جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۷May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 2 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 3 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 4 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 5 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 6 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 7 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 8 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 9 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 10 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 11 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 12 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 13 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 14 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 15 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 16 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 17 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 18 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 19 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 20 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 21 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 22 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 23 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 25 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 26 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 27 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 28 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۹    
معافیت مالیاتی درآمدهای حاصل از صادرات کالا و خدمات غیرنفتی حذف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
ساعتی پیش، نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس آغاز به کار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۹    
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نائین از آمادگی این سازمان برای واگذاری کاروانسراهای تاریخی برای بازسازی و بهره برداری به بخش خصوصی به منظور توسعه صنعت گردشگری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۳    
رییس پلیس راه استان از جان باختن یک تن و مجروحیت 2 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در آزاد راه "امیرکبیر" خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: سال گذشته 500 میلیون دلار صادرات در حوزه صنایع دستی صورت گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۳    
سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه 1397هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۶    
درهای بسته حسینه ارشاد، طرح ناکام استیضاح رییس جمهور، الحاق زیر دریایی فاتح به نداجا و سخنرانی محمد جواد ظریف در نشست مونیخ از مهمترین عناوین خبری امروز دوشنبه- 29 بهمن- روزنامه های کشور بودند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۷    
نخست وزیر لهستان سفر رسمی خود به اراضی اشغالی را که قرار بود از امروز (دوشنبه) آغاز شود، لغو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۵۲    
نتیجه نظرسنجی پایگاه اینترنتی شهرستان ادب برای شناسایی برترین نویسندگان، شاعران و آثار ادبی در چهل سال گذشته منتشر شد؛ قیصر امین پور برترین شاعر و محمدرضا بایرامی برترین نویسنده 40 سال اخیر.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۱    
رییس سازمان بسیج ورزشکاران با تمجید از اقدام سعید ملایی به خاطر باخت و حاضر نشدن مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در رقابت های گرند اسلم پاریس گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۶    
نایب رییس مجلس با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام باید سریع تر تکلیف لایحه پالرمو و CFT را مشخص کند گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۸    
مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: قبل از هفتم این شهدا، تصویرسازی از این 27 شهید مرزبان را توسط تعدادی از هنرمندان جوان استان ها انجام خواهید داد و به نمایش می گذاریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۶    
تاثیرات منفی استرس برای مغز، واکنش متخصصان داخلی به خبر تولید واکسن ایدز در ایتالیا و لیست مکمل های غذایی تقلبی بازار را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۳    
مراسم معارفه محسن خلیلی سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هتل اوین برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۱    
سفر حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور به سیرجان برای افتتاح چند طرح عمرانی، به تعویق افتاد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۶    
پیکر سه شهید مدافع امنیت وطن با حضور مردم شهید پرور در شهر درچه تشییع و به خاک سپرده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۱    
