهرداری مناطق مسئول اجرای آرای کمیسیون های ماده صد هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۲    
رییس دانشگاه المهدی مهر اصفهان گفت: وجود نمازی زاده در عرصه ورزش باعث پیشرفت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: اقدامات بسیار خوبی در سطح پایانه های شهر در حال انجام است تا امکانات بیشتری برای استفاده شهروندان و مسافران در نوروز 98 فراهم شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: در ایام دهه فجر امسال تعداد 30 زندانی جرائم غیرعمد از محل کمک خیرین و اعتبارات ستاد دیه به آغوش خانواده خود بازمی گردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۰    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: دلیل اصلی افزایش قیمت طلا و جواهرات افزایش نرخ دلار است، انس جهانی طلا تغییر چندانی نکرده است و تاثیری در این افزایش قیمت نداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۸    
دهاقان –زمستان که فرا می رسد فصل رویایی علاقه مندان به برف و برف بازی آغاز می شود، به خصوص در بعضی مناطق کشور که سال ها است آسمان در برابر نزول این نعمت الهی مقاومت کرده و از این نعمت بی بهره بوده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
رییس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به منظور بزرگداشت ایام الله 22 بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چند عنوان نمایشگاه و برنامه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۱    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ایجاد احساس مشارکت در حوزه های سیاسی و اجتماعی کشور مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی آن است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۵    
رویا نونهالی در حاشیه اکران فیلم "وقت رویا" گفت: امسال به دلیل مشغله کاری اولین تجربه حضورم در جشنواره فیلم فجر در اصفهان رقم خورد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۲    
همانطور که منابع انرژی مورد استفاده آلمان در حال تحول است، این کشور به منظور دستیابی هرچه بیشتر به انرژی های تجدیدپذیر خود چند سیاست کلی اتخاذ کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۲    
سمیرم- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم گفت: با پیگیری های انجام شده مجوز ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در hdk شهرستان را دریافت کرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۹    
همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ساختمان جدید اداره محیط زیست شهرستان فریدون شهر افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۳    
رویا نونهالی که برای اکران مردمی فیلم "وقت رویا" به سیتی سنتر اصفهان آمده بود توسط چند تن از هوادارانش غافلگیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی لندفیل سایت پسماند شرق اصفهان خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۸    
یک کارشناس طراحی شهری با اشاره به تشکیل خانه گفتمان شهری در اصفهان گفت: شهر به عنوان یک سازمان اجتماعی به شمار می رود؛ بنابراین گفت و گو در خصوص شهر نیازمند حضور همه گروه های اجتماعی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۱    
شکنندگی ناخن ها از شایع ترین، دردناک ترین و البته رنج آورترین مشکلات جسمی به حساب می آید که هم در میان آقایان و هم در میان بانوان وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۷:۲۳    
نایب رییس مجلس گفت: اگر نتوانیم سرمایه اجتماعی را تقویت کنیم و به مردم ثابت کنیم که خدمتگذار آنها هستیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۷:۰۸    
سفیر فرانسه در واشنگتن با بر شمردن مزایای توافق هسته ای ایران تاکید کرد کشورهای اروپایی مسلما به چنین توافقی پایبند خواهند ماند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۶:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا از همتای مغربی خود به خاطر آنچه مقابله با رفتار بدخواهانه ایران در منطقه نامید، تشکر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۴:۵۹    
توسعه سیاسی در تاریخ ایران فراز و نشیب های بسیاری داشته است به نحوی که این امر ایران را با دیگر جوامع به ویژه جوامع غربی متفاوت می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۰:۲۷    
رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه پرداخت پول نقد بدترین شکل حمایت از طبقات پایین جامعه است، گفت: این اقدام می تواند منجر به از بین رفتن سرمایه گذاری هر چند اندک در کشور شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۱:۱۷    
صد و سی و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.