مسافران ایرانی و اتباع ایرانی ساکن خارج از کشور می توانند برای پرداخت عوارض خروج از کشور به پنچ روش اقدام کنند که به بانک ها نیز این پنج طریق اعلام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۱۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در مورد گرانی خودرو با شکایت مردم مواجه هستیم اما در این شرایط با توجه به سکوت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که متولی اصلی است و نبود قیمت مشخص ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۰:۴۹    
معاون گردشگری کشور و رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هیچ گونه افزایش قیمتی در ارائه خدمات به گردشگران در نوروز 98 نخواهیم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۳    
تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار مقابل الغرافه راهی قطر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۴    
یک مرکز داده پردازی معتبر با مطالعه کامل داده های آماری مربوط به اینترنت جهانی فهرستی ارائه کرده است که در آن کشورهای جهان بر اساس میزان سرعت اینترنت و پهنای باند در رتبه های میان یک تا 200 قرار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۹    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفته است حذف دفترچه بیمه در مراکز غیرملکی با مشکل امضای دیجیتال پرداخت آنلاین 60 درصدی به پزشکان مواجه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۹    
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی به شبهات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص ارقام پرداخت یارانه ها پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۱    
پس از جشنواره فیلم فجر با سینماها با موج جدید فیلم های سینمایی همراه هستند و می توانند لحظه های خوشی را برای شما رقم بزنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۴    
یکی از توصیه های مهم پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان، رعایت فاصله ایمن بین خودروها است، در این صورت چنانچه خودرو جلویی مجبور به ترمز ناگهانی شود، راننده زمان کافی برای اعمال واکنش دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۹    
مراحل خرید اینترنتی گوشت ، تیتر های مهم اقتصادی و راه های پیشگیری از سرطان ریه را می توانید زیر ذره بین شصت و سوم بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۸    
تیران-پیکر شهید سعید سلیمی و شهید حیدر براتی از جمع شهدای مدافع حریم امنیت کشور در تیران و کرون تشییع و در محل سکونت خود خاکسپاری شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۹    
رییس جمهور، قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را برای حراست از منافع کشور دانست و تصریح کرد: هیچ گاه قصد تجاوز به سرزمین یا کشوری نداشته ایم و همه این 40 سال شاهد و گواه بسیار روشنی است که همواره به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفته است دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارجی عملکرد مطلوبی داشته و به راحتی توسط دانشگاه های معتبر جهان پذیرش و مورد استقبال قرار می گیرند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۹    
بر اساس ماده 92 قانون شهرداری، نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته ای بر روی دیوارهای شهر ممنوع است مگر در محل هایی که شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات مشخص کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۵    
زیردریایی فاتح به عنوان نخستین زیردریایی کلاس نیمه سنگین بومی ایران، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دستور رییس جمهور به آب انداخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۵    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۸    
معاون حقوقی و بین الملل پلیس فتا ناجا گفت: شناسایی 15 سایت قمار آنلاین توسط پلیس فتامعاون حقوقی و بین الملل پلیس فتا از برخورد با قماربازهای آنلاین خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۲    
مجلس شورای اسلامی نحوه تسویه بدهی های دولت به اشخاص حقیقی، حقوقی و تعاونی و خصوصی که در چارچوب مقررات مربوط تا پایان سال 97 ایجاد شده را تعیین کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۹    
رییس مجلس شورای اسلامی از پیگیری حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان توسط شورای عالی امنیت ملی خبر داد و گفت: با متخلفان این حادثه برخورد خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۶    
امروز خیابان های شهر حال و هوایش متفاوت بود، دریایی از مهربانی آمده بودند و از فرزندان آسمانی شان استقبالی می کردند تا در تاریخ این دیار ثبت شود چنین روز پرافتخاری...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۹    
استاندار اصفهان گفت: نرخ بیکاری کل کشور 12.4 درصد است و این در حالی است که در استان اصفهان ابن نرخ 15 درصد اعلام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۴    
رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان از استان های امن و خوب کشور است، گفت: تعامل در استان اصفهان حرف اول را می زند و به برکت همین تعامل اگر چه مشکلات بسیاری وجود دارد اما برآنها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۴    
با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرحله دوم عملیات ساخت مجتمع گردشگری مهستان اصفهان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۸    
رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نباید به ایجاد ساختار گردشگری رویکرد هزینه ای داشت زیرا قابلیت بهبود وضع موجود و سرمایه گذاری برای آینده را فراهم کرد
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۶    
نماینده ولی فقیه استان اصفهان گفت: خداوند می فرماید ما پیغمبران را فرستادیم با کتاب و میزان و بعد از آن می فرماید آهن را هم فرستادیم که قطعا منظورش آهن سقف نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: با حضور تیم آموزش خدمات شهری در محلات، آموزش هایی در قالب برگزاری نمایشگاه و آموزش های چهره به چهره و کتابخانه سیار درباره تفکیک پسماند از مبدأ و تولیدات کمتر زباله ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۸    
دبیرعلمی همایش ملی چهره های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور از طراحی مدل و شاخص های انتخاب چهره های ماندگار مدیریت و کارآفرینی با رویکرد جهادی خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۵    
یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود توی این شهر بزرگ بچه ها از دنیا رنگی رنگی قصه ها جدا شدند یادشون رفته بود کدو قلقله زن کی بود و کجا می رفت، بز بز قندی برای چی با گرگ قصه ها جنگید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۵    
ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: هواداران تیم اهوازی از همان ابتدای بازی به بازیکنان گیتی پسند فحاشی می کردند و متأسفانه در نیمه دوم شش بار بازی به خاطر پرتاب ترقه و بطری آب به داخل زمین متوقف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۳    
برای نخستین بار بودجه سازمان های شهرداری اصفهان همزمان با تصویب بودجه سال آینده شهرداری، به تصویب شورای شهر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۰    
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نباید همه مشکلات داخلی را گردن آمریکا انداخت؛ مشکلات اقتصادی ما با کم کردن توقعات و انتظارات حل خواهد شد و اگر دولت بتواند قیمت دلار را ثابت نگهدارد می توانیم به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۶    
شهرضا - مردم شهرضا امروز دو کبوتر سبک بال را تا عرش بدرقه کردند تا پیام رسان آنان به ملائک باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۶    
دادگاه علنی قاتل شهید سجاد شاه سنایی ظهر امروز در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل دفتر تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی از واردات 133 هزار تن گوشت قرمز تا 12 بهمن امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۹    
وزیر خارجه کشورمان بعد از سخنرانی ابتدایی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ به سوالات مجری این نشست در ارتباط با برجام، تعامل ایران با اروپا، فعالیت های موشکی ایران و همچنین مسائل حقوق بشری پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۸    
مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: فردا ( دوشنبه) طی مراسمی با حضور مدیران شهری عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی، ترافیکی و ورزشی در منطقه 14 شهرداری اصفهان آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اراده ای برای حل مساله زاینده رود نیست و درحالی که اینک مساله آب مساله ای ملی است و باید با پرهیز از هرگونه منفعت طلبی و قوم گرایی نسبت به حل ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۶    
عضو هیات رییسه مجلس طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان را اعلام وصول کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آماده شدن طرح استیضاح رئیس جمهور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۸    
نشست بررسی چالش ها و مشکلات فرهنگی ورزشگاه های کشور با حضور ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۴    
رییس اداره محیط زیست کاشان گفت: شش قطعه کبک زنده از یک متخلف شکار کشف و ضبط و سپس از سوی دوستداران حیات وحش در طبیعت رها سازی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۸    
رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: بسیار خرسندم هنگامی به اصفهان سفر می کنم که رودخانه زاینده رود جاری است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۶    
غرفه به اصفهان رو از طرف شهرداری اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ضمن معرفی جاذبه های گردشگری اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۳    
شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: پنجمین دوره مسابقات کشوری شطرنج "جام شهید همت" شهرضا با حضور ورزشکارانی از هشت استان کشور برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۸    
رییس جمهور با بیان اینکه ایران قدرتمند همواره برای منطقه امنیت آفرین بوده است، تاکید کرد: مسلمانان باید متحد باشند و با ایجاد روابط دوستانه و برادرانه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام تروریستی اخیر زاهدان با استفاده از نفوذ و در قالب جاسوسی اطلاعات انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۸    
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب برای بهره مندی از کسرخدمت ایثارگری والدین یا معافیت به ازای 28 یا 29 ماه سابقه ایثارگری والدین تا 12 فروردین سال 98 فرصت دارند تا با مراجعه به پلیس+10 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۴    
"من همان قدر از شرح حال خودم رَم می کنم که در مقابل تبلیغات امریکایی مآبانه. دانستن تاریخ تولدم به درد چه کسی می خورد؟ اگر برای استخراج زایچه ام است این مطلب فقط باید طرف توجه خودم باشد گرچه از شما ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۴    
رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با ابراز گلایه از رویکرد صدا و سیما در دفاع از شهردار سابق تهران گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۱    
روز گذشته مردم عزادار اصفهان به فاصله کمی از راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با حضوری میلیونی و با شکوه به میدان بزرگمهر آمدند و ضمن ابزار انزجار از تلاش برخی کشورهای همسایه برای بر هم زدن امنیت و ثبات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
نایب رییس انجمن علوم و فنون غلات اصفهان با بیان اینکه نانوایان آزادپز شهر اصفهان در حال حاضر برای تهیه آرد با مشکل جیره بندی مواجه شده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۸    
دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان لرستان گفت: بازی های بومی و محلی، نقشی تأثیرگذار در حفظ و بقای خرده فرهنگ ها دارد و می تواند موجب جذب گردشگر شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۴    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری کتباً اعلام کردند امسال با توجه به شرایط اقتصادی سهم صندوق توسعه ملی از صادرات نفت 20 درصد باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۴    
کارشناس پیش بینی کیفیت هوای استان اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر جو نسبتاً ناپایدار طی 24 ساعت آینده است که برای اکثر نقاط استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۱    
کاشان- مراسم وداع با پیکر شهیدان مدافع مرزهای عزت و امنیت وطن با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت مدار کاشان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۱    
نمایندگان مجلس درآمد نفتی برای سال آینده را حدود 142 هزار میلیارد تومان در نظر گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۳    
آثار آبرنگ شهره حبیبی در گالری نگاه نو به نمایش گذاشته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۸    
مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: فاز نخست عملیات ترمیم و بهسازی تونل شهید آقاخانی در حال انجام است و تا قبل از پایان سال به اتمام می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۱    
با رای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بودجه چهار هزار و 100 میلیارد تومانی سال 98 شهرداری اصفهان به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۲    
نجف آباد- امام جمعه نجف آباد با اشاره به شکوه حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و شکست نشست ضد ایرانی ورشو گفت: به دنبال این حماسه آفرینی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۶    
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندان تا پایان سال مهلت دارند نسبت به پرداخت قبوض عوارض خود اقدام و در توسعه و اداره شهر مشارکت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۷    
شهرضا - مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از افزایش تعداد واحدهای صنایع تبدیلی این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
وزیر امورخارجه ایران در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المنار لبنان در خصوص شکست برنامه های ضد ایرانی آمریکا در نشست های ورشو لهستان و مونیخ آلمان گفت: این دو نشست آوردگاه انزوای آمریکا بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که از سوی ترامپ به عنوان سفیر این کشور در سازمان ملل معرفی شده بود از پذیرش این سمت سر باز زد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
مصرف انواع کلم ، علاوه بر سم زدایی و بهبود جریان خون در ریه ها نقش مؤثری در تأمین سلامت این عضو حیاتی و درمان سرطان آن دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
دغدغه مندان عرصه های مختلف هنری از پایین آمدن سطح کیفی آثار شکایت دارند و بابت نهادینه شدن ابتذال در هنر نگران هستند این شکایت و نگرانی در بین اهالی تئاتر بیش از همیشه دیده می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
سمیرم- شهادت مبارک است و شهید تبرک، جان ما عزیز است و وطنمان با عزت، ایران دیدی که مردم خطه شهید پرور سمیرم چه قیامتی برپا کردند برای استقبال از مدافعین که در راه حفظ تو سر دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
طرح پیاده روی خلاقانه که توسط "شرکت EFFEKT" طراحی شده است چشم اندازی 360 درجه ای از محیط فراهم می کند و گنجاش پیاده روی 10 هزار نفر را به صورت همزمان دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی خیابان جامی شرقی به صورت تدریجی در حال انجام است و به همکاری شهروندان برای تسریع انجام پروژه نیاز داریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
یک کارشناس شهرسازی گفت: یکی از نقاط ضعف شهرهای امروزی مهیا نبودن فضای شهر برای حضور مناسب کودکان است که منجر به محبوس شدن کودکان در خانه و مهدهای کودک و محیط های آموزشی تفریحی سر بسته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: باغ فدک تنها محل اسکان مسافر به صورت رو باز و موقت است، از این رو برای تسهیل در ارائه خدمات به مسافران نوروزی اقداماتی برای آماده سازی محوطه ...
  • ۱